Ik? Feminist?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:45 schreef Ambition het volgende:
[..]
Oh oh oh! we hebben weer een feminist op het oog hoor!
Alsof vrouwen niks fout kunnen doenvoor hetzelfde geld deed die bitch wel onwijs onrespectvol tegen mijn abi TS
wrm ordeel je over mij je ken me geeen eens vraag roffa zuid zwijntje of dorro kan gwn goed met me feunen maar af en toe moet je je ding doen toch ? doe je zelf toch ook jij studeert ik hossel voor me levequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef zarGon het volgende:
Jullie (amenth en Gülmez) zijn overigens precies die soort Turken en mannen waar ik van walg.
Geef eens antwoord.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef amenth het volgende:
[..]
was dat voor disrespectvolle vraag
12 ofzo man inclusief basischool relaties maar meestal doe k gwn alleen die chimeids steke toch nog tijd zat voor die serieuze relatiechipsquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef eens antwoord.
Ik wil je even laten merken dat je niet ver komt met jouw visie op zaken..
Alleen het eerste deel van je post gelezen (tot en met "geeeen eens"), want de rest wil ik niet eens begrijpen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:48 schreef amenth het volgende:
[..]
wrm ordeel je over mij je ken me geeen eens vraag roffa zuid zwijntje of dorro kan gwn goed met me feunen maar af en toe moet je je ding doen toch ? doe je zelf toch ook jij studeert ik hossel voor me leve
Waarom walg je ervan abla? salaklarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:47 schreef zarGon het volgende:
Jullie (amenth en Gülmez) zijn overigens precies die soort Turken en mannen waar ik van walg.
Jou common sense is niet andere hen common sense.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:48 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Ik? Feminist?
De helft van mijn quotes waren origineel geschreven door FOK!-ers van het MANNELIJK geslacht.
It's called common sense. Mafkees.
Vertaling, alsjeblieft?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Ambition het volgende:
[..]
Waarom walg je ervan abla? salaklar
[..]
Jou common sense is niet andere hen common sense.
Basisschoolrelaties?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:50 schreef amenth het volgende:
[..]
12 ofzo man inclusief basischool relaties maar meestal doe k gwn alleen die chimeids steke toch nog tijd zat voor die serieuze relatiechips
ben je jaloers ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Flikker toch eens op met je gepoch over je audi. Stakker.
Vertaling vragen voor iets dat niet voor jou bedoelt isquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Vertaling, alsjeblieft?
[..]
Basisschoolrelaties?
Wat nou, niet voor mij bedoeld? Ik bedoelde niet dat Turkse gebral, ik had het over dat tweede zinnetje (wat je toch duidelijk naar mij schreef), wat voor Nederlands moest doorgaan. Zal zijn omdat ik een vrouw ben enzulks, maar ik snap er geen reet van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:53 schreef Ambition het volgende:
[..]
Vertaling vragen voor iets dat niet voor jou bedoelt is![]()
Ik neem aan dat zarGon een abla is dan
Wil je even uitleggen waarom iemand jaloers zou moeten zijn op een auto? Even serieus alsjeblieft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef amenth het volgende:
[..]
ben je jaloers ofzok heb zelf een bmw m3 die is nog zieker vind ik maar k ga hem verkopen dees week en bmw 325 ci halen dubbele uitlaat omdat me m3 t beetje aan begeven is door me fastlife fastdrive style
Jaloers op dat soort pauperbakken zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef amenth het volgende:
[..]
ben je jaloers ofzok heb zelf een bmw m3 die is nog zieker vind ik maar k ga hem verkopen dees week en bmw 325 ci halen dubbele uitlaat omdat me m3 t beetje aan begeven is door me fastlife fastdrive style
Correctie: 6e hands Audi met 3 ton op de teller.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:51 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Flikker toch eens op met je gepoch over je audi. Stakker.
Schattig poepie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef amenth het volgende:
[..]
Dat topic over de aanschaf van die auto was ook geniaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:55 schreef D0808 het volgende:
[..]
Correctie: 6e hands Audi met 3 ton op de teller.
juist de mensen die niet vroeg in de streetlife bevinden en denken dat ze hun pensioen gaan halen gaan het moeilijk krijgen omdat het leven steeds gevaarlijekr gaat wordne je weett toch meer armoede meer dangerous shit op de block dus moet je wel prepared zijn en goeie connecties hebbe en je eige hitmanne hebbe mogt het nodig zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:56 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Schattig poepie.
Je krijgt het nog zo ontzettend zwaar in de samenleving
Je kunt niet rijden bedoel je..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef amenth het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn taal gebral noemt, kan ik erg waarderen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:55 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Wat nou, niet voor mij bedoeld? Ik bedoelde niet dat Turkse gebral, ik had het over dat tweede zinnetje (wat je toch duidelijk naar mij schreef), wat voor Nederlands moest doorgaan. Zal zijn omdat ik een vrouw ben enzulks, maar ik snap er geen reet van.
nog nooit echte schade gereden.. natuurlijk wel met allrisk expres schade rijden frauderen maar verder nooit en ik rij altijd te hard en drifte enzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je kunt niet rijden bedoel je..
Praat normaal man, achterlijke kutturkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:57 schreef amenth het volgende:
[..]
juist de mensen die niet vroeg in de streetlife bevinden en denken dat ze hun pensioen gaan halen gaan het moeilijk krijgen omdat het leven steeds gevaarlijekr gaat wordne je weett toch meer armoede meer dangerous shit op de block dus moet je wel prepared zijn en goeie connecties hebbe en je eige hitmanne hebbe mogt het nodig zijn
zogenaamde mannen die met hun ballen in de bankschroef zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:48 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Ik? Feminist?
De helft van mijn quotes waren origineel geschreven door FOK!-ers van het MANNELIJK geslacht.
It's called common sense. Mafkees.
Dat zeg ik.... Je kunt niet rijden...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:58 schreef amenth het volgende:
[..]
nog nooit echte schade gereden.. natuurlijk wel met allrisk expres schade rijden frauderen maar verder nooit en ik rij altijd te hard en drifte enzo
Je hoeft niet racistisch te gaan lopen doen, is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Praat normaal man, achterlijke kutturk
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
zogenaamde mannen die met hun ballen in de bankschroef zitten.
Ik ben niet racistisch, maar een beetje fatsoenlijk Nederlands kan volgens mij echt geen kwaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:00 schreef Ambition het volgende:
[..]
Je hoeft niet racistisch te gaan lopen doen, is nergens voor nodig.
[..]
Hij heeft anders wel gelijk in dit geval...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:00 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ah, daar is onze andere huis-turk-troll. Gezelligquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:43 schreef amenth het volgende:
meeste chimeids vinden het juist alleen maar goed als ze een beetje bedijt worden. Als je alleen maarlief ben voor ze en hun hun zin geeft gaan ze uiteindelijk alleen maar vreemd enzo je weet toch omdat je dan nog steeds lief voor ze bent enzo
zo las ik net gulmez topic waar die beetje beef had met zn chimeid kan gebeuren toch en dan doen de meeste als of het een ramp is mijn goons zullen dit nooit doen,.. als man moet je altijd dominant zijn in de relatie want zo is het van nature al bron: meerdere bronnen
Vrouwen moeten luisteren, ze mogen natuurlijk hun mening hebben maar zodra de man zeg dat ze niet moet klagen bijvoorbeeld moet dit ook worden uitgevoerd vindt ik dan want vrouwen denken te veel na met een overdosis oestrogeen waardoor ze emotioneel nadenken en niet met hun volle verstand je weet toch als ze dan weer kalm zijn ken je ze hun mening laten uiten je weet toch misschien dat je er dan wat mee kan..
Ik zat al op de racistenkaart te wachten. Ik had die ergens halverwege topic 2 pas verwacht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:00 schreef Ambition het volgende:
[..]
je moet gwn altijd je eige visie volgen beetje connectiews op de straat opbouwen en je status hoog houde fix je alle chimeids als je ook nog is dikke bempie enzo hebquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:01 schreef LookAtMe het volgende:
Ik ben jaloers op TS ik wou dat ik ook zo alpha was.
1. Over dat Turks; het kan jouw taal zijn, op dit forum is Nederlands nog altijd de voertaal. Het zou zeer gewaardeerd worden als je in het Nederlands converseert en eventuele Turkse tekst naar het Nederlands wil vertalen. En nee, daar ben ik niet de enige in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:58 schreef Ambition het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn taal gebral noemt, kan ik erg waarderen.
En als ik weet niet wat voor vertaling je nodig hebt, maar ik zal het duidelijk maken.
Jou common sense
Mijn common sense
Andere mensen hen common sense.
zit een groot verschil in
zo duidelijk?
Tuurlijk kan het geen kwaad, maar om hem gelijk af te gaan lopen stempelen als een kutturk is gewoon nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet racistisch, maar een beetje fatsoenlijk Nederlands kan volgens mij echt geen kwaad.
Hij heeft gelijk, maar je hoeft niet racistisch daarover te gaan lopen doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk in dit geval...
Als je zo achterlijk loopt te praten ben je gewoon een kutturk, als een mocro het doet is het een kutmarrokaan, als capuchon_jongen het doet is het een kutbelgquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:03 schreef Ambition het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het geen kwaad, maar om hem gelijk af te gaan lopen stempelen als een kutturk is gewoon nergens voor nodig.
[..]
Hij heeft gelijk, maar je hoeft niet racistisch daarover te gaan lopen doen.
Dat is niet racistisch... het IS gewoon een kut turk...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:03 schreef Ambition het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, maar je hoeft niet racistisch daarover te gaan lopen doen.
Oke, maar vrouwen zo behandelen en uitschelden, omdat ze vindt dat je rijstyle gevaarlijk is als deze ook daadwerkelijk gevaarlijk is, is blijkbaar wel normaal?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:03 schreef Ambition het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het geen kwaad, maar om hem gelijk af te gaan lopen stempelen als een kutturk is gewoon nergens voor nodig.
Precies hetzelfde als jou..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat dit volk toch op Fok! doet weet ik ook niet.
Topics openen over hun struggles net als iedereenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat dit volk toch op Fok! doet weet ik ook niet.
Ben zelf een feyenoorder, maar jij maakt het stereotype van de domme supporter toch wel weer echt compleet. Zeggen dat het niks met afkomst te maken heeft en dan Kut+nationaliteit erachter plakkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zo achterlijk loopt te praten ben je gewoon een kutturk, als een mocro het doet is het een kutmarrokaan, als capuchon_jongen het doet is het een kutbelgheeft niks met afkomst te maken want dat maakt mij namelijk geen biet uit. Er staat niet voor niks .nl achter FOK!
Alsof alleen turken dit doen, ik zou eens een kijkje nemen in de kerk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, maar vrouwen zou behandelen en uitschelden, omdat ze vindt dat je rijstyle gevaarlijk is als deze ook daadwerkelijk gevaarlijk is, is blijkbaar wel normaal?
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. maar geeft niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:10 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ben zelf een feyenoorder, maar jij maakt het stereotype van de domme supporter toch wel weer echt compleet. Zeggen dat het niks met afkomst te maken heeft en dan Kut+nationaliteit erachter plakken
[..]
Alsof alleen turken dit doen, ik zou eens een kijkje nemen in de kerk.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Me vriendin stelde voor om vandaag naar een oud stadje te gaan in Duitsland, maar aangezien ik nieuwe huis ga huren wou ik liever naar IKEA.
De ruzie begon met wat stoms..
Ik woon in Zwolle en ging naar ikea in hengelo, en dan moet je door al die klote dorpjes als Nijverdal heino raalte omdat ze in Overijssel nog geen snelwegen hebben uitgevonden blijkbaar...![]()
Ik rijd altijd 130 snachts over die provinciale wegen, maar aangezien het zaterdag is en einde van vakantie, + dat de weg door een toeristische gebied gaat waren er allemaal autos met fietsendragers/caravans en kortpittige kapsels op de weg die samen met hans weer naar huis reden....![]()
Dus ik haal iedereen in en snijd ze af omdat ze 73 rijden waar je 80 moet.
Dus mijn vriendin zegt, ik ga niet naast een aso in de auto zitten rijd normaal man..
En toen zei ik: hou je bek, vind je het normaal dat ze onder de limiet gaat rijden voor wie ben je nou, je bent altijd anti Fatih en altijd voor iedereen maar ik krijg altijd van alles de schuld maakt nie uit wie er fout is..
En toen zei ze: ik rij iig heel anders, dus ik zeg, stap dan uit domme teef..
En toen keek ze steeds ipv vooruit naar rechts en dan weet ik al dat ze weer gaat huilen, (ze huilt heel vaak) Dus ik zeg ga maar huilen als een baby. .
En toen zei ze toen we langs mcdonalds langskwamen in Nijverdal zet me hier maar af.. .
Dus ik zeg ''Wat ga je doen op het industrieterrein''.
En zei zegt niks.. Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....
Dus toen ben ik maar weer naar Zwolle gereden en zei loopt denk daar nog ergsn![]()
neeee, ik denk dat ze de trein pakt in nijverdal naar zwolle.
Maar zei ging ook dreigen van ja, zonder mij kon je niet eens audi rijden.. ze financieert mij met sommige dingen, maar als je iets geeft, dan moet je niet steeds bij elke ruzie gaan dreigen van ''ja dit heb ik voor je gedaan, en dat.. en dit...
Klacht:
Naar IKEA gaan maar vriendin boos uit audi gestapt in nijverdal en ik weer terug naar Zwolle gereden en toen dit topic aan gemaakt.
Klacht is duidelijk
Ik begrijp het heel goed knul, wat is er mis met kutgulmuz of kutfokit of kutambition?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. maar geeft niet.
Wat is er mis met kutturk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:12 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed knul, wat is er mis met kutgulmuz of kutfokit of kutambition?
Jij relateert het woordje kut al gelijk met het feit dat ik iets tegen buitenlanders heb wat niet zo is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:12 schreef Ambition het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed knul, wat is er mis met kutgulmuz of kutfokit of kutambition?
Gastquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:52 schreef amenth het volgende:
[..]
Ja inderdaad...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:14 schreef Regilio_ het volgende:
waayo tantoe hard kk boelers chimeids hossele wel prinsipieel uiteraart turkie hier dit dat jeweett jatogg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Erg generaliserend. Dit soort uitspraken veroorzaken spanningen en dan heeft wilders weer gelijk.quote:
Ik geloof best dat je niks tegen buitenlanders hebt, maar als kankernederlander of kutnederlander in de mond van een buitenlander valt dan is het van heb respect voor het land waar je in woont bla bla bla. En het ging niet om het woordje kut maar turk die erachter geplakt zatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij relateert het woordje kut al gelijk met het feit dat ik iets tegen buitenlanders heb wat niet zo is.
Oh nee hoor. Ik kan het bijzonder goed relativeren wanneer iemand mij een kankernederlander noemtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:16 schreef Ambition het volgende:
[..]
Erg generaliserend. Dit soort uitspraken veroorzaken spanningen en dan heeft wilders weer gelijk.
[..]
Ik geloof best dat je niks tegen buitenlanders hebt, maar als kankernederlander of kutnederlander in de woord van een buitenlander valt dan is het van heb respect voor het land waar je in woont bla bla bla. En het ging niet om het woordje kut maar turk die erachter geplakt zat
jajaaj maar als je kaaskop wordt genoemd in negatieve kontext sta je omin te huilequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik kan het bijzonder goed relativeren wanneer iemand mij een kankernederlander noemt
Zucht, niet geheel ongelijk maar ik hoop dat mijn punt duidelijk is. Als mijn vrienden tegen mij zeggen kut turk heb ik er ook niks op tegen, maar op een fora weet je de hele context niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik kan het bijzonder goed relativeren wanneer iemand mij een kankernederlander noemt
Ja en...? het IS en blijft een kutturk... in een kut auto, en als je niet zonder wilders kan vind ik jou zelfs ook kut..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:16 schreef Ambition het volgende:
[..]
Erg generaliserend. Dit soort uitspraken veroorzaken spanningen en dan heeft wilders weer gelijk.
Wat jij wil jongen. Ga maar lekker je `waggie'' pimpen en wachten op die `chimeids' die je kan `hosselen''quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:18 schreef amenth het volgende:
[..]
jajaaj maar als je kaaskop wordt genoemd in negatieve kontext sta je omin te huile
jaa dat wel man maar ik kan dees goedkoop kopen, 8 kop, en weinig kilometerstand en niks mis mee als ik 2e hands m3 koop moet k hope dat er niks mis mee is anders sta ik weer ure in garage alles te fixe enzo snap je maar kga dit jaar ff goeie toris zette en die do sparen en dan ga k zieke zieke hale over jaar ofzoquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:14 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Gastwaarom een M3 inruilen voor een 325?
M3 heeft toch een veel beter onderstel.
Beter gewoon nog een m3 kopen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef amenth het volgende:
[..]
jaa dat wel man maar ik kan dees goedkoop kopen, 8 kop, en weinig kilometerstand en niks mis mee als ik 2e hands m3 koop moet k hope dat er niks mis mee is anders sta ik weer ure in garage alles te fixe enzo snap je maar kga dit jaar ff goeie toris zette en die do sparen en dan ga k zieke zieke hale over jaar ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
Even snel off-topic, weet jij wie ipv de vrij word opgesteld?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat jij wil jongen. Ga maar lekker je `waggie'' pimpen en wachten op die `chimeids' die je kan `hosselen''
YOLO![]()
Lol, Mathijsen lijkt mequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:20 schreef Ambition het volgende:
[..]
Even snel off-topic, weet jij wie ipv de vrij word opgesteld?
Er zijn trouwens M-tech E30s gebouwd (dus geen propere M3) , misschien is dat wat. Belastingsvrij, goedkope verzekering en een M-tech onderstel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef amenth het volgende:
[..]
jaa dat wel man maar ik kan dees goedkoop kopen, 8 kop, en weinig kilometerstand en niks mis mee als ik 2e hands m3 koop moet k hope dat er niks mis mee is anders sta ik weer ure in garage alles te fixe enzo snap je maar kga dit jaar ff goeie toris zette en die do sparen en dan ga k zieke zieke hale over jaar ofzo
Ik snap er geen hol van. Zo moeilijk is het toch niet om Nederlands te typen. Dit is FOK!, niet je straat waar je met je mede-holbewoners in onbegrijpelijke apen-taal communiceert.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:19 schreef amenth het volgende:
[..]
Yes. Normaal gesproken wel jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:22 schreef Ambition het volgende:
[..]
En dan janmaat en nelom buiten?
Als jij om iemand uit te schelden het nodig vind om z'n afkomst erbij te halen moet je niet gek opkijken als mensen aannemen dat je iets tegen buitenlanders hebt en al helemaal niet als iemand van dezelfde afkomst dat niet zo kan waarderen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij relateert het woordje kut al gelijk met het feit dat ik iets tegen buitenlanders heb wat niet zo is.
Nog even en hij gaat Badr na.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Dutchlike het volgende:
Ik vind wel dat je heel erg sympathiek met je vriendin praat.
wat zeg jij man gulmez is opener van dit topic ik maak omin veel do mattie je weet van niksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
Amenth is een smerige sloeber die geld van zijn vadsige trol moet bietsen.
klacht is vermoedelijk dat TS een dushi is die kwartiertjes op zn zeikerige vriendin gaat wachten...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:00 schreef Gulmez het volgende:
Dus ik dacht, ik wacht ff kwartiertje mss komt ze terug, maar ze kwam niet terug.....
(..)
Klacht is duidelijk
Ah, ik bedoel Gulmez.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:36 schreef amenth het volgende:
[..]
wat zeg jij man gulmez is opener van dit topic ik maak omin veel do mattie je weet van niks
Als je omin veel do hebt, waarom rijd je dan een BMW van 10 jaar oud?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:36 schreef amenth het volgende:
[..]
wat zeg jij man gulmez is opener van dit topic ik maak omin veel do mattie je weet van niks
het scheelt ook dat 'omin veel do' natuurlijk niets betekent, tenzij het turks is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo'n uitkering valt trouwens niet onder 'omin veel do'
ik werk gwn zwiffer maar ik gebruik dat als onderduiking voor de popo voor me dikek waggie enzo je weet zelf ik investeer me helei nkome in bruin en wit je weet zelf haal het 4 dubbele eruit op zn minstquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zo'n uitkering valt trouwens niet onder 'omin veel do'
Gewoon triest dat soort volkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
het scheelt ook dat 'omin veel do' natuurlijk niets betekent, tenzij het turks is.
Aan wie verkoop je dat door dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef amenth het volgende:
[..]
ik werk gwn zwiffer maar ik gebruik dat als onderduiking voor de popo voor me dikek waggie enzo je weet zelf ik investeer me helei nkome in bruin en wit je weet zelf haal het 4 dubbele eruit op zn minst
is dat wel halal..?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:48 schreef amenth het volgende:
[..]
ik werk gwn zwiffer maar ik gebruik dat als onderduiking voor de popo voor me dikek waggie enzo je weet zelf ik investeer me helei nkome in bruin en wit je weet zelf haal het 4 dubbele eruit op zn minst
Ze hebben wel wat geld.. maar hoe ze daar aan komen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon triest dat soort volk
Allemaal scarface, zakenmannen dat het zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |