abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115774928
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:26 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk dat je Feyenoord in dat rijtje mag scharen. Wanneer die er een spits bij krijgen staat daar een leuk team. Met die malloot van een Fernandez kom je er niet.
Neuh, Feyenoord niet. Die missen veel te veel. Misschien met een nieuwe spits, maar op dit moment is het niet veel.
Dit, dus.
pi_115774939
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dan moeten ze wel een spits krijgen die er meteen staat, als Guidetti pas in oktober/november speelklaar is zal het moeilijk worden om nog aan te haken
Absoluut. Ik denk dat PSV, Ajax en Twente om de bovenste 3 plekken gaan spelen en AZ en Feyenoord daarachter om plek 4 en 5 gaan spelen.
pi_115774991
Twente is een goed team, zeg.
Dit, dus.
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:41:29 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115775060
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Absoluut. Ik denk dat PSV, Ajax en Twente om de bovenste 3 plekken gaan spelen en AZ en Feyenoord daarachter om plek 4 en 5 gaan spelen.
Daar komt het wel op neer ja, tov vorig seizoen zien PSV en Twente er sterker uit en zijn Ajax, AZ en Feyenoord verzwakt.

De "kleine" wedstrijden zullen weer de doorslag geven
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:44:25 #105
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_115775151
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer ja, tov vorig seizoen zien PSV en Twente er sterker uit en zijn Ajax, AZ en Feyenoord verzwakt.

De "kleine" wedstrijden zullen weer de doorslag geven
En de uitwedstrijden in ons geval. Als daar eens wat meer punten gepakt worden, dan kan het misschien nog wel wat worden. We zullen het zien tegen Groningen. Volgens mij is dat zo ongeveer de enige overwinning die Groningen vorig seizoen in hele lange tijd thuis behaalde, dus die slechte reeks van ze op dit moment zegt ook niet zoveel...
pi_115775169
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:39 schreef Buitendam het volgende:
Twente is een goed team, zeg.
Ben niet zo onder de indruk van de achterste 6. Van Mihaylov tot aan Brama zeg maar. Tadic en Chadli zijn natuurlijk geweldige spelers en Fer ontwikkeld zich ook goed. Van Janssen ben ik altijd fan geweest, alleen wordt die niet goed gebruikt daar. De spitspositie is een beetje een zorgenkindje daar. Bulykin vind ik niet goed genoeg en met Castagnos is het afwachten.
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:47:11 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115775212
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ben niet zo onder de indruk van de achterste 6. Van Mihaylov tot aan Brama zeg maar. Tadic en Chadli zijn natuurlijk geweldige spelers en Fer ontwikkeld zich ook goed. Van Janssen ben ik altijd fan geweest, alleen wordt die niet goed gebruikt daar. De spitspositie is een beetje een zorgenkindje daar. Bulykin vind ik niet goed genoeg en met Castagnos is het afwachten.
Ze hebben toch wel een team wat mee gaat doen om de prijzen, zelfde geldt voor PSV en Ajax
pi_115775296
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ze hebben toch wel een team wat mee gaat doen om de prijzen, zelfde geldt voor PSV en Ajax
Absoluut, maar ze draaide een klote voorbereiding en werden door niemand genoemd als titelkandidaat. Dan wordt Groningen afgestraft en zijn ze in enen titelkandidaat nummer 1. Zitten echt wel een paar zwakke punten in dat elftal. Als Tadic of Chadli geblesseerd raken, wie gaat dat dan vervangen?
pi_115775379
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wel grappig. De 2 meest verdedigende middenvelders het hoogste punt.
En iedereen riep dat het niks ging worden met die 2 in de basis.
vi geilt op van die harde werkers op het middenveld. Als je kijkt naar wie de beste spelers van de eredivisie zijn geweest volgens hun (Vormer, Sno en Brama) hoef je die cijfers ook niet compleet serieus te nemen.
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:53:03 #110
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115775390
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Absoluut, maar ze draaide een klote voorbereiding en werden door niemand genoemd als titelkandidaat. Dan wordt Groningen afgestraft en zijn ze in enen titelkandidaat nummer 1. Zitten echt wel een paar zwakke punten in dat elftal. Als Tadic of Chadli geblesseerd raken, wie gaat dat dan vervangen?
Er is geen enkel team wat er echt bovenuit steekt ook Twente niet, daarom zou het best kunnen dat tegen het einde van het seizoen er weer 5 ploegen kampioen kunnen worden
  maandag 20 augustus 2012 @ 10:54:08 #111
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115775414
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als zo'n team in een bepaalde flow komt zal het echt niet ineens instorten als Wesley Verhoek oid een paar wedstrijden mee moet doen.
Dat zag je bij Feyenoord afgelopen seizoen ook toen in verschillende wedstrijden El Ahmadi en/of Guidetti niet mee speelden, dan stonden ze nog steeds op het veld met een bepaalde onoverwinnelijkheid.
pi_115775417
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Achterin vind ik het wel leuk, alleen Castaignos is toch de verkeerde spits voor Twente. Die hebben goede flankspelers met voorzetten, maar Castaignos wordt juist het liefst met een goede steekbal voor het doel gezet. Daar heb je veel ruimte voor nodig voor je, iets wat Twente niet altijd zal krijgen.
pi_115776378
Wedstrijd niet gezien dit weekend dus net de eerste beelden. Meteen mijn favoriet Marcelo in de fout :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_115777551
quote:
10s.gif Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wedstrijd niet gezien dit weekend dus net de eerste beelden. Meteen mijn favoriet Marcelo in de fout :')
Bouma mag de schoenen van marcelo niet strikken. Kun je nagaan.
Dit, dus.
pi_115777868
De samenvatting kijkend ben ik iig best teleurgesteld. Toen ik 5-0 zag staan dacht ik dat het een echte walk over was en dat PSV fris sprankelend de Limburgers opgerold had. Maar Roda is gewoon meteen in het begin van de wedstrijd verschillende keren gevaarlijk :{ .

Op de 5-0 na zijn het ook vrij goedkope doelpunten. Dat was een mooie aanval maar voor de rest komt er de nodige mazzel bij kijken.

Conclusie tot nu toe: PSV is niks beter dan vorig seizoen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:26:49 #116
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_115778144
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De samenvatting kijkend ben ik iig best teleurgesteld. Toen ik 5-0 zag staan dacht ik dat het een echte walk over was en dat PSV fris sprankelend de Limburgers opgerold had. Maar Roda is gewoon meteen in het begin van de wedstrijd verschillende keren gevaarlijk :{ .

Op de 5-0 na zijn het ook vrij goedkope doelpunten. Dat was een mooie aanval maar voor de rest komt er de nodige mazzel bij kijken.

Ze hebben de 0 gehouden, en weinig weggegeven. Het sprankelde niet, maar dat hoeft voor mij ook niet, dan maar lekker resultaatvoetbal spelen.
pi_115778234
quote:
15s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Wel iets beter dan vorig seizoen. We hebben tenminste al een keer van Ajax gewonnen en we hebben al een keer de 0 gehouden. Je ziet, ik omarm ieder lichtpuntje. :')
pi_115778412
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:26 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ze hebben de 0 gehouden, en weinig weggegeven. Het sprankelde niet, maar dat hoeft voor mij ook niet, dan maar lekker resultaatvoetbal spelen.
Het hoeft voor mij ook niet (altijd) te sprankelen maar als je 5-0 ziet staan verwacht je er meteen heel wat van en dat viel dus wat tegen.

Ik zie iig geen direct zichtbare progressie tov vorig seizoen over de 3 wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn. Dat vind ik zorgwekkend, al konden we vorig seizoen ook lang meedoen voor de titel...
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:47:39 #119
342627 tja77
pi_115778780
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het hoeft voor mij ook niet (altijd) te sprankelen maar als je 5-0 ziet staan verwacht je er meteen heel wat van en dat viel dus wat tegen.

Ik zie iig geen direct zichtbare progressie tov vorig seizoen over de 3 wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn. Dat vind ik zorgwekkend, al konden we vorig seizoen ook lang meedoen voor de titel...
De wedstrijd tegen Ajax vnd ik wel degelijk een vooruitgang ten opzichte van vorig jaar.
Verdedigend was de wedstrijd tegen Roda JC helemaal zo slecht nog niet, en ik vind dat van Bommel wel degelijk meerwaarde heeft. Tevens speelt Mertens beduidend beter dan de 2e helft van het vorige seizoen. Wijnaldum oogt gretig, maar niet te egoistisch. Hij doet het goed als pinch hitter.
De wedstrijd tegen RKC was gewoon slecht.
pi_115778878
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

De wedstrijd tegen Ajax vnd ik wel degelijk een vooruitgang ten opzichte van vorig jaar.
Verdedigend was de wedstrijd tegen Roda JC helemaal zo slecht nog niet, en ik vind dat van Bommel wel degelijk meerwaarde heeft. Tevens speelt Mertens beduidend beter dan de 2e helft van het vorige seizoen. Wijnaldum oogt gretig, maar niet te egoistisch. Hij doet het goed als pinch hitter.
De wedstrijd tegen RKC was gewoon slecht.
Dat is denk ook precies zijn punt. Die wisselvalligheid. Vorig jaar werden leuke potten afgewisseld met onbegrjipelijk verlies. Ze moeten nu even een serie neerzetten en dan zijn ze van dat uit complex af.
pi_115778971
Groningen uit moet ook wel lukken. Kan me echt niet voorstellen dat PSV daar punten laat liggen. Groningen is echt extreem zwak.
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:54:48 #122
342627 tja77
pi_115779026
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef stoeltafel het volgende:
Groningen uit moet ook wel lukken. Kan me echt niet voorstellen dat PSV daar punten laat liggen. Groningen is echt extreem zwak.
Groningen heeft thuis al 6 maanden niet gewonnen, zul je net zien dat ze tegen PSV hun beste wedstrijd van het seizoen spelen.
  maandag 20 augustus 2012 @ 12:56:19 #123
342627 tja77
pi_115779080
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat is denk ook precies zijn punt. Die wisselvalligheid. Vorig jaar werden leuke potten afgewisseld met onbegrjipelijk verlies. Ze moeten nu even een serie neerzetten en dan zijn ze van dat uit complex af.
ik denk dat een simpele uitzege op Groningen goed is voor het moraal, tevens zal een goed moraal nodig zijn in de daaropvolgende wedstrijd tegen AZ.
pi_115779104
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:54 schreef tja77 het volgende:

[..]

Groningen heeft thuis al 6 maanden niet gewonnen, zul je net zien dat ze tegen PSV hun beste wedstrijd van het seizoen spelen.
Dan nog moet je daar overheen lopen. Wat een matige selectie hebben ze.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_115779331
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 07:57 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Speelde we met 3 verdedigers ja......tamelijk onzorgvuldig...
Hutch is eigenlijk ook een middenvelder.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')