quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:52 schreef KoningStoma het volgende:
Had je maar gratis geld, dan kon je het spel zo kopen.
Jtag is downloaden en spelen geen gezeik met installeren enzo dat bedoelde ik meer. Ik ben beetje klaar met het kopen van singleplayers die je met 10 uur uit hebt voor 60¤.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Net zo makkelijk, het is alleen een kwestie van de goeie versie downloaded, dat geld ook voor jouwn jtag..er zwerft genoeg corrupte bende rond.
Samequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben beetje klaar met het kopen van singleplayers die je met 10 uur uit hebt voor 60¤.
P2P shit, al doet de 1.4 update schijnbaar wel goed werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
De versies die nu te downloaden zijn, zijn nog niet echt 100%, morgen zal ik die nieuwe ff proberen, nu geen zin meer
met een jtag heb je niks meer met MS te makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Net zo makkelijk, het is alleen een kwestie van de goeie versie downloaded, dat geld ook voor jouwn jtag..er zwerft genoeg corrupte bende rond.
Ja versie die ik had liep ook kut, kon geeneens de display setting aanpassen enzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
De versies die nu te downloaden zijn, zijn nog niet echt 100%, morgen zal ik die nieuwe ff proberen, nu geen zin meer
Gewoon Dayz spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 04:55 schreef Bozz187 het volgende:
Goedemoegen, die 1.4 van sleeping dogs doet het bij mij ook niet hoor, blijft hangen als je new game drukt. ik heb de steam versie
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ays_op_xylofoon.html
Lol de scholen zijn weer begonnen?
Wat is dit nu weerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
Als je een auto kon downloaden zou je het toch ook niet doen? ........... NATUURLIJK WEL!
Die discussie heeft hier echt geen nutquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
Als je een auto kon downloaden zou je het toch ook niet doen? ........... NATUURLIJK WEL!
Dat was toch altijd bij die voorfilmpjes in de bios....quote:
Ik verveel me...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef KoningStoma het volgende:
KneusTeun,
Donder op.
Mvg,
Jo Bonten
Michhas blijf eens van Stoma zijn account afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef KoningStoma het volgende:
KneusTeun,
Donder op.
Mvg,
Jo Bonten
karel henk peter joost janwiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Michhas blijf eens van Stoma zijn account af
Borderlandsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand zin in Borderlands,GoW,BF3 of MW2 etc?
Hoe ver ben je? of helemaal van het begin?quote:
Beginquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? of helemaal van het begin?
Ja wil hem nog wel een keer vanaf begin spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? of helemaal van het begin?
Hmm ik ga ff eten maken. wacht anders dan ffquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga ff schijten dan start ik hem op!
Over 15 min ben ik wel klaar, anders ff wachten tot half 1 ofzo?quote:
Het was een COCK roach die mis zatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gestoken door een of ander vaag beest vannacht dikke rode plek op mijn kaak
Ja, kan ie?quote:
Ja hier wel, maar beetje lullig voor Zjozz als we nu beginnenquote:
XBLA games komen normaal altijd pas woensdag, aangezien MS regeltjes heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef SoldMayor het volgende:
Zet ik helemaal speciaal de Xbox aan om CS te spelen. Staat hij er niet op.![]()
Goedemiddag btw.
Dan moet MS zijn regeltjes maar eens opzij zetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
XBLA games komen normaal altijd pas woensdag, aangezien MS regeltjes heeft
PSN en Steam hebben hem wel vandaagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dan moet MS zijn regeltjes maar eens opzij zetten.
En de Wii?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
PSN en Steam hebben hem wel vandaag
Wat is dat?quote:
Jij bent toch wel de koning van de kut grappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het was een COCK roach die mis zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |