Neuh, Feyenoord niet. Die missen veel te veel. Misschien met een nieuwe spits, maar op dit moment is het niet veel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat je Feyenoord in dat rijtje mag scharen. Wanneer die er een spits bij krijgen staat daar een leuk team. Met die malloot van een Fernandez kom je er niet.
Absoluut. Ik denk dat PSV, Ajax en Twente om de bovenste 3 plekken gaan spelen en AZ en Feyenoord daarachter om plek 4 en 5 gaan spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een spits krijgen die er meteen staat, als Guidetti pas in oktober/november speelklaar is zal het moeilijk worden om nog aan te haken
Daar komt het wel op neer ja, tov vorig seizoen zien PSV en Twente er sterker uit en zijn Ajax, AZ en Feyenoord verzwakt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk dat PSV, Ajax en Twente om de bovenste 3 plekken gaan spelen en AZ en Feyenoord daarachter om plek 4 en 5 gaan spelen.
En de uitwedstrijden in ons geval. Als daar eens wat meer punten gepakt worden, dan kan het misschien nog wel wat worden. We zullen het zien tegen Groningen. Volgens mij is dat zo ongeveer de enige overwinning die Groningen vorig seizoen in hele lange tijd thuis behaalde, dus die slechte reeks van ze op dit moment zegt ook niet zoveel...quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja, tov vorig seizoen zien PSV en Twente er sterker uit en zijn Ajax, AZ en Feyenoord verzwakt.
De "kleine" wedstrijden zullen weer de doorslag geven
Ben niet zo onder de indruk van de achterste 6. Van Mihaylov tot aan Brama zeg maar. Tadic en Chadli zijn natuurlijk geweldige spelers en Fer ontwikkeld zich ook goed. Van Janssen ben ik altijd fan geweest, alleen wordt die niet goed gebruikt daar. De spitspositie is een beetje een zorgenkindje daar. Bulykin vind ik niet goed genoeg en met Castagnos is het afwachten.quote:
Ze hebben toch wel een team wat mee gaat doen om de prijzen, zelfde geldt voor PSV en Ajaxquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben niet zo onder de indruk van de achterste 6. Van Mihaylov tot aan Brama zeg maar. Tadic en Chadli zijn natuurlijk geweldige spelers en Fer ontwikkeld zich ook goed. Van Janssen ben ik altijd fan geweest, alleen wordt die niet goed gebruikt daar. De spitspositie is een beetje een zorgenkindje daar. Bulykin vind ik niet goed genoeg en met Castagnos is het afwachten.
Absoluut, maar ze draaide een klote voorbereiding en werden door niemand genoemd als titelkandidaat. Dan wordt Groningen afgestraft en zijn ze in enen titelkandidaat nummer 1. Zitten echt wel een paar zwakke punten in dat elftal. Als Tadic of Chadli geblesseerd raken, wie gaat dat dan vervangen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel een team wat mee gaat doen om de prijzen, zelfde geldt voor PSV en Ajax
vi geilt op van die harde werkers op het middenveld. Als je kijkt naar wie de beste spelers van de eredivisie zijn geweest volgens hun (Vormer, Sno en Brama) hoef je die cijfers ook niet compleet serieus te nemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel grappig. De 2 meest verdedigende middenvelders het hoogste punt.
En iedereen riep dat het niks ging worden met die 2 in de basis.
Er is geen enkel team wat er echt bovenuit steekt ook Twente niet, daarom zou het best kunnen dat tegen het einde van het seizoen er weer 5 ploegen kampioen kunnen wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut, maar ze draaide een klote voorbereiding en werden door niemand genoemd als titelkandidaat. Dan wordt Groningen afgestraft en zijn ze in enen titelkandidaat nummer 1. Zitten echt wel een paar zwakke punten in dat elftal. Als Tadic of Chadli geblesseerd raken, wie gaat dat dan vervangen?
Als zo'n team in een bepaalde flow komt zal het echt niet ineens instorten als Wesley Verhoek oid een paar wedstrijden mee moet doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut, maar ze draaide een klote voorbereiding en werden door niemand genoemd als titelkandidaat. Dan wordt Groningen afgestraft en zijn ze in enen titelkandidaat nummer 1. Zitten echt wel een paar zwakke punten in dat elftal. Als Tadic of Chadli geblesseerd raken, wie gaat dat dan vervangen?
Achterin vind ik het wel leuk, alleen Castaignos is toch de verkeerde spits voor Twente. Die hebben goede flankspelers met voorzetten, maar Castaignos wordt juist het liefst met een goede steekbal voor het doel gezet. Daar heb je veel ruimte voor nodig voor je, iets wat Twente niet altijd zal krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben niet zo onder de indruk van de achterste 6. Van Mihaylov tot aan Brama zeg maar. Tadic en Chadli zijn natuurlijk geweldige spelers en Fer ontwikkeld zich ook goed. Van Janssen ben ik altijd fan geweest, alleen wordt die niet goed gebruikt daar. De spitspositie is een beetje een zorgenkindje daar. Bulykin vind ik niet goed genoeg en met Castagnos is het afwachten.
Bouma mag de schoenen van marcelo niet strikken. Kun je nagaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wedstrijd niet gezien dit weekend dus net de eerste beelden. Meteen mijn favoriet Marcelo in de fout
Ze hebben de 0 gehouden, en weinig weggegeven. Het sprankelde niet, maar dat hoeft voor mij ook niet, dan maar lekker resultaatvoetbal spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De samenvatting kijkend ben ik iig best teleurgesteld. Toen ik 5-0 zag staan dacht ik dat het een echte walk over was en dat PSV fris sprankelend de Limburgers opgerold had. Maar Roda is gewoon meteen in het begin van de wedstrijd verschillende keren gevaarlijk.
Op de 5-0 na zijn het ook vrij goedkope doelpunten. Dat was een mooie aanval maar voor de rest komt er de nodige mazzel bij kijken.
Conclusie tot nu toe: PSV is niks beter dan vorig seizoen.
Wel iets beter dan vorig seizoen. We hebben tenminste al een keer van Ajax gewonnen en we hebben al een keer de 0 gehouden. Je ziet, ik omarm ieder lichtpuntje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De samenvatting kijkend ben ik iig best teleurgesteld. Toen ik 5-0 zag staan dacht ik dat het een echte walk over was en dat PSV fris sprankelend de Limburgers opgerold had. Maar Roda is gewoon meteen in het begin van de wedstrijd verschillende keren gevaarlijk.
Op de 5-0 na zijn het ook vrij goedkope doelpunten. Dat was een mooie aanval maar voor de rest komt er de nodige mazzel bij kijken.
Conclusie tot nu toe: PSV is niks beter dan vorig seizoen.
Het hoeft voor mij ook niet (altijd) te sprankelen maar als je 5-0 ziet staan verwacht je er meteen heel wat van en dat viel dus wat tegen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze hebben de 0 gehouden, en weinig weggegeven. Het sprankelde niet, maar dat hoeft voor mij ook niet, dan maar lekker resultaatvoetbal spelen.
De wedstrijd tegen Ajax vnd ik wel degelijk een vooruitgang ten opzichte van vorig jaar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij ook niet (altijd) te sprankelen maar als je 5-0 ziet staan verwacht je er meteen heel wat van en dat viel dus wat tegen.
Ik zie iig geen direct zichtbare progressie tov vorig seizoen over de 3 wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn. Dat vind ik zorgwekkend, al konden we vorig seizoen ook lang meedoen voor de titel...
Dat is denk ook precies zijn punt. Die wisselvalligheid. Vorig jaar werden leuke potten afgewisseld met onbegrjipelijk verlies. Ze moeten nu even een serie neerzetten en dan zijn ze van dat uit complex af.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Ajax vnd ik wel degelijk een vooruitgang ten opzichte van vorig jaar.
Verdedigend was de wedstrijd tegen Roda JC helemaal zo slecht nog niet, en ik vind dat van Bommel wel degelijk meerwaarde heeft. Tevens speelt Mertens beduidend beter dan de 2e helft van het vorige seizoen. Wijnaldum oogt gretig, maar niet te egoistisch. Hij doet het goed als pinch hitter.
De wedstrijd tegen RKC was gewoon slecht.
Groningen heeft thuis al 6 maanden niet gewonnen, zul je net zien dat ze tegen PSV hun beste wedstrijd van het seizoen spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef stoeltafel het volgende:
Groningen uit moet ook wel lukken. Kan me echt niet voorstellen dat PSV daar punten laat liggen. Groningen is echt extreem zwak.
ik denk dat een simpele uitzege op Groningen goed is voor het moraal, tevens zal een goed moraal nodig zijn in de daaropvolgende wedstrijd tegen AZ.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is denk ook precies zijn punt. Die wisselvalligheid. Vorig jaar werden leuke potten afgewisseld met onbegrjipelijk verlies. Ze moeten nu even een serie neerzetten en dan zijn ze van dat uit complex af.
Dan nog moet je daar overheen lopen. Wat een matige selectie hebben ze.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Groningen heeft thuis al 6 maanden niet gewonnen, zul je net zien dat ze tegen PSV hun beste wedstrijd van het seizoen spelen.
Hutch is eigenlijk ook een middenvelder.quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Speelde we met 3 verdedigers ja......tamelijk onzorgvuldig...
Laatste thuisoverwinning was tegen eehmm.. oh jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Groningen heeft thuis al 6 maanden niet gewonnen, zul je net zien dat ze tegen PSV hun beste wedstrijd van het seizoen spelen.
Ja dat dachten we vorig seizoen ook. Als er iets is gebleken de afgelopen seizoen(en) is het wel dat je in de eredivisie geen enkele tegenstander moet onderschatten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef stoeltafel het volgende:
Groningen uit moet ook wel lukken. Kan me echt niet voorstellen dat PSV daar punten laat liggen. Groningen is echt extreem zwak.
Alsof het tegen Ajax zo fantastisch was. Precies dezelfde mankementen als vorig jaar: op voorsprong, aardig aan het voetballen en dan uit het niks onnodige doelpunten tegen krijgen waardoor je dus tot ver in blessuretijd met een verkrampte kringspier zit. Deze keer liep het goed af maar dat gaat als er niks aan de verdediging gedaan wordt ook de nodige keren fout aflopen natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Ajax vnd ik wel degelijk een vooruitgang ten opzichte van vorig jaar.
Verdedigend was de wedstrijd tegen Roda JC helemaal zo slecht nog niet, en ik vind dat van Bommel wel degelijk meerwaarde heeft. Tevens speelt Mertens beduidend beter dan de 2e helft van het vorige seizoen. Wijnaldum oogt gretig, maar niet te egoistisch. Hij doet het goed als pinch hitter.
De wedstrijd tegen RKC was gewoon slecht.
Dit PSV kan van iedereen verliezen en dat is al jaren zo, geldt overigens ook voor veel van onze concurrenten maar die boeien me nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja dat dachten we vorig seizoen ook. Als er iets is gebleken de afgelopen seizoen(en) is het wel dat je in de eredivisie geen enkele tegenstander moet onderschatten.
Ik vond het wezenlijk verschil met de vorige wedstrijd tegen Ajax. Heb ik gezegd dat het fantastisch was? Je wint in de ArenA, en ja de defensie was niet goed, maar je wint. En het was niet hetzelfde bange schijtvoetbal als tijdens het vorige treffen tussen Ajax en PSV.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof het tegen Ajax zo fantastisch was. Precies dezelfde mankementen als vorig jaar: op voorsprong, aardig aan het voetballen en dan uit het niks onnodige doelpunten tegen krijgen waardoor je dus tot ver in blessuretijd met een verkrampte kringspier zit. Deze keer liep het goed af maar dat gaat als er niks aan de verdediging gedaan wordt ook de nodige keren fout aflopen natuurlijk.
Dat individuele spelers het best aardig doen is mooi maar dat doet niks af aan mijn mening dat we als collectief gewoon nog niet zichtbaar beter zijn dan vorig seizoen. En dat is waar het om gaat: de resultaten die je uiteindelijk neerzet als PSV. Als Wijnaldum er dit seizoen 20 in legt en 17 assists maakt en van Bommel speelt alsof hij een jonge hond van 21 is is dat heel mooi maar je koopt er helemaal niks voor als je aan het eind van de rit niet op nummer 1 staat.
Dan nog moet je voorzichtig zijn vind ik. Het verschil in de eredivisie tussen de top en subtop en alles daar onder is nu eenmaal niet meer zo groot als een paar jaar terug toen je zeker was van 3 punten en het alleen een formaliteit was om ze op te halen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit PSV kan van iedereen verliezen en dat is al jaren zo, geldt overigens ook voor veel van onze concurrenten maar die boeien me niet. Een houding van "dat moet wel lukken" is idd niet op zijn plaats en grenst aan misplaatste arrogantie.
Als PSV een keer een serie van 5 'simpele' uitwedstrijden winnen neerzet dan mag je weer eens wat makkelijker gaan denken.
Een thuiswedstrijd dus. V.d. Brink is psv supporter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond is Tiny Sanders te gast bij K&VDB
Helaas wel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Een thuiswedstrijd dus. V.d. Brink is psv supporter.
Komende twee uitwedstrijden Groningen & Utrecht.quote:
Moet je eigenlijk wel 6 punten meenemen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende twee uitwedstrijden Groningen & Utrecht.
Daarom juist extra kritisch hoop ik. Ben benieuwd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Een thuiswedstrijd dus. V.d. Brink is psv supporter.
Nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt, gezien of gehoord daar neequote:Op maandag 20 augustus 2012 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
Trouwens vraagje aan seizoenskaart houders. Ik stond in de rij om drnak te halen toen tegen roda en een jongen die naast mij stond (een kop groter) vroegen ze bij hem om ID toen hij bier wilde bestellen.
Dit heb ik dus nog echt nog nooit meegemaakt
EDIT: oja de veaag is natuurlijk of jullie dit al hadden meegemaakt of gezien?
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 16:04:06#mokthar naar #peczwolle. Contract voor 3 jaar reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 16:04:52#najah is overigens transfervrij naar #rkc vertrokken. #psv heeft wel een doorverkooppercentage bedongen reageer retweet
Niks aan verloren lijkt me.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:07 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 16:04:06#mokthar naar #peczwolle. Contract voor 3 jaar reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 16:04:52#najah is overigens transfervrij naar #rkc vertrokken. #psv heeft wel een doorverkooppercentage bedongen reageer retweet
Die Tannane die vorig seizoen is weggestuurd staat bij Heerenveen in de basis. Dat is wel een erg talentvolle jongen. Helaas zat het mentaal niet zo goed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mokthar kan ooit nog wel een leuke speler worden voor de Eredivisie hoor, zelfs nog wel PSV niveau halen denk ik, maar dat duurt nog wel wat jaartjes. Past dus niet in het beleid van PSV en verkoop is voor beide partijen goed. Uiteindelijk zie ik hem nog wel bij Twente of Heerenveen ofzo eindigen.
Ik kom uit de buurt van Breda, een aantal van mijn vrienden heeft een seizoenskaart van NAC. Weet je hoe lang het is geleden dat we daar voor het laatst hebben gewonnen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Laatste thuisoverwinning was tegen eehmm.. oh ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |