Idd, en Toivonen ook weg. Maher halen, en Locadia of Lens in de spits.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Benfica wilt Matavz voor 7 miljoen. Meteen doen
Wie moet Narsingh dan van voorzetten voorzien?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, en Toivonen ook weg. Maher halen, en Locadia of Lens in de spits.
Locadia.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie moet Narsingh dan van voorzetten voorzien?
Matavz had toch al geen basisplaats. Dus Lens en dan Locadia als back up.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie moet Narsingh dan van voorzetten voorzien?
Dat is goed zat. En dan met die 7 miljoen een beest van een verdediger halen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Matavz had toch al geen basisplaats. Dus Lens en dan Locadia als back up.
Ook goed, bijv. viergever voor dat geld halen. Je hebt nu een bankspeler van 7 miljoen, kun je je verdediging voor versterken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:00 schreef Buitendam het volgende:
Matavz weg en Toivonen houden dan. Pomp dat geld van Matavz linea recta in de verdediging.
Hij is niet de vierde man. Neuh. Vast niet.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2012 om 21:00:20Net #Derijck gesproken: ik ben niet de vierde man en wil niet weg bij #PSV. Wordt vervolgd. #Groningen reageer retweet
Je hoeft niet zozeer je visie overboord te gooien, want die Narsingh blijft nog wel even. Je bent nu al kampioenskandidaat nummer 1 maar met een directe versterking in de verdediging maak je pas echt kans, dat ziet iedere boerenlul. Ook Brands, gok ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:02 schreef Scarface88 het volgende:
Denk niet dat Matavz verkocht gaat worden, er was een paar weken terug ook al een bod op hem uitgebracht. Brands heeft niet voor niks Narsingh gehaald, met het oog op een bedienende speler die veel assists levert. Waarom zou je je visie overboord gooien.
Ik denk niet dat AZ Viergever gaat verkopen nu Moisander al weg is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ook goed, bijv. viergever voor dat geld halen. Je hebt nu een bankspeler van 7 miljoen, kun je je verdediging voor versterken.
Inderdaad, of nou Matavz in de spits staat, of Lens (met een betere verdediging) ik zou het wel weten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft niet zozeer je visie overboord te gooien, want die Narsingh blijft nog wel even. Je bent nu al kampioenskandidaat nummer 1 maar met een directe versterking in de verdediging maak je pas echt kans, dat ziet iedere boerenlul. Ook Brands, gok ik.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Buitendam het volgende:
Een bankzitter voor dat geld is gewoon veel te veel. Helemaal als je nog een beetje kunt vogelen met Toivonen, Depay en Locadia. Een nieuwe spits is niet direct nodig en je houdt een paar miljoen over om in ieder geval 1 centrale verdediger als muur te hebben, ipv geen muur met 2 man nu.
Je hebt gelijk. Maar Brands is enorm naïef.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft niet zozeer je visie overboord te gooien, want die Narsingh blijft nog wel even. Je bent nu al kampioenskandidaat nummer 1 maar met een directe versterking in de verdediging maak je pas echt kans, dat ziet iedere boerenlul. Ook Brands, gok ik.
Topscorer, gaat prima lukken als ie elke wedstrijd op de bank zit ja (of 10 minuten mag invallen).quote:"Wij willen Tim niet kwijt", zegt technisch directeur Marcel Brands. "Hij moet dit jaar topscorer van Nederland worden."
En als ze dat al zouden doen is het zeker gezien zijn debuut in Oranje nu 6 miljoen+ wat ze gaan vragen denk ik. Heeft nog 2 jaar contract.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk niet dat AZ Viergever gaat verkopen nu Moisander al weg is.
Zou ook nog kunnen inderdaad, er zijn maar weinig clubs die alles in 1 keer overmaken momenteel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef Buitendam het volgende:
Nu is het een bod ter waarde van 7 miljoen. Dat hoeft niet per se te betekenen dat Benfica per direct 7 miljoen netto wil overmaken om Matavz in hun shirt te zien. Als het een bod is met 20 haken en ogen dan snap ik wel dat Brands het met een smoesje afwimpelt om Matavz niet het overbodige gevoel te geven.
Idd, hij houd iedereen ook lekker scherp.. Gini die persé moest scoren, lekker hoor zo'n invallerquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat Advocaat hem over een paar potjes gewoon in de basis gaat zetten en in hem de spits van PSV ziet. Hij moest alleen ff een soort corrigerende tik hebben.
Gewoon flink wat geld vragen, maar ook wel dom van Goes.. Dat hij voor het geld kiest zal best maar Guus blijft daar nog max 1 jaartje gok ik en dan zit je zelf nog een paar jaar verbonden in verweggiestanquote:Anzhi heeft zich inmiddels officieel gemeld bij PSV voor Goes
Volgens het Algemeen Dagblad heeft het Russische Anzhi zich inmiddels officieel bij PSV gemeld voor de overgang van Hoofd Opleidingen Jelle Goes. PSV vraagt een transfersom voor het vertrek van Goes. Brands stelt Guus Hiddink niets kwalijk te nemen. 'Guus heeft alles correct gemeld.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |