Paar keer over nagedacht om hem te halen. Bij nader inzien is handheld gaming gay.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Games spelen op je telefoon
Echte bazen hebben een playstation Vita
Ach mijn PSP gebruik ik op vakantie in het vliegtuig, want na een paar uur ben ik een boek lezen ook wel beuquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:24 schreef Frankii het volgende:
[..]
Paar keer over nagedacht om hem te halen. Bij nader inzien is handheld gaming gay.
Ideaal dingetje gebruik hem echt iedere dag. De joysticks voelen geweldig aan en het menu besturen via de touchpad op de achterkant is briljantquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:24 schreef Frankii het volgende:
[..]
Paar keer over nagedacht om hem te halen. Bij nader inzien is handheld gaming gay.
3DS vind ik zelf altijd wel chill, maar moet je wel van dat soort games houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:24 schreef Frankii het volgende:
[..]
Klopt Gears is zelfs beter dan Battafield en Fifaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:34 schreef SoldMayor het volgende:
Handheld is leuk maar echt geen Gears.
Heeft ie wel of geen aim assist op de console?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ik heb even CS gespeeld hoor.
Gewoon COD met de slome gameplay van Halo. Verder ziet het er wel aardig uit.
Controls zijn raar en moet je dus ff aan wennen. Verder zie ik nergens een normale gamemode.
En het niet kunnen inzoomen is gewoon kut.
Niks boeiends dus.
Helemaal niet op gelet eigenlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef Xblister het volgende:
[..]
Heeft ie wel of geen aim assist op de console?
Geen idee, maar lijkt me wel. Dat heeft elke shooter op de consoles toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:16 schreef Xblister het volgende:
[..]
Heeft ie wel of geen aim assist op de console?
Ja daarom juist want dat is het juist helemaal niet, headshots maken en aimen. daarom leek het me ook kut als ze geen aim assist hadden gedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Helemaal niet op gelet eigenlijk.
Ik denk het niet het is toch gewoon sprayen als een dolle.
Je snapt er helemaal niets vanquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ik heb even CS gespeeld hoor.
Gewoon COD met de slome gameplay van Halo. Verder ziet het er wel aardig uit.
Controls zijn raar en moet je dus ff aan wennen. Verder zie ik nergens een normale gamemode.
En het niet kunnen inzoomen is gewoon kut.
Niks boeiends dus.
Zover ik weet wel..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me wel. Dat heeft elke shooter op de consoles toch?
Dat klopt het is een pauper game.quote:[img]http://i.fokzine
.net/p/3s.gif[/img] Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je snapt er helemaal niets vanHet is geen spraygame zoals CoD.
Black Ops is zeker een paupergame jaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat klopt het is een pauper game.
Ach het is gewoon niks bijzonders. Het werkt niet eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je snapt er helemaal niets vanHet is geen spraygame zoals CoD.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:40 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach het is gewoon niks bijzonders. Het werkt niet eens.
Ik wacht wel op Black Ops 2.
Nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Black Ops is zeker een paupergame ja
Die malle jongens, snappen er helemaal niets vanquote:
Ja twijfel een beetje, denk dat ik op de volgende xbox wacht..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die malle jongens, snappen er helemaal niets van
Maar ga jij weer beginnen met gamen op de 360 Kruisblaar? Of blijf je op de PC aanklooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |