Michhas blijf eens van Stoma zijn account afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef KoningStoma het volgende:
KneusTeun,
Donder op.
Mvg,
Jo Bonten
karel henk peter joost janwiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Michhas blijf eens van Stoma zijn account af
Borderlandsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:34 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand zin in Borderlands,GoW,BF3 of MW2 etc?
Hoe ver ben je? of helemaal van het begin?quote:
Beginquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? of helemaal van het begin?
Ja wil hem nog wel een keer vanaf begin spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? of helemaal van het begin?
Hmm ik ga ff eten maken. wacht anders dan ffquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga ff schijten dan start ik hem op!
Over 15 min ben ik wel klaar, anders ff wachten tot half 1 ofzo?quote:
Het was een COCK roach die mis zatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gestoken door een of ander vaag beest vannacht dikke rode plek op mijn kaak
Ja, kan ie?quote:
Ja hier wel, maar beetje lullig voor Zjozz als we nu beginnenquote:
XBLA games komen normaal altijd pas woensdag, aangezien MS regeltjes heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef SoldMayor het volgende:
Zet ik helemaal speciaal de Xbox aan om CS te spelen. Staat hij er niet op.![]()
Goedemiddag btw.
Dan moet MS zijn regeltjes maar eens opzij zetten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
XBLA games komen normaal altijd pas woensdag, aangezien MS regeltjes heeft
PSN en Steam hebben hem wel vandaagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dan moet MS zijn regeltjes maar eens opzij zetten.
En de Wii?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
PSN en Steam hebben hem wel vandaag
Wat is dat?quote:
Jij bent toch wel de koning van de kut grappenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het was een COCK roach die mis zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |