speel je hem op pc?!?!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:17 schreef Michhas het volgende:
Diablo 3 servers down?
CS:GO has been installed!
Het is gewoon van slechte kwaliteit allemaal, hij loopt al vast als ik een spel opstartquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:38 schreef Rossdale het volgende:
Moet je hem ook gewoon uitzetten wanneer je hem niet gebruikt
Ik ben vanaf een uurtje of 6 online denk ik, tot 9 uur, half 10quote:Op woensdag 22 augustus 2012 10:06 schreef Frankii het volgende:
Heb em gisteren al op PC aangeschaft. Vanavond op de 360 proberen. Ik vind em in ieder geval erg vet, nog een beetje weinig maps wel.
Uurtje of 8 a half 9 online vanavond?
Dat vind ik duur.... das 15 euroquote:
Mwah is 12 euro en dat vind ik best te doenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat vind ik duur.... das 15 euroze mogen wel is wat met die prijzen doen.
Jij bent geen rijke tatta?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ja bij een game voor 1 euro twijfel je ook al hequote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die mensen ook die hun smartphone jailbreaken om games van 1 euro gratis te kunnen downloaden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja bij een game voor 1 euro twijfel je ook al he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |