Lolwhut!?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Gulmez het volgende:
Amenth is de president van de verenigde straten, Ben trouwens back van de stad holly meet gaat niet door jongens, laatst nog met een groep geweigerd voor de deur, we kunnen niet naar binnen met heel fok , moeten we Een voor een en binnen samenscholen
Newsflash, het uitschot van de maatschappij zit op FOK!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wanneer krijgt dit uitschot van de maatschappij nou een Fok! IP-Ban?
Wat is dit voor dubbele moraal? Gewoon alimentatie lappen die kut, net als elke kerel die van een of andere heks af wil.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Oh daar moet dan ook een melding van gemaakt worden, dat die geld krijgt van zijn vriendin, kunnen ze met terug werkende kracht hem gaan korten, kan die eens normaal leren functioneren met zijn luie donder
niet, amenth is zelfs mod geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wanneer krijgt dit uitschot van de maatschappij nou een Fok! IP-Ban?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
niet, amenth is zelfs mod geweest.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef Gulmez het volgende:
Amenth is de president van de verenigde straten, Ben trouwens back van de stad holly meet gaat niet door jongens, laatst nog met een groep geweigerd voor de deur, we kunnen niet naar binnen met heel fok , moeten we Een voor een en binnen samenscholen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Wanneer gaat de holly meet topic weer open??
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:43 schreef Pharkus het volgende:
Kennelijk zijn alle genoemde data verstreken, de holly meet is al geweest. Volgend jaar beter.
die borden geven een minimumsnelheid aan. Alles eronder is voor bejaarden en vrouwen, alles erboven kan wat duurder uitvallen mits ze je pakken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is de vraag niet :p
je mag maximaal 80, 73 is dus geheel volgens de regels
dus:
- je rijdt te hard en roekeloos
- je maakt je vriendin belachelijk als ze TERECHT commentaar geeft
...
team vriendin!hoop dat ze je dumpt
Hier gestopt met lezen. Daarvoor ook al een paar gespot, maar hier werd het toch net iets te veel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Me vriendin stelde voor om vandaag naar een oud stadje te gaan in Duitsland, maar aangezien ik nieuwe huis ga huren wou ik liever naar IKEA.
De ruzie begon met wat stoms..
Ik woon in Zwolle en ging naar ikea in hengelo, en dan moet je door al die klote dorpjes als Nijverdal heino raalte omdat ze in Overijssel nog geen snelwegen hebben uitgevonden blijkbaar...![]()
Ik rijd altijd 130 snachts over die provinciale wegen, maar aangezien het zaterdag is en einde van vakantie, + dat de weg door een toeristische gebied gaat waren er allemaal autos met fietsendragers/caravans en kortpittige kapsels op de weg die samen met hans weer naar huis reden....![]()
Dus ik haal iedereen in en snijd ze af omdat ze 73 rijden waar je 80 moet.
Dus mijn vriendin zegt, ik ga niet naast een aso in de auto zitten rijd normaal man..
En toen zei ik: hou je bek, vind je het normaal dat ze onder de limiet gaat rijden voor wie ben je nou, je bent altijd anti Fatih en altijd voor iedereen maar ik krijg altijd van alles de schuld maakt nie uit wie er fout is..
En toen zei ze: ik rij iig heel anders, dus ik zeg, stap dan uit domme teef..
En toen keek ze steeds ipv vooruit naar rechts en dan weet ik al dat ze weer gaat huilen, (ze huilt heel vaak) Dus ik zeg ga maar huilen als een baby. .
En toen zei ze toen we langs mcdonalds langskwamen in Nijverdal zet me hier maar af.. .
Dus ik zeg ''Wat ga je doen op het industrieterrein''.
En zei zegt
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
niet, amenth is zelfs mod geweest.
[ afbeelding ]
ja man vind ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:24 schreef Bonkers. het volgende:
Goed dat je je grenzen heb getrokken Fatih. Die slet moet wel weten wie de baas is.
Kan in bepaalde kontexten gewoon voor komenquote:Op zondag 19 augustus 2012 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Deze' in combinatie met een verkleinwoord..
Nee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:30 schreef amenth het volgende:
[..]
Kan in bepaalde kontexten gewoon voor komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |