Wie is dat op die foto?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gewoon makkelijk winnen is ook best.
Retro Willemsquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Retro Willems![]()
[ afbeelding ]
lijkt met dat snorretje erg op Carlton Banks van The fresh prince of bel-air haha.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Retro Willems![]()
[ afbeelding ]
Geniaal tochquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:36 schreef Clerxify het volgende:
[..]
lijkt met dat snorretje erg op Carlton Banks van The fresh prince of bel-air haha.
Ik ga er rond 17.45 heen. Normaal gesproken zou ik er rond dit tijdstip al zijn, maar ik zit even om logistieke redenen nog bij pa in een van de dorpen tegen Eindhoven aan..quote:
Dat deed hij ook echt expres jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:00 schreef Adames het volgende:
PSV heeft ook een lekkere tactiek. Verhuur je spelers aan subtoppers en instrueer ze om debiel te spelen.
Vorig jaar pakte Vukovic een debiele rode kaart waarna Roda werd afgeslacht en nu helpt Tamata even rustig mee om de score op te voeren.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:29 schreef vulgarismagistralis het volgende:
Vlammen doen ze zeker Toivonen raakt weer meer spelers dan de bal,
Strootman en van Bommel gaan weer als dolle honden te keer (zoals bijvoorbeeld
de gele kaart van onze Mark , trapt eerst Malki in tweeen zonder dat er een bal in
de buurt is).
Om vervolgens de toch al zuinig fluitende Makallie stijf te schelden.
En Mertens toont weer geen moer geleerd te hebben van zijn rugduw
in Engeland afgelopen voorbereiding en blijft spelers vol in de rug lopen.
En de honds domme supporters gaan weer pas zingen als er een twee nul voorsprong
op het bord staat.
En dan heb ik het nog niet over de tweede goal gehad, laten we het er op houden dat het weer
een typische Toivonen goal was..
Ik heb weer genoeg gezien en ga maar eens naar Rotterdammers kijken iets zegt
me dat beter gaat bevalen.
Volgens mij zeg ik tenminste nog iets, kan ik van jouw niet zeggen bothoofdquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Zeg dan gewoon niks man mongool.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:45 schreef vulgarismagistralis het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik tenminste nog iets, kan ik van jouw niet zeggen bothoofd
Laten we het hopen. Miljoentje of 5 en dan een goeie centrale back halen. Of een rechtsback. Of beide.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:14 schreef Sj0rSz het volgende:
Pieters schijnt gespot te zijn op St. James' Park.
Misschien toch naar Newcastle?
Alleen jammer dat dat vorige week tegen RKC niet werkte.....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:00 schreef Adames het volgende:
PSV heeft ook een lekkere tactiek. Verhuur je spelers aan subtoppers en instrueer ze om debiel te spelen.
Vorig jaar pakte Vukovic een debiele rode kaart waarna Roda werd afgeslacht en nu helpt Tamata even rustig mee om de score op te voeren.
Iets zegt me dat we voor deze transfer wel een hoop meer kunnen vangen. New Castle wil hem al 3 jaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Miljoentje of 5 en dan een goeie centrale back halen. Of een rechtsback. Of beide.
Denk dat het niet veel meer zal worden dan die 5mio. Maar ik laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:51 schreef alf89 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat we voor deze transfer wel een hoop meer kunnen vangen. New Castle wil hem al 3 jaar.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:14 schreef Sj0rSz het volgende:
Pieters schijnt gespot te zijn op St. James' Park.
Misschien toch naar Newcastle?
Zo, toch nog verrassendquote:
Prima voetballer inderdaad, maar wel voor clubs als Roda.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat deed hij ook echt expres ja
Tamata speelde verder trouwens een goede wedstrijd tegen Narsingh.
Wie moet het voorstellen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de afscheid van Stam spandoek.
Jij moet wel wat frustaties kwijt zeg. Zowel hier als op fok.sport (bijna) hetzelfde bericht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:29 schreef vulgarismagistralis het volgende:
de gele kaart van onze Mark , trapt eerst Malki in tweeen zonder dat er een bal in
de buurt is).
En de honds domme supporters gaan weer pas zingen als er een twee nul voorsprong
op het bord staat.
En dan heb ik het nog niet over de tweede goal gehad, laten we het er op houden dat het weer
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:29 schreef vulgarismagistralis het volgende:
de buurt is).
op het bord staat.
Ik weet niet wat voor niveau jij verwacht maar als je er zelf 5 maakt en je geeft niks weg mag je best wel tevreden zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 01:00 schreef Kenju het volgende:
5-0 staat wel leuk, maar zo best vond ik de wedstrijd niet. Misschien dat er wat getemperd werd door de warmte, maar dan nog. Niemand had een echt goede wedstrijd, en de strategie van Roda werkte in de eerste helft gewoon erg goed. Kwa uitgespeelde kansen vond ik het eveneens tegenvallen. En de doelpunten waren afgezien die van Wijnaldum ook geen van allen uitgespeeld. Dat moet echt beter.
Scorebord journalistiek. Je mag wel tevreden zijn over de uitslag, maar het voetbal liet flink wat te wensen over. Roda raakte pas in de 2e helft pas in verval. Tijdens de eerste helft hadden ze zeker onze buitenspelers, goed in de tang. En in de eerste 10-15 minuten hadden we ook aardig moeite met het aanvallende Roda. Ik vind dat je daar best naar mag kijken, aangezien het om een ploeg gaat die veel minder is dan die van ons.quote:Op zondag 19 augustus 2012 01:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor niveau jij verwacht maar als je er zelf 5 maakt en je geeft niks weg mag je best wel tevreden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |