Wie is dat op die foto?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gewoon makkelijk winnen is ook best.
Retro Willemsquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Retro Willems![]()
[ afbeelding ]
lijkt met dat snorretje erg op Carlton Banks van The fresh prince of bel-air haha.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Retro Willems![]()
[ afbeelding ]
Geniaal tochquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:36 schreef Clerxify het volgende:
[..]
lijkt met dat snorretje erg op Carlton Banks van The fresh prince of bel-air haha.
Ik ga er rond 17.45 heen. Normaal gesproken zou ik er rond dit tijdstip al zijn, maar ik zit even om logistieke redenen nog bij pa in een van de dorpen tegen Eindhoven aan..quote:
Dat deed hij ook echt expres jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:00 schreef Adames het volgende:
PSV heeft ook een lekkere tactiek. Verhuur je spelers aan subtoppers en instrueer ze om debiel te spelen.
Vorig jaar pakte Vukovic een debiele rode kaart waarna Roda werd afgeslacht en nu helpt Tamata even rustig mee om de score op te voeren.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:29 schreef vulgarismagistralis het volgende:
Vlammen doen ze zeker Toivonen raakt weer meer spelers dan de bal,
Strootman en van Bommel gaan weer als dolle honden te keer (zoals bijvoorbeeld
de gele kaart van onze Mark , trapt eerst Malki in tweeen zonder dat er een bal in
de buurt is).
Om vervolgens de toch al zuinig fluitende Makallie stijf te schelden.
En Mertens toont weer geen moer geleerd te hebben van zijn rugduw
in Engeland afgelopen voorbereiding en blijft spelers vol in de rug lopen.
En de honds domme supporters gaan weer pas zingen als er een twee nul voorsprong
op het bord staat.
En dan heb ik het nog niet over de tweede goal gehad, laten we het er op houden dat het weer
een typische Toivonen goal was..
Ik heb weer genoeg gezien en ga maar eens naar Rotterdammers kijken iets zegt
me dat beter gaat bevalen.
Volgens mij zeg ik tenminste nog iets, kan ik van jouw niet zeggen bothoofdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Zeg dan gewoon niks man mongool.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:45 schreef vulgarismagistralis het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik tenminste nog iets, kan ik van jouw niet zeggen bothoofd
Laten we het hopen. Miljoentje of 5 en dan een goeie centrale back halen. Of een rechtsback. Of beide.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:14 schreef Sj0rSz het volgende:
Pieters schijnt gespot te zijn op St. James' Park.
Misschien toch naar Newcastle?
Alleen jammer dat dat vorige week tegen RKC niet werkte.....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:00 schreef Adames het volgende:
PSV heeft ook een lekkere tactiek. Verhuur je spelers aan subtoppers en instrueer ze om debiel te spelen.
Vorig jaar pakte Vukovic een debiele rode kaart waarna Roda werd afgeslacht en nu helpt Tamata even rustig mee om de score op te voeren.
Iets zegt me dat we voor deze transfer wel een hoop meer kunnen vangen. New Castle wil hem al 3 jaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Miljoentje of 5 en dan een goeie centrale back halen. Of een rechtsback. Of beide.
Denk dat het niet veel meer zal worden dan die 5mio. Maar ik laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef alf89 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we voor deze transfer wel een hoop meer kunnen vangen. New Castle wil hem al 3 jaar.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:14 schreef Sj0rSz het volgende:
Pieters schijnt gespot te zijn op St. James' Park.
Misschien toch naar Newcastle?
Zo, toch nog verrassendquote:
Prima voetballer inderdaad, maar wel voor clubs als Roda.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat deed hij ook echt expres ja
Tamata speelde verder trouwens een goede wedstrijd tegen Narsingh.
Wie moet het voorstellen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de afscheid van Stam spandoek.
Jij moet wel wat frustaties kwijt zeg. Zowel hier als op fok.sport (bijna) hetzelfde bericht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:29 schreef vulgarismagistralis het volgende:
de gele kaart van onze Mark , trapt eerst Malki in tweeen zonder dat er een bal in
de buurt is).
En de honds domme supporters gaan weer pas zingen als er een twee nul voorsprong
op het bord staat.
En dan heb ik het nog niet over de tweede goal gehad, laten we het er op houden dat het weer
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:29 schreef vulgarismagistralis het volgende:
de buurt is).
op het bord staat.
Ik weet niet wat voor niveau jij verwacht maar als je er zelf 5 maakt en je geeft niks weg mag je best wel tevreden zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:00 schreef Kenju het volgende:
5-0 staat wel leuk, maar zo best vond ik de wedstrijd niet. Misschien dat er wat getemperd werd door de warmte, maar dan nog. Niemand had een echt goede wedstrijd, en de strategie van Roda werkte in de eerste helft gewoon erg goed. Kwa uitgespeelde kansen vond ik het eveneens tegenvallen. En de doelpunten waren afgezien die van Wijnaldum ook geen van allen uitgespeeld. Dat moet echt beter.
Scorebord journalistiek. Je mag wel tevreden zijn over de uitslag, maar het voetbal liet flink wat te wensen over. Roda raakte pas in de 2e helft pas in verval. Tijdens de eerste helft hadden ze zeker onze buitenspelers, goed in de tang. En in de eerste 10-15 minuten hadden we ook aardig moeite met het aanvallende Roda. Ik vind dat je daar best naar mag kijken, aangezien het om een ploeg gaat die veel minder is dan die van ons.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor niveau jij verwacht maar als je er zelf 5 maakt en je geeft niks weg mag je best wel tevreden zijn
Waarom geen inhoudelijk reactie? volgens mij zeg ik toch genoeg om wat tegen in te brengenquote:Op zondag 19 augustus 2012 00:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]Ik lees nergens terug dat Pisvee gemeentesteun heeft gehad. Kun je aub je bericht aanvullen?
Ja, is al wel weer ff. Laatste paar seizoenen geen problemen mee gehad. RKC heeft het nu een beetje over zich hequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:42 schreef Scarface88 het volgende:
Roda JC is nu toch wel angstgegner af lijkt me.
Hoeveel geweldige wedstrijden heb je vorig seizoen gezien? Minder dan 5 waarschijnlijk, misschien nog wel minder dan 3. Helaas is dit het huidige niveau van de eredivisie ook bij de topploegen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek. Je mag wel tevreden zijn over de uitslag, maar het voetbal liet flink wat te wensen over. Roda raakte pas in de 2e helft pas in verval. Tijdens de eerste helft hadden ze zeker onze buitenspelers, goed in de tang. En in de eerste 10-15 minuten hadden we ook aardig moeite met het aanvallende Roda. Ik vind dat je daar best naar mag kijken, aangezien het om een ploeg gaat die veel minder is dan die van ons.
En NAC-uit nog steeds. Die verliezen we altijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, is al wel weer ff. Laatste paar seizoenen geen problemen mee gehad. RKC heeft het nu een beetje over zich he
Het was toch eigenlijk alleen Roda uit wat zo lastig was? Vorig jaar ging dat ook niet super soepel en jaar daarvoor was daar inderdaad puntverliesquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, is al wel weer ff. Laatste paar seizoenen geen problemen mee gehad. RKC heeft het nu een beetje over zich he
Dat deed v.Bommel in de eerste helft tegen rkc ook gewoon hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:46 schreef Buitendam het volgende:
van Bommel herpakte zich gisteravond goed, na die flater tegen RKC. Gisteren strooide die weer met lekkere passjes en steekballen. Narsingh viel me tegen, en Wijnaldum vond ik sterk invallen.
Vond je? Misschien had ik dan wat te hoge verwachtingen, maar ik vond Mertens met name door van Bommel behoorlijk onzichtbaar aan die linkerkant. Ik heb ook het vermoeden dat ie daar wat kritiek op heeft gehad, want gister in de eerste 10 minuten had ie Mertens al 4 keer de diepte in gestuurd. Ik hoorde dat het mensen naast en achter me ook opviel want die mompelden iets in de trant van dat hij dat tegen RKC ook zo had mogen doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat deed v.Bommel in de eerste helft tegen rkc ook gewoon hoor
Je hebt gewoon gelijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vond je? Misschien had ik dan wat te hoge verwachtingen, maar ik vond Mertens met name door van Bommel behoorlijk onzichtbaar aan die linkerkant. Ik heb ook het vermoeden dat ie daar wat kritiek op heeft gehad, want gister in de eerste 10 minuten had ie Mertens al 4 keer de diepte in gestuurd. Ik hoorde dat het mensen naast en achter me ook opviel want die mompelden iets in de trant van dat hij dat tegen RKC ook zo had mogen doen.
Wanneer je met 5-0 van een tegenstander kan winnen, is het verschil wel degelijk groter en moet het mogelijk zijn om meer zekerheid in te bouwen ipv drie middenvelders die domweg naar voren blijven rennen en de duidelijke controle op het middenveld niet houden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel geweldige wedstrijden heb je vorig seizoen gezien? Minder dan 5 waarschijnlijk, misschien nog wel minder dan 3. Helaas is dit het huidige niveau van de eredivisie ook bij de topploegen.
Vond je? Ik vond het meer blind geschiet, zgn. 'aanvallen opbouwen' zonder dat anderen er wat mee konden. Van Bommel moet in de eerste plaats de dominantie op het middenveld opeisen. Zeker in de eerste helft viel dat gewoon tegen. Wanneer je uitloopt, komt er meer ruimte doordat de tegenstander meer naar voren loopt en is het makkelijk voetballen. Maar in de lastige fases onder druk, maakte hij tot nu toch zeker niet het verschil. Sowieso is het nooit de speler geweest met goede steekpasses. Het is geen speler met bovengemiddeld inzicht. Misschien door ervaring, maar het is niet een van zijn kwaliteiten als type speler. Dan is het meer een soort van werker. Al gelooft hij zelf graag anders.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:46 schreef Buitendam het volgende:
van Bommel herpakte zich gisteravond goed, na die flater tegen RKC. Gisteren strooide die weer met lekkere passjes en steekballen. Narsingh viel me tegen, en Wijnaldum vond ik sterk invallen.
Ik vraag me af in hoeverre jij kan beoordelen wat hij gelooft, daarnaast heeft ie vanaf minuut 1 geroepen dat iedereen hem niet als de messias en de verlosser moet zien, maar in den beginnen gewoon een dienende speler is. Als ik hem gister steekballen zie geven en de breedteballen (vaak met een boogje over 2 tegenstanders heen) op met name Mertens dan maakt ie zich bruikbaar. Zo'n wedstrijd als gisteren, daar is ie voor gehaald en dan doet het mij wel deugd om hem zo te zien ballen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond het meer blind geschiet, zgn. 'aanvallen opbouwen' zonder dat anderen er wat mee konden. Van Bommel moet in de eerste plaats de dominantie op het middenveld opeisen. Zeker in de eerste helft viel dat gewoon tegen. Wanneer je uitloopt, komt er meer ruimte doordat de tegenstander meer naar voren loopt en is het makkelijk voetballen. Maar in de lastige fases onder druk, maakte hij tot nu toch zeker niet het verschil. Sowieso is het nooit de speler geweest met goede steekpasses. Het is geen speler met bovengemiddeld inzicht. Misschien door ervaring, maar het is niet een van zijn kwaliteiten als type speler. Dan is het meer een soort van werker. Al gelooft hij zelf graag anders.
Je ziet het gewoon aan bepaalde gedragingen, hoe graag hij een leider wilde zijn en zich als dusdanig wilde profileren maar de media toe. Dat zware stemmetje dat hij vroeger opzette tijdens interviews, en het gegeven dat hij er niet vies van was om gewoon medespelers af te vallen als dat zijn eigen profilering ten goede kwam.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre jij kan beoordelen wat hij gelooft
Tjam,ik heb zo'n vermoeden dat jij van Bommel niet hoog hebt zitten, als speler van PSV of als persoon. Waar het mij om ging is dat hij gister een aantal keer Lens en Mertens weg stuurde waar meerdere goals door ontstonden, en daar is hij voor gehaald. Ik denk dat als je dat bij de verdediging van Roda kan, je dat ook tegen de verdediging van Ajax met Blind en Alderweireld kan doen, en dat zijn in mijn ogen wel de wedstrijden die er toe doen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon aan bepaalde gedragingen, hoe graag hij een leider wilde zijn en zich als dusdanig wilde profileren maar de media toe. Dat zware stemmetje dat hij vroeger opzette tijdens interviews, en het gegeven dat hij er niet vies van was om gewoon medespelers af te vallen als dat zijn eigen profilering ten goede kwam.
Natuurlijk heeft hij veel ervaring opgedaan, en is hij beter geworden en is hij terecht aanvoerder. Maar ik zeg alleen dat het geen tactisch brein is, en dat die steekpassjes echt zijn ding niet zijn. Tegen Roda, leuk. Maar tegen een tegenstander van een beetje formaat, of eigenlijk gewoon in wedstrijden waarin PSV er voor moet kunnen knokken, moet ik het nog zien. Dan heb ik liever dat hij zich richt op zaken waar hij daadwerkelijk goed in is en een meerwaarde kan zijn voor de ploeg op de momenten dat hij echt nodig is.
Je beantwoordt mijn vraag niet, dan kan je wel blijven lullen van hoe het zou moeten maar dit is het niveau.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wanneer je met 5-0 van een tegenstander kan winnen, is het verschil wel degelijk groter en moet het mogelijk zijn om meer zekerheid in te bouwen ipv drie middenvelders die domweg naar voren blijven rennen en de duidelijke controle op het middenveld niet houden.
[..]
Vond je? Ik vond het meer blind geschiet, zgn. 'aanvallen opbouwen' zonder dat anderen er wat mee konden. Van Bommel moet in de eerste plaats de dominantie op het middenveld opeisen. Zeker in de eerste helft viel dat gewoon tegen. Wanneer je uitloopt, komt er meer ruimte doordat de tegenstander meer naar voren loopt en is het makkelijk voetballen. Maar in de lastige fases onder druk, maakte hij tot nu toch zeker niet het verschil. Sowieso is het nooit de speler geweest met goede steekpasses. Het is geen speler met bovengemiddeld inzicht. Misschien door ervaring, maar het is niet een van zijn kwaliteiten als type speler. Dan is het meer een soort van werker. Al gelooft hij zelf graag anders.
Scorebordjournalistiekquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wanneer je met 5-0 van een tegenstander kan winnen, is het verschil wel degelijk groter en moet het mogelijk zijn om meer zekerheid in te bouwen ipv drie middenvelders die domweg naar voren blijven rennen en de duidelijke controle op het middenveld niet houden.
Ik vind wel dat van Bommel (bijna) altijd een goede indruk achterlaat als hij na de wedstrijd een analyse geeft. Tis en blijft een held, en ik zie hem zichzelf dit seizoen nog wel verder ontwikkelen in dit team.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:07 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb die overtreding niet duidelijk gezien, maar 1 op 1 lopen met gele kaarten is inderdaad niet handig.
Hij is gehaald als Mark van Bommel. Niet voor een specifieke taak oid.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tjam,ik heb zo'n vermoeden dat jij van Bommel niet hoog hebt zitten, als speler van PSV of als persoon. Waar het mij om ging is dat hij gister een aantal keer Lens en Mertens weg stuurde waar meerdere goals door ontstonden, en daar is hij voor gehaald.
Of dat zo is, is maar de vraag. Verder weet je niet of ze in het toekomst hun spel op PSV zullen instellen. Met het oog op de JC-schaal zou dat iig geen slecht idee zijn.quote:Ik denk dat als je dat bij de verdediging van Roda kan, je dat ook tegen de verdediging van Ajax met Blind en Alderweireld kan doen, en dat zijn in mijn ogen wel de wedstrijden die er toe doen.
Ik dacht dat je vraag retorisch bedoeld was. Je hebt daar gewoon een goed punt. Maar het streven is toch wel hoger. Maar zoals Xaobotnik al aangeeft, moeten we gewoon eens afwachten waar Advocaat dit PSV uiteindelijk naar toe kan brengen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je beantwoordt mijn vraag niet, dan kan je wel blijven lullen van hoe het zou moeten maar dit is het niveau.
Leuk. Maar het is onzin. Scorebordjournalistiek slaat alleen op het oordeel of er wel of niet goed gespeeld is op basis van de score. Het is heel redelijk om aan te nemen dat wanneer de ene ploeg wint met 5-0, dat die ploeg ook gewoon sterker is.quote:
Waarom kreeg hij eigenlijk die gele kaart gisteren. Is me ontgaan.quote:Op zondag 19 augustus 2012 18:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat van Bommel (bijna) altijd een goede indruk achterlaat als hij na de wedstrijd een analyse geeft. Tis en blijft een held, en ik zie hem zichzelf dit seizoen nog wel verder ontwikkelen in dit team.
Als ie Mertens en lens blijft bedienen zoals gisteren dan ga ik er vanuit dat dat de reden tot aantrekken is. Gisteren echt van hem genoten.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij is gehaald als Mark van Bommel. Niet voor een specifieke taak oid.
[..]
Of dat zo is, is maar de vraag. Verder weet je niet of ze in het toekomst hun spel op PSV zullen instellen. Met het oog op de JC-schaal zou dat iig geen slecht idee zijn.
Ik ben het eigenlijk wel eens met wat Kenju zegt. Volgens mij heb ik het zelfs meermaals verwoord. Het is gewoon een mannetje dat zich graag laat profileren, legitiem of niet. Zeker in een selectie waar er verder geen karakters zitten, kan dat slecht werken.
Maar goed, Van Bommel heeft inmiddels ook wel geleerd dat hij niet alles kan verwachten van zijn medespelers, en zijn jaren in München, Milan en het Nederlands elftal, waar hij zeker niet de beste speler was hebben hem heus wel de nodige lessen in nederigheid geleerd. Verder is hij ook volwassener geworden. Dat zware stemmetje gebruikt hij niet meer.
Al vond ik de aggressieve praat van hem tijdens het WK richting de media wel wat tegenvallen. Maar goed, dat was ook duidelijk een ding van die selectie, aangezien meerderen die insteek kozen.
Maar het seizoen is sowieso vroeg, laten we gewoon eens afachten wat hij kan brengen. Hetzelfde geldt voor de overige spelers overigens.
Omdat hij een gozert van Roda "meeveegde", terechte kaart overigens.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom kreeg hij eigenlijk die gele kaart gisteren. Is me ontgaan.
Was ook min of meer retorisch maar je ging niet op mijn punt in, uiteraard moet je naar beter streven maar ik vrees dat er in de huidige top van de eredivisie niet meer in zit dan enkele fases goed spelen. Een ploeg vastzetten en echt domineren daar zijn de spelers niet goed genoeg voor ondanks het verschil in budget met bijvoorbeeld Roda.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vraag retorisch bedoeld was. Je hebt daar gewoon een goed punt. Maar het streven is toch wel hoger. Maar zoals Xaobotnik al aangeeft, moeten we gewoon eens afwachten waar Advocaat dit PSV uiteindelijk naar toe kan brengen.
Maar ik vind het niet onredelijk om te verwachten dat met een ploeg die zoveel meer kost dan die van Roda, een Roda gewoon tegen de muur gezet kan worden.
Zeker in de eerste minuten kun je je tegenstander toch wel laten weten dat het wel PSV is waar ze tegen spelen, en dan ook nog eens aan de Frederiklaan?
Speelde idd geen goed EK. Verder zien ze Willems niet neem ik aan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Willems kan zijn transfer naar Man United wel vergeten![]()
http://www.redcafe.net/f9/alexander-buettner-358056/index3.html
Is 1 grote Willems afkraak partij met het EK op hun netvliezen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Willems kan zijn transfer naar Man United wel vergeten![]()
http://www.redcafe.net/f9/alexander-buettner-358056/index3.html
Is 1 grote Willems afkraak partij met het EK op hun netvliezen.
quote:Though I may add that if he turns out to be worse than Jetro Willems we saw at Euro then we should find another job for him, maybe water the grass at Old Trafford, or send him on loan to Bury.
quote:Yes indeed. If he's worse than Willems though we will lose 3-0 to QPR at home.
quote:If he's kept out of the dutch national side by Jetro Willems, who may be talented but is very young, inexperienced and naive I'm slightly concerned.. but managers can have their favourites so we shall see.
quote:He must be shit, if he's 3rd choice in a squad where Jetro Willems is a first team player.
Dat kon ik allemaal via ctrl f: Willems vinden.quote:
Dan lees je niet goed of ben je maar op 1 pagina blijven hangen. Maar dit is wel heel nutteloos om hier te besprekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat kon ik allemaal via ctrl f: Willems vinden.
Weet niet of er meer zijn eigenlijk.
Wel grappig. De 2 meest verdedigende middenvelders het hoogste punt.quote:
Wordt ook niets volgende week tegen Groningen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel grappig. De 2 meest verdedigende middenvelders het hoogste punt.
En iedereen riep dat het niks ging worden met die 2 in de basis.
We'll see...quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wordt ook niets volgende week tegen Groningen.
Wow... zelden zo'n opportunistische post gelezen zelfs in het voetbal niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij kwam niet echt langs Tamata. Hij valt me echt positief op bij Roda.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We'll see...
Narsingh wel laag trouwens. Had toch een paar goede voorzetten.
Ik vond Narsingh ook zeer zwak. Heeft nauwelijks voor gevaar gezorgd, kon zijn man niet voorbij en leed teveel balverlies doordat hij zijn acties te ver doorvoerde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij kwam niet echt langs Tamata. Hij valt me echt positief op bij Roda.
Speelde we met 3 verdedigers ja......tamelijk onzorgvuldig...quote:
Ja en nee, Groningen heeft al 6 maanden ofzo thuis niet gewonnen. Aan de andere kant is op dit moment iedere uitwedstrijd voor PSV een lastige. (behalve Ajax dan)quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wordt ook niets volgende week tegen Groningen.
quote:Groningen klopt bij Twente en PSV aan in zoektocht naar verdediger
FC Groningen is druk bezig met de komst van vleugelaanvaller Edison Flores, maar wil ook de verdediging nog versterken. Robert Maaskant is van mening dat er een extra slot op de deur moet komen en hoopt dat zijn werkgever zaken kan doen met PSV of FC Twente. Timothy Derijck en Peter Wisgerhof zijn in beeld bij de Trots van het Noorden.
De interesse in Twente-routinier Wisgerhof is het meest concreet. De verdediger is in Enschede op de bank terecht gekomen en heeft al gesproken met Groningen over een eventuele samenwerking. "Maar het staat in de kinderschoenen. Ik kan er ook nog niet te veel over zeggen", aldus Wisgerhof tegen TC Tubantia. Algemeen directeur Hans Nijland van Groningen heeft de interesse van zijn club in de 32-jarige Wisgerhof bevestigd.
De verdediger zelf weet echter nog niet of hij wil vertrekken. "Ik weet nog niet wat ik wil. Ik wil eerste van Twente horen wat zij met me in gedachten hebben. Er kunnen ook nog andere situaties ontstaan'', doelt hij op een eventueel vertrek van Douglas. "De komende anderhalf tot twee weken verwacht ik meer duidelijkheid.''
Mocht Wisgerhof niet haalbaar zijn, dan schakelt Groningen over op plan-B. Dat plan luistert naar de naam Derijck, die geen basisspeler is bij PSV en afgelopen weekend zelfs niet bij de wedstrijdselectie zat voor het duel met Roda JC Kerkrade. Groningen wilde de 25-jarige Belg vorig jaar ook al halen, maar toen koos Derijck voor PSV.
Niet zeggen. Misschien leest Hans Nijland mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:57 schreef Buitendam het volgende:
Derijck niet bij de wedstrijdselectie maar Bouma in de basis. Hoe slecht moet Derijck dan wel niet zijn?
True that.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet zeggen. Misschien leest Hans Nijland mee.
Die top 4 klopt wel aardig denk ik maar daar had je die 2 wedstrijden niet voor hoeven zien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
True that.
Als ik de afgelopen twee wedstrijden heb gezien denk ik dat de competitie zal eindigen in een top 4 van Ajax Twente PSV en AZ, waarna een flink gat en daarna de rest.
Ik denk dat je Feyenoord in dat rijtje mag scharen. Wanneer die er een spits bij krijgen staat daar een leuk team. Met die malloot van een Fernandez kom je er niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
True that.
Als ik de afgelopen twee wedstrijden heb gezien denk ik dat de competitie zal eindigen in een top 4 van Ajax Twente PSV en AZ, waarna een flink gat en daarna de rest.
Dan moeten ze wel een spits krijgen die er meteen staat, als Guidetti pas in oktober/november speelklaar is zal het moeilijk worden om nog aan te hakenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je Feyenoord in dat rijtje mag scharen. Wanneer die er een spits bij krijgen staat daar een leuk team. Met die malloot van een Fernandez kom je er niet.
Neuh, Feyenoord niet. Die missen veel te veel. Misschien met een nieuwe spits, maar op dit moment is het niet veel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je Feyenoord in dat rijtje mag scharen. Wanneer die er een spits bij krijgen staat daar een leuk team. Met die malloot van een Fernandez kom je er niet.
Absoluut. Ik denk dat PSV, Ajax en Twente om de bovenste 3 plekken gaan spelen en AZ en Feyenoord daarachter om plek 4 en 5 gaan spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een spits krijgen die er meteen staat, als Guidetti pas in oktober/november speelklaar is zal het moeilijk worden om nog aan te haken
Daar komt het wel op neer ja, tov vorig seizoen zien PSV en Twente er sterker uit en zijn Ajax, AZ en Feyenoord verzwakt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk dat PSV, Ajax en Twente om de bovenste 3 plekken gaan spelen en AZ en Feyenoord daarachter om plek 4 en 5 gaan spelen.
En de uitwedstrijden in ons geval. Als daar eens wat meer punten gepakt worden, dan kan het misschien nog wel wat worden. We zullen het zien tegen Groningen. Volgens mij is dat zo ongeveer de enige overwinning die Groningen vorig seizoen in hele lange tijd thuis behaalde, dus die slechte reeks van ze op dit moment zegt ook niet zoveel...quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja, tov vorig seizoen zien PSV en Twente er sterker uit en zijn Ajax, AZ en Feyenoord verzwakt.
De "kleine" wedstrijden zullen weer de doorslag geven
Ben niet zo onder de indruk van de achterste 6. Van Mihaylov tot aan Brama zeg maar. Tadic en Chadli zijn natuurlijk geweldige spelers en Fer ontwikkeld zich ook goed. Van Janssen ben ik altijd fan geweest, alleen wordt die niet goed gebruikt daar. De spitspositie is een beetje een zorgenkindje daar. Bulykin vind ik niet goed genoeg en met Castagnos is het afwachten.quote:
Ze hebben toch wel een team wat mee gaat doen om de prijzen, zelfde geldt voor PSV en Ajaxquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben niet zo onder de indruk van de achterste 6. Van Mihaylov tot aan Brama zeg maar. Tadic en Chadli zijn natuurlijk geweldige spelers en Fer ontwikkeld zich ook goed. Van Janssen ben ik altijd fan geweest, alleen wordt die niet goed gebruikt daar. De spitspositie is een beetje een zorgenkindje daar. Bulykin vind ik niet goed genoeg en met Castagnos is het afwachten.
Absoluut, maar ze draaide een klote voorbereiding en werden door niemand genoemd als titelkandidaat. Dan wordt Groningen afgestraft en zijn ze in enen titelkandidaat nummer 1. Zitten echt wel een paar zwakke punten in dat elftal. Als Tadic of Chadli geblesseerd raken, wie gaat dat dan vervangen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel een team wat mee gaat doen om de prijzen, zelfde geldt voor PSV en Ajax
vi geilt op van die harde werkers op het middenveld. Als je kijkt naar wie de beste spelers van de eredivisie zijn geweest volgens hun (Vormer, Sno en Brama) hoef je die cijfers ook niet compleet serieus te nemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is geen enkel team wat er echt bovenuit steekt ook Twente niet, daarom zou het best kunnen dat tegen het einde van het seizoen er weer 5 ploegen kampioen kunnen wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut, maar ze draaide een klote voorbereiding en werden door niemand genoemd als titelkandidaat. Dan wordt Groningen afgestraft en zijn ze in enen titelkandidaat nummer 1. Zitten echt wel een paar zwakke punten in dat elftal. Als Tadic of Chadli geblesseerd raken, wie gaat dat dan vervangen?
Als zo'n team in een bepaalde flow komt zal het echt niet ineens instorten als Wesley Verhoek oid een paar wedstrijden mee moet doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut, maar ze draaide een klote voorbereiding en werden door niemand genoemd als titelkandidaat. Dan wordt Groningen afgestraft en zijn ze in enen titelkandidaat nummer 1. Zitten echt wel een paar zwakke punten in dat elftal. Als Tadic of Chadli geblesseerd raken, wie gaat dat dan vervangen?
Achterin vind ik het wel leuk, alleen Castaignos is toch de verkeerde spits voor Twente. Die hebben goede flankspelers met voorzetten, maar Castaignos wordt juist het liefst met een goede steekbal voor het doel gezet. Daar heb je veel ruimte voor nodig voor je, iets wat Twente niet altijd zal krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben niet zo onder de indruk van de achterste 6. Van Mihaylov tot aan Brama zeg maar. Tadic en Chadli zijn natuurlijk geweldige spelers en Fer ontwikkeld zich ook goed. Van Janssen ben ik altijd fan geweest, alleen wordt die niet goed gebruikt daar. De spitspositie is een beetje een zorgenkindje daar. Bulykin vind ik niet goed genoeg en met Castagnos is het afwachten.
Bouma mag de schoenen van marcelo niet strikken. Kun je nagaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wedstrijd niet gezien dit weekend dus net de eerste beelden. Meteen mijn favoriet Marcelo in de fout
Ze hebben de 0 gehouden, en weinig weggegeven. Het sprankelde niet, maar dat hoeft voor mij ook niet, dan maar lekker resultaatvoetbal spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De samenvatting kijkend ben ik iig best teleurgesteld. Toen ik 5-0 zag staan dacht ik dat het een echte walk over was en dat PSV fris sprankelend de Limburgers opgerold had. Maar Roda is gewoon meteen in het begin van de wedstrijd verschillende keren gevaarlijk.
Op de 5-0 na zijn het ook vrij goedkope doelpunten. Dat was een mooie aanval maar voor de rest komt er de nodige mazzel bij kijken.
Conclusie tot nu toe: PSV is niks beter dan vorig seizoen.
Wel iets beter dan vorig seizoen. We hebben tenminste al een keer van Ajax gewonnen en we hebben al een keer de 0 gehouden. Je ziet, ik omarm ieder lichtpuntje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De samenvatting kijkend ben ik iig best teleurgesteld. Toen ik 5-0 zag staan dacht ik dat het een echte walk over was en dat PSV fris sprankelend de Limburgers opgerold had. Maar Roda is gewoon meteen in het begin van de wedstrijd verschillende keren gevaarlijk.
Op de 5-0 na zijn het ook vrij goedkope doelpunten. Dat was een mooie aanval maar voor de rest komt er de nodige mazzel bij kijken.
Conclusie tot nu toe: PSV is niks beter dan vorig seizoen.
Het hoeft voor mij ook niet (altijd) te sprankelen maar als je 5-0 ziet staan verwacht je er meteen heel wat van en dat viel dus wat tegen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze hebben de 0 gehouden, en weinig weggegeven. Het sprankelde niet, maar dat hoeft voor mij ook niet, dan maar lekker resultaatvoetbal spelen.
De wedstrijd tegen Ajax vnd ik wel degelijk een vooruitgang ten opzichte van vorig jaar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij ook niet (altijd) te sprankelen maar als je 5-0 ziet staan verwacht je er meteen heel wat van en dat viel dus wat tegen.
Ik zie iig geen direct zichtbare progressie tov vorig seizoen over de 3 wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn. Dat vind ik zorgwekkend, al konden we vorig seizoen ook lang meedoen voor de titel...
Dat is denk ook precies zijn punt. Die wisselvalligheid. Vorig jaar werden leuke potten afgewisseld met onbegrjipelijk verlies. Ze moeten nu even een serie neerzetten en dan zijn ze van dat uit complex af.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Ajax vnd ik wel degelijk een vooruitgang ten opzichte van vorig jaar.
Verdedigend was de wedstrijd tegen Roda JC helemaal zo slecht nog niet, en ik vind dat van Bommel wel degelijk meerwaarde heeft. Tevens speelt Mertens beduidend beter dan de 2e helft van het vorige seizoen. Wijnaldum oogt gretig, maar niet te egoistisch. Hij doet het goed als pinch hitter.
De wedstrijd tegen RKC was gewoon slecht.
Groningen heeft thuis al 6 maanden niet gewonnen, zul je net zien dat ze tegen PSV hun beste wedstrijd van het seizoen spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef stoeltafel het volgende:
Groningen uit moet ook wel lukken. Kan me echt niet voorstellen dat PSV daar punten laat liggen. Groningen is echt extreem zwak.
ik denk dat een simpele uitzege op Groningen goed is voor het moraal, tevens zal een goed moraal nodig zijn in de daaropvolgende wedstrijd tegen AZ.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is denk ook precies zijn punt. Die wisselvalligheid. Vorig jaar werden leuke potten afgewisseld met onbegrjipelijk verlies. Ze moeten nu even een serie neerzetten en dan zijn ze van dat uit complex af.
Dan nog moet je daar overheen lopen. Wat een matige selectie hebben ze.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Groningen heeft thuis al 6 maanden niet gewonnen, zul je net zien dat ze tegen PSV hun beste wedstrijd van het seizoen spelen.
Hutch is eigenlijk ook een middenvelder.quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Speelde we met 3 verdedigers ja......tamelijk onzorgvuldig...
Laatste thuisoverwinning was tegen eehmm.. oh jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Groningen heeft thuis al 6 maanden niet gewonnen, zul je net zien dat ze tegen PSV hun beste wedstrijd van het seizoen spelen.
Ja dat dachten we vorig seizoen ook. Als er iets is gebleken de afgelopen seizoen(en) is het wel dat je in de eredivisie geen enkele tegenstander moet onderschatten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef stoeltafel het volgende:
Groningen uit moet ook wel lukken. Kan me echt niet voorstellen dat PSV daar punten laat liggen. Groningen is echt extreem zwak.
Alsof het tegen Ajax zo fantastisch was. Precies dezelfde mankementen als vorig jaar: op voorsprong, aardig aan het voetballen en dan uit het niks onnodige doelpunten tegen krijgen waardoor je dus tot ver in blessuretijd met een verkrampte kringspier zit. Deze keer liep het goed af maar dat gaat als er niks aan de verdediging gedaan wordt ook de nodige keren fout aflopen natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Ajax vnd ik wel degelijk een vooruitgang ten opzichte van vorig jaar.
Verdedigend was de wedstrijd tegen Roda JC helemaal zo slecht nog niet, en ik vind dat van Bommel wel degelijk meerwaarde heeft. Tevens speelt Mertens beduidend beter dan de 2e helft van het vorige seizoen. Wijnaldum oogt gretig, maar niet te egoistisch. Hij doet het goed als pinch hitter.
De wedstrijd tegen RKC was gewoon slecht.
Dit PSV kan van iedereen verliezen en dat is al jaren zo, geldt overigens ook voor veel van onze concurrenten maar die boeien me nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja dat dachten we vorig seizoen ook. Als er iets is gebleken de afgelopen seizoen(en) is het wel dat je in de eredivisie geen enkele tegenstander moet onderschatten.
Ik vond het wezenlijk verschil met de vorige wedstrijd tegen Ajax. Heb ik gezegd dat het fantastisch was? Je wint in de ArenA, en ja de defensie was niet goed, maar je wint. En het was niet hetzelfde bange schijtvoetbal als tijdens het vorige treffen tussen Ajax en PSV.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof het tegen Ajax zo fantastisch was. Precies dezelfde mankementen als vorig jaar: op voorsprong, aardig aan het voetballen en dan uit het niks onnodige doelpunten tegen krijgen waardoor je dus tot ver in blessuretijd met een verkrampte kringspier zit. Deze keer liep het goed af maar dat gaat als er niks aan de verdediging gedaan wordt ook de nodige keren fout aflopen natuurlijk.
Dat individuele spelers het best aardig doen is mooi maar dat doet niks af aan mijn mening dat we als collectief gewoon nog niet zichtbaar beter zijn dan vorig seizoen. En dat is waar het om gaat: de resultaten die je uiteindelijk neerzet als PSV. Als Wijnaldum er dit seizoen 20 in legt en 17 assists maakt en van Bommel speelt alsof hij een jonge hond van 21 is is dat heel mooi maar je koopt er helemaal niks voor als je aan het eind van de rit niet op nummer 1 staat.
Dan nog moet je voorzichtig zijn vind ik. Het verschil in de eredivisie tussen de top en subtop en alles daar onder is nu eenmaal niet meer zo groot als een paar jaar terug toen je zeker was van 3 punten en het alleen een formaliteit was om ze op te halen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit PSV kan van iedereen verliezen en dat is al jaren zo, geldt overigens ook voor veel van onze concurrenten maar die boeien me niet. Een houding van "dat moet wel lukken" is idd niet op zijn plaats en grenst aan misplaatste arrogantie.
Als PSV een keer een serie van 5 'simpele' uitwedstrijden winnen neerzet dan mag je weer eens wat makkelijker gaan denken.
Een thuiswedstrijd dus. V.d. Brink is psv supporter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond is Tiny Sanders te gast bij K&VDB
Helaas wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Een thuiswedstrijd dus. V.d. Brink is psv supporter.
Komende twee uitwedstrijden Groningen & Utrecht.quote:
Moet je eigenlijk wel 6 punten meenemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende twee uitwedstrijden Groningen & Utrecht.
Daarom juist extra kritisch hoop ik. Ben benieuwd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Een thuiswedstrijd dus. V.d. Brink is psv supporter.
Nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt, gezien of gehoord daar neequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
Trouwens vraagje aan seizoenskaart houders. Ik stond in de rij om drnak te halen toen tegen roda en een jongen die naast mij stond (een kop groter) vroegen ze bij hem om ID toen hij bier wilde bestellen.
Dit heb ik dus nog echt nog nooit meegemaakt
EDIT: oja de veaag is natuurlijk of jullie dit al hadden meegemaakt of gezien?
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 16:04:06#mokthar naar #peczwolle. Contract voor 3 jaar reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 16:04:52#najah is overigens transfervrij naar #rkc vertrokken. #psv heeft wel een doorverkooppercentage bedongen reageer retweet
Niks aan verloren lijkt me.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:07 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 16:04:06#mokthar naar #peczwolle. Contract voor 3 jaar reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 16:04:52#najah is overigens transfervrij naar #rkc vertrokken. #psv heeft wel een doorverkooppercentage bedongen reageer retweet
Die Tannane die vorig seizoen is weggestuurd staat bij Heerenveen in de basis. Dat is wel een erg talentvolle jongen. Helaas zat het mentaal niet zo goed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mokthar kan ooit nog wel een leuke speler worden voor de Eredivisie hoor, zelfs nog wel PSV niveau halen denk ik, maar dat duurt nog wel wat jaartjes. Past dus niet in het beleid van PSV en verkoop is voor beide partijen goed. Uiteindelijk zie ik hem nog wel bij Twente of Heerenveen ofzo eindigen.
Ik kom uit de buurt van Breda, een aantal van mijn vrienden heeft een seizoenskaart van NAC. Weet je hoe lang het is geleden dat we daar voor het laatst hebben gewonnen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laatste thuisoverwinning was tegen eehmm.. oh ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog geen half jaar geleden dat hij een medespeler met een mes bedreigd heeft. Dus dat licht zal er dan wel heel snel opeens gekomen moeten zijn..quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tannane was algemeen van bekend dat hij een groot talent was, maar die is echt overal weggestuurd. Voordat hij bij PSV kwam ook al bij Ajax en ik dacht nog een club. Misschien dat die eindelijk het licht heeft gezien. Ik hoop het voor hem.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat was een ander toch? Köze? Die was naar een of andere Turkse club volgens mij
En erg veel onnodig balverlies.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We'll see...
Narsingh wel laag trouwens. Had toch een paar goede voorzetten.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat was een ander toch? Köze? Die was naar een of andere Turkse club volgens mij
Ze maken niet iedere willekeurige speler aanvoerder. Waalkens was vroeger ook een toptalent. Najah was in de jeugd een van de grootste talenten op de centrale verdediger positie. Tot de A-jeugd heeft hij zijn gebrek aan lengte kunnen compenseren met spelinzicht. In de beloften ging het een stuk minder. Dus goed dat hij weg is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Najah heb ik nooit echt overtuigend gevonden. En dat iemand aanvoerder geweest is in de jeugd zegt ook barweinig. Was Waalkens dat ook niet eerst bij Jong PSV? Die werd zelf uitgeroepen tot beste speler van de reservecompetitie en daar is ook niet veel van terecht gekomen.
Hij kwam de helft van de tijd niet of te laat en had erg vaak ruzie met zijn teamgenoten. Is meerdere malen door de club geschorst geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is nog geen half jaar geleden dat hij een medespeler met een mes bedreigd heeft. Dus dat licht zal er dan wel heel snel opeens gekomen moeten zijn..
Heb het hier al vaker geroepen, maar ik denk niet dat Narsingh de juiste speler voor PSV is. Hij moet gelanceerd worden en moet dan een voorzet geven op een type Dost. Dat lanceren heb ik niet of nauwelijks zien gebeuren en wij hebben geen type Dost. Misschien Toivonen maar die is nooit snel genoeg bij de goal om het af te kunnen maken. Daarnaast heeft hij geen passeerbeweging. Alleen dat rondje, wat inmiddels iedere verdediger kent, en de bal erlangs gooien en er als een gek achteraan rennen.quote:
Bij Ajax ook al inderdaad, uit de hand gelopen 'spelletje' en dat was al de 2e keer dat hij over de schreef ging dus moest hij weg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tannane was algemeen van bekend dat hij een groot talent was, maar die is echt overal weggestuurd. Voordat hij bij PSV kwam ook al bij Ajax en ik dacht nog een club. Misschien dat die eindelijk het licht heeft gezien. Ik hoop het voor hem.
Najah heb ik nooit echt overtuigend gevonden. En dat iemand aanvoerder geweest is in de jeugd zegt ook barweinig. Was Waalkens dat ook niet eerst bij Jong PSV? Die werd zelf uitgeroepen tot beste speler van de reservecompetitie en daar is ook niet veel van terecht gekomen.
Beide spelers die vertrokken zijn zouden in ieder geval nooit bij PSV door gaan breken. Kan uiteindelijk best nog wel wat worden natuurlijk hoor tegen de tijd dat ze richting de 27 ofzo gaan, maar uiteindelijk zal het niet veel beter dan subtop van NL worden. Ik noem Twente omdat die nogal de neiging hebben subtoppers te kopen die toch eigenlijk net niet goed genoeg zijn om door te groeien als je het mij vraagt.
Ik denk dat het bij Heerenveen ook vanzelf fout gaat als die jongen een tijdje aardig speelt. Dan zal hij zich wel te goed gaan vinden en is het week over en uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij Ajax ook al inderdaad, uit de hand gelopen 'spelletje' en dat was al de 2e keer dat hij over de schreef ging dus moest hij weg.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt van Breda, een aantal van mijn vrienden heeft een seizoenskaart van NAC. Weet je hoe lang het is geleden dat we daar voor het laatst hebben gewonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Helemaal mee eens, ik denk dat hij het heel lastig gaat krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb het hier al vaker geroepen, maar ik denk niet dat Narsingh de juiste speler voor PSV is. Hij moet gelanceerd worden en moet dan een voorzet geven op een type Dost. Dat lanceren heb ik niet of nauwelijks zien gebeuren en wij hebben geen type Dost. Misschien Toivonen maar die is nooit snel genoeg bij de goal om het af te kunnen maken. Daarnaast heeft hij geen passeerbeweging. Alleen dat rondje, wat inmiddels iedere verdediger kent, en de bal erlangs gooien en er als een gek achteraan rennen.
Perfecte speler voor een counterploeg, maar in 90% van de gevallen graaft de tegenstander zich in moet PSV het spel maken. Daardoor worden de ruimtes klein en kan hij niet draven. Als je dan geen passeerbeweging hebt wordt het gewoon een moeilijk verhaal. In zijn eerste wedstrijden heeft hij me ook nog niet kunnen overtuigen. Ik hoop van ganser harte dat hij mijn ongelijk gaat bewijzen.
Denk dat het een serieuze optie is mocht Janssen bij Ajax blijven dat hij dan transfervrij vertrekt naar Vitesse. Rutten had al aangegeven hem graag er bij te willen hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:29 schreef gavriloprincip het volgende:
Gaat Engelaar ook nog verkassen? Financieel kunnen ze hem wel bevredigen, maar ik denk dat-ie ook wil gaan spelen.
Hij wil blijkbaar geen water bij de wijn doen voor wat betreft salaris. Die moet eigenlijk echt naar de zandbak. Hopen dat zo een sheik goede herinneringen bewaard aan Euro 2008.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk dat het een serieuze optie is mocht Janssen bij Ajax blijven dat hij dan transfervrij vertrekt naar Vitesse. Rutten had al aangegeven hem graag er bij te willen hebben.
Dan betaalt PSV maar een gedeelte van zijn contract afquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:43 schreef gavriloprincip het volgende:
Gezien zijn salaris raak je die niet zo makkelijk kwijt. Hopelijk voor PSV doet Engelaar geen Bogardetje.
Dat hebben ze ook bij Bakkal gedaan. Heeft ook niet echt lekker uitgepakt..quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan betaalt PSV maar een gedeelte van zijn contract af
Het is waar dat je in potentie goede spelers beter zelf kunt gebruiken jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook bij Bakkal gedaan. Heeft ook niet echt lekker uitgepakt..
Voegt Hutchinson dan echt wat toe voorin? Als hij de plek op het middenveld inneemt en er een middenvelder naar voren komt, is dat imo een betere oplossing.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat betreft Narsingh. Ik denk dat hij het wel gaat maken. Hij moet in de kleine ruimte nog wat beter worden inderdaad en ik denk dat een fatsoenlijke back achter hem ook helpt. Van Hutch hoef je aanvallend weinig te verwachten. Als die echt mee zou komen dan staat Narsingh niet in zijn eentje tegen 2 man. Manolev moet er dan natuurlijk niet achter.
Dat bedoel ik niet. Maar Engelaar kan nog altijd bruikbaar zijn voor een Vitesse, en daar moeten we dan aan mee helpen door een deel van zijn salaris af te betalen..quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is waar dat je in potentie goede spelers beter zelf kunt gebruiken ja
Dat bedoel ik dus. Hutch helpt hem niet echt mee tegen zijn tegenstander. Een fatsoenlijke back zou dat wel moeten kunnen eigenlijk. Al moet Narsingh zelf ook nog verbeteren natuurlijk. Zal ook een stukje wennen aan de speelstijl zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Voegt Hutchinson dan echt wat toe voorin? Als hij de plek op het middenveld inneemt en er een middenvelder naar voren komt, is dat imo een betere oplossing.
Nee, die voegt aanvallend niets toe. Heeft geen goede beslissende pass en geen goed schot. Dus is het bij hem veel balletjes breed en terug.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Voegt Hutchinson dan echt wat toe voorin? Als hij de plek op het middenveld inneemt en er een middenvelder naar voren komt, is dat imo een betere oplossing.
Wat betekent dit?twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 19:42:51Het is wat gaan stormen op transferfront bij #PSV. Derksen legt dadelijk bij #VITV uit hoe de wind waait. Oorlog achter de schermen! reageer retweet
Dat je VI moet kijken. En dat Twitter Thijs moet stoppen met blowen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
Wat betekent dit?twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 19:42:51Het is wat gaan stormen op transferfront bij #PSV. Derksen legt dadelijk bij #VITV uit hoe de wind waait. Oorlog achter de schermen! reageer retweet
Dat we gaan kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
Kan het niet zijn dat Toivonen weg kan, maar Advocaat het tegen houd? Ik zie hem steeds bij interviews zeggen dat hij moet blijven enzo.quote:
Zou best eens kunnen inderdaad. Maar volgens mij zei Thijs vandaag nog dat er niks (meer) speelde rond Toivonen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat Toivonen weg kan, maar Advocaat het tegen houd? Ik zie hem steeds bij interviews zeggen dat hij moet blijven enzo.
Misschien trouwens dat Advocaat aandringt op (een) nieuwe verdediger(s) en Brands dit niet wil ofzo.. Zie ik ook nog wel gebeurenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat Toivonen weg kan, maar Advocaat het tegen houd? Ik zie hem steeds bij interviews zeggen dat hij moet blijven enzo.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien trouwens dat Advocaat aandringt op (een) nieuwe verdediger(s) en Brands dit niet wil ofzo.. Zie ik ook nog wel gebeuren
Verdediger gaat weg, dus er komt een nieuwe bij. Dat zei Brands toch?quote:FC Groningen lijkt ondanks akkoord af te haken voor Wisgerhof
FC Groningen rekent niet meer op de komst van Peter Wisgerhof, ondanks een akkoord met FC Twente, over een transfersom. "De zaakwaarnemer van Wisgerhof, Edwin OldeRiekerink, heeft ons vandaag laten weten dat Wisgerhof voorlopig geen besluit neemt over zijn sportieve toekomst", vertelt Groningen-directeur Hans Nijland maandagavond aan RTV Noord. Mogelijk wacht FC Groningen niet tot het einde van de transfermarkt en gaat men voor Timothy Derijck.
Jep.. Zie ik Brands nog wel met Wisgerhof aan komen zettenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Verdediger gaat weg, dus er komt een nieuwe bij. Dat zei Brands toch?
Hoop toch eerder op een Vidic, Silva of Kompany.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jep.. Zie ik Brands nog wel met Wisgerhof aan komen zetten
Geen Pepe?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoop toch eerder op een Vidic, Silva of Kompany.
Dan ga ik boos worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jep.. Zie ik Brands nog wel met Wisgerhof aan komen zetten
Met Waterman; Brenet, Derijck, Zanka, Ritzmaier; Schouw, Engelaar, Van Ooijen; Van Overbeek, Locadia, Depaytwitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2012 om 20:02:43Locadia schiet #PSV met een verschroeiend schot naar 0-2 tegen #Twente. Hele wedstrijd niet gezien, daar staat ie voor. reageer retweet
Misschien is Daley Blind overgenomen van Ajaxquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan ga ik boos worden.
Misschien een facebook haat page maken als dat gebeurt.
Netjes tegen de kampioenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jong PSV staat trouwens met 0-2 voor in en tegen jong Twente(Locadia en v Overbeek)
Met Waterman; Brenet, Derijck, Zanka, Ritzmaier; Schouw, Engelaar, Van Ooijen; Van Overbeek, Locadia, Depaytwitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2012 om 20:02:43Locadia schiet #PSV met een verschroeiend schot naar 0-2 tegen #Twente. Hele wedstrijd niet gezien, daar staat ie voor. reageer retweet
voor jong PSV
en Wisgerhof, Castaignos, Landzaat, Verhoek, Cornelisse en Gutierrrez bij Jong Twente.
Ik heb 'm al op stand-by staanquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan ga ik boos worden.
Misschien een facebook haat page maken als dat gebeurt.
We zijn echt bad boys.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb 'm al op stand-by staanEven nog waat haat plaatjes maken
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Ik ben daar nu mede beheerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ultieme baasquote:
Advocaat snapt ook wel dat het scorend vermogen van Toivonen noodzakelijk is om serieus mee te doen om de titel. Maar de trainer gaat niet over het technisch beleid meer bij PSV en heeft weinig in te brengen volgens mij. Zo'n beetje alle aankopen zullen wel door Brands gedaan worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan...het kan ook een manier zijn om de prijs hoog te houden natuurlijk. Als Advocaat roept dat Toivonen weg mag, zal een ploeg niet zo 1 2 3 de volle mep betalen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ombegrijpelijk dat Ritzmaier verkracht wordt als back en Schouw op het middenveld mag spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jong PSV staat trouwens met 0-2 voor in en tegen jong Twente(Locadia en v Overbeek)
voor jong PSV
en Wisgerhof, Castaignos, Landzaat, Verhoek, Cornelisse en Gutierrrez bij Jong Twente.
Idd, en Toivonen ook weg. Maher halen, en Locadia of Lens in de spits.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Benfica wilt Matavz voor 7 miljoen. Meteen doen
Wie moet Narsingh dan van voorzetten voorzien?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, en Toivonen ook weg. Maher halen, en Locadia of Lens in de spits.
Locadia.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie moet Narsingh dan van voorzetten voorzien?
Matavz had toch al geen basisplaats. Dus Lens en dan Locadia als back up.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie moet Narsingh dan van voorzetten voorzien?
Dat is goed zat. En dan met die 7 miljoen een beest van een verdediger halen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Matavz had toch al geen basisplaats. Dus Lens en dan Locadia als back up.
Ook goed, bijv. viergever voor dat geld halen. Je hebt nu een bankspeler van 7 miljoen, kun je je verdediging voor versterken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:00 schreef Buitendam het volgende:
Matavz weg en Toivonen houden dan. Pomp dat geld van Matavz linea recta in de verdediging.
Hij is niet de vierde man. Neuh. Vast niet.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2012 om 21:00:20Net #Derijck gesproken: ik ben niet de vierde man en wil niet weg bij #PSV. Wordt vervolgd. #Groningen reageer retweet
Je hoeft niet zozeer je visie overboord te gooien, want die Narsingh blijft nog wel even. Je bent nu al kampioenskandidaat nummer 1 maar met een directe versterking in de verdediging maak je pas echt kans, dat ziet iedere boerenlul. Ook Brands, gok ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:02 schreef Scarface88 het volgende:
Denk niet dat Matavz verkocht gaat worden, er was een paar weken terug ook al een bod op hem uitgebracht. Brands heeft niet voor niks Narsingh gehaald, met het oog op een bedienende speler die veel assists levert. Waarom zou je je visie overboord gooien.
Ik denk niet dat AZ Viergever gaat verkopen nu Moisander al weg is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ook goed, bijv. viergever voor dat geld halen. Je hebt nu een bankspeler van 7 miljoen, kun je je verdediging voor versterken.
Inderdaad, of nou Matavz in de spits staat, of Lens (met een betere verdediging) ik zou het wel weten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft niet zozeer je visie overboord te gooien, want die Narsingh blijft nog wel even. Je bent nu al kampioenskandidaat nummer 1 maar met een directe versterking in de verdediging maak je pas echt kans, dat ziet iedere boerenlul. Ook Brands, gok ik.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Buitendam het volgende:
Een bankzitter voor dat geld is gewoon veel te veel. Helemaal als je nog een beetje kunt vogelen met Toivonen, Depay en Locadia. Een nieuwe spits is niet direct nodig en je houdt een paar miljoen over om in ieder geval 1 centrale verdediger als muur te hebben, ipv geen muur met 2 man nu.
Je hebt gelijk. Maar Brands is enorm naďef.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft niet zozeer je visie overboord te gooien, want die Narsingh blijft nog wel even. Je bent nu al kampioenskandidaat nummer 1 maar met een directe versterking in de verdediging maak je pas echt kans, dat ziet iedere boerenlul. Ook Brands, gok ik.
Topscorer, gaat prima lukken als ie elke wedstrijd op de bank zit ja (of 10 minuten mag invallen).quote:"Wij willen Tim niet kwijt", zegt technisch directeur Marcel Brands. "Hij moet dit jaar topscorer van Nederland worden."
En als ze dat al zouden doen is het zeker gezien zijn debuut in Oranje nu 6 miljoen+ wat ze gaan vragen denk ik. Heeft nog 2 jaar contract.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AZ Viergever gaat verkopen nu Moisander al weg is.
Zou ook nog kunnen inderdaad, er zijn maar weinig clubs die alles in 1 keer overmaken momenteel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef Buitendam het volgende:
Nu is het een bod ter waarde van 7 miljoen. Dat hoeft niet per se te betekenen dat Benfica per direct 7 miljoen netto wil overmaken om Matavz in hun shirt te zien. Als het een bod is met 20 haken en ogen dan snap ik wel dat Brands het met een smoesje afwimpelt om Matavz niet het overbodige gevoel te geven.
Idd, hij houd iedereen ook lekker scherp.. Gini die persé moest scoren, lekker hoor zo'n invallerquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat Advocaat hem over een paar potjes gewoon in de basis gaat zetten en in hem de spits van PSV ziet. Hij moest alleen ff een soort corrigerende tik hebben.
Gewoon flink wat geld vragen, maar ook wel dom van Goes.. Dat hij voor het geld kiest zal best maar Guus blijft daar nog max 1 jaartje gok ik en dan zit je zelf nog een paar jaar verbonden in verweggiestanquote:Anzhi heeft zich inmiddels officieel gemeld bij PSV voor Goes
Volgens het Algemeen Dagblad heeft het Russische Anzhi zich inmiddels officieel bij PSV gemeld voor de overgang van Hoofd Opleidingen Jelle Goes. PSV vraagt een transfersom voor het vertrek van Goes. Brands stelt Guus Hiddink niets kwalijk te nemen. 'Guus heeft alles correct gemeld.'
Ik weet wat zo'n man bij PSV verdient maar als je in 1 klap miljonair kan worden kan ik me voorstellen dat hij dit doet en verder zijn het natuurlijk de sociale projecten van Guus die de doorslag geven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon flink wat geld vragen, maar ook wel dom van Goes.. Dat hij voor het geld kiest zal best maar Guus blijft daar nog max 1 jaartje gok ik en dan zit je zelf nog een paar jaar verbonden in verweggiestan
Als ze jou 6 ton per jaar bieden zit jij morgen ook in Rusland.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon flink wat geld vragen, maar ook wel dom van Goes.. Dat hij voor het geld kiest zal best maar Guus blijft daar nog max 1 jaartje gok ik en dan zit je zelf nog een paar jaar verbonden in verweggiestan
Volledig mee eens. Die jongen heeft echt wel het talent om uit te groeien tot een grote spits, als er maar een elftal omheen staat. Daar was vorig jaar geen sprake van, en toen liep ie constant achter de feiten aan. Met een beetje elftal om 'm heen zie ik hem wel topscorer van de eredivisie worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat Advocaat hem over een paar potjes gewoon in de basis gaat zetten en in hem de spits van PSV ziet. Hij moest alleen ff een soort corrigerende tik hebben.
Zoals ik al zei voor het geld zal best, daar heb ik geen problemen mee. Maar je hebt wel een grote kans dat je daar alleen zit als Guus weggaat..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als ze jou 6 ton per jaar bieden zit jij morgen ook in Rusland.
Lijkt me duidelijk dat hij weg wil anders zou zijn zaakwaarnemer niet aan de bel trekkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Matavz zelf wil, in de praktijk is het zo dat als een voetballer weg wíl, dat hij uiteindelijk ook gewoon weg gáát....
Och, er zit nogal eens wat verschil tussen wat de zaakwaarnemer zegt en wat de speler echt wil. Dat Matavz niet graag op de bank zit lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat hij weg wil anders zou zijn zaakwaarnemer niet aan de bel trekken
Da's slecht nieuws. Heel slecht nieuws.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, het is helaas blijkbaar gewoon onmogelijk om iemand te binden voor de jeugdopleiding voor de lange termijn. Als ze 3 jaar blijven mag je al in je handjes klappen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's slecht nieuws. Heel slecht nieuws.
Is het heel raar dat ik na zin twee ben afgehaakt toen ik woorden als "kontneukakkoord" en "Armspast & Poephoofd" las?quote:
Het is eigenlijk heel raar dat er überhaupt nog mensen op geenstijl komen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik na zin twee ben afgehaakt toen ik woorden als "kontneukakkoord" en "Armspast & Poephoofd" las?
"Dat lossen we intern op."quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:53 schreef Doublepain het volgende:
Als Derijck weggaat, dan moet Brands toch wel een verdediger erbij halen?
Bouma, Marcelo en Zanka
Benifica is ook niet achterlijk. Psv heeft matavz gekocht voor zo'n 6 miljoen. Heeft geen goed seizoen achter de rug, en zit op de bank.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:30 schreef Doublepain het volgende:
Als Benfica zo dom is om John voor zo duur te kopen, dan kunnen ze makkelijk 10 miljoen neerleggen voor Matavz
Ja, misschien een idee inderdaad:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:22 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zie wel iets in een Portugese verdediger.
Alleen had John een goed jaar en Matavz totaal nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:30 schreef Doublepain het volgende:
Als Benfica zo dom is om John voor zo duur te kopen, dan kunnen ze makkelijk 10 miljoen neerleggen voor Matavz
Maar lag dat aan Matavz? Als hij nog een jaar bij Groningen had gespeeld, dan was hij misschien (je weet het niet) topscorer van de eredivisie geweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen had John een goed jaar en Matavz totaal niet
als als als alsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Maar lag dat aan Matavz? Als hij nog een jaar bij Groningen had gespeeld, dan was hij misschien (je weet het niet) topscorer van de eredivisie geweest.
twitter:PSV twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 14:54:11Jeugdspeler Ryan Hiwat (16) heeft zijn handtekening gezet onder een contract bij PSV. De talentvolle vleugelspeler komt uit in PSV B1. #psv reageer retweet
Ken hem verder niet.twitter:PSV twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 14:57:26Ryan Hiwat, bezig aan zijn tweede seizoen op De Herdgang, tekende in bijzijn van Marcel Brands voor drie jaar: http://t.co/1mnxYkhN #psv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 14:28:17#PSV reist met 19 spelers en zonder #Zanka, #Manolev en #Engelaar naar #Zeta. reageer retweet
Is die Zanka echt zo slecht?twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 14:34:04#Advocaat neemt #Derijck en #Locadia, die gisteren goed speelde, wel met #Psv mee naar #Zeta. Morgenvroeg vertrek. reageer retweet
Ja, maar wat ik gelezen heb heeft hij veel moeite met de speelstijl van PSV...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Komt Zanka niet net terug van een redelijk zware blessure?
Het is bijna niet voor te stellen neequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik gelezen heb heeft hij veel moeite met de speelstijl van PSV...![]()
Dat moet wat zijn als hij er meer moeite mee heeft dan Bouma en Marcelo
Ik heb juist gevoel dat Bouma en Marcelo te veel krediet hehebben. Derijck kan toch ook nooit slechter zijn dan hun?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vorig seizoen was het vaak lood om oud ijzer wat er ook gewisseld werd in de verdediging, hoewel Derijck wel sterk begon maakt hij net als die 2 ook gewoon elke wedstrijd wel een kapitale blunder die tot een 100% kans voor de tegenstander leidt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb juist gevoel dat Bouma en Marcelo te veel krediet hehebben. Derijck kan toch ook nooit slechter zijn dan hun?
Met wat moet hij moeite hebben dan? Volgensmij moet hij nog eigen goals en balverlies leren.. Jaartje wachten en zijn zelfvertrouwen is net zo erg als Marcelo.. Die komt er welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik gelezen heb heeft hij veel moeite met de speelstijl van PSV...![]()
#Yoloquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:05 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Engelaar was toch weer terug, moet je juist voor de EL inzetten.
Juist nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:05 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Engelaar was toch weer terug, moet je juist voor de EL inzetten.
Als Theo niet komt dan wil Fredje hem welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Juist niet
straks komt er toevallig een club die hem wil hebben
Theo gaat niet naar Vitesse dus grote kans dat fredje komt danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Theo niet komt dan wil Fredje hem wel
16? Die lijkt fucking 20quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:36 schreef mrstylo het volgende:
twitter:PSV twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 14:54:11Jeugdspeler Ryan Hiwat (16) heeft zijn handtekening gezet onder een contract bij PSV. De talentvolle vleugelspeler komt uit in PSV B1. #psv reageer retweet
Ken hem verder niet.twitter:PSV twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 14:57:26Ryan Hiwat, bezig aan zijn tweede seizoen op De Herdgang, tekende in bijzijn van Marcel Brands voor drie jaar: http://t.co/1mnxYkhN #psv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 14:28:17#PSV reist met 19 spelers en zonder #Zanka, #Manolev en #Engelaar naar #Zeta. reageer retweet
Is die Zanka echt zo slecht?twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 21-08-2012 om 14:34:04#Advocaat neemt #Derijck en #Locadia, die gisteren goed speelde, wel met #Psv mee naar #Zeta. Morgenvroeg vertrek. reageer retweet
Dat is al 4 maanden geleden. Eind april maakte hij zijn rentree.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Zit al een jaar bij PSV.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef Scarface88 het volgende:
Koopt Brands de hele Sparta jeugd leeg ineens?
Meniscus gescheurd ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Denk (nog) niet dat Engelaar daar heen gaat..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Theo niet komt dan wil Fredje hem wel
We hebben 2 opleidingen, tot 15 jaar is van Sparta en dan mogen ze zich bewijzen bij PSVquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:21 schreef Scarface88 het volgende:
Koopt Brands de hele Sparta jeugd leeg ineens?
Ach, Ajax betaald zich liever blauw aan spelers van AZ. Dan liever op deze manierquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben 2 opleidingen, tot 15 jaar is van Sparta en dan mogen ze zich bewijzen bij PSV
Het liefst ook nog spelers die ze eerst hebben weggestuurdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, Ajax betaald zich liever blauw aan spelers van AZ. Dan liever op deze manier
Noem er 5quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het liefst ook nog spelers die ze eerst hebben weggestuurd
4 spelers tegenover hoeveel jeugdspelers alquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, Ajax betaald zich liever blauw aan spelers van AZ. Dan liever op deze manier
Psv probeert ook niet de sparta opleiding leeg te roven maar doet het ook gewoon dus kom maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok als ik het nuanceer naar proberen terug te halen, red ik het wel denk ik...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
4 spelers tegenover hoeveel jeugdspelers al
Snap ten eerste al niet waarom je komt met ajax doet dit dus doen wij datquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Je snapt het verschil niet, okay prima.
Sana is eigen jeugdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Je snapt het verschil niet, okay prima.
Net zoals neymar maar die ging terug naar santosquote:
Ik zeg alleen dat ik het liever zo doe. Helemaal niet omdat Ajax dit doet dat wij het zo doen. Leer eens lezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snap ten eerste al niet waarom je komt met ajax doet dit dus doen wij dat
Het is een feit dat psv al jaren vist in de opleiding van sparta...
Dat over Ajax klopt wel en is ook de reden dat Johan Cruijff heeft ingegrepenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
De jeugdopleiding van Ajax is op dit moment ook zwaar overschat. Teren op successen uit het verleden. Alle grote talenten komen van andere BVO's of uit Denemarken of België. (Op Abdelhak Nouri na) In die laatste categorie zijn de spelers meestal rond de 17 jaar. Als ze dan doorbreken kun je niet echt spreken van een product uit de jeugdopleidind.
De opleiding van Feyenoord ziet er goed uit. Maar dat is noodgedwongen. Als daar een zak met geld aanwezig was geweest hadden weinig van die talenten gespeeld. Clasie is drie keer afgetest. Het is dat Brard zich sterk heeft gemaakt om hem te behouden anders had hij nu ook niet daar gespeeld.
Klopt. En vanuit AZ en Vitesse.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snap ten eerste al niet waarom je komt met ajax doet dit dus doen wij dat
Het is een feit dat psv al jaren vist in de opleiding van sparta...
Je doet het liever zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het liever zo doe. Helemaal niet omdat Ajax dit doet dat wij het zo doen. Leer eens lezen.
Het is ook een feit dat jullie blijkbaar liever 20 miljoen op tafel leggen in 3 jaar, enkel aan AZ, om vervolgens PSV een "koopclub" te noemen. Dan liever de jeugdspelers die blijkbaar graag naar PSV toe komen. Blijkbaar loopt er veel goede jeugd bij Sparta rond inderdaad, of zouden we een verbod moeten krijgen op spelers van Sparta te bekijken?
Dan stel ik voor dat Ajax niet meer in Denemarken mag gaan kijken, daar hebben ze er ook al 3 vandaan gehaald boehoe
Man, jij kan echt niet lezen he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je doet het liever zo
En die miljoenen aan wijnaldum,narsingh en mertens enzo dan
Je vergelijkt spelers van rond de 25jaar met jeugd, daar klopt toch geen drol van
genoeg jongens uit Amsterdam en omstreken nogquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
De jeugdopleiding van Ajax is op dit moment ook zwaar overschat. Teren op successen uit het verleden. Alle grote talenten komen van andere BVO's of uit Denemarken of België. (Op Abdelhak Nouri na) In die laatste categorie zijn de spelers meestal rond de 17 jaar. Als ze dan doorbreken kun je niet echt spreken van een product uit de jeugdopleidind.
De opleiding van Feyenoord ziet er goed uit. Maar dat is noodgedwongen. Als daar een zak met geld aanwezig was geweest hadden weinig van die talenten gespeeld. Clasie is drie keer afgetest. Het is dat Brard zich sterk heeft gemaakt om hem te behouden anders had hij nu ook niet daar gespeeld.
Jij hebt liever dat psv jeugdspelers van sparta haalt dan zoals Ajax doet die miljoenen uitgeeft aan 4 az spelersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Man, jij kan echt niet lezen he?
Ok alvast excuses aan de PSV-ers voor het offtopic:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Psv probeert ook niet de sparta opleiding leeg te roven maar doet het ook gewoon dus kom maar
Ik bedoelde die er nu echt spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok alvast excuses aan de PSV-ers voor het offtopic:
- Narsingh
- Elia
- Moisander
- Wildschut
- Boerrigter
Nee, ik heb liever dat PSV jeugdspelers haalt dan 20 miljoen op tafel legt. Maar dat is te lastig voor jou om te begrijpen geloof ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat psv jeugdspelers van sparta haalt dan zoals Ajax doet die miljoenen uitgeeft aan 4 az spelers
Dat is een vergelijking van likmereet
Gij zijt vergevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok alvast excuses aan de PSV-ers voor het offtopic:
- Narsingh
- Elia
- Moisander
- Wildschut
- Boerrigter
En wat heeft psv uitgegeven de afgelopen 2jaar of ben je echt zo scheelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat PSV jeugdspelers haalt dan 20 miljoen op tafel legt. Maar dat is te lastig voor jou om te begrijpen geloof ik
je hebt alleen nog liever dat PSV 40 miljoen op tafel legtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat PSV jeugdspelers haalt dan 20 miljoen op tafel legt. Maar dat is te lastig voor jou om te begrijpen geloof ik
Dit dus maar dat ziet ie blijkbaar nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt alleen nog liever dat PSV 40 miljoen op tafel legt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |