Het liefst ook nog spelers die ze eerst hebben weggestuurdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, Ajax betaald zich liever blauw aan spelers van AZ. Dan liever op deze manier
Noem er 5quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het liefst ook nog spelers die ze eerst hebben weggestuurd
4 spelers tegenover hoeveel jeugdspelers alquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ach, Ajax betaald zich liever blauw aan spelers van AZ. Dan liever op deze manier
Psv probeert ook niet de sparta opleiding leeg te roven maar doet het ook gewoon dus kom maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok als ik het nuanceer naar proberen terug te halen, red ik het wel denk ik...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
4 spelers tegenover hoeveel jeugdspelers al
Snap ten eerste al niet waarom je komt met ajax doet dit dus doen wij datquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Je snapt het verschil niet, okay prima.
Sana is eigen jeugdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Je snapt het verschil niet, okay prima.
Net zoals neymar maar die ging terug naar santosquote:
Ik zeg alleen dat ik het liever zo doe. Helemaal niet omdat Ajax dit doet dat wij het zo doen. Leer eens lezen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snap ten eerste al niet waarom je komt met ajax doet dit dus doen wij dat
Het is een feit dat psv al jaren vist in de opleiding van sparta...
Dat over Ajax klopt wel en is ook de reden dat Johan Cruijff heeft ingegrepenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
De jeugdopleiding van Ajax is op dit moment ook zwaar overschat. Teren op successen uit het verleden. Alle grote talenten komen van andere BVO's of uit Denemarken of België. (Op Abdelhak Nouri na) In die laatste categorie zijn de spelers meestal rond de 17 jaar. Als ze dan doorbreken kun je niet echt spreken van een product uit de jeugdopleidind.
De opleiding van Feyenoord ziet er goed uit. Maar dat is noodgedwongen. Als daar een zak met geld aanwezig was geweest hadden weinig van die talenten gespeeld. Clasie is drie keer afgetest. Het is dat Brard zich sterk heeft gemaakt om hem te behouden anders had hij nu ook niet daar gespeeld.
Klopt. En vanuit AZ en Vitesse.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snap ten eerste al niet waarom je komt met ajax doet dit dus doen wij dat
Het is een feit dat psv al jaren vist in de opleiding van sparta...
Je doet het liever zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik het liever zo doe. Helemaal niet omdat Ajax dit doet dat wij het zo doen. Leer eens lezen.
Het is ook een feit dat jullie blijkbaar liever 20 miljoen op tafel leggen in 3 jaar, enkel aan AZ, om vervolgens PSV een "koopclub" te noemen. Dan liever de jeugdspelers die blijkbaar graag naar PSV toe komen. Blijkbaar loopt er veel goede jeugd bij Sparta rond inderdaad, of zouden we een verbod moeten krijgen op spelers van Sparta te bekijken?
Dan stel ik voor dat Ajax niet meer in Denemarken mag gaan kijken, daar hebben ze er ook al 3 vandaan gehaald boehoe
Man, jij kan echt niet lezen he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je doet het liever zo
En die miljoenen aan wijnaldum,narsingh en mertens enzo dan
Je vergelijkt spelers van rond de 25jaar met jeugd, daar klopt toch geen drol van
genoeg jongens uit Amsterdam en omstreken nogquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:16 schreef Lange_Lans het volgende:
De jeugdopleiding van Ajax is op dit moment ook zwaar overschat. Teren op successen uit het verleden. Alle grote talenten komen van andere BVO's of uit Denemarken of België. (Op Abdelhak Nouri na) In die laatste categorie zijn de spelers meestal rond de 17 jaar. Als ze dan doorbreken kun je niet echt spreken van een product uit de jeugdopleidind.
De opleiding van Feyenoord ziet er goed uit. Maar dat is noodgedwongen. Als daar een zak met geld aanwezig was geweest hadden weinig van die talenten gespeeld. Clasie is drie keer afgetest. Het is dat Brard zich sterk heeft gemaakt om hem te behouden anders had hij nu ook niet daar gespeeld.
Jij hebt liever dat psv jeugdspelers van sparta haalt dan zoals Ajax doet die miljoenen uitgeeft aan 4 az spelersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Man, jij kan echt niet lezen he?
Ok alvast excuses aan de PSV-ers voor het offtopic:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Psv probeert ook niet de sparta opleiding leeg te roven maar doet het ook gewoon dus kom maar
Ik bedoelde die er nu echt spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok alvast excuses aan de PSV-ers voor het offtopic:
- Narsingh
- Elia
- Moisander
- Wildschut
- Boerrigter
Nee, ik heb liever dat PSV jeugdspelers haalt dan 20 miljoen op tafel legt. Maar dat is te lastig voor jou om te begrijpen geloof ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat psv jeugdspelers van sparta haalt dan zoals Ajax doet die miljoenen uitgeeft aan 4 az spelers
Dat is een vergelijking van likmereet
Gij zijt vergevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok alvast excuses aan de PSV-ers voor het offtopic:
- Narsingh
- Elia
- Moisander
- Wildschut
- Boerrigter
En wat heeft psv uitgegeven de afgelopen 2jaar of ben je echt zo scheelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat PSV jeugdspelers haalt dan 20 miljoen op tafel legt. Maar dat is te lastig voor jou om te begrijpen geloof ik
je hebt alleen nog liever dat PSV 40 miljoen op tafel legtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee, ik heb liever dat PSV jeugdspelers haalt dan 20 miljoen op tafel legt. Maar dat is te lastig voor jou om te begrijpen geloof ik
Dit dus maar dat ziet ie blijkbaar nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt alleen nog liever dat PSV 40 miljoen op tafel legt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |