abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115715208
Me vriendin stelde voor om vandaag naar een oud stadje te gaan in Duitsland, maar aangezien ik nieuwe huis ga huren wou ik liever naar IKEA.

De ruzie begon met wat stoms..
Ik woon in Zwolle en ging naar ikea in hengelo, en dan moet je door al die klote dorpjes als Nijverdal heino raalte omdat ze in Overijssel nog geen snelwegen hebben uitgevonden blijkbaar... :')

Ik rijd altijd 130 snachts over die provinciale wegen, maar aangezien het zaterdag is en einde van vakantie, + dat de weg door een toeristische gebied gaat waren er allemaal autos met fietsendragers/caravans en kortpittige kapsels op de weg die samen met hans weer naar huis reden.... _O-

Dus ik haal iedereen in en snijd ze af omdat ze 73 rijden waar je 80 moet.

Dus mijn vriendin zegt, ik ga niet naast een aso in de auto zitten rijd normaal man..
En toen zei ik: hou je bek, vind je het normaal dat ze onder de limiet gaat rijden voor wie ben je nou, je bent altijd anti Fatih en altijd voor iedereen maar ik krijg altijd van alles de schuld maakt nie uit wie er fout is..

En toen zei ze: ik rij iig heel anders, dus ik zeg, stap dan uit domme teef..

En toen keek ze steeds ipv vooruit naar rechts en dan weet ik al dat ze weer gaat huilen, (ze huilt heel vaak) Dus ik zeg ga maar huilen als een baby. .

En toen zei ze toen we langs mcdonalds langskwamen in Nijverdal zet me hier maar af.. .

Dus ik zeg ''Wat ga je doen op het industrieterrein''.

En zei zegt niks.. Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....
Dus toen ben ik maar weer naar Zwolle gereden en zei loopt denk daar nog ergsn _O-
neeee, ik denk dat ze de trein pakt in nijverdal naar zwolle.

Maar zei ging ook dreigen van ja, zonder mij kon je niet eens audi rijden.. ze financieert mij met sommige dingen, maar als je iets geeft, dan moet je niet steeds bij elke ruzie gaan dreigen van ''ja dit heb ik voor je gedaan, en dat.. en dit...

Klacht:
Naar IKEA gaan maar vriendin boos uit audi gestapt in nijverdal en ik weer terug naar Zwolle gereden en toen dit topic aan gemaakt.

Klacht is duidelijk
pi_115715218
fatih topic _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_115715222
amenth topic :')
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:02:09 #4
230788 n8n
Pragmatisch
pi_115715242
zo zonde dat post natale abortus illegaal is
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:02:12 #5
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_115715245
quote:
Dus ik haal iedereen in en snijd ze af omdat ze 73 rijden waar je 80 moet.
Je kent het verschil tussen moeten en mogen wel toch?

:')
pi_115715269
quote:
13s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:02 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Je kent het verschil tussen moeten en mogen wel toch?

Woon werk verkeer rijden ze daar altijd 90, en door al die toeristen uit Zuid holland is het tempo op deze zaterdag nu richting de 70 :')
Ik irriteer me kapot aan al die fietsendragers, en toeristen die bij elke boom zachter gaan rijden.
pi_115715277
Wat een klapmongool ben jij zeg, dat ze het nog zo lang uitgehouden heeft met jou gezien hoe jij tekeer tegen haar gaat :') vind je dat normaal ofzo?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:04:39 #8
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_115715286
Prima klacht voor je dagboek Fatih
Doei!
  Redactie Frontpage zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:04:41 #9
38148 crew  Innisdemon
pi_115715288
hij 'irriteert' zich :')

Als je de taal niet machtig bent, kun je misschien beter een andere proberen :')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_115715301
Ik vind wel dat je heel erg sympathiek met je vriendin praat.
pi_115715321
Alsof jij zo tegen haar tekeer gaat als ze je gewoon ergens op corrigeert. Verzonnen topic... Ik geef het een 4
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:05:54 #12
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_115715322
TS is familie van de tokkies
pi_115715342
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Fok-it het volgende:
Wat een klapmongool ben jij zeg, dat ze het nog zo lang uitgehouden heeft met jou gezien hoe jij tekeer tegen haar gaat :') vind je dat normaal ofzo?
nee, dat niet weet niet waarom ik het doe, ik heb niet zoveel respect voor haar op de een of anderen manier, omdat ze vaak dan onderdanig gaan doen, ik heb iemand nodig die wat pittiger is denk
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:07:00 #14
361368 Compliment
Ki Ka Compliment
pi_115715348
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Innisdemon het volgende:
hij 'irriteert' zich :')

Als je de taal niet machtig bent, kun je misschien beter een andere proberen :')
pi_115715349
Ga je nog wel met haar samenwonen TS? :P
pi_115715352
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:03 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Woon werk verkeer rijden ze daar altijd 90, en door al die toeristen uit Zuid holland is het tempo op deze zaterdag nu richting de 70 :')
Ik irriteer me kapot aan al die fietsendragers, en toeristen die bij elke boom zachter gaan rijden.
dat is de vraag niet :p

je mag maximaal 80, 73 is dus geheel volgens de regels

dus:
- je rijdt te hard en roekeloos
- je maakt je vriendin belachelijk als ze TERECHT commentaar geeft

...

team vriendin! w/ hoop dat ze je dumpt *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_115715367
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Toradora het volgende:
Alsof jij zo tegen haar tekeer gaat als ze je gewoon ergens op corrigeert. Verzonnen topic... Ik geef het een 4
wat praat je onzin zij is echt uit de auto gestapt door die ruzie
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:08:11 #18
351780 Piye
King of Kush
pi_115715374
Ik zou zeggen dat je een aso bent omdat je zo tegen haar praat, maar meisjes die dat accepteren kicken daar ook gewoon op dus goed gedaan bro. ^O^
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_115715384
Jullie rijden toch in oude BMW's ipv Audi's? :?
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_115715388
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ja, maar waarschijnlijk niet omdat jij zei dat ze er uit moest, maar omdat ze jouw gewoon zat was :')
pi_115715390
Plas in haar kont.
pi_115715393
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Wicky15 het volgende:
Ga je nog wel met haar samenwonen TS? :P
nee zei gaat altijd dreigen tijdens een ruzie dat we niet samen gaan wonen, dan toch niet, ik ben prinsipieel
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:09:21 #23
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115715411
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Je lijkt Badr wel... die maakt ook overal ruzie en heeft geen idee dat het ook wel eens zn eigen domme schuld kan zijn... (ik hoop dat ze haar Audi terugvordert... :Y )
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_115715415
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef Piye het volgende:
Ik zou zeggen dat je een aso bent omdat je zo tegen haar praat, maar meisjes die dat accepteren kicken daar ook gewoon op dus goed gedaan bro. ^O^
de een accepteerd alles qua meisje, en de anderen word is dominant en accepteerd nix idd
pi_115715419
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef Gulmez het volgende:

[..]

nee zei gaat altijd dreigen tijdens een ruzie dat we niet samen gaan wonen, dan toch niet, ik ben prinsipieel
Je bent prinsipieel? :P
pi_115715421
Fatih _O_
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:09:46 #27
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115715425
Samenvatting: TS is een Audi-rijder... :')
pi_115715437
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef Gulmez het volgende:
ik zit in dilemma, ik zou met meisje gaan samen wonen een blanke, hoogopgeleide, alleen dan moet ik naar rotterdam verhuizen, omdat ze in een advocaten kantoor weena ofzo wilt werken.

En eigenlijk zit ik niet echt op te wachten, want dan ben ik afhankelijk van haar, want ik ga bij haar in wonen.. en woon liever gewoon lekker in Zwolle.

Nou heb ik op het werk een 20 jarig meisje ontmoet, half srilankees, en half nederlands, vader is een nederlander.. .

Maar dat meisje is ZO onwijs knap,
Ik heb altijd al op halfbloedjes gevallen, half antilliaans half nederlands vind ik erg mooi, niet te bruin, maar precies goed, en dit is ook zooo'n knap meisje.

we zijn nu nog alleen aan het flirten, en gister hebben we tot 3 uur snachts uit werk bij meertje gepraat en gezoend, en ze wil wel serieus zeg ze relatie.

Mijn vraag hoe zijn srilankesen moeders, accepteren die het makkelijk als het meisje in kwestie een vriendje krijgt, en hoe is de cultuur binnen dat land qua acceptatie? vind het nog een te vroeg stadium om dit aan haar te vragen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Zij heeft bekend dat ze een tijd geleden met haar ex had gewandeld, en ik zei dat ik moest overwerken ik had aluitdienst tot 2.00 en daarna een uur met haar naar het meertje gegaan en toen haar naar huis gebracht en ik ook naar mn huis
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja wandelen is wat anders dan zoenen hoor :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik ken haar, en geloof me.. ze ziet er onschuldig uit, maar dat was ze vroeger niet, en denk nu nog steeds niet..
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 15:18 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ja, ik zeg hele erge dingen tegen haar vaak en dan klapt ze dicht of ze word agressief maar we passen nietb ij elkaar, beide een ander niveau en een ander leven, ook qua werktijden
Deze vriendin?
pi_115715449
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:09 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Je bent prinsipieel? :P
ja als zei gaat dreigen met dit dat snapje, dan neem ik dat letterlijk en hoeft het al van mij niet eens meer, dat samenwonen heb genoeg punten via de sociale woningbouw voor een eigen osso
pi_115715463
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:10 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Deze vriendin?
ja
pi_115715487
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:11 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ja
Masallah!
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:12:20 #32
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115715489
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:10 schreef Gulmez het volgende:

[..]

ja als zei gaat dreigen met dit dat snapje, dan neem ik dat letterlijk en hoeft het al van mij niet eens meer, dat samenwonen heb genoeg punten via de sociale woningbouw voor een eigen osso
zei zei dat zij zij... :X
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:12:40 #33
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115715495
Nou ja, anders had je toch alleen maar achter haar aan geslenterd in Ikea. Sowieso geen prettige bezigheid en al helemaal niet met dit weer. Dat loopt allemaal wel los ts, in dit geval letterlijk en figuurlijk.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_115715520
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
En toen zei ik: hou je bek, vind je het normaal dat ze onder de limiet gaat rijden voor wie ben je nou, je bent altijd anti Fatih en altijd voor iedereen maar ik krijg altijd van alles de schuld maakt nie uit wie er fout is..

En toen keek ze steeds ipv vooruit naar rechts en dan weet ik al dat ze weer gaat huilen, (ze huilt heel vaak) Dus ik zeg ga maar huilen als een baby. .
Dat zeg jij tegen je vriendin? :{.

Jij bent echt nog een jongetje met je 23 jaar. :{.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 15:14:53 ]
pi_115715529
quote:
Me vriendin stelde voor om vandaag naar een oud stadje te gaan in Duitsland, maar aangezien ik nieuwe huis ga huren wou ik liever naar IKEA.

Je vriendin doet dus iets voor je, namelijk meegaan naar de IKEA terwijl ze liever even toerist in Duitsland was. Doet ze voor jou.

quote:

Dus mijn vriendin zegt, ik ga niet naast een aso in de auto zitten rijd normaal man..

[...]

En zei zegt niks.. Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....
Dus toen ben ik maar weer naar Zwolle gereden en zei loopt denk daar nog ergsn _O-
neeee, ik denk dat ze de trein pakt in nijverdal naar zwolle.
[...]
Kortom; je vriendin doet iets voor je. Je gaat dr helemaal verrot schelden. Vervolgens stapt ze op een industrieterrein uit de auto omdat ze je terecht helemaal zat is. En jij laat d'r ook nog achter daar zonder te denken "goh, misschien was ik wel echt een arrogante lul en moet ik even m'n excuses aanbieden, en m'n vriendin niet achterlaten op een industrieterrein".

Ik heb nog nooit zo'n getuigenis gelezen van arrogantie en asociaal hufterig gedrag. Als ik dit zo lees ben je echt gewoon een rasechte klootzak, en je mag blij zijn als je vriendin zelfs nog maar de moeite neemt om een smsje te sturen dat het uit is. Je bent gewoon niet te geloven; en dan in latere posts nog zeggen dat je ook totaal geen respect voor je vriendin hebt. Je bent wel de bevestiging van het stereotype wat bij je avatar hoort. Beter ga je naar Saudi-Arabië, daar schijnt het normaal te zijn vrouwen te behandelen zoals jij blijkbaar doet.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_115715577
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben ook 23, maar ik zou als ik een vriendin had het niet in m'n hoofd halen d'r met een ruzie achter te laten op een industrieterrein. Of het uberhaupt zover als dit te laten komen. Jezus, d'r een teef noemen omdat ze alleen opmerkt dat je wat voorzichtiger mag rijden, wat is dit? :')
Mijn UI is:
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:16:56 #37
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_115715585
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wijsheid komt met de jaren. Alleen de een heeft er wat meer jaren voor nodig dan de ander.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  Moderator zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:17:00 #38
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_115715586
Ah, weer een verzonnen topic van één van onze huis-turken. Even de popcorn zoeken.
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:17:05 #39
344797 CyberJesus
The final word.
pi_115715588
Verkapt kijk mij een audi hebben topic
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_115715601
De vriendin die nu in Nijverdal rondzwerft, is níet of wel de vrouw met wie je gisteren tot heel laat gezoend hebt bij het meer? Of is dat diegene die heel erg slim en hoogopgeleid is?
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:17:28 #41
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_115715603
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef destrovel het volgende:

[..]

Je vriendin doet dus iets voor je, namelijk meegaan naar de IKEA terwijl ze liever even toerist in Duitsland was. Doet ze voor jou.

[..]

Kortom; je vriendin doet iets voor je. Je gaat dr helemaal verrot schelden. Vervolgens stapt ze op een industrieterrein uit de auto omdat ze je terecht helemaal zat is. En jij laat d'r ook nog achter daar zonder te denken "goh, misschien was ik wel echt een arrogante lul en moet ik even m'n excuses aanbieden, en m'n vriendin niet achterlaten op een industrieterrein".

Ik heb nog nooit zo'n getuigenis gelezen van arrogantie en asociaal hufterig gedrag. Als ik dit zo lees ben je echt gewoon een rasechte klootzak, en je mag blij zijn als je vriendin zelfs nog maar de moeite neemt om een smsje te sturen dat het uit is. Je bent gewoon niet te geloven; en dan in latere posts nog zeggen dat je ook totaal geen respect voor je vriendin hebt. Je bent wel de bevestiging van het stereotype wat bij je avatar hoort. Beter ga je naar Saudi-Arabië, daar schijnt het normaal te zijn vrouwen te behandelen zoals jij blijkbaar doet.
TS is een Audi rijder. Dan weet die vriendin toch allang dat het een arrogante lul is zonder zelf-kennis...!?

Het is haar eigen fout dat ze uberhaupt met TS omgaat. En nu huilt ze.
pi_115715612
Deze man weet hoe je met die wijven om moet gaan. Goed topic, volgende keer gewoon een handje helpen met uitstappen. Deur open en eruit trappen. Vinden ze stiekem wel geil ^O^.

Vanaaf als ze met hangende pootjes terugkomt zal ze je verwennen als een baas _O_.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_115715625
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef destrovel het volgende:

[..]

Ik ben ook 23, maar ik zou als ik een vriendin had het niet in m'n hoofd halen d'r met een ruzie achter te laten op een industrieterrein. Of het uberhaupt zover als dit te laten komen. Jezus, d'r een teef noemen omdat ze alleen opmerkt dat je wat voorzichtiger mag rijden, wat is dit? :')
Ik was gestopt met lezen omdat ik het absurd vond, maar dat slaat echt alles.

Gülmez, waar ben je mee bezig man?! :{.
  Redactie Frontpage zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:18:12 #44
38148 crew  Innisdemon
pi_115715627
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef Gulmez het volgende:

[..]

quote:
de een accepteerd alles qua meisje, en de anderen word is dominant en accepteerd nix idd
Wat zei ik nou over het machtig zijn van de taal
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_115715681
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:18 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

[..]

Dat is nog wel het minst kwalijke aan dit geheel.
pi_115715684
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:18 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

[..]

Heb je de inhoud van OP gelezen? Daar blijkt toch wel uit dat we geen teken van intelligentie van TS hoeven te verwachten. Oh, sorry, verw88.
Mijn UI is:
pi_115715742
Wat een lul ben jij.
pi_115715768
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

dat is de vraag niet :p

je mag maximaal 80, 73 is dus geheel volgens de regels

dus:
- je rijdt te hard en roekeloos
- je maakt je vriendin belachelijk als ze TERECHT commentaar geeft

...

team vriendin! w/ hoop dat ze je dumpt *O*
DIT :D
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_115715770
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, anders had je toch alleen maar achter haar aan geslenterd in Ikea. Sowieso geen prettige bezigheid en al helemaal niet met dit weer. Dat loopt allemaal wel los ts, in dit geval letterlijk en figuurlijk.
Klopt wel, ze gaat straks met een teleurgestelde afstandelijke stem praten als ik haar weer spreek dat het een misverstand was, en we iegenlijk moeten stoppen als we toch niet bij elkaar passen omdat het altijd ruzie is bijna, (zegt ze) ze moet gewoon leren omgaan dat ik wat anders ben dan de gemiddelde, heb ook woedeproblemen, maar daar heb ik ook een jobcoach voor van het uwv
pi_115715771
Zij financiert jou? Sinds wanneer besluiten zelfs turken dat ze geen testikels nodig hebben?

Overigens doen je verhalen mij wel denken dat je niet bepaald relatiemateriaal bent voor meisjes zonder verstandelijke handicap of drugsproblemen. Met je woedeprobleem.
-nee-
pi_115715774
Ben je nou nog steeds niet dood? Met de dood worden bedreigd.
pi_115715792
Nu ik hele post en topic heb doorgelezen:
Je mag je vriendin en/of allah op je blote knieën danken dat ze het überhaupt zo lang met je heeft volgehouden, en je dan ook nog helpen met het financieren van bepaalde zaken.

Gast je weet niet half hoeveel geluk jij gehad hebt dat ze je niet meteen gedumpt heeft. En dan ook nog lezen dat je geen respect voor haar kan opbrengen omdat ze af en toe onderdanig doet. Ik denk dat zij minder afhankelijk van jou is dan jij van haar bent.
pi_115715809
Volgens mij had ik gelijk :D En was het vriendinnetje TS zat. _O-
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:25:27 #54
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_115715835
TS is een troll, een hele slechte ook nog.
pi_115715836
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef destrovel het volgende:

[..]

[..]

Toen ze over het wandelpad liep riching mcdonalds, haalde ik haar in via de weg, en bij het tankstation ging ik voor haar naar links, ik zette de auto stil, en liep naar haar toe... Enigste wat ze deed, was in mijn auto een flesje water pakken, en ze liep weer verder met de woorden rot op, dus ik heb wel moeite gedaan maar idd mijn manier was ook niet goed van communiseren idd
pi_115715935
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Wijsheid komt met de jaren. Alleen de een heeft er wat meer jaren voor nodig dan de ander.
Hier ben ik het dan echt niet mee eens, bij een hoop mensen maakt het echt niet uit hoe oud ze zijn, het zijn en blijven idioten.

Maargoed, turkije altijd nummer 1 laten we dat niet vergeten.

Ik kan TS helemaal snappen, dit is iets wat ik als mede turk kan begrijpen, wanneer er ruzie gemaakt word heb ik ook gelijk de neiging om haar uit me huis te pleuren en heb toevallig nog een auto maar ik vermoed dezelfde aanpak.

Alleen snap ik niet waarom TS in een audi rijd, het word hoog tijd voor een bempi.
pi_115715941
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:25 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Toen ze over het wandelpad liep riching mcdonalds, haalde ik haar in via de weg, en bij het tankstation ging ik voor haar naar links, ik zette de auto stil, en liep naar haar toe... Enigste wat ze deed, was in mijn auto een flesje water pakken, en ze liep weer verder met de woorden rot op, dus ik heb wel moeite gedaan maar idd mijn manier was ook niet goed van communiseren idd
Oh, je verwacht dat ze zo weer instapt als je dr een arrogante teef hebt genoemd?
Juist ja. Ooit bedacht dat je je wellicht niet heel erg hebt gedragen? :')
Mijn UI is:
pi_115715948
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:25 schreef Saucerian het volgende:
TS is een troll, een hele slechte ook nog.
Misschien heb ik het op de een of anderen manier komisch geschreven, maar dit wel echt gebeurd, anders zit ik nu toch niet te wachten achter de computer maar was ik een dagje weg geweest..
pi_115715951
Ach als ik je vriendin was had op een avond flink lopen snoeien in de audi, even alle kabels en leidingen weggeknipt, mijn spullen gepakt en je veel plezier gewenst met je auto en je aso gedrag
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:29:16 #60
351780 Piye
King of Kush
pi_115715953
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef destrovel het volgende:

[..]

Er zijn in deze 2 opties. Of het verhaal is gewoon gelul, of het is gewoon zo een meisje dat zich graag slecht laat behandelen. In beide gevallen is er weinig aan de hand.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_115715956
Kortpittige kapsel _O-
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:29:56 #62
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115715975
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef D0808 het volgende:
Ben je nou nog steeds niet dood? Met de dood worden bedreigd.
Dit...

En een gangster die zn vriendin niet eens weet te behouden, dan ook nog uit Zwolle komt en zich voordoet als Turk in een Audi (van zn exvriendin...) :')

Je kon wel uit Hoogezand komen... :Y
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:30:02 #63
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_115715978
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Misschien heb ik het op de een of anderen manier komisch geschreven, maar dit wel echt gebeurd, anders zit ik nu toch niet te wachten achter de computer maar was ik een dagje weg geweest..
Overtuigend hoor! :') :') :')
pi_115715981
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:25 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Dude, je laat je vriendin toch niet achter man? :'). Ben je nou echt zo achterlijk? Je zorgt er maar voor dat ze weer in de auto stapt en veilig thuiskomt.

Bel haar nu op, ga nu naar haar, wat dan ook, maar zeg dat het je spijt tegen haar. Nu. }:|.

En mja, die vriendin staat het ook allemaal toe door te blijven bij jou. Zal ook niet de slimste zijn. :').

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 15:30:51 ]
pi_115716020
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dit...

En een gangster die zn vriendin niet eens weet te behouden, dan ook nog uit Zwolle komt en zich voordoet als Turk in een Audi (van zn exvriendin...) :')

Je kon wel uit Hoogezand komen... :Y

Woon sinds 2009 in Zwolle daarvoor altijd in den haag en zoetermeer, dus het si wel een beetje een belediging dat je mij met iemand uit oost groningen vergelijkt...
pi_115716033
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef Saucerian het volgende:

[..]

Overtuigend hoor! :') :') :')
wat kan mij het boeien of je het geloofd of niet waaorm zou ik je moeten overtuigen grappemaker, ik post gewoon mijn gebeurtenis klaar
pi_115716047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dude, je laat je vriendin toch niet achter man? :'). Ben je nou echt zo achterlijk? Je zorgt er maar voor dat ze weer in de auto stapt en veilig thuiskomt.

Bel haar nu op, ga nu naar haar, wat dan ook, maar zeg dat het je spijt tegen haar. Nu. }:|.

En mja, die vriendin staat het ook allemaal toe door te blijven bij jou. Zal ook niet de slimste zijn. :').
Lukt toch niet, bij haar.. op zo'n moment... En het spoor was niet ver weg van het industrieterrein nog het station..
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:32:43 #68
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115716053
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:31 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Woon sinds 2009 in Zwolle daarvoor altijd in den haag en zoetermeer, dus het si wel een beetje een belediging dat je mij met iemand uit oost groningen vergelijkt...
Nou en..? kom me maar halen... _O-
pi_115716058
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Nou en..? kom me maar halen... _O-
en dan
pi_115716062
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Lukt toch niet, bij haar.. op zo'n moment... En het spoor was niet ver weg van het industrieterrein nog het station..
Maakt niet uit, al blijf je de hele dag daar, je laat je vriendin niet achter. Klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2012 15:33:15 ]
pi_115716063
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Of je hebt niks te doen en verzint een topic :')........
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:33:31 #72
379774 Saucerian
Circling your globe
pi_115716072
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:31 schreef Gulmez het volgende:

[..]

wat kan mij het boeien of je het geloofd of niet waaorm zou ik je moeten overtuigen grappemaker, ik post gewoon mijn gebeurtenis klaar
Je bent een puisterige puber die het leuk vindt om de KLB vol te plempen met je zogenaamde asociale Turken-avonturen.
pi_115716073
quote:
12s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:33 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Of je hebt niks te doen en verzint een topic :')........
kan ja, maar ik weet dat dit niet het geval was :)
pi_115716084
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap je reactie, maar tegenwoordig hebben vrouwen echt een grote bek, en willen in het algemeen af van de man-vrouw verhouding van vroeger, als dit ter sprake komt. Maar komt het erop aan, dan is het van laat me niet alleen of ik kan dit niet sjouwen jij bent de man en hoort me te beschermen, en dan zijn die verhoudingen in de volle glorie hersteld.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:34:25 #75
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_115716102
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Gulmez het volgende:

[..]

en dan
Geef ik je een dikke vette
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')