Je kent het verschil tussen moeten en mogen wel toch?quote:Dus ik haal iedereen in en snijd ze af omdat ze 73 rijden waar je 80 moet.
Woon werk verkeer rijden ze daar altijd 90, en door al die toeristen uit Zuid holland is het tempo op deze zaterdag nu richting de 70quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen moeten en mogen wel toch?
nee, dat niet weet niet waarom ik het doe, ik heb niet zoveel respect voor haar op de een of anderen manier, omdat ze vaak dan onderdanig gaan doen, ik heb iemand nodig die wat pittiger is denkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Fok-it het volgende:
Wat een klapmongool ben jij zeg, dat ze het nog zo lang uitgehouden heeft met jou gezien hoe jij tekeer tegen haar gaatvind je dat normaal ofzo?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Innisdemon het volgende:
hij 'irriteert' zich
Als je de taal niet machtig bent, kun je misschien beter een andere proberen
dat is de vraag niet :pquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:03 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Woon werk verkeer rijden ze daar altijd 90, en door al die toeristen uit Zuid holland is het tempo op deze zaterdag nu richting de 70![]()
Ik irriteer me kapot aan al die fietsendragers, en toeristen die bij elke boom zachter gaan rijden.
wat praat je onzin zij is echt uit de auto gestapt door die ruziequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Toradora het volgende:
Alsof jij zo tegen haar tekeer gaat als ze je gewoon ergens op corrigeert. Verzonnen topic... Ik geef het een 4
Ja, maar waarschijnlijk niet omdat jij zei dat ze er uit moest, maar omdat ze jouw gewoon zat wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat praat je onzin zij is echt uit de auto gestapt door die ruzie
nee zei gaat altijd dreigen tijdens een ruzie dat we niet samen gaan wonen, dan toch niet, ik ben prinsipieelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Wicky15 het volgende:
Ga je nog wel met haar samenwonen TS?
Je lijkt Badr wel... die maakt ook overal ruzie en heeft geen idee dat het ook wel eens zn eigen domme schuld kan zijn... (ik hoop dat ze haar Audi terugvordert...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat praat je onzin zij is echt uit de auto gestapt door die ruzie
de een accepteerd alles qua meisje, en de anderen word is dominant en accepteerd nix iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef Piye het volgende:
Ik zou zeggen dat je een aso bent omdat je zo tegen haar praat, maar meisjes die dat accepteren kicken daar ook gewoon op dus goed gedaan bro.
Je bent prinsipieel?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee zei gaat altijd dreigen tijdens een ruzie dat we niet samen gaan wonen, dan toch niet, ik ben prinsipieel
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef Gulmez het volgende:
ik zit in dilemma, ik zou met meisje gaan samen wonen een blanke, hoogopgeleide, alleen dan moet ik naar rotterdam verhuizen, omdat ze in een advocaten kantoor weena ofzo wilt werken.
En eigenlijk zit ik niet echt op te wachten, want dan ben ik afhankelijk van haar, want ik ga bij haar in wonen.. en woon liever gewoon lekker in Zwolle.
Nou heb ik op het werk een 20 jarig meisje ontmoet, half srilankees, en half nederlands, vader is een nederlander.. .
Maar dat meisje is ZO onwijs knap,
Ik heb altijd al op halfbloedjes gevallen, half antilliaans half nederlands vind ik erg mooi, niet te bruin, maar precies goed, en dit is ook zooo'n knap meisje.
we zijn nu nog alleen aan het flirten, en gister hebben we tot 3 uur snachts uit werk bij meertje gepraat en gezoend, en ze wil wel serieus zeg ze relatie.
Mijn vraag hoe zijn srilankesen moeders, accepteren die het makkelijk als het meisje in kwestie een vriendje krijgt, en hoe is de cultuur binnen dat land qua acceptatie? vind het nog een te vroeg stadium om dit aan haar te vragen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zij heeft bekend dat ze een tijd geleden met haar ex had gewandeld, en ik zei dat ik moest overwerken ik had aluitdienst tot 2.00 en daarna een uur met haar naar het meertje gegaan en toen haar naar huis gebracht en ik ook naar mn huis
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wandelen is wat anders dan zoenen hoor
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:16 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik ken haar, en geloof me.. ze ziet er onschuldig uit, maar dat was ze vroeger niet, en denk nu nog steeds niet..
Deze vriendin?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja, ik zeg hele erge dingen tegen haar vaak en dan klapt ze dicht of ze word agressief maar we passen nietb ij elkaar, beide een ander niveau en een ander leven, ook qua werktijden
ja als zei gaat dreigen met dit dat snapje, dan neem ik dat letterlijk en hoeft het al van mij niet eens meer, dat samenwonen heb genoeg punten via de sociale woningbouw voor een eigen ossoquote:
zei zei dat zij zij...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja als zei gaat dreigen met dit dat snapje, dan neem ik dat letterlijk en hoeft het al van mij niet eens meer, dat samenwonen heb genoeg punten via de sociale woningbouw voor een eigen osso
Dat zeg jij tegen je vriendin?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
En toen zei ik: hou je bek, vind je het normaal dat ze onder de limiet gaat rijden voor wie ben je nou, je bent altijd anti Fatih en altijd voor iedereen maar ik krijg altijd van alles de schuld maakt nie uit wie er fout is..
En toen zei ze: ik rij iig heel anders, dus ik zeg, stap dan uit domme teef..
En toen keek ze steeds ipv vooruit naar rechts en dan weet ik al dat ze weer gaat huilen, (ze huilt heel vaak) Dus ik zeg ga maar huilen als een baby. .
Je vriendin doet dus iets voor je, namelijk meegaan naar de IKEA terwijl ze liever even toerist in Duitsland was. Doet ze voor jou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Me vriendin stelde voor om vandaag naar een oud stadje te gaan in Duitsland, maar aangezien ik nieuwe huis ga huren wou ik liever naar IKEA.
Kortom; je vriendin doet iets voor je. Je gaat dr helemaal verrot schelden. Vervolgens stapt ze op een industrieterrein uit de auto omdat ze je terecht helemaal zat is. En jij laat d'r ook nog achter daar zonder te denken "goh, misschien was ik wel echt een arrogante lul en moet ik even m'n excuses aanbieden, en m'n vriendin niet achterlaten op een industrieterrein".quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Dus mijn vriendin zegt, ik ga niet naast een aso in de auto zitten rijd normaal man..
En toen zei ik: hou je bek, vind je het normaal dat ze onder de limiet gaat rijden voor wie ben je nou, je bent altijd anti Fatih en altijd voor iedereen maar ik krijg altijd van alles de schuld maakt nie uit wie er fout is..
En toen zei ze: ik rij iig heel anders, dus ik zeg, stap dan uit domme teef..
En toen keek ze steeds ipv vooruit naar rechts en dan weet ik al dat ze weer gaat huilen, (ze huilt heel vaak) Dus ik zeg ga maar huilen als een baby. .
[...]
En zei zegt niks.. Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....
Dus toen ben ik maar weer naar Zwolle gereden en zei loopt denk daar nog ergsn![]()
neeee, ik denk dat ze de trein pakt in nijverdal naar zwolle.
[...]
Ik ben ook 23, maar ik zou als ik een vriendin had het niet in m'n hoofd halen d'r met een ruzie achter te laten op een industrieterrein. Of het uberhaupt zover als dit te laten komen. Jezus, d'r een teef noemen omdat ze alleen opmerkt dat je wat voorzichtiger mag rijden, wat is dit?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg jij tegen je vriendin?.
Jij bent echt nog een jongetje met je 23 jaar..
Wijsheid komt met de jaren. Alleen de een heeft er wat meer jaren voor nodig dan de ander.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg jij tegen je vriendin?.
Jij bent echt nog een jongetje met je 23 jaar..
TS is een Audi rijder. Dan weet die vriendin toch allang dat het een arrogante lul is zonder zelf-kennis...!?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je vriendin doet dus iets voor je, namelijk meegaan naar de IKEA terwijl ze liever even toerist in Duitsland was. Doet ze voor jou.
[..]
Kortom; je vriendin doet iets voor je. Je gaat dr helemaal verrot schelden. Vervolgens stapt ze op een industrieterrein uit de auto omdat ze je terecht helemaal zat is. En jij laat d'r ook nog achter daar zonder te denken "goh, misschien was ik wel echt een arrogante lul en moet ik even m'n excuses aanbieden, en m'n vriendin niet achterlaten op een industrieterrein".
Ik heb nog nooit zo'n getuigenis gelezen van arrogantie en asociaal hufterig gedrag. Als ik dit zo lees ben je echt gewoon een rasechte klootzak, en je mag blij zijn als je vriendin zelfs nog maar de moeite neemt om een smsje te sturen dat het uit is. Je bent gewoon niet te geloven; en dan in latere posts nog zeggen dat je ook totaal geen respect voor je vriendin hebt. Je bent wel de bevestiging van het stereotype wat bij je avatar hoort. Beter ga je naar Saudi-Arabië, daar schijnt het normaal te zijn vrouwen te behandelen zoals jij blijkbaar doet.
Ik was gestopt met lezen omdat ik het absurd vond, maar dat slaat echt alles.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:16 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik ben ook 23, maar ik zou als ik een vriendin had het niet in m'n hoofd halen d'r met een ruzie achter te laten op een industrieterrein. Of het uberhaupt zover als dit te laten komen. Jezus, d'r een teef noemen omdat ze alleen opmerkt dat je wat voorzichtiger mag rijden, wat is dit?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee zei gaat altijd dreigen tijdens een ruzie dat we niet samen gaan wonen, dan toch niet, ik ben prinsipieel
Wat zei ik nou over het machtig zijn van de taalquote:de een accepteerd alles qua meisje, en de anderen word is dominant en accepteerd nix idd
Dat is nog wel het minst kwalijke aan dit geheel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:18 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
[..]
Wat zei ik nou over het machtig zijn van de taal
Heb je de inhoud van OP gelezen? Daar blijkt toch wel uit dat we geen teken van intelligentie van TS hoeven te verwachten. Oh, sorry, verw88.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:18 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
[..]
Wat zei ik nou over het machtig zijn van de taal
DITquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is de vraag niet :p
je mag maximaal 80, 73 is dus geheel volgens de regels
dus:
- je rijdt te hard en roekeloos
- je maakt je vriendin belachelijk als ze TERECHT commentaar geeft
...
team vriendin!hoop dat ze je dumpt
Klopt wel, ze gaat straks met een teleurgestelde afstandelijke stem praten als ik haar weer spreek dat het een misverstand was, en we iegenlijk moeten stoppen als we toch niet bij elkaar passen omdat het altijd ruzie is bijna, (zegt ze) ze moet gewoon leren omgaan dat ik wat anders ben dan de gemiddelde, heb ook woedeproblemen, maar daar heb ik ook een jobcoach voor van het uwvquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, anders had je toch alleen maar achter haar aan geslenterd in Ikea. Sowieso geen prettige bezigheid en al helemaal niet met dit weer. Dat loopt allemaal wel los ts, in dit geval letterlijk en figuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |