Je kent het verschil tussen moeten en mogen wel toch?quote:Dus ik haal iedereen in en snijd ze af omdat ze 73 rijden waar je 80 moet.
Woon werk verkeer rijden ze daar altijd 90, en door al die toeristen uit Zuid holland is het tempo op deze zaterdag nu richting de 70quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen moeten en mogen wel toch?
nee, dat niet weet niet waarom ik het doe, ik heb niet zoveel respect voor haar op de een of anderen manier, omdat ze vaak dan onderdanig gaan doen, ik heb iemand nodig die wat pittiger is denkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Fok-it het volgende:
Wat een klapmongool ben jij zeg, dat ze het nog zo lang uitgehouden heeft met jou gezien hoe jij tekeer tegen haar gaatvind je dat normaal ofzo?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Innisdemon het volgende:
hij 'irriteert' zich
Als je de taal niet machtig bent, kun je misschien beter een andere proberen
dat is de vraag niet :pquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Woon werk verkeer rijden ze daar altijd 90, en door al die toeristen uit Zuid holland is het tempo op deze zaterdag nu richting de 70![]()
Ik irriteer me kapot aan al die fietsendragers, en toeristen die bij elke boom zachter gaan rijden.
wat praat je onzin zij is echt uit de auto gestapt door die ruziequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Toradora het volgende:
Alsof jij zo tegen haar tekeer gaat als ze je gewoon ergens op corrigeert. Verzonnen topic... Ik geef het een 4
Ja, maar waarschijnlijk niet omdat jij zei dat ze er uit moest, maar omdat ze jouw gewoon zat wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat praat je onzin zij is echt uit de auto gestapt door die ruzie
nee zei gaat altijd dreigen tijdens een ruzie dat we niet samen gaan wonen, dan toch niet, ik ben prinsipieelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Wicky15 het volgende:
Ga je nog wel met haar samenwonen TS?
Je lijkt Badr wel... die maakt ook overal ruzie en heeft geen idee dat het ook wel eens zn eigen domme schuld kan zijn... (ik hoop dat ze haar Audi terugvordert...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat praat je onzin zij is echt uit de auto gestapt door die ruzie
de een accepteerd alles qua meisje, en de anderen word is dominant en accepteerd nix iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef Piye het volgende:
Ik zou zeggen dat je een aso bent omdat je zo tegen haar praat, maar meisjes die dat accepteren kicken daar ook gewoon op dus goed gedaan bro.
Je bent prinsipieel?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee zei gaat altijd dreigen tijdens een ruzie dat we niet samen gaan wonen, dan toch niet, ik ben prinsipieel
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef Gulmez het volgende:
ik zit in dilemma, ik zou met meisje gaan samen wonen een blanke, hoogopgeleide, alleen dan moet ik naar rotterdam verhuizen, omdat ze in een advocaten kantoor weena ofzo wilt werken.
En eigenlijk zit ik niet echt op te wachten, want dan ben ik afhankelijk van haar, want ik ga bij haar in wonen.. en woon liever gewoon lekker in Zwolle.
Nou heb ik op het werk een 20 jarig meisje ontmoet, half srilankees, en half nederlands, vader is een nederlander.. .
Maar dat meisje is ZO onwijs knap,
Ik heb altijd al op halfbloedjes gevallen, half antilliaans half nederlands vind ik erg mooi, niet te bruin, maar precies goed, en dit is ook zooo'n knap meisje.
we zijn nu nog alleen aan het flirten, en gister hebben we tot 3 uur snachts uit werk bij meertje gepraat en gezoend, en ze wil wel serieus zeg ze relatie.
Mijn vraag hoe zijn srilankesen moeders, accepteren die het makkelijk als het meisje in kwestie een vriendje krijgt, en hoe is de cultuur binnen dat land qua acceptatie? vind het nog een te vroeg stadium om dit aan haar te vragen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zij heeft bekend dat ze een tijd geleden met haar ex had gewandeld, en ik zei dat ik moest overwerken ik had aluitdienst tot 2.00 en daarna een uur met haar naar het meertje gegaan en toen haar naar huis gebracht en ik ook naar mn huis
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wandelen is wat anders dan zoenen hoor
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ken haar, en geloof me.. ze ziet er onschuldig uit, maar dat was ze vroeger niet, en denk nu nog steeds niet..
Deze vriendin?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja, ik zeg hele erge dingen tegen haar vaak en dan klapt ze dicht of ze word agressief maar we passen nietb ij elkaar, beide een ander niveau en een ander leven, ook qua werktijden
ja als zei gaat dreigen met dit dat snapje, dan neem ik dat letterlijk en hoeft het al van mij niet eens meer, dat samenwonen heb genoeg punten via de sociale woningbouw voor een eigen ossoquote:
zei zei dat zij zij...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja als zei gaat dreigen met dit dat snapje, dan neem ik dat letterlijk en hoeft het al van mij niet eens meer, dat samenwonen heb genoeg punten via de sociale woningbouw voor een eigen osso
Dat zeg jij tegen je vriendin?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
En toen zei ik: hou je bek, vind je het normaal dat ze onder de limiet gaat rijden voor wie ben je nou, je bent altijd anti Fatih en altijd voor iedereen maar ik krijg altijd van alles de schuld maakt nie uit wie er fout is..
En toen zei ze: ik rij iig heel anders, dus ik zeg, stap dan uit domme teef..
En toen keek ze steeds ipv vooruit naar rechts en dan weet ik al dat ze weer gaat huilen, (ze huilt heel vaak) Dus ik zeg ga maar huilen als een baby. .
Je vriendin doet dus iets voor je, namelijk meegaan naar de IKEA terwijl ze liever even toerist in Duitsland was. Doet ze voor jou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Me vriendin stelde voor om vandaag naar een oud stadje te gaan in Duitsland, maar aangezien ik nieuwe huis ga huren wou ik liever naar IKEA.
Kortom; je vriendin doet iets voor je. Je gaat dr helemaal verrot schelden. Vervolgens stapt ze op een industrieterrein uit de auto omdat ze je terecht helemaal zat is. En jij laat d'r ook nog achter daar zonder te denken "goh, misschien was ik wel echt een arrogante lul en moet ik even m'n excuses aanbieden, en m'n vriendin niet achterlaten op een industrieterrein".quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Dus mijn vriendin zegt, ik ga niet naast een aso in de auto zitten rijd normaal man..
En toen zei ik: hou je bek, vind je het normaal dat ze onder de limiet gaat rijden voor wie ben je nou, je bent altijd anti Fatih en altijd voor iedereen maar ik krijg altijd van alles de schuld maakt nie uit wie er fout is..
En toen keek ze steeds ipv vooruit naar rechts en dan weet ik al dat ze weer gaat huilen, (ze huilt heel vaak) Dus ik zeg ga maar huilen als een baby. .
[...]
En zei zegt niks.. Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....
Dus toen ben ik maar weer naar Zwolle gereden en zei loopt denk daar nog ergsn![]()
neeee, ik denk dat ze de trein pakt in nijverdal naar zwolle.
[...]
Ik ben ook 23, maar ik zou als ik een vriendin had het niet in m'n hoofd halen d'r met een ruzie achter te laten op een industrieterrein. Of het uberhaupt zover als dit te laten komen. Jezus, d'r een teef noemen omdat ze alleen opmerkt dat je wat voorzichtiger mag rijden, wat is dit?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg jij tegen je vriendin?.
Jij bent echt nog een jongetje met je 23 jaar..
Wijsheid komt met de jaren. Alleen de een heeft er wat meer jaren voor nodig dan de ander.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
TS is een Audi rijder. Dan weet die vriendin toch allang dat het een arrogante lul is zonder zelf-kennis...!?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je vriendin doet dus iets voor je, namelijk meegaan naar de IKEA terwijl ze liever even toerist in Duitsland was. Doet ze voor jou.
[..]
Kortom; je vriendin doet iets voor je. Je gaat dr helemaal verrot schelden. Vervolgens stapt ze op een industrieterrein uit de auto omdat ze je terecht helemaal zat is. En jij laat d'r ook nog achter daar zonder te denken "goh, misschien was ik wel echt een arrogante lul en moet ik even m'n excuses aanbieden, en m'n vriendin niet achterlaten op een industrieterrein".
Ik heb nog nooit zo'n getuigenis gelezen van arrogantie en asociaal hufterig gedrag. Als ik dit zo lees ben je echt gewoon een rasechte klootzak, en je mag blij zijn als je vriendin zelfs nog maar de moeite neemt om een smsje te sturen dat het uit is. Je bent gewoon niet te geloven; en dan in latere posts nog zeggen dat je ook totaal geen respect voor je vriendin hebt. Je bent wel de bevestiging van het stereotype wat bij je avatar hoort. Beter ga je naar Saudi-Arabië, daar schijnt het normaal te zijn vrouwen te behandelen zoals jij blijkbaar doet.
Ik was gestopt met lezen omdat ik het absurd vond, maar dat slaat echt alles.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik ben ook 23, maar ik zou als ik een vriendin had het niet in m'n hoofd halen d'r met een ruzie achter te laten op een industrieterrein. Of het uberhaupt zover als dit te laten komen. Jezus, d'r een teef noemen omdat ze alleen opmerkt dat je wat voorzichtiger mag rijden, wat is dit?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee zei gaat altijd dreigen tijdens een ruzie dat we niet samen gaan wonen, dan toch niet, ik ben prinsipieel
Wat zei ik nou over het machtig zijn van de taalquote:de een accepteerd alles qua meisje, en de anderen word is dominant en accepteerd nix idd
Dat is nog wel het minst kwalijke aan dit geheel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:18 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
[..]
Wat zei ik nou over het machtig zijn van de taal
Heb je de inhoud van OP gelezen? Daar blijkt toch wel uit dat we geen teken van intelligentie van TS hoeven te verwachten. Oh, sorry, verw88.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:18 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
[..]
Wat zei ik nou over het machtig zijn van de taal
DITquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is de vraag niet :p
je mag maximaal 80, 73 is dus geheel volgens de regels
dus:
- je rijdt te hard en roekeloos
- je maakt je vriendin belachelijk als ze TERECHT commentaar geeft
...
team vriendin!hoop dat ze je dumpt
Klopt wel, ze gaat straks met een teleurgestelde afstandelijke stem praten als ik haar weer spreek dat het een misverstand was, en we iegenlijk moeten stoppen als we toch niet bij elkaar passen omdat het altijd ruzie is bijna, (zegt ze) ze moet gewoon leren omgaan dat ik wat anders ben dan de gemiddelde, heb ook woedeproblemen, maar daar heb ik ook een jobcoach voor van het uwvquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, anders had je toch alleen maar achter haar aan geslenterd in Ikea. Sowieso geen prettige bezigheid en al helemaal niet met dit weer. Dat loopt allemaal wel los ts, in dit geval letterlijk en figuurlijk.
Toen ze over het wandelpad liep riching mcdonalds, haalde ik haar in via de weg, en bij het tankstation ging ik voor haar naar links, ik zette de auto stil, en liep naar haar toe... Enigste wat ze deed, was in mijn auto een flesje water pakken, en ze liep weer verder met de woorden rot op, dus ik heb wel moeite gedaan maar idd mijn manier was ook niet goed van communiseren iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je vriendin doet dus iets voor je, namelijk meegaan naar de IKEA terwijl ze liever even toerist in Duitsland was. Doet ze voor jou.
[..]
Kortom; je vriendin doet iets voor je. Je gaat dr helemaal verrot schelden. Vervolgens stapt ze op een industrieterrein uit de auto omdat ze je terecht helemaal zat is. En jij laat d'r ook nog achter daar zonder te denken "goh, misschien was ik wel echt een arrogante lul en moet ik even m'n excuses aanbieden, en m'n vriendin niet achterlaten op een industrieterrein".
Ik heb nog nooit zo'n getuigenis gelezen van arrogantie en asociaal hufterig gedrag. Als ik dit zo lees ben je echt gewoon een rasechte klootzak, en je mag blij zijn als je vriendin zelfs nog maar de moeite neemt om een smsje te sturen dat het uit is. Je bent gewoon niet te geloven; en dan in latere posts nog zeggen dat je ook totaal geen respect voor je vriendin hebt. Je bent wel de bevestiging van het stereotype wat bij je avatar hoort. Beter ga je naar Saudi-Arabië, daar schijnt het normaal te zijn vrouwen te behandelen zoals jij blijkbaar doet.
Hier ben ik het dan echt niet mee eens, bij een hoop mensen maakt het echt niet uit hoe oud ze zijn, het zijn en blijven idioten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren. Alleen de een heeft er wat meer jaren voor nodig dan de ander.
Oh, je verwacht dat ze zo weer instapt als je dr een arrogante teef hebt genoemd?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:25 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Toen ze over het wandelpad liep riching mcdonalds, haalde ik haar in via de weg, en bij het tankstation ging ik voor haar naar links, ik zette de auto stil, en liep naar haar toe... Enigste wat ze deed, was in mijn auto een flesje water pakken, en ze liep weer verder met de woorden rot op, dus ik heb wel moeite gedaan maar idd mijn manier was ook niet goed van communiseren idd
Misschien heb ik het op de een of anderen manier komisch geschreven, maar dit wel echt gebeurd, anders zit ik nu toch niet te wachten achter de computer maar was ik een dagje weg geweest..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:25 schreef Saucerian het volgende:
TS is een troll, een hele slechte ook nog.
Er zijn in deze 2 opties. Of het verhaal is gewoon gelul, of het is gewoon zo een meisje dat zich graag slecht laat behandelen. In beide gevallen is er weinig aan de hand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik ben ook 23, maar ik zou als ik een vriendin had het niet in m'n hoofd halen d'r met een ruzie achter te laten op een industrieterrein. Of het uberhaupt zover als dit te laten komen. Jezus, d'r een teef noemen omdat ze alleen opmerkt dat je wat voorzichtiger mag rijden, wat is dit?
Dit...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef D0808 het volgende:
Ben je nou nog steeds niet dood? Met de dood worden bedreigd.
Overtuigend hoor!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Misschien heb ik het op de een of anderen manier komisch geschreven, maar dit wel echt gebeurd, anders zit ik nu toch niet te wachten achter de computer maar was ik een dagje weg geweest..
Dude, je laat je vriendin toch niet achter man?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:25 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Toen ze over het wandelpad liep riching mcdonalds, haalde ik haar in via de weg, en bij het tankstation ging ik voor haar naar links, ik zette de auto stil, en liep naar haar toe... Enigste wat ze deed, was in mijn auto een flesje water pakken, en ze liep weer verder met de woorden rot op, dus ik heb wel moeite gedaan maar idd mijn manier was ook niet goed van communiseren idd
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit...
En een gangster die zn vriendin niet eens weet te behouden, dan ook nog uit Zwolle komt en zich voordoet als Turk in een Audi (van zn exvriendin...)![]()
Je kon wel uit Hoogezand komen...
wat kan mij het boeien of je het geloofd of niet waaorm zou ik je moeten overtuigen grappemaker, ik post gewoon mijn gebeurtenis klaarquote:
Lukt toch niet, bij haar.. op zo'n moment... En het spoor was niet ver weg van het industrieterrein nog het station..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dude, je laat je vriendin toch niet achter man?. Ben je nou echt zo achterlijk? Je zorgt er maar voor dat ze weer in de auto stapt en veilig thuiskomt.
Bel haar nu op, ga nu naar haar, wat dan ook, maar zeg dat het je spijt tegen haar. Nu..
En mja, die vriendin staat het ook allemaal toe door te blijven bij jou. Zal ook niet de slimste zijn..
Nou en..? kom me maar halen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:31 schreef Gulmez het volgende:
[..]![]()
Woon sinds 2009 in Zwolle daarvoor altijd in den haag en zoetermeer, dus het si wel een beetje een belediging dat je mij met iemand uit oost groningen vergelijkt...
en danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou en..? kom me maar halen...
Maakt niet uit, al blijf je de hele dag daar, je laat je vriendin niet achter. Klaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Lukt toch niet, bij haar.. op zo'n moment... En het spoor was niet ver weg van het industrieterrein nog het station..
Of je hebt niks te doen en verzint een topicquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Misschien heb ik het op de een of anderen manier komisch geschreven, maar dit wel echt gebeurd, anders zit ik nu toch niet te wachten achter de computer maar was ik een dagje weg geweest..
Je bent een puisterige puber die het leuk vindt om de KLB vol te plempen met je zogenaamde asociale Turken-avonturen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:31 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat kan mij het boeien of je het geloofd of niet waaorm zou ik je moeten overtuigen grappemaker, ik post gewoon mijn gebeurtenis klaar
kan ja, maar ik weet dat dit niet het geval wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Of je hebt niks te doen en verzint een topic........
Ik snap je reactie, maar tegenwoordig hebben vrouwen echt een grote bek, en willen in het algemeen af van de man-vrouw verhouding van vroeger, als dit ter sprake komt. Maar komt het erop aan, dan is het van laat me niet alleen of ik kan dit niet sjouwen jij bent de man en hoort me te beschermen, en dan zijn die verhoudingen in de volle glorie hersteld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dude, je laat je vriendin toch niet achter man?. Ben je nou echt zo achterlijk? Je zorgt er maar voor dat ze weer in de auto stapt en veilig thuiskomt.
Bel haar nu op, ga nu naar haar, wat dan ook, maar zeg dat het je spijt tegen haar. Nu..
En mja, die vriendin staat het ook allemaal toe door te blijven bij jou. Zal ook niet de slimste zijn..
Geef ik je een dikke vettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Dit inderdaad; no further comment needed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Fok-it het volgende:
Wat een klapmongool ben jij zeg, dat ze het nog zo lang uitgehouden heeft met jou gezien hoe jij tekeer tegen haar gaatvind je dat normaal ofzo?
Ik wacht rustig af, vandaag zou ze wel nog ff niet bellen, zoiets heeft tijd nodigquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik mis eigenlijk nog het stuk dat je haar hebt geprobeerd te bellen. Ze neemt dan of niet op of hij staat uit.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:36 schreef Gulmez het volgende:
ps je moet haar niet onderdruk gaan zetten met bellen, helpt niet, mss escaleerd het juist erger dan omdat ze zich dan voelt dat ze geen vrijheid meer heeft enzo
kardes je weet toch je moet niet opdringen via telefoon mss ga ik vanavond ff langs, dat heeft meer effect omdat je dan in haar ogen kan kijken, via telfoon gaat echt nie werken man op dit momentquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:37 schreef Ambition het volgende:
[..]abi je snapt er helemaal niks van
Machtig stukje literatuurquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Maar zei ging ook dreigen van ja, zonder mij kon je niet eens audi rijden.. ze financieert mij met sommige dingen, maar als je iets geeft, dan moet je niet steeds bij elke ruzie gaan dreigen van ''ja dit heb ik voor je gedaan, en dat.. en dit...
ja man misschienquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:40 schreef zarGon het volgende:
Neem een bosje bloemen mee.
Niet dat deze relatie het gaat overleven, maar wees nog even lief.
Alsof? ALSOF? ALSOF?!!!?!?!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man misschien
dacht ik ook al aan, maar dan lijkt het net alsof ik het goed wilt maken, en ik weet dat zoiets tijd kost..
maar ik snap je man ik ga ff wat eten halen zwolle centrum, we zoude neigenlijk in ikea gaan eten maar dat ging niet door mann rustigg
En dit:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef Dutchlike het volgende:
Nu ik hele post en topic heb doorgelezen:
Je mag je vriendin en/of allah op je blote knieën danken dat ze het überhaupt zo lang met je heeft volgehouden, en je dan ook nog helpen met het financieren van bepaalde zaken.
Gast je weet niet half hoeveel geluk jij gehad hebt dat ze je niet meteen gedumpt heeft. En dan ook nog lezen dat je geen respect voor haar kan opbrengen omdat ze af en toe onderdanig doet. Ik denk dat zij minder afhankelijk van jou is dan jij van haar bent.
En dit ook nog:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:28 schreef destrovel het volgende:
[..]
Oh, je verwacht dat ze zo weer instapt als je dr een arrogante teef hebt genoemd?
Juist ja. Ooit bedacht dat je je wellicht niet heel erg hebt gedragen?
En ook nog dit:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef LittleLady het volgende:
Ach als ik je vriendin was had op een avond flink lopen snoeien in de audi, even alle kabels en leidingen weggeknipt, mijn spullen gepakt en je veel plezier gewenst met je auto en je aso gedrag
Nog wat wijze woorden van inzicht:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als allerlaatste:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef destrovel het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef amenth het volgende:
meeste chimeids vinden het juist alleen maar goed als ze een beetje bedijt worden. Als je alleen maarlief ben voor ze en hun hun zin geeft gaan ze uiteindelijk alleen maar vreemd enzo je weet toch omdat je dan nog steeds lief voor ze bent enzo
zo las ik net gulmez topic waar die beetje beef had met zn chimeid kan gebeuren toch en dan doen de meeste als of het een ramp is mijn goons zullen dit nooit doen,.. als man moet je altijd dominant zijn in de relatie want zo is het van nature al bron: meerdere bronnen
Vrouwen moeten luisteren, ze mogen natuurlijk hun mening hebben maar zodra de man zeg dat ze niet moet klagen bijvoorbeeld moet dit ook worden uitgevoerd vindt ik dan want vrouwen denken te veel na met een overdosis oestrogeen waardoor ze emotioneel nadenken en niet met hun volle verstand je weet toch als ze dan weer kalm zijn ken je ze hun mening laten uiten je weet toch misschien dat je er dan wat mee kan..
Hoelang heeft jouw langste relatie geduurd?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef amenth het volgende:
meeste chimeids vinden het juist alleen maar goed als ze een beetje bedijt worden. Als je alleen maarlief ben voor ze en hun hun zin geeft gaan ze uiteindelijk alleen maar vreemd enzo je weet toch omdat je dan nog steeds lief voor ze bent enzo
zo las ik net gulmez topic waar die beetje beef had met zn chimeid kan gebeuren toch en dan doen de meeste als of het een ramp is mijn goons zullen dit nooit doen,.. als man moet je altijd dominant zijn in de relatie want zo is het van nature al bron: meerdere bronnen
Vrouwen moeten luisteren, ze mogen natuurlijk hun mening hebben maar zodra de man zeg dat ze niet moet klagen bijvoorbeeld moet dit ook worden uitgevoerd vindt ik dan want vrouwen denken te veel na met een overdosis oestrogeen waardoor ze emotioneel nadenken en niet met hun volle verstand je weet toch als ze dan weer kalm zijn ken je ze hun mening laten uiten je weet toch misschien dat je er dan wat mee kan..
6 maanden tot 2 jaar maar laatste gedeelte was niet serieus was soort van relatie je weet tog alleen beetje sex enzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoelang heeft jouw langste relatie geduurd?
Oh oh oh! we hebben weer een feminist op het oog hoor!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ik zei wel 'no further comment needed', maar toch nog even dit:
[..]
En dit:
[..]
En dit ook nog:
[..]
En ook nog dit:
[..]
Nog wat wijze woorden van inzicht:
[..]
En als allerlaatste:
[..]
Tot 2 jaar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:44 schreef amenth het volgende:
[..]
6 maanden tot 2 jaar maar laatste gedeelte was niet serieus was soort van relatie je weet tog alleen beetje sex enzo
was dat voor disrespectvolle vraagquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
En hoeveel relaties heb je al gehad?
Ik? Feminist?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:45 schreef Ambition het volgende:
[..]
Oh oh oh! we hebben weer een feminist op het oog hoor!
Alsof vrouwen niks fout kunnen doenvoor hetzelfde geld deed die bitch wel onwijs onrespectvol tegen mijn abi TS
wrm ordeel je over mij je ken me geeen eens vraag roffa zuid zwijntje of dorro kan gwn goed met me feunen maar af en toe moet je je ding doen toch ? doe je zelf toch ook jij studeert ik hossel voor me levequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef zarGon het volgende:
Jullie (amenth en Gülmez) zijn overigens precies die soort Turken en mannen waar ik van walg.
Geef eens antwoord.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef amenth het volgende:
[..]
was dat voor disrespectvolle vraag
12 ofzo man inclusief basischool relaties maar meestal doe k gwn alleen die chimeids steke toch nog tijd zat voor die serieuze relatiechipsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef eens antwoord.
Ik wil je even laten merken dat je niet ver komt met jouw visie op zaken..
Alleen het eerste deel van je post gelezen (tot en met "geeeen eens"), want de rest wil ik niet eens begrijpen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:48 schreef amenth het volgende:
[..]
wrm ordeel je over mij je ken me geeen eens vraag roffa zuid zwijntje of dorro kan gwn goed met me feunen maar af en toe moet je je ding doen toch ? doe je zelf toch ook jij studeert ik hossel voor me leve
Waarom walg je ervan abla? salaklarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef zarGon het volgende:
Jullie (amenth en Gülmez) zijn overigens precies die soort Turken en mannen waar ik van walg.
Jou common sense is niet andere hen common sense.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:48 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Ik? Feminist?
De helft van mijn quotes waren origineel geschreven door FOK!-ers van het MANNELIJK geslacht.
It's called common sense. Mafkees.
Vertaling, alsjeblieft?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Ambition het volgende:
[..]
Waarom walg je ervan abla? salaklar
[..]
Jou common sense is niet andere hen common sense.
Basisschoolrelaties?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef amenth het volgende:
[..]
12 ofzo man inclusief basischool relaties maar meestal doe k gwn alleen die chimeids steke toch nog tijd zat voor die serieuze relatiechips
ben je jaloers ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Flikker toch eens op met je gepoch over je audi. Stakker.
Vertaling vragen voor iets dat niet voor jou bedoelt isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Vertaling, alsjeblieft?
[..]
Basisschoolrelaties?
Wat nou, niet voor mij bedoeld? Ik bedoelde niet dat Turkse gebral, ik had het over dat tweede zinnetje (wat je toch duidelijk naar mij schreef), wat voor Nederlands moest doorgaan. Zal zijn omdat ik een vrouw ben enzulks, maar ik snap er geen reet van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:53 schreef Ambition het volgende:
[..]
Vertaling vragen voor iets dat niet voor jou bedoelt is![]()
Ik neem aan dat zarGon een abla is dan
Wil je even uitleggen waarom iemand jaloers zou moeten zijn op een auto? Even serieus alsjeblieft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef amenth het volgende:
[..]
ben je jaloers ofzok heb zelf een bmw m3 die is nog zieker vind ik maar k ga hem verkopen dees week en bmw 325 ci halen dubbele uitlaat omdat me m3 t beetje aan begeven is door me fastlife fastdrive style
Jaloers op dat soort pauperbakken zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef amenth het volgende:
[..]
ben je jaloers ofzok heb zelf een bmw m3 die is nog zieker vind ik maar k ga hem verkopen dees week en bmw 325 ci halen dubbele uitlaat omdat me m3 t beetje aan begeven is door me fastlife fastdrive style
Correctie: 6e hands Audi met 3 ton op de teller.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Flikker toch eens op met je gepoch over je audi. Stakker.
Schattig poepie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef amenth het volgende:
[..]
Dat topic over de aanschaf van die auto was ook geniaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:55 schreef D0808 het volgende:
[..]
Correctie: 6e hands Audi met 3 ton op de teller.
juist de mensen die niet vroeg in de streetlife bevinden en denken dat ze hun pensioen gaan halen gaan het moeilijk krijgen omdat het leven steeds gevaarlijekr gaat wordne je weett toch meer armoede meer dangerous shit op de block dus moet je wel prepared zijn en goeie connecties hebbe en je eige hitmanne hebbe mogt het nodig zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Schattig poepie.
Je krijgt het nog zo ontzettend zwaar in de samenleving
Je kunt niet rijden bedoel je..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef amenth het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn taal gebral noemt, kan ik erg waarderen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:55 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Wat nou, niet voor mij bedoeld? Ik bedoelde niet dat Turkse gebral, ik had het over dat tweede zinnetje (wat je toch duidelijk naar mij schreef), wat voor Nederlands moest doorgaan. Zal zijn omdat ik een vrouw ben enzulks, maar ik snap er geen reet van.
nog nooit echte schade gereden.. natuurlijk wel met allrisk expres schade rijden frauderen maar verder nooit en ik rij altijd te hard en drifte enzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je kunt niet rijden bedoel je..
Praat normaal man, achterlijke kutturkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:57 schreef amenth het volgende:
[..]
juist de mensen die niet vroeg in de streetlife bevinden en denken dat ze hun pensioen gaan halen gaan het moeilijk krijgen omdat het leven steeds gevaarlijekr gaat wordne je weett toch meer armoede meer dangerous shit op de block dus moet je wel prepared zijn en goeie connecties hebbe en je eige hitmanne hebbe mogt het nodig zijn
zogenaamde mannen die met hun ballen in de bankschroef zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:48 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Ik? Feminist?
De helft van mijn quotes waren origineel geschreven door FOK!-ers van het MANNELIJK geslacht.
It's called common sense. Mafkees.
Dat zeg ik.... Je kunt niet rijden...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:58 schreef amenth het volgende:
[..]
nog nooit echte schade gereden.. natuurlijk wel met allrisk expres schade rijden frauderen maar verder nooit en ik rij altijd te hard en drifte enzo
Je hoeft niet racistisch te gaan lopen doen, is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praat normaal man, achterlijke kutturk
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
zogenaamde mannen die met hun ballen in de bankschroef zitten.
Ik ben niet racistisch, maar een beetje fatsoenlijk Nederlands kan volgens mij echt geen kwaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:00 schreef Ambition het volgende:
[..]
Je hoeft niet racistisch te gaan lopen doen, is nergens voor nodig.
[..]
Hij heeft anders wel gelijk in dit geval...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:00 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ah, daar is onze andere huis-turk-troll. Gezelligquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef amenth het volgende:
Ik zat al op de racistenkaart te wachten. Ik had die ergens halverwege topic 2 pas verwacht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:00 schreef Ambition het volgende:
[..]
je moet gwn altijd je eige visie volgen beetje connectiews op de straat opbouwen en je status hoog houde fix je alle chimeids als je ook nog is dikke bempie enzo hebquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:01 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ben jaloers op TS ik wou dat ik ook zo alpha was.
1. Over dat Turks; het kan jouw taal zijn, op dit forum is Nederlands nog altijd de voertaal. Het zou zeer gewaardeerd worden als je in het Nederlands converseert en eventuele Turkse tekst naar het Nederlands wil vertalen. En nee, daar ben ik niet de enige in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:58 schreef Ambition het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn taal gebral noemt, kan ik erg waarderen.
En als ik weet niet wat voor vertaling je nodig hebt, maar ik zal het duidelijk maken.
Jou common sense
Mijn common sense
Andere mensen hen common sense.
zit een groot verschil in
zo duidelijk?
Tuurlijk kan het geen kwaad, maar om hem gelijk af te gaan lopen stempelen als een kutturk is gewoon nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet racistisch, maar een beetje fatsoenlijk Nederlands kan volgens mij echt geen kwaad.
Hij heeft gelijk, maar je hoeft niet racistisch daarover te gaan lopen doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk in dit geval...
Als je zo achterlijk loopt te praten ben je gewoon een kutturk, als een mocro het doet is het een kutmarrokaan, als capuchon_jongen het doet is het een kutbelgquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:03 schreef Ambition het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het geen kwaad, maar om hem gelijk af te gaan lopen stempelen als een kutturk is gewoon nergens voor nodig.
[..]
Hij heeft gelijk, maar je hoeft niet racistisch daarover te gaan lopen doen.
Dat is niet racistisch... het IS gewoon een kut turk...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:03 schreef Ambition het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, maar je hoeft niet racistisch daarover te gaan lopen doen.
Oke, maar vrouwen zo behandelen en uitschelden, omdat ze vindt dat je rijstyle gevaarlijk is als deze ook daadwerkelijk gevaarlijk is, is blijkbaar wel normaal?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:03 schreef Ambition het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het geen kwaad, maar om hem gelijk af te gaan lopen stempelen als een kutturk is gewoon nergens voor nodig.
Precies hetzelfde als jou..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat dit volk toch op Fok! doet weet ik ook niet.
Topics openen over hun struggles net als iedereenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat dit volk toch op Fok! doet weet ik ook niet.
Ben zelf een feyenoorder, maar jij maakt het stereotype van de domme supporter toch wel weer echt compleet. Zeggen dat het niks met afkomst te maken heeft en dan Kut+nationaliteit erachter plakkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zo achterlijk loopt te praten ben je gewoon een kutturk, als een mocro het doet is het een kutmarrokaan, als capuchon_jongen het doet is het een kutbelgheeft niks met afkomst te maken want dat maakt mij namelijk geen biet uit. Er staat niet voor niks .nl achter FOK!
Alsof alleen turken dit doen, ik zou eens een kijkje nemen in de kerk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, maar vrouwen zou behandelen en uitschelden, omdat ze vindt dat je rijstyle gevaarlijk is als deze ook daadwerkelijk gevaarlijk is, is blijkbaar wel normaal?
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. maar geeft niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:10 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ben zelf een feyenoorder, maar jij maakt het stereotype van de domme supporter toch wel weer echt compleet. Zeggen dat het niks met afkomst te maken heeft en dan Kut+nationaliteit erachter plakken
[..]
Alsof alleen turken dit doen, ik zou eens een kijkje nemen in de kerk.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Me vriendin stelde voor om vandaag naar een oud stadje te gaan in Duitsland, maar aangezien ik nieuwe huis ga huren wou ik liever naar IKEA.
De ruzie begon met wat stoms..
Ik woon in Zwolle en ging naar ikea in hengelo, en dan moet je door al die klote dorpjes als Nijverdal heino raalte omdat ze in Overijssel nog geen snelwegen hebben uitgevonden blijkbaar...![]()
Ik rijd altijd 130 snachts over die provinciale wegen, maar aangezien het zaterdag is en einde van vakantie, + dat de weg door een toeristische gebied gaat waren er allemaal autos met fietsendragers/caravans en kortpittige kapsels op de weg die samen met hans weer naar huis reden....![]()
Dus ik haal iedereen in en snijd ze af omdat ze 73 rijden waar je 80 moet.
Dus mijn vriendin zegt, ik ga niet naast een aso in de auto zitten rijd normaal man..
En toen zei ze toen we langs mcdonalds langskwamen in Nijverdal zet me hier maar af.. .
Dus ik zeg ''Wat ga je doen op het industrieterrein''.
En zei zegt niks.. Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....
Dus toen ben ik maar weer naar Zwolle gereden en zei loopt denk daar nog ergsn![]()
neeee, ik denk dat ze de trein pakt in nijverdal naar zwolle.
Maar zei ging ook dreigen van ja, zonder mij kon je niet eens audi rijden.. ze financieert mij met sommige dingen, maar als je iets geeft, dan moet je niet steeds bij elke ruzie gaan dreigen van ''ja dit heb ik voor je gedaan, en dat.. en dit...
Klacht:
Naar IKEA gaan maar vriendin boos uit audi gestapt in nijverdal en ik weer terug naar Zwolle gereden en toen dit topic aan gemaakt.
Klacht is duidelijk
Ik begrijp het heel goed knul, wat is er mis met kutgulmuz of kutfokit of kutambition?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. maar geeft niet.
Wat is er mis met kutturk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:12 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed knul, wat is er mis met kutgulmuz of kutfokit of kutambition?
Jij relateert het woordje kut al gelijk met het feit dat ik iets tegen buitenlanders heb wat niet zo is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:12 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed knul, wat is er mis met kutgulmuz of kutfokit of kutambition?
Gastquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef amenth het volgende:
[..]
Ja inderdaad...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
waayo tantoe hard kk boelers chimeids hossele wel prinsipieel uiteraart turkie hier dit dat jeweett jatogg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
Erg generaliserend. Dit soort uitspraken veroorzaken spanningen en dan heeft wilders weer gelijk.quote:
Ik geloof best dat je niks tegen buitenlanders hebt, maar als kankernederlander of kutnederlander in de mond van een buitenlander valt dan is het van heb respect voor het land waar je in woont bla bla bla. En het ging niet om het woordje kut maar turk die erachter geplakt zatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij relateert het woordje kut al gelijk met het feit dat ik iets tegen buitenlanders heb wat niet zo is.
Oh nee hoor. Ik kan het bijzonder goed relativeren wanneer iemand mij een kankernederlander noemtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:16 schreef Ambition het volgende:
[..]
Erg generaliserend. Dit soort uitspraken veroorzaken spanningen en dan heeft wilders weer gelijk.
[..]
Ik geloof best dat je niks tegen buitenlanders hebt, maar als kankernederlander of kutnederlander in de woord van een buitenlander valt dan is het van heb respect voor het land waar je in woont bla bla bla. En het ging niet om het woordje kut maar turk die erachter geplakt zat
jajaaj maar als je kaaskop wordt genoemd in negatieve kontext sta je omin te huilequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik kan het bijzonder goed relativeren wanneer iemand mij een kankernederlander noemt
Zucht, niet geheel ongelijk maar ik hoop dat mijn punt duidelijk is. Als mijn vrienden tegen mij zeggen kut turk heb ik er ook niks op tegen, maar op een fora weet je de hele context niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik kan het bijzonder goed relativeren wanneer iemand mij een kankernederlander noemt
Ja en...? het IS en blijft een kutturk... in een kut auto, en als je niet zonder wilders kan vind ik jou zelfs ook kut..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:16 schreef Ambition het volgende:
[..]
Erg generaliserend. Dit soort uitspraken veroorzaken spanningen en dan heeft wilders weer gelijk.
Wat jij wil jongen. Ga maar lekker je `waggie'' pimpen en wachten op die `chimeids' die je kan `hosselen''quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:18 schreef amenth het volgende:
[..]
jajaaj maar als je kaaskop wordt genoemd in negatieve kontext sta je omin te huile
jaa dat wel man maar ik kan dees goedkoop kopen, 8 kop, en weinig kilometerstand en niks mis mee als ik 2e hands m3 koop moet k hope dat er niks mis mee is anders sta ik weer ure in garage alles te fixe enzo snap je maar kga dit jaar ff goeie toris zette en die do sparen en dan ga k zieke zieke hale over jaar ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:14 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Gastwaarom een M3 inruilen voor een 325?
M3 heeft toch een veel beter onderstel.
Beter gewoon nog een m3 kopen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef amenth het volgende:
[..]
jaa dat wel man maar ik kan dees goedkoop kopen, 8 kop, en weinig kilometerstand en niks mis mee als ik 2e hands m3 koop moet k hope dat er niks mis mee is anders sta ik weer ure in garage alles te fixe enzo snap je maar kga dit jaar ff goeie toris zette en die do sparen en dan ga k zieke zieke hale over jaar ofzo
Even snel off-topic, weet jij wie ipv de vrij word opgesteld?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat jij wil jongen. Ga maar lekker je `waggie'' pimpen en wachten op die `chimeids' die je kan `hosselen''
YOLO![]()
Lol, Mathijsen lijkt mequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:20 schreef Ambition het volgende:
[..]
Even snel off-topic, weet jij wie ipv de vrij word opgesteld?
Er zijn trouwens M-tech E30s gebouwd (dus geen propere M3) , misschien is dat wat. Belastingsvrij, goedkope verzekering en een M-tech onderstel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef amenth het volgende:
[..]
jaa dat wel man maar ik kan dees goedkoop kopen, 8 kop, en weinig kilometerstand en niks mis mee als ik 2e hands m3 koop moet k hope dat er niks mis mee is anders sta ik weer ure in garage alles te fixe enzo snap je maar kga dit jaar ff goeie toris zette en die do sparen en dan ga k zieke zieke hale over jaar ofzo
Ik snap er geen hol van. Zo moeilijk is het toch niet om Nederlands te typen. Dit is FOK!, niet je straat waar je met je mede-holbewoners in onbegrijpelijke apen-taal communiceert.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef amenth het volgende:
[..]
Yes. Normaal gesproken wel jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:22 schreef Ambition het volgende:
[..]
En dan janmaat en nelom buiten?
Als jij om iemand uit te schelden het nodig vind om z'n afkomst erbij te halen moet je niet gek opkijken als mensen aannemen dat je iets tegen buitenlanders hebt en al helemaal niet als iemand van dezelfde afkomst dat niet zo kan waarderen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij relateert het woordje kut al gelijk met het feit dat ik iets tegen buitenlanders heb wat niet zo is.
Nog even en hij gaat Badr na.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Dutchlike het volgende:
Ik vind wel dat je heel erg sympathiek met je vriendin praat.
wat zeg jij man gulmez is opener van dit topic ik maak omin veel do mattie je weet van niksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
Amenth is een smerige sloeber die geld van zijn vadsige trol moet bietsen.
klacht is vermoedelijk dat TS een dushi is die kwartiertjes op zn zeikerige vriendin gaat wachten...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....
(..)
Klacht is duidelijk
Ah, ik bedoel Gulmez.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:36 schreef amenth het volgende:
[..]
wat zeg jij man gulmez is opener van dit topic ik maak omin veel do mattie je weet van niks
Als je omin veel do hebt, waarom rijd je dan een BMW van 10 jaar oud?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:36 schreef amenth het volgende:
[..]
wat zeg jij man gulmez is opener van dit topic ik maak omin veel do mattie je weet van niks
het scheelt ook dat 'omin veel do' natuurlijk niets betekent, tenzij het turks is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo'n uitkering valt trouwens niet onder 'omin veel do'
ik werk gwn zwiffer maar ik gebruik dat als onderduiking voor de popo voor me dikek waggie enzo je weet zelf ik investeer me helei nkome in bruin en wit je weet zelf haal het 4 dubbele eruit op zn minstquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo'n uitkering valt trouwens niet onder 'omin veel do'
Gewoon triest dat soort volkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
het scheelt ook dat 'omin veel do' natuurlijk niets betekent, tenzij het turks is.
Aan wie verkoop je dat door dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef amenth het volgende:
[..]
ik werk gwn zwiffer maar ik gebruik dat als onderduiking voor de popo voor me dikek waggie enzo je weet zelf ik investeer me helei nkome in bruin en wit je weet zelf haal het 4 dubbele eruit op zn minst
is dat wel halal..?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef amenth het volgende:
[..]
ik werk gwn zwiffer maar ik gebruik dat als onderduiking voor de popo voor me dikek waggie enzo je weet zelf ik investeer me helei nkome in bruin en wit je weet zelf haal het 4 dubbele eruit op zn minst
Ze hebben wel wat geld.. maar hoe ze daar aan komen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon triest dat soort volk
Allemaal scarface, zakenmannen dat het zijn
Door zich door een aap te laten slaan..?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat geld.. maar hoe ze daar aan komen..
[ afbeelding ]
zeker undercovertje jij zulke dingen moet je niet vragen ehquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan wie verkoop je dat door dan?
Hoe hou je dat vers tot je het kan verkopen?
En is het tijger wit of knip wit?
Aha...quote:
nee nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:53 schreef amenth het volgende:
[..]
zeker undercovertje jij zulke dingen moet je niet vragen eh
Brood..... daar zit wat in...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee nee.
ik vriend. jij vriend van mij. wij vriend. jij geef namen nu. ik blij. jij blij. wij blije vrienden.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Brood..... daar zit wat in...
Oh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:53 schreef amenth het volgende:
[..]
zeker undercovertje jij zulke dingen moet je niet vragen eh
Omdat turk...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:56 schreef Susteren het volgende:
Waarom "uit de audi" ipv. "uit de auto"![]()
Net zoiets als: "ik nam mijn htc sensation xl op en bart bleek de beller te zijn"
Zou je dit in een leesbare Nederlandse tekst willen vertalen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef amenth het volgende:
bruin is heroine wit is de coco ben je wel barkie als je dat niet snap man met je wit bruin brood denk je je pak daar doekoe mee tenzij je Klaas Veensma heet en zn onhandelbare kindere niet van school worden gestuurd omda ie eige bedrijf heef maar als een allochtoon of arme nederlander t doet gelijk anar speciale school moet walgeljke mensen
Ja... jaahaa... dat vind ik ook...!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef amenth het volgende:
bruin is heroine wit is de coco ben je wel barkie als je dat niet snap man met je wit bruin brood denk je je pak daar doekoe mee tenzij je Klaas Veensma met een bakkerij bijvoorbeeld heet en onhandelbare kindere niet van school worden gestuurd omda ie eige bedrijf heef maar als een allochtoon of arme nederlander t doet gelijk anar speciale school moet walgeljke mensen
Nee er word hier niet gezegd dat vrouwen niets fout kunnen doen, er word wel gezegd dat het gedrag van TS ronduit onbeschoft, van mij mogen ze hem wel eens controleren,iemand die de hele dag op Fok! zit en zijn vriendin zo onbeschoft behandeld heeft geen uitkering nodig, die kan zijn energie wel stoppen in keihard werken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:45 schreef Ambition het volgende:
[..]
Oh oh oh! we hebben weer een feminist op het oog hoor!
Alsof vrouwen niks fout kunnen doenvoor hetzelfde geld deed die bitch wel onwijs onrespectvol tegen mijn abi TS
Hij heeft ook geen uitkering nodig. Hij bietst geld van zijn vriendin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee er word hier niet gezegd dat vrouwen niets fout kunnen doen, er word wel gezegd dat het gedrag van TS ronduit onbeschoft is voor zijn vriendin, van mij mogen ze hem wel eens controleren,iemand die de hele dag op Fok! zit en zijn vriendin zo onbeschoft behandeld heeft geen uitkering nodig, die kan zijn energie wel stoppen in keihard werken.
Oh daar moet dan ook een melding van gemaakt worden, dat die geld krijgt van zijn vriendin, kunnen ze met terug werkende kracht hem gaan korten, kan die eens normaal leren functioneren met zijn luie donderquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen uitkering nodig. Hij bietst geld van zijn vriendin.
Het is brado... geen brada..quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Oh daar moet dan ook een melding van gemaakt worden, dat die geld krijgt van zijn vriendin, kunnen ze met terug werkende kracht hem gaan korten, kan die eens normaal leren functioneren met zijn luie donder
Ik kan het gewoon lezen anders, niet zo moeilijk hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou je dit in een leesbare Nederlandse tekst willen vertalen?
Lolwhut!?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Gulmez het volgende:
Amenth is de president van de verenigde straten, Ben trouwens back van de stad holly meet gaat niet door jongens, laatst nog met een groep geweigerd voor de deur, we kunnen niet naar binnen met heel fok , moeten we Een voor een en binnen samenscholen
Newsflash, het uitschot van de maatschappij zit op FOK!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wanneer krijgt dit uitschot van de maatschappij nou een Fok! IP-Ban?
Wat is dit voor dubbele moraal? Gewoon alimentatie lappen die kut, net als elke kerel die van een of andere heks af wil.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Oh daar moet dan ook een melding van gemaakt worden, dat die geld krijgt van zijn vriendin, kunnen ze met terug werkende kracht hem gaan korten, kan die eens normaal leren functioneren met zijn luie donder
niet, amenth is zelfs mod geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wanneer krijgt dit uitschot van de maatschappij nou een Fok! IP-Ban?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
niet, amenth is zelfs mod geweest.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Gulmez het volgende:
Amenth is de president van de verenigde straten, Ben trouwens back van de stad holly meet gaat niet door jongens, laatst nog met een groep geweigerd voor de deur, we kunnen niet naar binnen met heel fok , moeten we Een voor een en binnen samenscholen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Wanneer gaat de holly meet topic weer open??
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:43 schreef Pharkus het volgende:
Kennelijk zijn alle genoemde data verstreken, de holly meet is al geweest. Volgend jaar beter.
die borden geven een minimumsnelheid aan. Alles eronder is voor bejaarden en vrouwen, alles erboven kan wat duurder uitvallen mits ze je pakken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is de vraag niet :p
je mag maximaal 80, 73 is dus geheel volgens de regels
dus:
- je rijdt te hard en roekeloos
- je maakt je vriendin belachelijk als ze TERECHT commentaar geeft
...
team vriendin!hoop dat ze je dumpt
Hier gestopt met lezen. Daarvoor ook al een paar gespot, maar hier werd het toch net iets te veel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
De ruzie begon met wat stoms..
Ik woon in Zwolle en ging naar ikea in hengelo, en dan moet je door al die klote dorpjes als Nijverdal heino raalte omdat ze in Overijssel nog geen snelwegen hebben uitgevonden blijkbaar...![]()
Ik rijd altijd 130 snachts over die provinciale wegen, maar aangezien het zaterdag is en einde van vakantie, + dat de weg door een toeristische gebied gaat waren er allemaal autos met fietsendragers/caravans en kortpittige kapsels op de weg die samen met hans weer naar huis reden....![]()
Dus ik haal iedereen in en snijd ze af omdat ze 73 rijden waar je 80 moet.
En toen zei ze toen we langs mcdonalds langskwamen in Nijverdal zet me hier maar af.. .
En zei zegt
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
niet, amenth is zelfs mod geweest.
[ afbeelding ]
ja man vind ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef Bonkers. het volgende:
Goed dat je je grenzen heb getrokken Fatih. Die slet moet wel weten wie de baas is.
Kan in bepaalde kontexten gewoon voor komenquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Deze' in combinatie met een verkleinwoord..
Nee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:30 schreef amenth het volgende:
[..]
Kan in bepaalde kontexten gewoon voor komen
Deze huisjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Deze' in combinatie met een verkleinwoord..
Het wordt gespeld als context. En nee, dat is niet het woord wat je zoekt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:30 schreef amenth het volgende:
[..]
Kan in bepaalde kontexten gewoon voor komen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef Gulmez het volgende:
ik sta al 12 minuten in de rij bij burgerking scheveningen dus kan wel ff inhoudelijk reageren mijn vriendin is terug en staat naast em samen me me neef in de rij is echt chilling hiero man wel druk druk
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:34 schreef Gulmez het volgende:
dat zegt ie ik stond liep net naar zee 3n die meisjes steeds naar me kijken geil geil dus valt mee kan iedereen kijgen zowat man
Ah geen zorgen broeder, humor doet het goed bij de dames.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:34 schreef Gulmez het volgende:
dat zegt ie ik stond liep net naar zee 3n die meisjes steeds naar me kijken geil geil dus valt mee kan iedereen kijgen zowat man
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Toradora het volgende:
Alsof jij zo tegen haar tekeer gaat als ze je gewoon ergens op corrigeert. Verzonnen topic... Ik geef het een 4
Ok hoeveel bier heb jij al in je mik zitten? Maakt niet uit voor deze keer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:07 schreef joeftw het volgende:
Vind de OP eigenlijk wel een baas. Al die FOK!ers hier in klb die zo 'braaf' handelen. Ga lekker spelen in r&l ofzoDeze meid was op dat moment gewoon aan het zeiken - en dat moet ze niet doen want ze mag sowieso al blij zijn dat ze eventjes de keuken mocht verlaten. Vrouwen blijven vrouwen - en die horen maar te luisteren - mening geven mag allicht - wij die daarop reageren ook. Ik heb ook met regelmaat gezeik zoals dit (andere context wel) maar dat het gewoon weer goedgepraat wordt en dat ik af en toe denk; shit man ging ik niet te ver? Maar dan denk ik altijd; nee man! ik werd 's ochtends niet wakker met de bedoeling haar hoofd vol te schelden - dus zal er wellicht iets zijn gaan borrelen door het geklaag en gemiep op de verkeerde momenten, door vrouwlief. Een sorry komt er altijd wel uit als ik merk dat ik iets wat rustiger had kunnen reageren - maar spijt hebben is een ander verhaal. Jullie weten echt niks en blijven waarschijnlijk maagd voor het leven - of trouwen met een uitgehoonde of lelijke uitzakte 'vrouw' die alles maar goed vind. Leuk man - geen spanning in een relatie. Respect voor TS en nog een goed leven samen - Lees dat jullie nu weer samen chillings zetten. Haters gon' hate zeggen ze
100% nuchter getypt - beetje moe alleen. Grquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:10 schreef Equites het volgende:
[..]
Ok hoeveel bier heb jij al in je mik zitten? Maakt niet uit voor deze keer.
Ok dan ben je echt een klap josti.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:11 schreef joeftw het volgende:
[..]
100% nuchter getypt - beetje moe alleen. Gr
volgende keer wat duidelijker typen maar mee eens man eindelyk iemand die t snaptquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:07 schreef joeftw het volgende:
Vind de OP eigenlijk wel een baas. Al die FOK!ers hier in klb die zo 'braaf' handelen. Ga lekker spelen in r&l ofzoDeze meid was op dat moment gewoon aan het zeiken - en dat moet ze niet doen want ze mag sowieso al blij zijn dat ze eventjes de keuken mocht verlaten. Vrouwen blijven vrouwen - en die horen maar te luisteren - mening geven mag allicht - wij die daarop reageren ook. Ik heb ook met regelmaat gezeik zoals dit (andere context wel) maar dat het gewoon weer goedgepraat wordt en dat ik af en toe denk; shit man ging ik niet te ver? Maar dan denk ik altijd; nee man! ik werd 's ochtends niet wakker met de bedoeling haar hoofd vol te schelden - dus zal er wellicht iets zijn gaan borrelen door het geklaag en gemiep op de verkeerde momenten, door vrouwlief. Een sorry komt er altijd wel uit als ik merk dat ik iets wat rustiger had kunnen reageren - maar spijt hebben is een ander verhaal. Jullie weten echt niks en blijven waarschijnlijk maagd voor het leven - of trouwen met een uitgehoonde of lelijke uitzakte 'vrouw' die alles maar goed vind. Leuk man - geen spanning in een relatie. Respect voor TS en nog een goed leven samen - Lees dat jullie nu weer samen chillings zetten. Haters gon' hate zeggen ze
quote:Op maandag 20 augustus 2012 03:41 schreef amenth het volgende:
[..]
volgende keer wat duidelijker typen
nee eerder de emancipatie van vrouwen denkquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:10 schreef ondeugend het volgende:
De klacht is heel duidelijk: Raalte!
oww das een leuk onderwerp!quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee eerder de emancipatie van vrouwen denk
Hier serieus op ingaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Fok-it het volgende:
Waarom denk je dat wij het woord kaaskop als negatief ervaren? Not, ik moet er om lachen gewoon omdat we kaaskoppen zijn:)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:18 schreef amenth het volgende:
[..]
jajaaj maar als je kaaskop wordt genoemd in negatieve kontext sta je omin te huile
En toch ben je een:)quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:40 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
spreek voor jezelf, ik vind kaas vies
Wat denk je? Geld verdienen om jou te financieren natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |