quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:52 schreef KoningStoma het volgende:
Had je maar gratis geld, dan kon je het spel zo kopen.
Jtag is downloaden en spelen geen gezeik met installeren enzo dat bedoelde ik meer. Ik ben beetje klaar met het kopen van singleplayers die je met 10 uur uit hebt voor 60¤.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Net zo makkelijk, het is alleen een kwestie van de goeie versie downloaded, dat geld ook voor jouwn jtag..er zwerft genoeg corrupte bende rond.
Samequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben beetje klaar met het kopen van singleplayers die je met 10 uur uit hebt voor 60¤.
P2P shit, al doet de 1.4 update schijnbaar wel goed werkquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
De versies die nu te downloaden zijn, zijn nog niet echt 100%, morgen zal ik die nieuwe ff proberen, nu geen zin meer
met een jtag heb je niks meer met MS te makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Net zo makkelijk, het is alleen een kwestie van de goeie versie downloaded, dat geld ook voor jouwn jtag..er zwerft genoeg corrupte bende rond.
Ja versie die ik had liep ook kut, kon geeneens de display setting aanpassen enzo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
De versies die nu te downloaden zijn, zijn nog niet echt 100%, morgen zal ik die nieuwe ff proberen, nu geen zin meer
Gewoon Dayz spelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 04:55 schreef Bozz187 het volgende:
Goedemoegen, die 1.4 van sleeping dogs doet het bij mij ook niet hoor, blijft hangen als je new game drukt. ik heb de steam versie
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ays_op_xylofoon.html
Lol de scholen zijn weer begonnen?
Wat is dit nu weerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
Als je een auto kon downloaden zou je het toch ook niet doen? ........... NATUURLIJK WEL!
Die discussie heeft hier echt geen nutquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:38 schreef KneusTeun het volgende:
Als je een auto kon downloaden zou je het toch ook niet doen? ........... NATUURLIJK WEL!
Dat was toch altijd bij die voorfilmpjes in de bios....quote:
Ik verveel me...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef KoningStoma het volgende:
KneusTeun,
Donder op.
Mvg,
Jo Bonten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |