quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:30 schreef aardbeientaart het volgende:
50 Euro voor spellen heb ik afgezworen ik wacht wel totdat de steam sales er weer aan komen.
Goed om te weten dit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:30 schreef aardbeientaart het volgende:
50 Euro voor spellen heb ik afgezworen ik wacht wel totdat de steam sales er weer aan komen.
Ja Bobbernautquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:14 schreef Pixell het volgende:
Altijd mooi van die random lurkers, ik vraag me altijd af waar dat toch vandaan komt!
Sowieso is whose line mooi jongenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:29 schreef Tauchmeister het volgende:
Fucking fruitvliegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:29 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Sowieso is whose line mooi jongen
[ afbeelding ]
Dank uquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de koning van de kut grappen
Stuur hem wat pillen op, wordt hij mooi opgepaktquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén van m'n sites is vannacht gehackt door een Braziliaan, maar hij heeft daarbij per ongeluk zijn gegevens achtergelaten. Iemand leuke ideeën? Ik heb hem al een fax gestuurd met een leuk plaatje
Stuur hem een Russische postorderbruidquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén van m'n sites is vannacht gehackt door een Braziliaan, maar hij heeft daarbij per ongeluk zijn gegevens achtergelaten. Iemand leuke ideeën? Ik heb hem al een fax gestuurd met een leuk plaatje
Leuk man, linken naar een site die een trojan wil ladenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Leuk man, linken naar een site die een trojan wil laden
Het laden duurde al zo lang op mijn telefoon, maar weggeklikt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Serieus? Hier geen melding. Excuses!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Xbox = woensdagquote:
Nah echt een probleem is het niet, want nod32 houd hem gewoon tegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Serieus? Hier geen melding. Excuses!
Toch nog wat bereikt in je leven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:34 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had vandaag gereageerd op iets op de frontpage en heb daar -4 voor gekregen.
Nieuw record.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |