Deze huisjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Deze' in combinatie met een verkleinwoord..
Het wordt gespeld als context. En nee, dat is niet het woord wat je zoekt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:30 schreef amenth het volgende:
[..]
Kan in bepaalde kontexten gewoon voor komen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:32 schreef Gulmez het volgende:
ik sta al 12 minuten in de rij bij burgerking scheveningen dus kan wel ff inhoudelijk reageren mijn vriendin is terug en staat naast em samen me me neef in de rij is echt chilling hiero man wel druk druk
quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:34 schreef Gulmez het volgende:
dat zegt ie ik stond liep net naar zee 3n die meisjes steeds naar me kijken geil geil dus valt mee kan iedereen kijgen zowat man
Ah geen zorgen broeder, humor doet het goed bij de dames.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:34 schreef Gulmez het volgende:
dat zegt ie ik stond liep net naar zee 3n die meisjes steeds naar me kijken geil geil dus valt mee kan iedereen kijgen zowat man
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Toradora het volgende:
Alsof jij zo tegen haar tekeer gaat als ze je gewoon ergens op corrigeert. Verzonnen topic... Ik geef het een 4
Ok hoeveel bier heb jij al in je mik zitten? Maakt niet uit voor deze keer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:07 schreef joeftw het volgende:
Vind de OP eigenlijk wel een baas. Al die FOK!ers hier in klb die zo 'braaf' handelen. Ga lekker spelen in r&l ofzoDeze meid was op dat moment gewoon aan het zeiken - en dat moet ze niet doen want ze mag sowieso al blij zijn dat ze eventjes de keuken mocht verlaten. Vrouwen blijven vrouwen - en die horen maar te luisteren - mening geven mag allicht - wij die daarop reageren ook. Ik heb ook met regelmaat gezeik zoals dit (andere context wel) maar dat het gewoon weer goedgepraat wordt en dat ik af en toe denk; shit man ging ik niet te ver? Maar dan denk ik altijd; nee man! ik werd 's ochtends niet wakker met de bedoeling haar hoofd vol te schelden - dus zal er wellicht iets zijn gaan borrelen door het geklaag en gemiep op de verkeerde momenten, door vrouwlief. Een sorry komt er altijd wel uit als ik merk dat ik iets wat rustiger had kunnen reageren - maar spijt hebben is een ander verhaal. Jullie weten echt niks en blijven waarschijnlijk maagd voor het leven - of trouwen met een uitgehoonde of lelijke uitzakte 'vrouw' die alles maar goed vind. Leuk man - geen spanning in een relatie. Respect voor TS en nog een goed leven samen - Lees dat jullie nu weer samen chillings zetten. Haters gon' hate zeggen ze
100% nuchter getypt - beetje moe alleen. Grquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:10 schreef Equites het volgende:
[..]
Ok hoeveel bier heb jij al in je mik zitten? Maakt niet uit voor deze keer.
Ok dan ben je echt een klap josti.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:11 schreef joeftw het volgende:
[..]
100% nuchter getypt - beetje moe alleen. Gr
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |