Yes. Normaal gesproken wel jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:22 schreef Ambition het volgende:
[..]
En dan janmaat en nelom buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Als jij om iemand uit te schelden het nodig vind om z'n afkomst erbij te halen moet je niet gek opkijken als mensen aannemen dat je iets tegen buitenlanders hebt en al helemaal niet als iemand van dezelfde afkomst dat niet zo kan waarderen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij relateert het woordje kut al gelijk met het feit dat ik iets tegen buitenlanders heb wat niet zo is.
Nog even en hij gaat Badr na.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Dutchlike het volgende:
Ik vind wel dat je heel erg sympathiek met je vriendin praat.
wat zeg jij man gulmez is opener van dit topic ik maak omin veel do mattie je weet van niksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
Amenth is een smerige sloeber die geld van zijn vadsige trol moet bietsen.
klacht is vermoedelijk dat TS een dushi is die kwartiertjes op zn zeikerige vriendin gaat wachten...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....
(..)
Klacht is duidelijk
Ah, ik bedoel Gulmez.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:36 schreef amenth het volgende:
[..]
wat zeg jij man gulmez is opener van dit topic ik maak omin veel do mattie je weet van niks
Als je omin veel do hebt, waarom rijd je dan een BMW van 10 jaar oud?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:36 schreef amenth het volgende:
[..]
wat zeg jij man gulmez is opener van dit topic ik maak omin veel do mattie je weet van niks
het scheelt ook dat 'omin veel do' natuurlijk niets betekent, tenzij het turks is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo'n uitkering valt trouwens niet onder 'omin veel do'
ik werk gwn zwiffer maar ik gebruik dat als onderduiking voor de popo voor me dikek waggie enzo je weet zelf ik investeer me helei nkome in bruin en wit je weet zelf haal het 4 dubbele eruit op zn minstquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo'n uitkering valt trouwens niet onder 'omin veel do'
Gewoon triest dat soort volkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
het scheelt ook dat 'omin veel do' natuurlijk niets betekent, tenzij het turks is.
Aan wie verkoop je dat door dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef amenth het volgende:
[..]
ik werk gwn zwiffer maar ik gebruik dat als onderduiking voor de popo voor me dikek waggie enzo je weet zelf ik investeer me helei nkome in bruin en wit je weet zelf haal het 4 dubbele eruit op zn minst
is dat wel halal..?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef amenth het volgende:
[..]
ik werk gwn zwiffer maar ik gebruik dat als onderduiking voor de popo voor me dikek waggie enzo je weet zelf ik investeer me helei nkome in bruin en wit je weet zelf haal het 4 dubbele eruit op zn minst
Ze hebben wel wat geld.. maar hoe ze daar aan komen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon triest dat soort volk
Allemaal scarface, zakenmannen dat het zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |