Ik weet wat zo'n man bij PSV verdient maar als je in 1 klap miljonair kan worden kan ik me voorstellen dat hij dit doet en verder zijn het natuurlijk de sociale projecten van Guus die de doorslag geven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon flink wat geld vragen, maar ook wel dom van Goes.. Dat hij voor het geld kiest zal best maar Guus blijft daar nog max 1 jaartje gok ik en dan zit je zelf nog een paar jaar verbonden in verweggiestan
Als ze jou 6 ton per jaar bieden zit jij morgen ook in Rusland.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon flink wat geld vragen, maar ook wel dom van Goes.. Dat hij voor het geld kiest zal best maar Guus blijft daar nog max 1 jaartje gok ik en dan zit je zelf nog een paar jaar verbonden in verweggiestan
Volledig mee eens. Die jongen heeft echt wel het talent om uit te groeien tot een grote spits, als er maar een elftal omheen staat. Daar was vorig jaar geen sprake van, en toen liep ie constant achter de feiten aan. Met een beetje elftal om 'm heen zie ik hem wel topscorer van de eredivisie worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb eigenlijk het idee dat Advocaat hem over een paar potjes gewoon in de basis gaat zetten en in hem de spits van PSV ziet. Hij moest alleen ff een soort corrigerende tik hebben.
Zoals ik al zei voor het geld zal best, daar heb ik geen problemen mee. Maar je hebt wel een grote kans dat je daar alleen zit als Guus weggaat..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:09 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als ze jou 6 ton per jaar bieden zit jij morgen ook in Rusland.
Lijkt me duidelijk dat hij weg wil anders zou zijn zaakwaarnemer niet aan de bel trekkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Matavz zelf wil, in de praktijk is het zo dat als een voetballer weg wíl, dat hij uiteindelijk ook gewoon weg gáát....
Och, er zit nogal eens wat verschil tussen wat de zaakwaarnemer zegt en wat de speler echt wil. Dat Matavz niet graag op de bank zit lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat hij weg wil anders zou zijn zaakwaarnemer niet aan de bel trekken
Da's slecht nieuws. Heel slecht nieuws.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, het is helaas blijkbaar gewoon onmogelijk om iemand te binden voor de jeugdopleiding voor de lange termijn. Als ze 3 jaar blijven mag je al in je handjes klappen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's slecht nieuws. Heel slecht nieuws.
Is het heel raar dat ik na zin twee ben afgehaakt toen ik woorden als "kontneukakkoord" en "Armspast & Poephoofd" las?quote:
Het is eigenlijk heel raar dat er überhaupt nog mensen op geenstijl komen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik na zin twee ben afgehaakt toen ik woorden als "kontneukakkoord" en "Armspast & Poephoofd" las?
"Dat lossen we intern op."quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:53 schreef Doublepain het volgende:
Als Derijck weggaat, dan moet Brands toch wel een verdediger erbij halen?
Bouma, Marcelo en Zanka
Benifica is ook niet achterlijk. Psv heeft matavz gekocht voor zo'n 6 miljoen. Heeft geen goed seizoen achter de rug, en zit op de bank.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:30 schreef Doublepain het volgende:
Als Benfica zo dom is om John voor zo duur te kopen, dan kunnen ze makkelijk 10 miljoen neerleggen voor Matavz
Ja, misschien een idee inderdaad:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:22 schreef Lyrebird het volgende:
Ik zie wel iets in een Portugese verdediger.
Alleen had John een goed jaar en Matavz totaal nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:30 schreef Doublepain het volgende:
Als Benfica zo dom is om John voor zo duur te kopen, dan kunnen ze makkelijk 10 miljoen neerleggen voor Matavz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |