Dit...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef D0808 het volgende:
Ben je nou nog steeds niet dood? Met de dood worden bedreigd.
Overtuigend hoor!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Misschien heb ik het op de een of anderen manier komisch geschreven, maar dit wel echt gebeurd, anders zit ik nu toch niet te wachten achter de computer maar was ik een dagje weg geweest..
Dude, je laat je vriendin toch niet achter man?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:25 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Toen ze over het wandelpad liep riching mcdonalds, haalde ik haar in via de weg, en bij het tankstation ging ik voor haar naar links, ik zette de auto stil, en liep naar haar toe... Enigste wat ze deed, was in mijn auto een flesje water pakken, en ze liep weer verder met de woorden rot op, dus ik heb wel moeite gedaan maar idd mijn manier was ook niet goed van communiseren idd
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit...
En een gangster die zn vriendin niet eens weet te behouden, dan ook nog uit Zwolle komt en zich voordoet als Turk in een Audi (van zn exvriendin...)![]()
Je kon wel uit Hoogezand komen...
wat kan mij het boeien of je het geloofd of niet waaorm zou ik je moeten overtuigen grappemaker, ik post gewoon mijn gebeurtenis klaarquote:
Lukt toch niet, bij haar.. op zo'n moment... En het spoor was niet ver weg van het industrieterrein nog het station..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dude, je laat je vriendin toch niet achter man?. Ben je nou echt zo achterlijk? Je zorgt er maar voor dat ze weer in de auto stapt en veilig thuiskomt.
Bel haar nu op, ga nu naar haar, wat dan ook, maar zeg dat het je spijt tegen haar. Nu..
En mja, die vriendin staat het ook allemaal toe door te blijven bij jou. Zal ook niet de slimste zijn..
Nou en..? kom me maar halen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:31 schreef Gulmez het volgende:
[..]![]()
Woon sinds 2009 in Zwolle daarvoor altijd in den haag en zoetermeer, dus het si wel een beetje een belediging dat je mij met iemand uit oost groningen vergelijkt...
en danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou en..? kom me maar halen...
Maakt niet uit, al blijf je de hele dag daar, je laat je vriendin niet achter. Klaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Lukt toch niet, bij haar.. op zo'n moment... En het spoor was niet ver weg van het industrieterrein nog het station..
Of je hebt niks te doen en verzint een topicquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Misschien heb ik het op de een of anderen manier komisch geschreven, maar dit wel echt gebeurd, anders zit ik nu toch niet te wachten achter de computer maar was ik een dagje weg geweest..
Je bent een puisterige puber die het leuk vindt om de KLB vol te plempen met je zogenaamde asociale Turken-avonturen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:31 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat kan mij het boeien of je het geloofd of niet waaorm zou ik je moeten overtuigen grappemaker, ik post gewoon mijn gebeurtenis klaar
kan ja, maar ik weet dat dit niet het geval wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Of je hebt niks te doen en verzint een topic........
Ik snap je reactie, maar tegenwoordig hebben vrouwen echt een grote bek, en willen in het algemeen af van de man-vrouw verhouding van vroeger, als dit ter sprake komt. Maar komt het erop aan, dan is het van laat me niet alleen of ik kan dit niet sjouwen jij bent de man en hoort me te beschermen, en dan zijn die verhoudingen in de volle glorie hersteld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dude, je laat je vriendin toch niet achter man?. Ben je nou echt zo achterlijk? Je zorgt er maar voor dat ze weer in de auto stapt en veilig thuiskomt.
Bel haar nu op, ga nu naar haar, wat dan ook, maar zeg dat het je spijt tegen haar. Nu..
En mja, die vriendin staat het ook allemaal toe door te blijven bij jou. Zal ook niet de slimste zijn..
Geef ik je een dikke vettequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Dit inderdaad; no further comment needed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:04 schreef Fok-it het volgende:
Wat een klapmongool ben jij zeg, dat ze het nog zo lang uitgehouden heeft met jou gezien hoe jij tekeer tegen haar gaatvind je dat normaal ofzo?
Ik wacht rustig af, vandaag zou ze wel nog ff niet bellen, zoiets heeft tijd nodigquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ik mis eigenlijk nog het stuk dat je haar hebt geprobeerd te bellen. Ze neemt dan of niet op of hij staat uit.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:36 schreef Gulmez het volgende:
ps je moet haar niet onderdruk gaan zetten met bellen, helpt niet, mss escaleerd het juist erger dan omdat ze zich dan voelt dat ze geen vrijheid meer heeft enzo
kardes je weet toch je moet niet opdringen via telefoon mss ga ik vanavond ff langs, dat heeft meer effect omdat je dan in haar ogen kan kijken, via telfoon gaat echt nie werken man op dit momentquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:37 schreef Ambition het volgende:
[..]abi je snapt er helemaal niks van
Machtig stukje literatuurquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Maar zei ging ook dreigen van ja, zonder mij kon je niet eens audi rijden.. ze financieert mij met sommige dingen, maar als je iets geeft, dan moet je niet steeds bij elke ruzie gaan dreigen van ''ja dit heb ik voor je gedaan, en dat.. en dit...
ja man misschienquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:40 schreef zarGon het volgende:
Neem een bosje bloemen mee.
Niet dat deze relatie het gaat overleven, maar wees nog even lief.
Alsof? ALSOF? ALSOF?!!!?!?!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:42 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja man misschien
dacht ik ook al aan, maar dan lijkt het net alsof ik het goed wilt maken, en ik weet dat zoiets tijd kost..
maar ik snap je man ik ga ff wat eten halen zwolle centrum, we zoude neigenlijk in ikea gaan eten maar dat ging niet door mann rustigg
En dit:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:23 schreef Dutchlike het volgende:
Nu ik hele post en topic heb doorgelezen:
Je mag je vriendin en/of allah op je blote knieën danken dat ze het überhaupt zo lang met je heeft volgehouden, en je dan ook nog helpen met het financieren van bepaalde zaken.
Gast je weet niet half hoeveel geluk jij gehad hebt dat ze je niet meteen gedumpt heeft. En dan ook nog lezen dat je geen respect voor haar kan opbrengen omdat ze af en toe onderdanig doet. Ik denk dat zij minder afhankelijk van jou is dan jij van haar bent.
En dit ook nog:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:28 schreef destrovel het volgende:
[..]
Oh, je verwacht dat ze zo weer instapt als je dr een arrogante teef hebt genoemd?
Juist ja. Ooit bedacht dat je je wellicht niet heel erg hebt gedragen?
En ook nog dit:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:29 schreef LittleLady het volgende:
Ach als ik je vriendin was had op een avond flink lopen snoeien in de audi, even alle kabels en leidingen weggeknipt, mijn spullen gepakt en je veel plezier gewenst met je auto en je aso gedrag
Nog wat wijze woorden van inzicht:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zeg jij tegen je vriendin?.
Jij bent echt nog een jongetje met je 23 jaar..
En als allerlaatste:quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:14 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je vriendin doet dus iets voor je, namelijk meegaan naar de IKEA terwijl ze liever even toerist in Duitsland was. Doet ze voor jou.
[..]
Kortom; je vriendin doet iets voor je. Je gaat dr helemaal verrot schelden. Vervolgens stapt ze op een industrieterrein uit de auto omdat ze je terecht helemaal zat is. En jij laat d'r ook nog achter daar zonder te denken "goh, misschien was ik wel echt een arrogante lul en moet ik even m'n excuses aanbieden, en m'n vriendin niet achterlaten op een industrieterrein".
Ik heb nog nooit zo'n getuigenis gelezen van arrogantie en asociaal hufterig gedrag. Als ik dit zo lees ben je echt gewoon een rasechte klootzak, en je mag blij zijn als je vriendin zelfs nog maar de moeite neemt om een smsje te sturen dat het uit is. Je bent gewoon niet te geloven; en dan in latere posts nog zeggen dat je ook totaal geen respect voor je vriendin hebt. Je bent wel de bevestiging van het stereotype wat bij je avatar hoort. Beter ga je naar Saudi-Arabië, daar schijnt het normaal te zijn vrouwen te behandelen zoals jij blijkbaar doet.
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef amenth het volgende:
meeste chimeids vinden het juist alleen maar goed als ze een beetje bedijt worden. Als je alleen maarlief ben voor ze en hun hun zin geeft gaan ze uiteindelijk alleen maar vreemd enzo je weet toch omdat je dan nog steeds lief voor ze bent enzo
zo las ik net gulmez topic waar die beetje beef had met zn chimeid kan gebeuren toch en dan doen de meeste als of het een ramp is mijn goons zullen dit nooit doen,.. als man moet je altijd dominant zijn in de relatie want zo is het van nature al bron: meerdere bronnen
Vrouwen moeten luisteren, ze mogen natuurlijk hun mening hebben maar zodra de man zeg dat ze niet moet klagen bijvoorbeeld moet dit ook worden uitgevoerd vindt ik dan want vrouwen denken te veel na met een overdosis oestrogeen waardoor ze emotioneel nadenken en niet met hun volle verstand je weet toch als ze dan weer kalm zijn ken je ze hun mening laten uiten je weet toch misschien dat je er dan wat mee kan..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |