Door zich door een aap te laten slaan..?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze hebben wel wat geld.. maar hoe ze daar aan komen..
[ afbeelding ]
zeker undercovertje jij zulke dingen moet je niet vragen ehquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan wie verkoop je dat door dan?
Hoe hou je dat vers tot je het kan verkopen?
En is het tijger wit of knip wit?
Aha...quote:
nee nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:53 schreef amenth het volgende:
[..]
zeker undercovertje jij zulke dingen moet je niet vragen eh
Brood..... daar zit wat in...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee nee.
ik vriend. jij vriend van mij. wij vriend. jij geef namen nu. ik blij. jij blij. wij blije vrienden.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Brood..... daar zit wat in...
Oh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:53 schreef amenth het volgende:
[..]
zeker undercovertje jij zulke dingen moet je niet vragen eh
Omdat turk...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:56 schreef Susteren het volgende:
Waarom "uit de audi" ipv. "uit de auto"![]()
Net zoiets als: "ik nam mijn htc sensation xl op en bart bleek de beller te zijn"
Zou je dit in een leesbare Nederlandse tekst willen vertalen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef amenth het volgende:
bruin is heroine wit is de coco ben je wel barkie als je dat niet snap man met je wit bruin brood denk je je pak daar doekoe mee tenzij je Klaas Veensma heet en zn onhandelbare kindere niet van school worden gestuurd omda ie eige bedrijf heef maar als een allochtoon of arme nederlander t doet gelijk anar speciale school moet walgeljke mensen
Ja... jaahaa... dat vind ik ook...!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef amenth het volgende:
bruin is heroine wit is de coco ben je wel barkie als je dat niet snap man met je wit bruin brood denk je je pak daar doekoe mee tenzij je Klaas Veensma met een bakkerij bijvoorbeeld heet en onhandelbare kindere niet van school worden gestuurd omda ie eige bedrijf heef maar als een allochtoon of arme nederlander t doet gelijk anar speciale school moet walgeljke mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Nee er word hier niet gezegd dat vrouwen niets fout kunnen doen, er word wel gezegd dat het gedrag van TS ronduit onbeschoft, van mij mogen ze hem wel eens controleren,iemand die de hele dag op Fok! zit en zijn vriendin zo onbeschoft behandeld heeft geen uitkering nodig, die kan zijn energie wel stoppen in keihard werken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:45 schreef Ambition het volgende:
[..]
Oh oh oh! we hebben weer een feminist op het oog hoor!
Alsof vrouwen niks fout kunnen doenvoor hetzelfde geld deed die bitch wel onwijs onrespectvol tegen mijn abi TS
Hij heeft ook geen uitkering nodig. Hij bietst geld van zijn vriendin.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee er word hier niet gezegd dat vrouwen niets fout kunnen doen, er word wel gezegd dat het gedrag van TS ronduit onbeschoft is voor zijn vriendin, van mij mogen ze hem wel eens controleren,iemand die de hele dag op Fok! zit en zijn vriendin zo onbeschoft behandeld heeft geen uitkering nodig, die kan zijn energie wel stoppen in keihard werken.
Oh daar moet dan ook een melding van gemaakt worden, dat die geld krijgt van zijn vriendin, kunnen ze met terug werkende kracht hem gaan korten, kan die eens normaal leren functioneren met zijn luie donderquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen uitkering nodig. Hij bietst geld van zijn vriendin.
Het is brado... geen brada..quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Oh daar moet dan ook een melding van gemaakt worden, dat die geld krijgt van zijn vriendin, kunnen ze met terug werkende kracht hem gaan korten, kan die eens normaal leren functioneren met zijn luie donder
Ik kan het gewoon lezen anders, niet zo moeilijk hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou je dit in een leesbare Nederlandse tekst willen vertalen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |