abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115715208
Me vriendin stelde voor om vandaag naar een oud stadje te gaan in Duitsland, maar aangezien ik nieuwe huis ga huren wou ik liever naar IKEA.

De ruzie begon met wat stoms..
Ik woon in Zwolle en ging naar ikea in hengelo, en dan moet je door al die klote dorpjes als Nijverdal heino raalte omdat ze in Overijssel nog geen snelwegen hebben uitgevonden blijkbaar... :')

Ik rijd altijd 130 snachts over die provinciale wegen, maar aangezien het zaterdag is en einde van vakantie, + dat de weg door een toeristische gebied gaat waren er allemaal autos met fietsendragers/caravans en kortpittige kapsels op de weg die samen met hans weer naar huis reden.... _O-

Dus ik haal iedereen in en snijd ze af omdat ze 73 rijden waar je 80 moet.

Dus mijn vriendin zegt, ik ga niet naast een aso in de auto zitten rijd normaal man..
En toen zei ik: hou je bek, vind je het normaal dat ze onder de limiet gaat rijden voor wie ben je nou, je bent altijd anti Fatih en altijd voor iedereen maar ik krijg altijd van alles de schuld maakt nie uit wie er fout is..

En toen zei ze: ik rij iig heel anders, dus ik zeg, stap dan uit domme teef..

En toen keek ze steeds ipv vooruit naar rechts en dan weet ik al dat ze weer gaat huilen, (ze huilt heel vaak) Dus ik zeg ga maar huilen als een baby. .

En toen zei ze toen we langs mcdonalds langskwamen in Nijverdal zet me hier maar af.. .

Dus ik zeg ''Wat ga je doen op het industrieterrein''.

En zei zegt niks.. Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....
Dus toen ben ik maar weer naar Zwolle gereden en zei loopt denk daar nog ergsn _O-
neeee, ik denk dat ze de trein pakt in nijverdal naar zwolle.

Maar zei ging ook dreigen van ja, zonder mij kon je niet eens audi rijden.. ze financieert mij met sommige dingen, maar als je iets geeft, dan moet je niet steeds bij elke ruzie gaan dreigen van ''ja dit heb ik voor je gedaan, en dat.. en dit...

Klacht:
Naar IKEA gaan maar vriendin boos uit audi gestapt in nijverdal en ik weer terug naar Zwolle gereden en toen dit topic aan gemaakt.

Klacht is duidelijk
pi_115715218
fatih topic _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_115715222
amenth topic :')
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:02:09 #4
230788 n8n
Pragmatisch
pi_115715242
zo zonde dat post natale abortus illegaal is
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:02:12 #5
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_115715245
quote:
Je kent het verschil tussen moeten en mogen wel toch?

:')
pi_115715269
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:02 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Je kent het verschil tussen moeten en mogen wel toch?

Woon werk verkeer rijden ze daar altijd 90, en door al die toeristen uit Zuid holland is het tempo op deze zaterdag nu richting de 70 :')
Ik irriteer me kapot aan al die fietsendragers, en toeristen die bij elke boom zachter gaan rijden.
pi_115715277
Wat een klapmongool ben jij zeg, dat ze het nog zo lang uitgehouden heeft met jou gezien hoe jij tekeer tegen haar gaat :') vind je dat normaal ofzo?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:04:39 #8
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_115715286
Prima klacht voor je dagboek Fatih
Doei!
  Redactie Frontpage zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:04:41 #9
38148 crew  Innisdemon
pi_115715288
hij 'irriteert' zich :')

Als je de taal niet machtig bent, kun je misschien beter een andere proberen :')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_115715301
Ik vind wel dat je heel erg sympathiek met je vriendin praat.
pi_115715321
Alsof jij zo tegen haar tekeer gaat als ze je gewoon ergens op corrigeert. Verzonnen topic... Ik geef het een 4
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:05:54 #12
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_115715322
TS is familie van de tokkies
pi_115715342
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Fok-it het volgende:
Wat een klapmongool ben jij zeg, dat ze het nog zo lang uitgehouden heeft met jou gezien hoe jij tekeer tegen haar gaat :') vind je dat normaal ofzo?
nee, dat niet weet niet waarom ik het doe, ik heb niet zoveel respect voor haar op de een of anderen manier, omdat ze vaak dan onderdanig gaan doen, ik heb iemand nodig die wat pittiger is denk
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:07:00 #14
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_115715348
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Innisdemon het volgende:
hij 'irriteert' zich :')

Als je de taal niet machtig bent, kun je misschien beter een andere proberen :')
pi_115715349
Ga je nog wel met haar samenwonen TS? :P
pi_115715352
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:03 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Woon werk verkeer rijden ze daar altijd 90, en door al die toeristen uit Zuid holland is het tempo op deze zaterdag nu richting de 70 :')
Ik irriteer me kapot aan al die fietsendragers, en toeristen die bij elke boom zachter gaan rijden.
dat is de vraag niet :p

je mag maximaal 80, 73 is dus geheel volgens de regels

dus:
- je rijdt te hard en roekeloos
- je maakt je vriendin belachelijk als ze TERECHT commentaar geeft

...

team vriendin! w/ hoop dat ze je dumpt *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_115715367
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Toradora het volgende:
Alsof jij zo tegen haar tekeer gaat als ze je gewoon ergens op corrigeert. Verzonnen topic... Ik geef het een 4
wat praat je onzin zij is echt uit de auto gestapt door die ruzie
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:08:11 #18
351780 Piye
King of Kush
pi_115715374
Ik zou zeggen dat je een aso bent omdat je zo tegen haar praat, maar meisjes die dat accepteren kicken daar ook gewoon op dus goed gedaan bro. ^O^
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_115715384
Jullie rijden toch in oude BMW's ipv Audi's? :?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_115715388
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ja, maar waarschijnlijk niet omdat jij zei dat ze er uit moest, maar omdat ze jouw gewoon zat was :')
pi_115715390
Plas in haar kont.
pi_115715393
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Wicky15 het volgende:
Ga je nog wel met haar samenwonen TS? :P
nee zei gaat altijd dreigen tijdens een ruzie dat we niet samen gaan wonen, dan toch niet, ik ben prinsipieel
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:09:21 #23
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115715411
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Je lijkt Badr wel... die maakt ook overal ruzie en heeft geen idee dat het ook wel eens zn eigen domme schuld kan zijn... (ik hoop dat ze haar Audi terugvordert... :Y )
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_115715415
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef Piye het volgende:
Ik zou zeggen dat je een aso bent omdat je zo tegen haar praat, maar meisjes die dat accepteren kicken daar ook gewoon op dus goed gedaan bro. ^O^
de een accepteerd alles qua meisje, en de anderen word is dominant en accepteerd nix idd
pi_115715419
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef Gulmez het volgende:

[..]

nee zei gaat altijd dreigen tijdens een ruzie dat we niet samen gaan wonen, dan toch niet, ik ben prinsipieel
Je bent prinsipieel? :P
pi_115715421
Fatih _O_
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:09:46 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115715425
Samenvatting: TS is een Audi-rijder... :')
pi_115715437
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef Gulmez het volgende:
ik zit in dilemma, ik zou met meisje gaan samen wonen een blanke, hoogopgeleide, alleen dan moet ik naar rotterdam verhuizen, omdat ze in een advocaten kantoor weena ofzo wilt werken.

En eigenlijk zit ik niet echt op te wachten, want dan ben ik afhankelijk van haar, want ik ga bij haar in wonen.. en woon liever gewoon lekker in Zwolle.

Nou heb ik op het werk een 20 jarig meisje ontmoet, half srilankees, en half nederlands, vader is een nederlander.. .

Maar dat meisje is ZO onwijs knap,
Ik heb altijd al op halfbloedjes gevallen, half antilliaans half nederlands vind ik erg mooi, niet te bruin, maar precies goed, en dit is ook zooo'n knap meisje.

we zijn nu nog alleen aan het flirten, en gister hebben we tot 3 uur snachts uit werk bij meertje gepraat en gezoend, en ze wil wel serieus zeg ze relatie.

Mijn vraag hoe zijn srilankesen moeders, accepteren die het makkelijk als het meisje in kwestie een vriendje krijgt, en hoe is de cultuur binnen dat land qua acceptatie? vind het nog een te vroeg stadium om dit aan haar te vragen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Zij heeft bekend dat ze een tijd geleden met haar ex had gewandeld, en ik zei dat ik moest overwerken ik had aluitdienst tot 2.00 en daarna een uur met haar naar het meertje gegaan en toen haar naar huis gebracht en ik ook naar mn huis
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja wandelen is wat anders dan zoenen hoor :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik ken haar, en geloof me.. ze ziet er onschuldig uit, maar dat was ze vroeger niet, en denk nu nog steeds niet..
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:18 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ja, ik zeg hele erge dingen tegen haar vaak en dan klapt ze dicht of ze word agressief maar we passen nietb ij elkaar, beide een ander niveau en een ander leven, ook qua werktijden
Deze vriendin?
pi_115715449
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:09 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Je bent prinsipieel? :P
ja als zei gaat dreigen met dit dat snapje, dan neem ik dat letterlijk en hoeft het al van mij niet eens meer, dat samenwonen heb genoeg punten via de sociale woningbouw voor een eigen osso
pi_115715463
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Deze vriendin?
ja
pi_115715487
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:11 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ja
Masallah!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:12:20 #32
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115715489
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:10 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ja als zei gaat dreigen met dit dat snapje, dan neem ik dat letterlijk en hoeft het al van mij niet eens meer, dat samenwonen heb genoeg punten via de sociale woningbouw voor een eigen osso
zei zei dat zij zij... :X
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:12:40 #33
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115715495
Nou ja, anders had je toch alleen maar achter haar aan geslenterd in Ikea. Sowieso geen prettige bezigheid en al helemaal niet met dit weer. Dat loopt allemaal wel los ts, in dit geval letterlijk en figuurlijk.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_115715520
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
En toen zei ik: hou je bek, vind je het normaal dat ze onder de limiet gaat rijden voor wie ben je nou, je bent altijd anti Fatih en altijd voor iedereen maar ik krijg altijd van alles de schuld maakt nie uit wie er fout is..

En toen keek ze steeds ipv vooruit naar rechts en dan weet ik al dat ze weer gaat huilen, (ze huilt heel vaak) Dus ik zeg ga maar huilen als een baby. .
Dat zeg jij tegen je vriendin? :{.

Jij bent echt nog een jongetje met je 23 jaar. :{.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 15:14:53 ]
pi_115715529
quote:
Me vriendin stelde voor om vandaag naar een oud stadje te gaan in Duitsland, maar aangezien ik nieuwe huis ga huren wou ik liever naar IKEA.

Je vriendin doet dus iets voor je, namelijk meegaan naar de IKEA terwijl ze liever even toerist in Duitsland was. Doet ze voor jou.

quote:

Dus mijn vriendin zegt, ik ga niet naast een aso in de auto zitten rijd normaal man..

[...]

En zei zegt niks.. Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....
Dus toen ben ik maar weer naar Zwolle gereden en zei loopt denk daar nog ergsn _O-
[...]
Kortom; je vriendin doet iets voor je. Je gaat dr helemaal verrot schelden. Vervolgens stapt ze op een industrieterrein uit de auto omdat ze je terecht helemaal zat is. En jij laat d'r ook nog achter daar zonder te denken "goh, misschien was ik wel echt een arrogante lul en moet ik even m'n excuses aanbieden, en m'n vriendin niet achterlaten op een industrieterrein".

Ik heb nog nooit zo'n getuigenis gelezen van arrogantie en asociaal hufterig gedrag. Als ik dit zo lees ben je echt gewoon een rasechte klootzak, en je mag blij zijn als je vriendin zelfs nog maar de moeite neemt om een smsje te sturen dat het uit is. Je bent gewoon niet te geloven; en dan in latere posts nog zeggen dat je ook totaal geen respect voor je vriendin hebt. Je bent wel de bevestiging van het stereotype wat bij je avatar hoort. Beter ga je naar Saudi-Arabië, daar schijnt het normaal te zijn vrouwen te behandelen zoals jij blijkbaar doet.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_115715577
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben ook 23, maar ik zou als ik een vriendin had het niet in m'n hoofd halen d'r met een ruzie achter te laten op een industrieterrein. Of het uberhaupt zover als dit te laten komen. Jezus, d'r een teef noemen omdat ze alleen opmerkt dat je wat voorzichtiger mag rijden, wat is dit? :')
Mijn UI is:
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:16:56 #37
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115715585
quote:

[..]

Wijsheid komt met de jaren. Alleen de een heeft er wat meer jaren voor nodig dan de ander.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:17:00 #38
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115715586
Ah, weer een verzonnen topic van één van onze huis-turken. Even de popcorn zoeken.
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:17:05 #39
344797 CyberJesus
The final word.
pi_115715588
Verkapt kijk mij een audi hebben topic
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_115715601
De vriendin die nu in Nijverdal rondzwerft, is níet of wel de vrouw met wie je gisteren tot heel laat gezoend hebt bij het meer? Of is dat diegene die heel erg slim en hoogopgeleid is?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:17:28 #41
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115715603
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef destrovel het volgende:

[..]

Je vriendin doet dus iets voor je, namelijk meegaan naar de IKEA terwijl ze liever even toerist in Duitsland was. Doet ze voor jou.

[..]

Kortom; je vriendin doet iets voor je. Je gaat dr helemaal verrot schelden. Vervolgens stapt ze op een industrieterrein uit de auto omdat ze je terecht helemaal zat is. En jij laat d'r ook nog achter daar zonder te denken "goh, misschien was ik wel echt een arrogante lul en moet ik even m'n excuses aanbieden, en m'n vriendin niet achterlaten op een industrieterrein".

Ik heb nog nooit zo'n getuigenis gelezen van arrogantie en asociaal hufterig gedrag. Als ik dit zo lees ben je echt gewoon een rasechte klootzak, en je mag blij zijn als je vriendin zelfs nog maar de moeite neemt om een smsje te sturen dat het uit is. Je bent gewoon niet te geloven; en dan in latere posts nog zeggen dat je ook totaal geen respect voor je vriendin hebt. Je bent wel de bevestiging van het stereotype wat bij je avatar hoort. Beter ga je naar Saudi-Arabië, daar schijnt het normaal te zijn vrouwen te behandelen zoals jij blijkbaar doet.
TS is een Audi rijder. Dan weet die vriendin toch allang dat het een arrogante lul is zonder zelf-kennis...!?

Het is haar eigen fout dat ze uberhaupt met TS omgaat. En nu huilt ze.
pi_115715612
Deze man weet hoe je met die wijven om moet gaan. Goed topic, volgende keer gewoon een handje helpen met uitstappen. Deur open en eruit trappen. Vinden ze stiekem wel geil ^O^.

Vanaaf als ze met hangende pootjes terugkomt zal ze je verwennen als een baas _O_.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_115715625
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef destrovel het volgende:

[..]

Ik ben ook 23, maar ik zou als ik een vriendin had het niet in m'n hoofd halen d'r met een ruzie achter te laten op een industrieterrein. Of het uberhaupt zover als dit te laten komen. Jezus, d'r een teef noemen omdat ze alleen opmerkt dat je wat voorzichtiger mag rijden, wat is dit? :')
Ik was gestopt met lezen omdat ik het absurd vond, maar dat slaat echt alles.

Gülmez, waar ben je mee bezig man?! :{.
  Redactie Frontpage zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:18:12 #44
38148 crew  Innisdemon
pi_115715627
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef Gulmez het volgende:

[..]

quote:
de een accepteerd alles qua meisje, en de anderen word is dominant en accepteerd nix idd
Wat zei ik nou over het machtig zijn van de taal
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_115715681
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:18 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

[..]

Dat is nog wel het minst kwalijke aan dit geheel.
pi_115715684
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:18 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

[..]

Heb je de inhoud van OP gelezen? Daar blijkt toch wel uit dat we geen teken van intelligentie van TS hoeven te verwachten. Oh, sorry, verw88.
Mijn UI is:
pi_115715742
Wat een lul ben jij.
pi_115715768
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dus:

...

DIT :D
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_115715770
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, anders had je toch alleen maar achter haar aan geslenterd in Ikea. Sowieso geen prettige bezigheid en al helemaal niet met dit weer. Dat loopt allemaal wel los ts, in dit geval letterlijk en figuurlijk.
Klopt wel, ze gaat straks met een teleurgestelde afstandelijke stem praten als ik haar weer spreek dat het een misverstand was, en we iegenlijk moeten stoppen als we toch niet bij elkaar passen omdat het altijd ruzie is bijna, (zegt ze) ze moet gewoon leren omgaan dat ik wat anders ben dan de gemiddelde, heb ook woedeproblemen, maar daar heb ik ook een jobcoach voor van het uwv
pi_115715771
Zij financiert jou? Sinds wanneer besluiten zelfs turken dat ze geen testikels nodig hebben?

Overigens doen je verhalen mij wel denken dat je niet bepaald relatiemateriaal bent voor meisjes zonder verstandelijke handicap of drugsproblemen. Met je woedeprobleem.
-nee-
pi_115715774
Ben je nou nog steeds niet dood? Met de dood worden bedreigd.
pi_115715792
Nu ik hele post en topic heb doorgelezen:
Je mag je vriendin en/of allah op je blote knieën danken dat ze het überhaupt zo lang met je heeft volgehouden, en je dan ook nog helpen met het financieren van bepaalde zaken.

Gast je weet niet half hoeveel geluk jij gehad hebt dat ze je niet meteen gedumpt heeft. En dan ook nog lezen dat je geen respect voor haar kan opbrengen omdat ze af en toe onderdanig doet. Ik denk dat zij minder afhankelijk van jou is dan jij van haar bent.
pi_115715809
Volgens mij had ik gelijk :D En was het vriendinnetje TS zat. _O-
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:25:27 #54
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_115715835
TS is een troll, een hele slechte ook nog.
pi_115715836
quote:

[..]

[..]

Toen ze over het wandelpad liep riching mcdonalds, haalde ik haar in via de weg, en bij het tankstation ging ik voor haar naar links, ik zette de auto stil, en liep naar haar toe... Enigste wat ze deed, was in mijn auto een flesje water pakken, en ze liep weer verder met de woorden rot op, dus ik heb wel moeite gedaan maar idd mijn manier was ook niet goed van communiseren idd
pi_115715935
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Wijsheid komt met de jaren. Alleen de een heeft er wat meer jaren voor nodig dan de ander.
Hier ben ik het dan echt niet mee eens, bij een hoop mensen maakt het echt niet uit hoe oud ze zijn, het zijn en blijven idioten.

Maargoed, turkije altijd nummer 1 laten we dat niet vergeten.

Ik kan TS helemaal snappen, dit is iets wat ik als mede turk kan begrijpen, wanneer er ruzie gemaakt word heb ik ook gelijk de neiging om haar uit me huis te pleuren en heb toevallig nog een auto maar ik vermoed dezelfde aanpak.

Alleen snap ik niet waarom TS in een audi rijd, het word hoog tijd voor een bempi.
pi_115715941
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:25 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Toen ze over het wandelpad liep riching mcdonalds, haalde ik haar in via de weg, en bij het tankstation ging ik voor haar naar links, ik zette de auto stil, en liep naar haar toe... Enigste wat ze deed, was in mijn auto een flesje water pakken, en ze liep weer verder met de woorden rot op, dus ik heb wel moeite gedaan maar idd mijn manier was ook niet goed van communiseren idd
Oh, je verwacht dat ze zo weer instapt als je dr een arrogante teef hebt genoemd?
Juist ja. Ooit bedacht dat je je wellicht niet heel erg hebt gedragen? :')
Mijn UI is:
pi_115715948
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:25 schreef Saucerian het volgende:
TS is een troll, een hele slechte ook nog.
Misschien heb ik het op de een of anderen manier komisch geschreven, maar dit wel echt gebeurd, anders zit ik nu toch niet te wachten achter de computer maar was ik een dagje weg geweest..
pi_115715951
Ach als ik je vriendin was had op een avond flink lopen snoeien in de audi, even alle kabels en leidingen weggeknipt, mijn spullen gepakt en je veel plezier gewenst met je auto en je aso gedrag
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:29:16 #60
351780 Piye
King of Kush
pi_115715953
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef destrovel het volgende:

[..]

Er zijn in deze 2 opties. Of het verhaal is gewoon gelul, of het is gewoon zo een meisje dat zich graag slecht laat behandelen. In beide gevallen is er weinig aan de hand.
pi_115715956
Kortpittige kapsel _O-
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:29:56 #62
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115715975
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef D0808 het volgende:
Ben je nou nog steeds niet dood? Met de dood worden bedreigd.
Dit...

En een gangster die zn vriendin niet eens weet te behouden, dan ook nog uit Zwolle komt en zich voordoet als Turk in een Audi (van zn exvriendin...) :')

Je kon wel uit Hoogezand komen... :Y
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:30:02 #63
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_115715978
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Misschien heb ik het op de een of anderen manier komisch geschreven, maar dit wel echt gebeurd, anders zit ik nu toch niet te wachten achter de computer maar was ik een dagje weg geweest..
Overtuigend hoor! :') :') :')
pi_115715981
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:25 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Dude, je laat je vriendin toch niet achter man? :'). Ben je nou echt zo achterlijk? Je zorgt er maar voor dat ze weer in de auto stapt en veilig thuiskomt.

Bel haar nu op, ga nu naar haar, wat dan ook, maar zeg dat het je spijt tegen haar. Nu. }:|.

En mja, die vriendin staat het ook allemaal toe door te blijven bij jou. Zal ook niet de slimste zijn. :').

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 15:30:51 ]
pi_115716020
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dit...

En een gangster die zn vriendin niet eens weet te behouden, dan ook nog uit Zwolle komt en zich voordoet als Turk in een Audi (van zn exvriendin...) :')

Je kon wel uit Hoogezand komen... :Y

Woon sinds 2009 in Zwolle daarvoor altijd in den haag en zoetermeer, dus het si wel een beetje een belediging dat je mij met iemand uit oost groningen vergelijkt...
pi_115716033
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef Saucerian het volgende:

[..]

Overtuigend hoor! :') :') :')
wat kan mij het boeien of je het geloofd of niet waaorm zou ik je moeten overtuigen grappemaker, ik post gewoon mijn gebeurtenis klaar
pi_115716047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dude, je laat je vriendin toch niet achter man? :'). Ben je nou echt zo achterlijk? Je zorgt er maar voor dat ze weer in de auto stapt en veilig thuiskomt.

Bel haar nu op, ga nu naar haar, wat dan ook, maar zeg dat het je spijt tegen haar. Nu. }:|.

En mja, die vriendin staat het ook allemaal toe door te blijven bij jou. Zal ook niet de slimste zijn. :').
Lukt toch niet, bij haar.. op zo'n moment... En het spoor was niet ver weg van het industrieterrein nog het station..
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:32:43 #68
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115716053
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:31 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Woon sinds 2009 in Zwolle daarvoor altijd in den haag en zoetermeer, dus het si wel een beetje een belediging dat je mij met iemand uit oost groningen vergelijkt...
Nou en..? kom me maar halen... _O-
pi_115716058
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nou en..? kom me maar halen... _O-
en dan
pi_115716062
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Lukt toch niet, bij haar.. op zo'n moment... En het spoor was niet ver weg van het industrieterrein nog het station..
Maakt niet uit, al blijf je de hele dag daar, je laat je vriendin niet achter. Klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 15:33:15 ]
pi_115716063
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Of je hebt niks te doen en verzint een topic :')........
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:33:31 #72
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_115716072
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:31 schreef Gulmez het volgende:

[..]

wat kan mij het boeien of je het geloofd of niet waaorm zou ik je moeten overtuigen grappemaker, ik post gewoon mijn gebeurtenis klaar
Je bent een puisterige puber die het leuk vindt om de KLB vol te plempen met je zogenaamde asociale Turken-avonturen.
pi_115716073
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:33 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Of je hebt niks te doen en verzint een topic :')........
kan ja, maar ik weet dat dit niet het geval was :)
pi_115716084
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap je reactie, maar tegenwoordig hebben vrouwen echt een grote bek, en willen in het algemeen af van de man-vrouw verhouding van vroeger, als dit ter sprake komt. Maar komt het erop aan, dan is het van laat me niet alleen of ik kan dit niet sjouwen jij bent de man en hoort me te beschermen, en dan zijn die verhoudingen in de volle glorie hersteld.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:34:25 #75
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115716102
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Gulmez het volgende:

[..]

en dan
Geef ik je een dikke vette
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:35:24 #76
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115716129
quote:
Dit inderdaad; no further comment needed.
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_115716138
Ik mis eigenlijk nog het stuk dat je haar hebt geprobeerd te bellen. Ze neemt dan of niet op of hij staat uit.
pi_115716159
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik mis eigenlijk nog het stuk dat je haar hebt geprobeerd te bellen. Ze neemt dan of niet op of hij staat uit.
Ik wacht rustig af, vandaag zou ze wel nog ff niet bellen, zoiets heeft tijd nodig
pi_115716177
ps je moet haar niet onderdruk gaan zetten met bellen, helpt niet, mss escaleerd het juist erger dan omdat ze zich dan voelt dat ze geen vrijheid meer heeft, gewoon laten rusten en mss rij ik vanavond ff langs
pi_115716190
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:36 schreef Gulmez het volgende:
ps je moet haar niet onderdruk gaan zetten met bellen, helpt niet, mss escaleerd het juist erger dan omdat ze zich dan voelt dat ze geen vrijheid meer heeft enzo
:N abi je snapt er helemaal niks van
pi_115716254
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:37 schreef Ambition het volgende:

[..]

:N abi je snapt er helemaal niks van
kardes je weet toch je moet niet opdringen via telefoon mss ga ik vanavond ff langs, dat heeft meer effect omdat je dan in haar ogen kan kijken, via telfoon gaat echt nie werken man op dit moment
pi_115716279
Neem een bosje bloemen mee.

Niet dat deze relatie het gaat overleven, maar wees nog even lief.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:41:29 #83
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_115716300
quote:

Maar zei ging ook dreigen van ja, zonder mij kon je niet eens audi rijden.. ze financieert mij met sommige dingen, maar als je iets geeft, dan moet je niet steeds bij elke ruzie gaan dreigen van ''ja dit heb ik voor je gedaan, en dat.. en dit...

Machtig stukje literatuur :7
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_115716302
En TS met zijn lelijke audi, dit is toch meer geschikt voor hem?
of
pi_115716303
OP helemaal gelezen. Ik voel me aangerand.
Who motivates the motivator?
pi_115716317
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:40 schreef zarGon het volgende:
Neem een bosje bloemen mee.

Niet dat deze relatie het gaat overleven, maar wees nog even lief.
ja man misschien

dacht ik ook al aan, maar dan lijkt het net alsof ik het goed wilt maken, en ik weet dat zoiets tijd kost..

maar ik snap je man ik ga ff wat eten halen zwolle centrum, we zoude neigenlijk in ikea gaan eten maar dat ging niet door mann rustigg
pi_115716351
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]

ja man misschien

dacht ik ook al aan, maar dan lijkt het net alsof ik het goed wilt maken, en ik weet dat zoiets tijd kost..

maar ik snap je man ik ga ff wat eten halen zwolle centrum, we zoude neigenlijk in ikea gaan eten maar dat ging niet door mann rustigg
Alsof? ALSOF? ALSOF?!!!?!?!

En "lijkt"?

WTF.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 15:43:52 ]
pi_115716356
meeste chimeids vinden het juist alleen maar goed als ze een beetje bedijt worden. Als je alleen maarlief ben voor ze en hun hun zin geeft gaan ze uiteindelijk alleen maar vreemd enzo je weet toch omdat je dan nog steeds lief voor ze bent enzo

zo las ik net gulmez topic waar die beetje beef had met zn chimeid kan gebeuren toch en dan doen de meeste als of het een ramp is mijn goons zullen dit nooit doen,.. als man moet je altijd dominant zijn in de relatie want zo is het van nature al bron: meerdere bronnen

Vrouwen moeten luisteren, ze mogen natuurlijk hun mening hebben maar zodra de man zeg dat ze niet moet klagen bijvoorbeeld moet dit ook worden uitgevoerd vindt ik dan want vrouwen denken te veel na met een overdosis oestrogeen waardoor ze emotioneel nadenken en niet met hun volle verstand je weet toch als ze dan weer kalm zijn ken je ze hun mening laten uiten je weet toch misschien dat je er dan wat mee kan..
Ne mutlu Türküm diyene
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:43:10 #89
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115716360
Ik zei wel 'no further comment needed', maar toch nog even dit:

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef Dutchlike het volgende:
Nu ik hele post en topic heb doorgelezen:
Je mag je vriendin en/of allah op je blote knieën danken dat ze het überhaupt zo lang met je heeft volgehouden, en je dan ook nog helpen met het financieren van bepaalde zaken.

Gast je weet niet half hoeveel geluk jij gehad hebt dat ze je niet meteen gedumpt heeft. En dan ook nog lezen dat je geen respect voor haar kan opbrengen omdat ze af en toe onderdanig doet. Ik denk dat zij minder afhankelijk van jou is dan jij van haar bent.
En dit:
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:28 schreef destrovel het volgende:

[..]

Oh, je verwacht dat ze zo weer instapt als je dr een arrogante teef hebt genoemd?
Juist ja. Ooit bedacht dat je je wellicht niet heel erg hebt gedragen? :')
En dit ook nog:
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef LittleLady het volgende:
Ach als ik je vriendin was had op een avond flink lopen snoeien in de audi, even alle kabels en leidingen weggeknipt, mijn spullen gepakt en je veel plezier gewenst met je auto en je aso gedrag
En ook nog dit:
quote:

[..]

Nog wat wijze woorden van inzicht:
quote:

[..]

[..]

En als allerlaatste:
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:21 schreef Boomeister het volgende:
Wat een lul ben jij.
goede FOK!ster jij _0_
pi_115716388
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef amenth het volgende:
meeste chimeids vinden het juist alleen maar goed als ze een beetje bedijt worden. Als je alleen maarlief ben voor ze en hun hun zin geeft gaan ze uiteindelijk alleen maar vreemd enzo je weet toch omdat je dan nog steeds lief voor ze bent enzo

zo las ik net gulmez topic waar die beetje beef had met zn chimeid kan gebeuren toch en dan doen de meeste als of het een ramp is mijn goons zullen dit nooit doen,.. als man moet je altijd dominant zijn in de relatie want zo is het van nature al bron: meerdere bronnen

Vrouwen moeten luisteren, ze mogen natuurlijk hun mening hebben maar zodra de man zeg dat ze niet moet klagen bijvoorbeeld moet dit ook worden uitgevoerd vindt ik dan want vrouwen denken te veel na met een overdosis oestrogeen waardoor ze emotioneel nadenken en niet met hun volle verstand je weet toch als ze dan weer kalm zijn ken je ze hun mening laten uiten je weet toch misschien dat je er dan wat mee kan..
pi_115716399
quote:

Hoelang heeft jouw langste relatie geduurd?
pi_115716425
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoelang heeft jouw langste relatie geduurd?
6 maanden tot 2 jaar maar laatste gedeelte was niet serieus was soort van relatie je weet tog alleen beetje sex enzo
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115716437
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:44 schreef amenth het volgende:

[..]

6 maanden
En hoeveel relaties heb je al gehad?
pi_115716440
quote:

[..]

6 maanden
_O-
pi_115716443
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ik zei wel 'no further comment needed', maar toch nog even dit:

[..]

En dit:

[..]

En dit ook nog:

[..]

En ook nog dit:

[..]

Nog wat wijze woorden van inzicht:

[..]

En als allerlaatste:

[..]

Oh oh oh! we hebben weer een feminist op het oog hoor!

Alsof vrouwen niks fout kunnen doen ;( voor hetzelfde geld deed die bitch wel onwijs onrespectvol tegen mijn abi TS
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:45:55 #96
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_115716452
Iedereen die in deze troll trapt. :')
pi_115716457
quote:

[..]

6 maanden tot 2 jaar maar laatste gedeelte was niet serieus was soort van relatie je weet tog alleen beetje sex enzo
Tot 2 jaar? :').

Er is een groot verschil tussen 6 maanden en 2 jaar. :').
pi_115716462
aahhh amenth kijk jij zegt de waarheid wat anderen no niet accepteren odmat vrouwen geemancitpeerd zijn tegenwoordig maar wijs stukje tekst _O_

ben over uurtje terug ff bij shoarma wat halen man rustt
pi_115716469
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:45 schreef Saucerian het volgende:
Iedereen die in deze troll trapt. :')
jij die in de troll van de troll trapt ;(
pi_115716488
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

En hoeveel relaties heb je al gehad?
was dat voor disrespectvolle vraag
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115716506
Jullie (amenth en Gülmez) zijn overigens precies die soort Turken en mannen waar ik van walg.
pi_115716518
groot gelijk man TS, je wilt toch lekker in je audi kunnen rijden zonder dat gezeik de hele tijd?
pi_115716526
Dat vrouwen zich zo laten behandelen is ook klachtwaardig :'). Maar goed, beetje gevalletje 'soort zoekt soort'
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:48:45 #104
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115716527
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:45 schreef Ambition het volgende:

[..]

Alsof vrouwen niks fout kunnen doen ;( voor hetzelfde geld deed die bitch wel onwijs onrespectvol tegen mijn abi TS
Ik? Feminist? :')

De helft van mijn quotes waren origineel geschreven door FOK!-ers van het MANNELIJK geslacht.

It's called common sense. Mafkees.
goede FOK!ster jij _0_
pi_115716531
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef zarGon het volgende:
Jullie (amenth en Gülmez) zijn overigens precies die soort Turken en mannen waar ik van walg.
wrm ordeel je over mij je ken me geeen eens vraag roffa zuid zwijntje of dorro kan gwn goed met me feunen maar af en toe moet je je ding doen toch ? doe je zelf toch ook jij studeert ik hossel voor me leve
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115716541
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef amenth het volgende:

[..]

was dat voor disrespectvolle vraag
Geef eens antwoord.

Ik wil je even laten merken dat je niet ver komt met jouw visie op zaken. O+.
pi_115716579
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geef eens antwoord.

Ik wil je even laten merken dat je niet ver komt met jouw visie op zaken. O+.
12 ofzo man inclusief basischool relaties maar meestal doe k gwn alleen die chimeids steke toch nog tijd zat voor die serieuze relatiechips
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115716581
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:48 schreef amenth het volgende:

[..]

wrm ordeel je over mij je ken me geeen eens vraag roffa zuid zwijntje of dorro kan gwn goed met me feunen maar af en toe moet je je ding doen toch ? doe je zelf toch ook jij studeert ik hossel voor me leve
Alleen het eerste deel van je post gelezen (tot en met "geeeen eens"), want de rest wil ik niet eens begrijpen.

Ik vorm een beeld van jou aan de hand van jouw posts. Daar baseer ik mijn oordeel op. Jij bent gewoon het type persoon waar ik helemaal niets mee te maken wil hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 15:53:56 ]
pi_115716594
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef zarGon het volgende:
Waarom walg je ervan abla? salaklar ;(
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:48 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

De helft van mijn quotes waren origineel geschreven door FOK!-ers van het MANNELIJK geslacht.

Jou common sense is niet andere hen common sense.
pi_115716597
Flikker toch eens op met je gepoch over je audi. Stakker.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:51:38 #111
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115716599
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Ambition het volgende:

[..]

Waarom walg je ervan abla? salaklar ;(

[..]

Jou common sense is niet andere hen common sense.
Vertaling, alsjeblieft?

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef amenth het volgende:

[..]

12 ofzo man inclusief basischool relaties maar meestal doe k gwn alleen die chimeids steke toch nog tijd zat voor die serieuze relatiechips
Basisschoolrelaties? _O-
goede FOK!ster jij _0_
pi_115716606
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
ben je jaloers ofzo :') k heb zelf een bmw m3 die is nog zieker vind ik maar k ga hem verkopen dees week en bmw 325 ci halen dubbele uitlaat omdat me m3 t beetje aan begeven is door me fastlife fastdrive style
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115716609
Ik zou ook bij een Turk in de auto willen uitstappen.

En niet haten op Overijssel.
pi_115716644
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Vertaling, alsjeblieft?

[..]

Basisschoolrelaties? _O-
Vertaling vragen voor iets dat niet voor jou bedoelt is ;(

Ik neem aan dat zarGon een abla is dan
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:54:59 #115
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_115716661
Heerlijk, lekker oprechte stereotype cliches hier *O*
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:55:20 #116
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115716673
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:53 schreef Ambition het volgende:

[..]

Vertaling vragen voor iets dat niet voor jou bedoelt is ;(

Ik neem aan dat zarGon een abla is dan
Wat nou, niet voor mij bedoeld? Ik bedoelde niet dat Turkse gebral, ik had het over dat tweede zinnetje (wat je toch duidelijk naar mij schreef), wat voor Nederlands moest doorgaan. Zal zijn omdat ik een vrouw ben enzulks, maar ik snap er geen reet van.
goede FOK!ster jij _0_
pi_115716676
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef amenth het volgende:

[..]

ben je jaloers ofzo :') k heb zelf een bmw m3 die is nog zieker vind ik maar k ga hem verkopen dees week en bmw 325 ci halen dubbele uitlaat omdat me m3 t beetje aan begeven is door me fastlife fastdrive style
Wil je even uitleggen waarom iemand jaloers zou moeten zijn op een auto? Even serieus alsjeblieft.
pi_115716686
quote:

[..]

Jaloers op dat soort pauperbakken zijn. :').
pi_115716687
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Correctie: 6e hands Audi met 3 ton op de teller.
pi_115716695
quote:

[..]

Schattig poepie.

Je krijgt het nog zo ontzettend zwaar in de samenleving :7
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_115716697
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:55 schreef D0808 het volgende:

[..]

Correctie: 6e hands Audi met 3 ton op de teller.
Dat topic over de aanschaf van die auto was ook geniaal :')
pi_115716726
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Schattig poepie.

Je krijgt het nog zo ontzettend zwaar in de samenleving :7
juist de mensen die niet vroeg in de streetlife bevinden en denken dat ze hun pensioen gaan halen gaan het moeilijk krijgen omdat het leven steeds gevaarlijekr gaat wordne je weett toch meer armoede meer dangerous shit op de block dus moet je wel prepared zijn en goeie connecties hebbe en je eige hitmanne hebbe mogt het nodig zijn
Ne mutlu Türküm diyene
  Boks-Chick zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:58:07 #123
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_115716740
De liefde voor je vriendin druipt er vanaf :')
lolwut
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:58:09 #124
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115716743
quote:

[..]

Je kunt niet rijden bedoel je.. _O-
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:58:19 #125
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_115716753
Het is inderdaad nodig om te melden dat het om je audi gaat, met het omvangrijke wagenpark dat TS tot z'n beschikking heeft :').
and then...
pi_115716757
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:55 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

Wat nou, niet voor mij bedoeld? Ik bedoelde niet dat Turkse gebral, ik had het over dat tweede zinnetje (wat je toch duidelijk naar mij schreef), wat voor Nederlands moest doorgaan. Zal zijn omdat ik een vrouw ben enzulks, maar ik snap er geen reet van.
Bedankt dat je mijn taal gebral noemt, kan ik erg waarderen.

En als ik weet niet wat voor vertaling je nodig hebt, maar ik zal het duidelijk maken.

Jou common sense
Mijn common sense
Andere mensen hen common sense.
zit een groot verschil in

zo duidelijk?
pi_115716766
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:58 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Je kunt niet rijden bedoel je.. _O-
nog nooit echte schade gereden.. natuurlijk wel met allrisk expres schade rijden frauderen maar verder nooit en ik rij altijd te hard en drifte enzo
Ne mutlu Türküm diyene
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:59:07 #128
319979 Fok-it
All is well
pi_115716776
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:57 schreef amenth het volgende:

[..]

juist de mensen die niet vroeg in de streetlife bevinden en denken dat ze hun pensioen gaan halen gaan het moeilijk krijgen omdat het leven steeds gevaarlijekr gaat wordne je weett toch meer armoede meer dangerous shit op de block dus moet je wel prepared zijn en goeie connecties hebbe en je eige hitmanne hebbe mogt het nodig zijn
Praat normaal man, achterlijke kutturk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:59:21 #129
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_115716782
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:48 schreef Mucha-Girl het volgende:

[..]

zogenaamde mannen die met hun ballen in de bankschroef zitten.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:00:11 #130
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115716803
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:58 schreef amenth het volgende:

[..]

nog nooit echte schade gereden.. natuurlijk wel met allrisk expres schade rijden frauderen maar verder nooit en ik rij altijd te hard en drifte enzo
Dat zeg ik.... Je kunt niet rijden... _O- |:(
pi_115716807
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Praat normaal man, achterlijke kutturk
Je hoeft niet racistisch te gaan lopen doen, is nergens voor nodig.

quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:59 schreef Nobu het volgende:

[..]

zogenaamde mannen die met hun ballen in de bankschroef zitten.
_O_
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:01:14 #132
319979 Fok-it
All is well
pi_115716830
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:00 schreef Ambition het volgende:

[..]

[..]

_O_
Ik ben niet racistisch, maar een beetje fatsoenlijk Nederlands kan volgens mij echt geen kwaad.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:01:19 #133
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115716834
quote:

[..]

Hij heeft anders wel gelijk in dit geval... :Y
pi_115716848
Ik ben jaloers op TS ik wou dat ik ook zo alpha was.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:02:00 #135
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115716855
quote:

Ah, daar is onze andere huis-turk-troll. Gezellig :D
F.K.A. SuperwormJim
pi_115716859
quote:

[..]

Ik zat al op de racistenkaart te wachten. Ik had die ergens halverwege topic 2 pas verwacht. :D
  Forum Admin zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:02:12 #137
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_115716861
Ik ben bijna bij nijverdal, even een chimeid oppikken
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_115716869
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:01 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ben jaloers op TS ik wou dat ik ook zo alpha was.
je moet gwn altijd je eige visie volgen beetje connectiews op de straat opbouwen en je status hoog houde fix je alle chimeids als je ook nog is dikke bempie enzo heb
Ne mutlu Türküm diyene
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:02:33 #139
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115716874
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:58 schreef Ambition het volgende:

[..]

Bedankt dat je mijn taal gebral noemt, kan ik erg waarderen.

En als ik weet niet wat voor vertaling je nodig hebt, maar ik zal het duidelijk maken.

Jou common sense
Mijn common sense
Andere mensen hen common sense.
zit een groot verschil in

zo duidelijk?
1. Over dat Turks; het kan jouw taal zijn, op dit forum is Nederlands nog altijd de voertaal. Het zou zeer gewaardeerd worden als je in het Nederlands converseert en eventuele Turkse tekst naar het Nederlands wil vertalen. En nee, daar ben ik niet de enige in.

Ik gebruik zelf Engelse teksten in mijn posts, omdat mijn ervaring is dat 90% van de FOK!-ers dan ook snapt wat ik bedoel. Voor de andere 10% geef ik uiteraard zonder moeite/gezeur na een vraag om verduidelijking een Nederlandse vertaling. En dat 'gebral' sloeg op de inhoud van het Turks, niet op de taal zelf.

2. Het is "hun" common sense, althans wel in spreektaal. Daarom begreep ik niet direct wat je bedoelde. Bedankt voor de opheldering in ieder geval.

Edit; tevens; "achterlijke kut-Turk" is mijns inziens ver over het randje, maar verman je een beetje en ga niet bij elk negatief woordje over je afkomst huilie-huilie lopen doen. Daarmee nodig je uit om je topic te verbaggeren. Maak een topic-report of stuur een mod een PM.
goede FOK!ster jij _0_
pi_115716895
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:01 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik ben niet racistisch, maar een beetje fatsoenlijk Nederlands kan volgens mij echt geen kwaad.
Tuurlijk kan het geen kwaad, maar om hem gelijk af te gaan lopen stempelen als een kutturk is gewoon nergens voor nodig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:01 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel gelijk in dit geval... :Y
Hij heeft gelijk, maar je hoeft niet racistisch daarover te gaan lopen doen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:04:38 #141
319979 Fok-it
All is well
pi_115716921
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:03 schreef Ambition het volgende:

[..]

Tuurlijk kan het geen kwaad, maar om hem gelijk af te gaan lopen stempelen als een kutturk is gewoon nergens voor nodig.

[..]

Als je zo achterlijk loopt te praten ben je gewoon een kutturk, als een mocro het doet is het een kutmarrokaan, als capuchon_jongen het doet is het een kutbelg :') heeft niks met afkomst te maken want dat maakt mij namelijk geen biet uit. Er staat niet voor niks .nl achter FOK!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:05:17 #142
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115716932
quote:

[..]

Dat is niet racistisch... het IS gewoon een kut turk... :Y
pi_115716943
quote:

[..]

Oke, maar vrouwen zo behandelen en uitschelden, omdat ze vindt dat je rijstyle gevaarlijk is als deze ook daadwerkelijk gevaarlijk is, is blijkbaar wel normaal?
pi_115716945
Wat dit volk toch op Fok! doet weet ik ook niet.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:06:38 #145
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115716961
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Precies hetzelfde als jou.. ;)
pi_115717029
kijk chimeids zijn handig te hebben je weet zelf maar je moet niet afhaneklijk gaan doen net of je niet zonder ze ken want vrouwe houde van dominante mannen snap je dus hoe liever je doe hoe eerder je singel wordt tenzij t van die universitijd chickies zijn die digge die aardige manne wel denk ik maar de echte echte lekkere die ook goed in bed zijn chimeids digge meer de manne met goede waggie, doekoe, status, connecties, en hoog level feuner
Ne mutlu Türküm diyene
  Forum Admin zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:09:35 #147
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_115717030
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Topics openen over hun struggles net als iedereen
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_115717055
Jezus christus :') zal je vriend maar zijn. Zal wel overdreven zijn voor de spanning want als je je zo laat behandelen door een mannetje die niet eens zijn eigen auto kan financieren mag je jezelf echt weggooien :')
pi_115717063
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als je zo achterlijk loopt te praten ben je gewoon een kutturk, als een mocro het doet is het een kutmarrokaan, als capuchon_jongen het doet is het een kutbelg :') heeft niks met afkomst te maken want dat maakt mij namelijk geen biet uit. Er staat niet voor niks .nl achter FOK!
Ben zelf een feyenoorder, maar jij maakt het stereotype van de domme supporter toch wel weer echt compleet. Zeggen dat het niks met afkomst te maken heeft en dan Kut+nationaliteit erachter plakken

quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:05 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Oke, maar vrouwen zou behandelen en uitschelden, omdat ze vindt dat je rijstyle gevaarlijk is als deze ook daadwerkelijk gevaarlijk is, is blijkbaar wel normaal?
Alsof alleen turken dit doen, ik zou eens een kijkje nemen in de kerk.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:11:39 #150
319979 Fok-it
All is well
pi_115717084
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:10 schreef Ambition het volgende:

[..]

Ben zelf een feyenoorder, maar jij maakt het stereotype van de domme supporter toch wel weer echt compleet. Zeggen dat het niks met afkomst te maken heeft en dan Kut+nationaliteit erachter plakken

[..]

Alsof alleen turken dit doen, ik zou eens een kijkje nemen in de kerk.
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. maar geeft niet.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:12:35 #151
304544 FRseezu
Het is 11 tegen 11.
pi_115717111
quote:

Ik woon in Zwolle en ging naar ikea in hengelo, en dan moet je door al die klote dorpjes als Nijverdal heino raalte omdat ze in Overijssel nog geen snelwegen hebben uitgevonden blijkbaar... :')

Ik rijd altijd 130 snachts over die provinciale wegen, maar aangezien het zaterdag is en einde van vakantie, + dat de weg door een toeristische gebied gaat waren er allemaal autos met fietsendragers/caravans en kortpittige kapsels op de weg die samen met hans weer naar huis reden.... _O-

En toen zei ze toen we langs mcdonalds langskwamen in Nijverdal zet me hier maar af.. .

Klacht:
Naar IKEA gaan maar vriendin boos uit audi gestapt in nijverdal en ik weer terug naar Zwolle gereden en toen dit topic aan gemaakt.

Klacht is duidelijk
pi_115717112
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je het niet helemaal. maar geeft niet.
Ik begrijp het heel goed knul, wat is er mis met kutgulmuz of kutfokit of kutambition?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:13:31 #153
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115717125
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:12 schreef Ambition het volgende:

[..]

Ik begrijp het heel goed knul, wat is er mis met kutgulmuz of kutfokit of kutambition?
Wat is er mis met kutturk?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:13:38 #154
319979 Fok-it
All is well
pi_115717131
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:12 schreef Ambition het volgende:

[..]

Jij relateert het woordje kut al gelijk met het feit dat ik iets tegen buitenlanders heb wat niet zo is.
pi_115717160
quote:

[..]

Gast :') waarom een M3 inruilen voor een 325?
M3 heeft toch een veel beter onderstel. :')
Beter gewoon nog een m3 kopen.
pi_115717166
waayo tantoe hard kk boelers chimeids hossele wel prinsipieel uiteraart turkie hier dit dat jeweett jatogg
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:16:02 #157
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115717200
quote:
16s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
waayo tantoe hard kk boelers chimeids hossele wel prinsipieel uiteraart turkie hier dit dat jeweett jatogg
Ja inderdaad...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:16:08 #158
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_115717202
hier moet ik gepost hebbon
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_115717204
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Wat is er mis met kutturk?
Erg generaliserend. Dit soort uitspraken veroorzaken spanningen en dan heeft wilders weer gelijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Jij relateert het woordje kut al gelijk met het feit dat ik iets tegen buitenlanders heb wat niet zo is.
Ik geloof best dat je niks tegen buitenlanders hebt, maar als kankernederlander of kutnederlander in de mond van een buitenlander valt dan is het van heb respect voor het land waar je in woont bla bla bla. En het ging niet om het woordje kut maar turk die erachter geplakt zat
pi_115717210
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:16 schreef Casino.Bob het volgende:
hier moet ik gepost hebbon
Ja toch pareltje weer.
pi_115717225
Excuses dan ook, serieus reageren in een topic als dit is vrij onmogelijk voor mij.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:17:18 #162
319979 Fok-it
All is well
pi_115717231
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:16 schreef Ambition het volgende:

[..]

Erg generaliserend. Dit soort uitspraken veroorzaken spanningen en dan heeft wilders weer gelijk.

[..]

Ik geloof best dat je niks tegen buitenlanders hebt, maar als kankernederlander of kutnederlander in de woord van een buitenlander valt dan is het van heb respect voor het land waar je in woont bla bla bla. En het ging niet om het woordje kut maar turk die erachter geplakt zat
Oh nee hoor. Ik kan het bijzonder goed relativeren wanneer iemand mij een kankernederlander noemt :P
pi_115717263
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oh nee hoor. Ik kan het bijzonder goed relativeren wanneer iemand mij een kankernederlander noemt :P
jajaaj maar als je kaaskop wordt genoemd in negatieve kontext sta je omin te huile
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115717268
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zucht, niet geheel ongelijk maar ik hoop dat mijn punt duidelijk is. Als mijn vrienden tegen mij zeggen kut turk heb ik er ook niks op tegen, maar op een fora weet je de hele context niet.
pi_115717273
Trouwens, beter even een bloemetje halen, zeggen "Sorry dat ik me als een debiel gedragen heb, ik denk dat we deze relatie beter niet voort kunnen zetten." en hopen dat ze geen knokploeg achter je aanstuurt.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:18:58 #166
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115717274
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:16 schreef Ambition het volgende:

[..]

Ja en...? het IS en blijft een kutturk... in een kut auto, en als je niet zonder wilders kan vind ik jou zelfs ook kut.. :Y
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:19:24 #167
319979 Fok-it
All is well
pi_115717288
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:18 schreef amenth het volgende:

[..]

jajaaj maar als je kaaskop wordt genoemd in negatieve kontext sta je omin te huile
Wat jij wil jongen. Ga maar lekker je `waggie'' pimpen en wachten op die `chimeids' die je kan `hosselen''

YOLO

:') :')
pi_115717298
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:14 schreef Dutchlike het volgende:

[..]

Gast :') waarom een M3 inruilen voor een 325?
M3 heeft toch een veel beter onderstel. :')
Beter gewoon nog een m3 kopen.
jaa dat wel man maar ik kan dees goedkoop kopen, 8 kop, en weinig kilometerstand en niks mis mee als ik 2e hands m3 koop moet k hope dat er niks mis mee is anders sta ik weer ure in garage alles te fixe enzo snap je maar kga dit jaar ff goeie toris zette en die do sparen en dan ga k zieke zieke hale over jaar ofzo
Ne mutlu Türküm diyene
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:20:09 #169
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_115717318
Goeie
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:20:46 #170
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115717338
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef amenth het volgende:

[..]

jaa dat wel man maar ik kan dees goedkoop kopen, 8 kop, en weinig kilometerstand en niks mis mee als ik 2e hands m3 koop moet k hope dat er niks mis mee is anders sta ik weer ure in garage alles te fixe enzo snap je maar kga dit jaar ff goeie toris zette en die do sparen en dan ga k zieke zieke hale over jaar ofzo
*O*
SPOILER
pi_115717340
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat jij wil jongen. Ga maar lekker je `waggie'' pimpen en wachten op die `chimeids' die je kan `hosselen''

YOLO

:') :')
Even snel off-topic, weet jij wie ipv de vrij word opgesteld?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:21:26 #172
319979 Fok-it
All is well
pi_115717351
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:20 schreef Ambition het volgende:

[..]

Even snel off-topic, weet jij wie ipv de vrij word opgesteld?
Lol, Mathijsen lijkt me
pi_115717359
quote:

[..]

Er zijn trouwens M-tech E30s gebouwd (dus geen propere M3) , misschien is dat wat. Belastingsvrij, goedkope verzekering en een M-tech onderstel.
En natuurlijk dat tijdloze uiterlijk.
pi_115717382
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:21 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Lol, Mathijsen lijkt me
En dan janmaat en nelom buiten?
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:22:50 #175
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115717390
quote:

[..]

Ik snap er geen hol van. Zo moeilijk is het toch niet om Nederlands te typen. Dit is FOK!, niet je straat waar je met je mede-holbewoners in onbegrijpelijke apen-taal communiceert.
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:22:58 #176
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115717391
oke.. Turken, Bmw's en Voetbal... dit is HET topic van het jaar..

Allemaal zwaar kut...
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:23:08 #177
319979 Fok-it
All is well
pi_115717395
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:22 schreef Ambition het volgende:

[..]

En dan janmaat en nelom buiten?
Yes. Normaal gesproken wel ja :)
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:24:06 #178
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115717424
Kut, nu hap ik zelf naar die domme kut-troll ;(
F.K.A. SuperwormJim
pi_115717490
feyenoord gaat sowieso winne k ga nog voor stadion hiya roke doe ik zowat elke week altijd goeie sfeer daar mann
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115717506
Anti-Fatih _O_
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:26:55 #181
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115717508
Ik ga zo maar even een turk de keuken inschoppen (waar ie thuishoort net als een vrouw) want ik wil swarma met een brooooodje en saus..

SPOILER
pi_115717690
TS :'). Geen wonder dat hij 'bedreigd' wordt.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:34:33 #183
351780 Piye
King of Kush
pi_115717701
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als jij om iemand uit te schelden het nodig vind om z'n afkomst erbij te halen moet je niet gek opkijken als mensen aannemen dat je iets tegen buitenlanders hebt en al helemaal niet als iemand van dezelfde afkomst dat niet zo kan waarderen. ;)
pi_115717719
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Dutchlike het volgende:
Ik vind wel dat je heel erg sympathiek met je vriendin praat.
Nog even en hij gaat Badr na.
pi_115717724
Amenth is een smerige sloeber die geld van zijn vadsige trol moet bietsen. :')
pi_115717754
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
Amenth is een smerige sloeber die geld van zijn vadsige trol moet bietsen. :')
wat zeg jij man gulmez is opener van dit topic ik maak omin veel do mattie je weet van niks
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115717770
quote:

Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....

(..)
Klacht is duidelijk
klacht is vermoedelijk dat TS een dushi is die kwartiertjes op zn zeikerige vriendin gaat wachten...

TS moet nog een échte man worden...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_115717804
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:36 schreef amenth het volgende:

[..]

wat zeg jij man gulmez is opener van dit topic ik maak omin veel do mattie je weet van niks
Ah, ik bedoel Gulmez. :)
Haal jullie door elkaar jwtoch mattie. die kaaskoppies lijke vor jou tog ook allemaal opmekaar jwz.

:*
pi_115717827
Best indrukwekkend hoe TS steeds dieper en dieper weet te zakken. :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_115717879
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:36 schreef amenth het volgende:

[..]

Als je omin veel do hebt, waarom rijd je dan een BMW van 10 jaar oud?
pi_115718003
Misschien vindt hij de E36 wel een mooier ontwerp dan de E90.
pi_115718025
of hij heeft geen geld.
pi_115718044
Escaleerd :')
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_115718054
Zo'n uitkering valt trouwens niet onder 'omin veel do'
pi_115718081
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
het scheelt ook dat 'omin veel do' natuurlijk niets betekent, tenzij het turks is.
pi_115718095
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
ik werk gwn zwiffer maar ik gebruik dat als onderduiking voor de popo voor me dikek waggie enzo je weet zelf ik investeer me helei nkome in bruin en wit je weet zelf haal het 4 dubbele eruit op zn minst
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115718120
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

het scheelt ook dat 'omin veel do' natuurlijk niets betekent, tenzij het turks is.
Gewoon triest dat soort volk _O-
Allemaal scarface, zakenmannen dat het zijn
pi_115718133
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef amenth het volgende:

[..]

ik werk gwn zwiffer maar ik gebruik dat als onderduiking voor de popo voor me dikek waggie enzo je weet zelf ik investeer me helei nkome in bruin en wit je weet zelf haal het 4 dubbele eruit op zn minst
Aan wie verkoop je dat door dan?
Hoe hou je dat vers tot je het kan verkopen?
En is het tijger wit of knip wit?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:50:15 #199
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115718149
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef amenth het volgende:

[..]

is dat wel halal..?
pi_115718164
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Gewoon triest dat soort volk _O-
Allemaal scarface, zakenmannen dat het zijn
Ze hebben wel wat geld.. maar hoe ze daar aan komen..
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:51:12 #201
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115718183
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ze hebben wel wat geld.. maar hoe ze daar aan komen..
[ afbeelding ]
Door zich door een aap te laten slaan..? :?
pi_115718226
juist.
pi_115718254
Stoere knul!

Of een klein mager internet-heldje, of een daadwerkelijke lompe randdebiel. Bravo!
"Pools are perfect for holding water"
pi_115718263
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

Aan wie verkoop je dat door dan?
Hoe hou je dat vers tot je het kan verkopen?
En is het tijger wit of knip wit?
zeker undercovertje jij zulke dingen moet je niet vragen eh
Ne mutlu Türküm diyene
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:53:09 #205
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115718265
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:52 schreef Murdera het volgende:
juist.
Aha...
pi_115718302
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:53 schreef amenth het volgende:

[..]

nee nee.
ik vriend. jij vriend van mij. wij vriend. jij geef namen nu. ik blij. jij blij. wij blije vrienden.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:54:53 #207
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115718323
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

nee nee.
ik vriend. jij vriend van mij. wij vriend. jij geef namen nu. ik blij. jij blij. wij blije vrienden.
Brood..... daar zit wat in...
pi_115718345
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Brood..... daar zit wat in...

:9~
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:56:24 #209
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_115718368
Waarom "uit de audi" ipv. "uit de auto" :')

Net zoiets als: "ik nam mijn htc sensation xl op en bart bleek de beller te zijn" :')
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_115718373
brood is codeword voor vrouwenhandel noobs
Ik doe niet aan signaure's
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:56:48 #211
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115718379
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:53 schreef amenth het volgende:

[..]

Oh.
My.
God.
_O- _O- _O- _O-
goede FOK!ster jij _0_
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:57:09 #212
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115718388
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:56 schreef Susteren het volgende:
Waarom "uit de audi" ipv. "uit de auto" :')

Net zoiets als: "ik nam mijn htc sensation xl op en bart bleek de beller te zijn" :')
Omdat turk...
Dat je dat niet snapt... :N
pi_115718394
TS is een neukfout
pi_115718422
bruin is heroine wit is de coco ben je wel barkie als je dat niet snap man met je wit bruin brood denk je je pak daar doekoe mee tenzij je Klaas Veensma met een bakkerij bijvoorbeeld heet en onhandelbare kindere niet van school worden gestuurd omda ie eige bedrijf heef maar als een allochtoon of arme nederlander t doet gelijk anar speciale school moet walgeljke mensen
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115718452
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef amenth het volgende:
bruin is heroine wit is de coco ben je wel barkie als je dat niet snap man met je wit bruin brood denk je je pak daar doekoe mee tenzij je Klaas Veensma heet en zn onhandelbare kindere niet van school worden gestuurd omda ie eige bedrijf heef maar als een allochtoon of arme nederlander t doet gelijk anar speciale school moet walgeljke mensen
Zou je dit in een leesbare Nederlandse tekst willen vertalen?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:02:12 #216
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115718549
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef amenth het volgende:
bruin is heroine wit is de coco ben je wel barkie als je dat niet snap man met je wit bruin brood denk je je pak daar doekoe mee tenzij je Klaas Veensma met een bakkerij bijvoorbeeld heet en onhandelbare kindere niet van school worden gestuurd omda ie eige bedrijf heef maar als een allochtoon of arme nederlander t doet gelijk anar speciale school moet walgeljke mensen
Ja... jaahaa... dat vind ik ook...!!
SPOILER
pi_115718573
gotinen sikim brada
Ik doe niet aan signaure's
pi_115718578
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:45 schreef Ambition het volgende:

[..]

Nee er word hier niet gezegd dat vrouwen niets fout kunnen doen, er word wel gezegd dat het gedrag van TS ronduit onbeschoft, van mij mogen ze hem wel eens controleren,iemand die de hele dag op Fok! zit en zijn vriendin zo onbeschoft behandeld heeft geen uitkering nodig, die kan zijn energie wel stoppen in keihard werken.
pi_115718593
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee er word hier niet gezegd dat vrouwen niets fout kunnen doen, er word wel gezegd dat het gedrag van TS ronduit onbeschoft is voor zijn vriendin, van mij mogen ze hem wel eens controleren,iemand die de hele dag op Fok! zit en zijn vriendin zo onbeschoft behandeld heeft geen uitkering nodig, die kan zijn energie wel stoppen in keihard werken.
Hij heeft ook geen uitkering nodig. Hij bietst geld van zijn vriendin. :)
pi_115718651
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hij heeft ook geen uitkering nodig. Hij bietst geld van zijn vriendin. :)
Oh daar moet dan ook een melding van gemaakt worden, dat die geld krijgt van zijn vriendin, kunnen ze met terug werkende kracht hem gaan korten, kan die eens normaal leren functioneren met zijn luie donder
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:06:08 #221
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115718670
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef Postalz het volgende:
gotinen sikim brada
Het is brado... geen brada.. :Y

pi_115718741
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Oh daar moet dan ook een melding van gemaakt worden, dat die geld krijgt van zijn vriendin, kunnen ze met terug werkende kracht hem gaan korten, kan die eens normaal leren functioneren met zijn luie donder
pi_115718839
ey wats deze leuke topic maar nee seker niet leuk series zo jij niet echt praate tegen die meisje of wel dan? tfoe dat gek, je moet beter zijn dan haar. kom op man. zoveel gekke mensen lopen hier rond deze dagen. soms denk ik, waarom moet dat zo. wacht maar ze gaat klappen krijgen.
pi_115719041
Amenth is de president van de verenigde straten, Ben trouwens back van de stad holly meet gaat niet door jongens, laatst nog met een groep geweigerd voor de deur, we kunnen niet naar binnen met heel fok , moeten we Een voor een en binnen samenscholen
pi_115719240
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zou je dit in een leesbare Nederlandse tekst willen vertalen?
Ik kan het gewoon lezen anders, niet zo moeilijk hoor
Ga weg
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 17:57:41 #226
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_115720004
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Gulmez het volgende:
Amenth is de president van de verenigde straten, Ben trouwens back van de stad holly meet gaat niet door jongens, laatst nog met een groep geweigerd voor de deur, we kunnen niet naar binnen met heel fok , moeten we Een voor een en binnen samenscholen
Lolwhut!? :')
goede FOK!ster jij _0_
pi_115720309
Wanneer krijgt dit uitschot van de maatschappij nou een Fok! IP-Ban?
pi_115720382
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Newsflash, het uitschot van de maatschappij zit op FOK!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:20:13 #229
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_115720478
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Wat is dit voor dubbele moraal? Gewoon alimentatie lappen die kut, net als elke kerel die van een of andere heks af wil.
pi_115720534
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
niet, amenth is zelfs mod geweest.

pi_115720614
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:22 schreef Gulmez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:').
pi_115720642
komt door het warme weer daar word iedereen sjago van
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:33:08 #233
258706 QuincydeKoster
Gamer in CPU en RAMgeheugen :D
pi_115720743
De grote vraag van de eeuw is: IS ZE TERUG GEKOMEN? :D
Dit is mijn signature.
pi_115721368
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Gulmez het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Wanneer gaat de holly meet topic weer open??
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 11:43 schreef Pharkus het volgende:
Kennelijk zijn alle genoemde data verstreken, de holly meet is al geweest. Volgend jaar beter.
pi_115721557
wat een bitch sahbi

ga je nog kermis vnvd 038 dan? kunne wel wat mense nakke
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:12:04 #236
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_115721798
Heerlijk topic vol intelligentie, geweldig genoten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:19:46 #237
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_115721968
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dus:

...

die borden geven een minimumsnelheid aan. Alles eronder is voor bejaarden en vrouwen, alles erboven kan wat duurder uitvallen mits ze je pakken.

Eh fatih heb jy ook nog in haar kontje gepierd?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_115722082
Goed dat je je grenzen heb getrokken Fatih. Die slet moet wel weten wie de baas is.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:30:10 #239
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_115722220
quote:

En zei zegt
Hier gestopt met lezen. Daarvoor ook al een paar gespot, maar hier werd het toch net iets te veel.

Succes!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:37:34 #240
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_115722395
Wat een bazentopic is dit dan! _O_
Hier MOET ik gewoon gepost hebben :')

Hele topic doorgelezen, beste 15 minuten tijdverspilling deze week :D
pi_115723242
Amenth is ibne man
pi_115723331
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 18:22 schreef Gulmez het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:')____________
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  zondag 19 augustus 2012 @ 01:22:28 #243
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_115735448
wat een topic weer :')
pi_115735498
Terechte klacht.
  zondag 19 augustus 2012 @ 01:55:46 #245
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_115736248
IS deze 'turkentopicje' nog open?
pi_115737588
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef Bonkers. het volgende:
Goed dat je je grenzen heb getrokken Fatih. Die slet moet wel weten wie de baas is.
ja man vind ik ook
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115737612
quote:
15s.gif Op zondag 19 augustus 2012 01:55 schreef Saucerian het volgende:
IS deze 'turkentopicje' nog open?
'Deze' in combinatie met een verkleinwoord. :').
  zondag 19 augustus 2012 @ 03:22:53 #248
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115737654
Hey mijn papa heet Hans ja :(
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115737703
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kan in bepaalde kontexten gewoon voor komen
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115737707
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:30 schreef amenth het volgende:

[..]

Nee.
  zondag 19 augustus 2012 @ 03:34:39 #251
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115737753
quote:
1s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Deze huisjes.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115738136
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 03:30 schreef amenth het volgende:

[..]

Het wordt gespeld als context. En nee, dat is niet het woord wat je zoekt.
Mijn UI is:
pi_115750908
Is je vriendin wel weer terug gekomen?
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_115751323
ik sta al 12 minuten in de rij bij burgerking scheveningen dus kan wel ff inhoudelijk reageren mijn vriendin is terug en staat naast em samen me me neef in de rij is echt chilling hiero man wel druk druk
pi_115751370
Dude, wees blij dat er een vrouw is die gewillig is jou aan te raken. Aan je verhaal te zien ben je niet bepaald een catch. :')
  Boks-Chick zondag 19 augustus 2012 @ 17:34:44 #256
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_115751405
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef Gulmez het volgende:
ik sta al 12 minuten in de rij bij burgerking scheveningen dus kan wel ff inhoudelijk reageren mijn vriendin is terug en staat naast em samen me me neef in de rij is echt chilling hiero man wel druk druk
:') dat is ook echt een plek waar je nu wil zijn :')

Ze is dan wel een nephagenees/hagenaar 1e klas, want die zijn nu gewoon niet te vinden bij de promenade in de buurt _O-
zwarte pad ev. richting katwijk _O_

zelfs importhagenezen zoals ik weten dit. Het is het eerste wat je leert in den haag :D
bij 25+ niet in de buurt komen van de standaard strandplekken :')
lolwut
pi_115751407
dat zegt ie ik stond liep net naar zee 3n die meisjes steeds naar me kijken geil geil dus valt mee kan iedereen kijgen zowat man
pi_115751438
eyo brand zij kom van zwolle man ik ben zelf hagenees geweest woon nu ook zwolle
pi_115751458
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:34 schreef Gulmez het volgende:
dat zegt ie ik stond liep net naar zee 3n die meisjes steeds naar me kijken geil geil dus valt mee kan iedereen kijgen zowat man
pi_115751459
ken je zoetermeer brandje heb ik na den haag tijdje gewoon meerzicht vlak aan a12
pi_115751480
maar ik ben bijna aan beurt dus ga weer van fok eeyyy rysig aan
pi_115752105
Zonnesteekje?
pi_115752437
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:34 schreef Gulmez het volgende:
Ah geen zorgen broeder, humor doet het goed bij de dames.
Hiermee zal je zeker een paar domme dikkerdjes kunnen scoren. ^O^
pi_115752523
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 17:58 schreef Kwalberto het volgende:
Zonnesteekje?
Ik hoop het, maar het zal wel weer niet.
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:45:06 #265
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_115755544
Over een binnenweg?
Ga naar Ommen, pak de N36.
Of neem gewoon de A28 en dan de A1.

Als je geen 80 wil rijden, dan moet je andere wegen zoeken.
  zondag 19 augustus 2012 @ 19:50:10 #266
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_115755715
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Toradora het volgende:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  zondag 19 augustus 2012 @ 20:57:50 #267
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115758148
quote:
pi_115758264
A28 -> A50 -> A1 -> A35 -> A1
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:03:18 #269
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_115758318
Ik moest wel lachen.
Trotse Belg.
  maandag 20 augustus 2012 @ 00:23:42 #270
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_115767437
Kijk mij audi rijden -topic.

:')____!
Tadumtiedum.
  maandag 20 augustus 2012 @ 00:41:42 #271
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_115768039
Is deze man echt?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  maandag 20 augustus 2012 @ 01:07:51 #272
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_115768724
Vind de OP eigenlijk wel een baas. Al die FOK!ers hier in klb die zo 'braaf' handelen. Ga lekker spelen in r&l ofzo :') Deze meid was op dat moment gewoon aan het zeiken - en dat moet ze niet doen want ze mag sowieso al blij zijn dat ze eventjes de keuken mocht verlaten. Vrouwen blijven vrouwen - en die horen maar te luisteren - mening geven mag allicht - wij die daarop reageren ook. Ik heb ook met regelmaat gezeik zoals dit (andere context wel) maar dat het gewoon weer goedgepraat wordt en dat ik af en toe denk; shit man ging ik niet te ver? Maar dan denk ik altijd; nee man! ik werd 's ochtends niet wakker met de bedoeling haar hoofd vol te schelden - dus zal er wellicht iets zijn gaan borrelen door het geklaag en gemiep op de verkeerde momenten, door vrouwlief. Een sorry komt er altijd wel uit als ik merk dat ik iets wat rustiger had kunnen reageren - maar spijt hebben is een ander verhaal. Jullie weten echt niks en blijven waarschijnlijk maagd voor het leven - of trouwen met een uitgehoonde of lelijke uitzakte 'vrouw' die alles maar goed vind. Leuk man - geen spanning in een relatie. Respect voor TS en nog een goed leven samen - Lees dat jullie nu weer samen chillings zetten. Haters gon' hate zeggen ze :z
Syndroom van Kraepelin
  maandag 20 augustus 2012 @ 01:10:01 #273
198371 Equites
pi_115768765
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 01:07 schreef joeftw het volgende:
Vind de OP eigenlijk wel een baas. Al die FOK!ers hier in klb die zo 'braaf' handelen. Ga lekker spelen in r&l ofzo :') Deze meid was op dat moment gewoon aan het zeiken - en dat moet ze niet doen want ze mag sowieso al blij zijn dat ze eventjes de keuken mocht verlaten. Vrouwen blijven vrouwen - en die horen maar te luisteren - mening geven mag allicht - wij die daarop reageren ook. Ik heb ook met regelmaat gezeik zoals dit (andere context wel) maar dat het gewoon weer goedgepraat wordt en dat ik af en toe denk; shit man ging ik niet te ver? Maar dan denk ik altijd; nee man! ik werd 's ochtends niet wakker met de bedoeling haar hoofd vol te schelden - dus zal er wellicht iets zijn gaan borrelen door het geklaag en gemiep op de verkeerde momenten, door vrouwlief. Een sorry komt er altijd wel uit als ik merk dat ik iets wat rustiger had kunnen reageren - maar spijt hebben is een ander verhaal. Jullie weten echt niks en blijven waarschijnlijk maagd voor het leven - of trouwen met een uitgehoonde of lelijke uitzakte 'vrouw' die alles maar goed vind. Leuk man - geen spanning in een relatie. Respect voor TS en nog een goed leven samen - Lees dat jullie nu weer samen chillings zetten. Haters gon' hate zeggen ze :z
Ok hoeveel bier heb jij al in je mik zitten? Maakt niet uit voor deze keer.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  maandag 20 augustus 2012 @ 01:11:23 #274
302323 joeftw
Helemaal naar de klote
pi_115768788
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 01:10 schreef Equites het volgende:

[..]

Ok hoeveel bier heb jij al in je mik zitten? Maakt niet uit voor deze keer.
100% nuchter getypt - beetje moe alleen. Gr
Syndroom van Kraepelin
  maandag 20 augustus 2012 @ 01:11:47 #275
198371 Equites
pi_115768795
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 01:11 schreef joeftw het volgende:

[..]

100% nuchter getypt - beetje moe alleen. Gr
Ok dan ben je echt een klap josti.
pi_115771412
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 01:07 schreef joeftw het volgende:
volgende keer wat duidelijker typen maar mee eens man eindelyk iemand die t snapt
Ne mutlu Türküm diyene
pi_115771550
Gewoon klappen die vriendin man, platte hand alles.
aardappels, sproitjes, sloavink.
  vrijdag 28 september 2012 @ 00:10:31 #278
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_117338415
De klacht is heel duidelijk: Raalte! :r
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_117338432
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Meloewa het volgende:
pi_117338436
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 03:41 schreef amenth het volgende:

[..]

volgende keer wat duidelijker typen
_O-.
  vrijdag 28 september 2012 @ 00:11:59 #281
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_117338451
Dit is echt ontzettend uit de hand geescaleerd!
pi_117338626
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:10 schreef ondeugend het volgende:
De klacht is heel duidelijk: Raalte! :r
nee eerder de emancipatie van vrouwen denk
  vrijdag 28 september 2012 @ 00:23:44 #283
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_117338769
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 00:18 schreef Gulmez het volgende:

[..]

nee eerder de emancipatie van vrouwen denk
oww das een leuk onderwerp!
Gaan we leven in dit topic blazen? O+
  vrijdag 28 september 2012 @ 01:04:13 #284
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_117339765
Na dit topic te hebben doorgelezen. Turken :')
Op een of andere manier zijn der ook nog altijd van die meisjes die er voor vallen. :') :')
Maar 23 zijn, UWV, woedeaanvallen, oetlul zijn, skere bak rijden, deze skere torrie acties, medemens niet op waarde weten te schatten :') :') :')
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
pi_117341853
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Meloewa het volgende:
pi_117341869
gulmez en z'n audi (lees: jetta)
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:40:26 #287
379200 lulzy
For the Lulz
pi_117342002
Haha _O-
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. - Mark Twain
  vrijdag 28 september 2012 @ 08:53:46 #288
288172 pokerstars
ja, lastig.....
pi_117342206
quote:
Hier serieus op ingaan :').
"Wanneer de ezel honger heeft, kunnen stokslagen hem niet schelen."
pi_117342361
Jij hebt hulp nodig
pi_117344374
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 16:18 schreef amenth het volgende:

[..]

Waarom denk je dat wij het woord kaaskop als negatief ervaren? Not, ik moet er om lachen gewoon omdat we kaaskoppen zijn:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_117344438
spreek voor jezelf, ik vind kaas vies :{w
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117344563
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:40 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
spreek voor jezelf, ik vind kaas vies :{w
En toch ben je een:)
Lead, Follow or get Out of my Way !!!
pi_117344947
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 10:45 schreef AndreaW het volgende:

[..]

En toch ben je een:)
okee
pi_117345271
quote:

Wat denk je? Geld verdienen om jou te financieren natuurlijk.

Zoals het hoort 8-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:06:10 #295
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_117349000
wees blij dat ze uberhaupt je vriendin is, anders zou je een golf 1 uit 1990 rijden.Stomme turk.

groetjes, een palestijn

p.s. ananas ;)
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')