volgende keer wat duidelijker typen maar mee eens man eindelyk iemand die t snaptquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:07 schreef joeftw het volgende:
Vind de OP eigenlijk wel een baas. Al die FOK!ers hier in klb die zo 'braaf' handelen. Ga lekker spelen in r&l ofzoDeze meid was op dat moment gewoon aan het zeiken - en dat moet ze niet doen want ze mag sowieso al blij zijn dat ze eventjes de keuken mocht verlaten. Vrouwen blijven vrouwen - en die horen maar te luisteren - mening geven mag allicht - wij die daarop reageren ook. Ik heb ook met regelmaat gezeik zoals dit (andere context wel) maar dat het gewoon weer goedgepraat wordt en dat ik af en toe denk; shit man ging ik niet te ver? Maar dan denk ik altijd; nee man! ik werd 's ochtends niet wakker met de bedoeling haar hoofd vol te schelden - dus zal er wellicht iets zijn gaan borrelen door het geklaag en gemiep op de verkeerde momenten, door vrouwlief. Een sorry komt er altijd wel uit als ik merk dat ik iets wat rustiger had kunnen reageren - maar spijt hebben is een ander verhaal. Jullie weten echt niks en blijven waarschijnlijk maagd voor het leven - of trouwen met een uitgehoonde of lelijke uitzakte 'vrouw' die alles maar goed vind. Leuk man - geen spanning in een relatie. Respect voor TS en nog een goed leven samen - Lees dat jullie nu weer samen chillings zetten. Haters gon' hate zeggen ze
quote:Op maandag 20 augustus 2012 03:41 schreef amenth het volgende:
[..]
volgende keer wat duidelijker typen
nee eerder de emancipatie van vrouwen denkquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:10 schreef ondeugend het volgende:
De klacht is heel duidelijk: Raalte!
oww das een leuk onderwerp!quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee eerder de emancipatie van vrouwen denk
Hier serieus op ingaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Fok-it het volgende:
Wat een klapmongool ben jij zeg, dat ze het nog zo lang uitgehouden heeft met jou gezien hoe jij tekeer tegen haar gaatvind je dat normaal ofzo?
Waarom denk je dat wij het woord kaaskop als negatief ervaren? Not, ik moet er om lachen gewoon omdat we kaaskoppen zijn:)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:18 schreef amenth het volgende:
[..]
jajaaj maar als je kaaskop wordt genoemd in negatieve kontext sta je omin te huile
En toch ben je een:)quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:40 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
spreek voor jezelf, ik vind kaas vies
Wat denk je? Geld verdienen om jou te financieren natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
En toen zei ze toen we langs mcdonalds langskwamen in Nijverdal zet me hier maar af.. .
Dus ik zeg ''Wat ga je doen op het industrieterrein''.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |