Het is nog geen half jaar geleden dat hij een medespeler met een mes bedreigd heeft. Dus dat licht zal er dan wel heel snel opeens gekomen moeten zijn..quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tannane was algemeen van bekend dat hij een groot talent was, maar die is echt overal weggestuurd. Voordat hij bij PSV kwam ook al bij Ajax en ik dacht nog een club. Misschien dat die eindelijk het licht heeft gezien. Ik hoop het voor hem.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat was een ander toch? Köze? Die was naar een of andere Turkse club volgens mij
En erg veel onnodig balverlies.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We'll see...
Narsingh wel laag trouwens. Had toch een paar goede voorzetten.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat was een ander toch? Köze? Die was naar een of andere Turkse club volgens mij
Ze maken niet iedere willekeurige speler aanvoerder. Waalkens was vroeger ook een toptalent. Najah was in de jeugd een van de grootste talenten op de centrale verdediger positie. Tot de A-jeugd heeft hij zijn gebrek aan lengte kunnen compenseren met spelinzicht. In de beloften ging het een stuk minder. Dus goed dat hij weg is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Najah heb ik nooit echt overtuigend gevonden. En dat iemand aanvoerder geweest is in de jeugd zegt ook barweinig. Was Waalkens dat ook niet eerst bij Jong PSV? Die werd zelf uitgeroepen tot beste speler van de reservecompetitie en daar is ook niet veel van terecht gekomen.
Hij kwam de helft van de tijd niet of te laat en had erg vaak ruzie met zijn teamgenoten. Is meerdere malen door de club geschorst geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is nog geen half jaar geleden dat hij een medespeler met een mes bedreigd heeft. Dus dat licht zal er dan wel heel snel opeens gekomen moeten zijn..
Heb het hier al vaker geroepen, maar ik denk niet dat Narsingh de juiste speler voor PSV is. Hij moet gelanceerd worden en moet dan een voorzet geven op een type Dost. Dat lanceren heb ik niet of nauwelijks zien gebeuren en wij hebben geen type Dost. Misschien Toivonen maar die is nooit snel genoeg bij de goal om het af te kunnen maken. Daarnaast heeft hij geen passeerbeweging. Alleen dat rondje, wat inmiddels iedere verdediger kent, en de bal erlangs gooien en er als een gek achteraan rennen.quote:
Bij Ajax ook al inderdaad, uit de hand gelopen 'spelletje' en dat was al de 2e keer dat hij over de schreef ging dus moest hij weg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Tannane was algemeen van bekend dat hij een groot talent was, maar die is echt overal weggestuurd. Voordat hij bij PSV kwam ook al bij Ajax en ik dacht nog een club. Misschien dat die eindelijk het licht heeft gezien. Ik hoop het voor hem.
Najah heb ik nooit echt overtuigend gevonden. En dat iemand aanvoerder geweest is in de jeugd zegt ook barweinig. Was Waalkens dat ook niet eerst bij Jong PSV? Die werd zelf uitgeroepen tot beste speler van de reservecompetitie en daar is ook niet veel van terecht gekomen.
Beide spelers die vertrokken zijn zouden in ieder geval nooit bij PSV door gaan breken. Kan uiteindelijk best nog wel wat worden natuurlijk hoor tegen de tijd dat ze richting de 27 ofzo gaan, maar uiteindelijk zal het niet veel beter dan subtop van NL worden. Ik noem Twente omdat die nogal de neiging hebben subtoppers te kopen die toch eigenlijk net niet goed genoeg zijn om door te groeien als je het mij vraagt.
Ik denk dat het bij Heerenveen ook vanzelf fout gaat als die jongen een tijdje aardig speelt. Dan zal hij zich wel te goed gaan vinden en is het week over en uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bij Ajax ook al inderdaad, uit de hand gelopen 'spelletje' en dat was al de 2e keer dat hij over de schreef ging dus moest hij weg.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kom uit de buurt van Breda, een aantal van mijn vrienden heeft een seizoenskaart van NAC. Weet je hoe lang het is geleden dat we daar voor het laatst hebben gewonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Helemaal mee eens, ik denk dat hij het heel lastig gaat krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb het hier al vaker geroepen, maar ik denk niet dat Narsingh de juiste speler voor PSV is. Hij moet gelanceerd worden en moet dan een voorzet geven op een type Dost. Dat lanceren heb ik niet of nauwelijks zien gebeuren en wij hebben geen type Dost. Misschien Toivonen maar die is nooit snel genoeg bij de goal om het af te kunnen maken. Daarnaast heeft hij geen passeerbeweging. Alleen dat rondje, wat inmiddels iedere verdediger kent, en de bal erlangs gooien en er als een gek achteraan rennen.
Perfecte speler voor een counterploeg, maar in 90% van de gevallen graaft de tegenstander zich in moet PSV het spel maken. Daardoor worden de ruimtes klein en kan hij niet draven. Als je dan geen passeerbeweging hebt wordt het gewoon een moeilijk verhaal. In zijn eerste wedstrijden heeft hij me ook nog niet kunnen overtuigen. Ik hoop van ganser harte dat hij mijn ongelijk gaat bewijzen.
Denk dat het een serieuze optie is mocht Janssen bij Ajax blijven dat hij dan transfervrij vertrekt naar Vitesse. Rutten had al aangegeven hem graag er bij te willen hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:29 schreef gavriloprincip het volgende:
Gaat Engelaar ook nog verkassen? Financieel kunnen ze hem wel bevredigen, maar ik denk dat-ie ook wil gaan spelen.
Hij wil blijkbaar geen water bij de wijn doen voor wat betreft salaris. Die moet eigenlijk echt naar de zandbak. Hopen dat zo een sheik goede herinneringen bewaard aan Euro 2008.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk dat het een serieuze optie is mocht Janssen bij Ajax blijven dat hij dan transfervrij vertrekt naar Vitesse. Rutten had al aangegeven hem graag er bij te willen hebben.
Dan betaalt PSV maar een gedeelte van zijn contract afquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:43 schreef gavriloprincip het volgende:
Gezien zijn salaris raak je die niet zo makkelijk kwijt. Hopelijk voor PSV doet Engelaar geen Bogardetje.
Dat hebben ze ook bij Bakkal gedaan. Heeft ook niet echt lekker uitgepakt..quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan betaalt PSV maar een gedeelte van zijn contract af
Het is waar dat je in potentie goede spelers beter zelf kunt gebruiken jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook bij Bakkal gedaan. Heeft ook niet echt lekker uitgepakt..
Voegt Hutchinson dan echt wat toe voorin? Als hij de plek op het middenveld inneemt en er een middenvelder naar voren komt, is dat imo een betere oplossing.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat betreft Narsingh. Ik denk dat hij het wel gaat maken. Hij moet in de kleine ruimte nog wat beter worden inderdaad en ik denk dat een fatsoenlijke back achter hem ook helpt. Van Hutch hoef je aanvallend weinig te verwachten. Als die echt mee zou komen dan staat Narsingh niet in zijn eentje tegen 2 man. Manolev moet er dan natuurlijk niet achter.
Dat bedoel ik niet. Maar Engelaar kan nog altijd bruikbaar zijn voor een Vitesse, en daar moeten we dan aan mee helpen door een deel van zijn salaris af te betalen..quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is waar dat je in potentie goede spelers beter zelf kunt gebruiken ja
Dat bedoel ik dus. Hutch helpt hem niet echt mee tegen zijn tegenstander. Een fatsoenlijke back zou dat wel moeten kunnen eigenlijk. Al moet Narsingh zelf ook nog verbeteren natuurlijk. Zal ook een stukje wennen aan de speelstijl zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Voegt Hutchinson dan echt wat toe voorin? Als hij de plek op het middenveld inneemt en er een middenvelder naar voren komt, is dat imo een betere oplossing.
Nee, die voegt aanvallend niets toe. Heeft geen goede beslissende pass en geen goed schot. Dus is het bij hem veel balletjes breed en terug.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Voegt Hutchinson dan echt wat toe voorin? Als hij de plek op het middenveld inneemt en er een middenvelder naar voren komt, is dat imo een betere oplossing.
Wat betekent dit?twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 19:42:51Het is wat gaan stormen op transferfront bij #PSV. Derksen legt dadelijk bij #VITV uit hoe de wind waait. Oorlog achter de schermen! reageer retweet
Dat je VI moet kijken. En dat Twitter Thijs moet stoppen met blowen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
Wat betekent dit?twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-08-2012 om 19:42:51Het is wat gaan stormen op transferfront bij #PSV. Derksen legt dadelijk bij #VITV uit hoe de wind waait. Oorlog achter de schermen! reageer retweet
Dat we gaan kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef mrstylo het volgende:
Kan het niet zijn dat Toivonen weg kan, maar Advocaat het tegen houd? Ik zie hem steeds bij interviews zeggen dat hij moet blijven enzo.quote:
Zou best eens kunnen inderdaad. Maar volgens mij zei Thijs vandaag nog dat er niks (meer) speelde rond Toivonen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat Toivonen weg kan, maar Advocaat het tegen houd? Ik zie hem steeds bij interviews zeggen dat hij moet blijven enzo.
Misschien trouwens dat Advocaat aandringt op (een) nieuwe verdediger(s) en Brands dit niet wil ofzo.. Zie ik ook nog wel gebeurenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat Toivonen weg kan, maar Advocaat het tegen houd? Ik zie hem steeds bij interviews zeggen dat hij moet blijven enzo.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien trouwens dat Advocaat aandringt op (een) nieuwe verdediger(s) en Brands dit niet wil ofzo.. Zie ik ook nog wel gebeuren
Verdediger gaat weg, dus er komt een nieuwe bij. Dat zei Brands toch?quote:FC Groningen lijkt ondanks akkoord af te haken voor Wisgerhof
FC Groningen rekent niet meer op de komst van Peter Wisgerhof, ondanks een akkoord met FC Twente, over een transfersom. "De zaakwaarnemer van Wisgerhof, Edwin OldeRiekerink, heeft ons vandaag laten weten dat Wisgerhof voorlopig geen besluit neemt over zijn sportieve toekomst", vertelt Groningen-directeur Hans Nijland maandagavond aan RTV Noord. Mogelijk wacht FC Groningen niet tot het einde van de transfermarkt en gaat men voor Timothy Derijck.
Jep.. Zie ik Brands nog wel met Wisgerhof aan komen zettenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Verdediger gaat weg, dus er komt een nieuwe bij. Dat zei Brands toch?
Hoop toch eerder op een Vidic, Silva of Kompany.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jep.. Zie ik Brands nog wel met Wisgerhof aan komen zetten
Geen Pepe?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoop toch eerder op een Vidic, Silva of Kompany.
Dan ga ik boos worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jep.. Zie ik Brands nog wel met Wisgerhof aan komen zetten
Met Waterman; Brenet, Derijck, Zanka, Ritzmaier; Schouw, Engelaar, Van Ooijen; Van Overbeek, Locadia, Depaytwitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2012 om 20:02:43Locadia schiet #PSV met een verschroeiend schot naar 0-2 tegen #Twente. Hele wedstrijd niet gezien, daar staat ie voor. reageer retweet
Misschien is Daley Blind overgenomen van Ajaxquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan ga ik boos worden.
Misschien een facebook haat page maken als dat gebeurt.
Netjes tegen de kampioenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jong PSV staat trouwens met 0-2 voor in en tegen jong Twente(Locadia en v Overbeek)
Met Waterman; Brenet, Derijck, Zanka, Ritzmaier; Schouw, Engelaar, Van Ooijen; Van Overbeek, Locadia, Depaytwitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-08-2012 om 20:02:43Locadia schiet #PSV met een verschroeiend schot naar 0-2 tegen #Twente. Hele wedstrijd niet gezien, daar staat ie voor. reageer retweet
voor jong PSV
en Wisgerhof, Castaignos, Landzaat, Verhoek, Cornelisse en Gutierrrez bij Jong Twente.
Ik heb 'm al op stand-by staanquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan ga ik boos worden.
Misschien een facebook haat page maken als dat gebeurt.
We zijn echt bad boys.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb 'm al op stand-by staanEven nog waat haat plaatjes maken
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Ik ben daar nu mede beheerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ultieme baasquote:
Advocaat snapt ook wel dat het scorend vermogen van Toivonen noodzakelijk is om serieus mee te doen om de titel. Maar de trainer gaat niet over het technisch beleid meer bij PSV en heeft weinig in te brengen volgens mij. Zo'n beetje alle aankopen zullen wel door Brands gedaan worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan...het kan ook een manier zijn om de prijs hoog te houden natuurlijk. Als Advocaat roept dat Toivonen weg mag, zal een ploeg niet zo 1 2 3 de volle mep betalen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ombegrijpelijk dat Ritzmaier verkracht wordt als back en Schouw op het middenveld mag spelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jong PSV staat trouwens met 0-2 voor in en tegen jong Twente(Locadia en v Overbeek)
voor jong PSV
en Wisgerhof, Castaignos, Landzaat, Verhoek, Cornelisse en Gutierrrez bij Jong Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |