Gewoon voor je houden KTquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar het is schijtirritant als er al een keer tegen je gezegd is dat het ''moeilijk te beoordelen'' was, en dus de ban opgeheven, en vervolgens wordt uitgedragen dat ik er ''niks van geleerd'' heb.
Terwijl ik de eerste keer dus toegegeven lastig te bepalen iets fout gedaan heb (Interpreteerbaar als te weinig bewijslast) wordt dat wel aangehaald als argument.
En dan geen uitleg verder willen geven... Maargoed ik mag hier niet over praten dus daar kap ik dan ook maar mee.
Dus dan draaien we een ploatje !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maargoed ik mag hier niet over praten dus daar kap ik dan ook maar mee.
Gezellig !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
Toezichthouder? Dat is toch zo'n veredelde tewerkgestelden functie?
Zo'n stadswachtachtige Melkertbaan?
Dat mag je aan APK vragen ,,,, Ik heb hem niet bij FoK aangesteldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
Waar heb je pijn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet, ik ben moe, heb pijn en kan niet slapen
Zal ik je rug nog ff doen ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet, ik ben moe, heb pijn en kan niet slapen
Ik hoop dat de gedachte, haar hersteldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,,,,,,,,,, ????????????
Als hij het niet doet moet je maar aan mijn handen denken dan ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat N dat heel erg gaat waarderen....
Dan moet die zelf zijn handen uit de mauwen steken vind ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat N dat heel erg gaat waarderen....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Als hij het niet doet moet je maar aan mijn handen denken dan ...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan moet die zelf zijn handen uit de mauwen steken vind ik
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Lienekien het volgende:
Laat die jongen toch in godsnaam een keer naar de hoeren gaan.
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Lienekien het volgende:
Taakstrafquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
Moeten we hem daar bij begeleiden ? Kan ie toch zel ook welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een (chronisch) spierprobleempje en het huis moet verkoopklaar voor dinsdag....quote:
Dat is dus écht KLUT !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een (chronisch) spierprobleempje en het huis moet verkoopklaar voor dinsdag....
En een zolder vol zooi (die niet van mij is) die uitgezocht/opgeruimd/weggegooid moet worden.
De combinatie maakt dat ik inmiddels en onder de blauwe plekken zit, en amper meer kan tillen of lopen.
En het is nog lang niet klaar
Ja, wat snap je er niet aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we hem daar bij begeleiden ? Kan ie toch zel ook wel
Ja, op leeftijd slaap ik toch al minderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dan blijf je nog een urrtje op,kan jou het schelen !
Oh hemel. En dan nog de warmte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een (chronisch) spierprobleempje en het huis moet verkoopklaar voor dinsdag....
En een zolder vol zooi (die niet van mij is) die uitgezocht/opgeruimd/weggegooid moet worden.
De combinatie maakt dat ik inmiddels en onder de blauwe plekken zit, en amper meer kan tillen of lopen.
En het is nog lang niet klaar
neh... manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]![]()
Zeg ik nu weer verkeerde dingen?
Nou, op zich is het voordeel van de warmte dat ik er nog niet zo beroerd aan toe ben als wanneer het nu koud en nat zou zijn geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh hemel. En dan nog de warmte.
Sterkte!
Het kwam erg serieus over anders, ik zit te twijfellen of ik verkeerde dingen gezegd heb. Moet gelijk naar de hoeren enzo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... kop op ! je kan toch wel tegen een grapje?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah.. Top, kom op, zoek eens een muziekkie op vor Tante Fannquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het kwam erg serieus over anders, ik zit te twijfellen of ik verkeerde dingen gezegd heb. Moet gelijk naar de hoeren enzo...
Snap niet dat een massage gelijk op de sekshoop gegooid moet worden.
Ik vind het sowieso al indrukwekkend dat je met je tong typt, en dan ook nog dubbel....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik begin met dubbele tong te typen geloof ik
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. Top, kom op, zoek eens een muziekkie op vor Tante Fann
Ik type altijd op goed geluk in the Darkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al indrukwekkend dat je met je tong typt, en dan ook nog dubbel....
Fann:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al indrukwekkend dat je met je tong typt, en dan ook nog dubbel....
nah jah spreekwoordelijk enzo....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag wel op Fok! en een paar blote tietjes nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn Prins Albert weer uitgedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
heeft iemand hier piercings?
en zo ja, waar?
Tjah, preutsheid dezen tijd...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag wel op Fok! en een paar blote tietjes niet
Heb je nooit in die topics gekeken ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag wel op Fok! en een paar blote tietjes niet
Neuh. Mis ik veel in mijn leven nu?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je nooit in die topics gekeken ?Ook met die tatoe's enzo....
Is dat wat ik denk dat het is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mijn Prins Albert weer uitgedaan.
niet echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Neuh. Mis ik veel in mijn leven nu?
Jep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat wat ik denk dat het is?
Lijkt me ook nie chill, maartzal wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Snap ik ook niet![]()
Dat moet toch ongelovelijk veel pijn doen? Of niet dan?
Trusten Lien... hopelijk geen aarbevingen meer...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik heb het wel gezien en ik houd het voor gezien.
Net zo pijnlijk als zoiets door je klit te jassen, denk ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat moet toch ongelovelijk veel pijn doen? Of niet dan?
Top, ik denk dat Lien gelijk had, je moet een keer van Bil !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me ook nie chill, maartzal wel.
Wel ooit iets gelezen met een knopje oid dat de ''right spot'' raakte steeds.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo pijnlijk als zoiets door je klit te jassen, denk ik?
Slaap lekker Lienekienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik heb het wel gezien en ik houd het voor gezien.
Dat open seksuele moraal van de jongere generatie lijkt me een generatiekloofje wellicht... Jullie konden er gewoon niet over pratenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Top, ik denk dat Lien gelijk had, je moet een keer van Bil !
Nouja... Een miljoen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]voor geen miljoen !
Ja, zie je wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Top, ik denk dat Lien gelijk had, je moet een keer van Bil !
Laatst hier ook...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:51 schreef Lienekien het volgende:
Jullie willen het niet weten, maar er cirkelt nu al zeker een half uur een helicopter boven de stad.
Misschien zijn er toch gewonden gevallen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:51 schreef Lienekien het volgende:
Jullie willen het niet weten, maar er cirkelt nu al zeker een half uur een helicopter boven de stad.
Ja, 's nachts. In het donker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laatst hier ook...
Kindje van 3 vermist... Ze dachten dat het te watert was gevallen...
Lag dus te slapen in een kast.
Of ze zijn op zoek die heel hard stampend door de stad heeft gelopen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien zijn er toch gewonden gevallen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Of ze zijn op zoek die heel hard stampend door de stad heeft gelopen?
Klote Lequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, op zich is het voordeel van de warmte dat ik er nog niet zo beroerd aan toe ben als wanneer het nu koud en nat zou zijn geweest
Maar qua slapen helpt het niet nee...
Thnx.
Maar laten we het vooral wel over kingtoppie hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
Laten we het niet over kingtoppie moet van bil gaan hebben
Als jij dat zo graag wilt mag je gerust een vraag stellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar laten we het vooral wel over kingtoppie hebben.
* golfer B. routebeschrijving meegeeft.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer B. routebeschrijving meegeeft.
Ook niet op google.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
staat er niks op teletekst dan?
Rtvnoord heeft actueler nieuws over zwaarte en epicentrum. Maar enfin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:59 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ng-in-groningen.html
raar... misschien toch iets gebeurd, als je bijvoorbeeld in de auto op de snelweg rijdt e er komtquote:
Als het zo erg is dan ehm, rij je denk ik wel iets te hard door de bocht of niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
raar... misschien toch iets gebeurd, als je bijvoorbeeld in de auto op de snelweg rijdt e er komt
zo'n beving dan vlieg je toch ook uit de bocht ?![]()
bedenk ik nu pas
Nee, zo zwaar was 'ie echt niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
raar... misschien toch iets gebeurd, als je bijvoorbeeld in de auto op de snelweg rijdt e er komt
zo'n beving dan vlieg je toch ook uit de bocht ?![]()
bedenk ik nu pas
nou je kan toch zo schrikken dat je effe het stuur verkeerd hebt ofzo ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het zo erg is dan ehm, rij je denk ik wel iets te hard door de bocht of niet?
Misschien was hij van die SM gosert, die had toch ook een helicoptert?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, zo zwaar was 'ie echt niet.
En een traumaheli herken ik wel, want ik woon toch al een tijdje onder de aanvliegroute. Die gaat vlot van a naar b, maar deze is de weg kwijt.
quote:Aardbeving onder Loppersum van 3.4 op Schaal van Richter
De provincie Groningen is donderdag rond 22:30 uur opgeschrikt door een aardbeving. De beving was 3.4 op de Schaal van Richter. Het epicentrum lag onder Loppersum.
De schok werd gevoeld van de Stad Groningen tot aan Delfzijl. In enkele plaatsen wordt schades gemeld. Mensen gingen massaal de straat op om de ervaringen met elkaar te delen.
Tweede keer
Woensdag was er ook al een aardbeving in Noord-Groningen. Die had een kracht van 2,4 op de Schaal van Richter.
Door de aardschok belden mensen massaal Radio Noord. Ook bezochten de mensen massaal de de website van RTV Noord op. Daardoor is de site tijdelijk onbereikbaar geweest.
Ik stapte laatst in de auto... Stond die in zijn vrij en had ik de handrem niet strak genoeg aangetrokken... Gleed die zo naar voren.. Bijna tegen een andere auto...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou je kan toch zo schrikken dat je effe het stuur verkeerd hebt ofzo ...
Zo een politie ding heeft infrarood sensorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, zo zwaar was 'ie echt niet.
En een traumaheli herken ik wel, want ik woon toch al een tijdje onder de aanvliegroute. Die gaat vlot van a naar b, maar deze is de weg kwijt.
Welke SM goser is dat? Ik lees de Telegraaf niet, alleen maar teletekst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien was hij van die SM gosert, die had toch ook een helicoptert?
[/quote]quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:05 schreef Lienekien het volgende:
[quote]Aardbeving onder Loppersum van 3.4 op Schaal van Richter
De provincie Groningen is donderdag rond 22:30 uur opgeschrikt door een aardbeving. De beving was 3.4 op de Schaal van Richter. Het epicentrum lag onder Loppersum.
De schok werd gevoeld van de Stad Groningen tot aan Delfzijl. In enkele plaatsen wordt schades gemeld. Mensen gingen massaal de straat op om de ervaringen met elkaar te delen.
Tweede keer
Woensdag was er ook al een aardbeving in Noord-Groningen. Die had een kracht van 2,4 op de Schaal van Richter.
Door de aardschok belden mensen massaal Radio Noord. Ook bezochten de mensen massaal de de website van RTV Noord op. Daardoor is de site tijdelijk onbereikbaar geweest.
[/quote]quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:05 schreef Lienekien het volgende:
[quote]Aardbeving onder Loppersum van 3.4 op Schaal van Richter
Tweede keer
van dat boek !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke SM goser is dat? Ik lees de Telegraaf niet, alleen maar teletekst.
Wirdum?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt loppersum niet heel dicht bij wirdum?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ghehehehe ik wordt zo melig als de pest
Ah, ik dacht al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt ook ergens in groningen, daar woont wat familie van mij.
O leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al.
Ja, is vlakbij!
Valt nog mee dat die dijken niet weer gebroken zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al.
Ja, is vlakbij!
Dat weet je niet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Valt nog mee dat die dijken niet weer gebroken zijn.
fuck ik zie circusolifantn in de clipquote:
Lekker muziekje wel.quote:
oe.. blijf effe verslag doen ! draai ik ondertussen wel muziek,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:14 schreef Lienekien het volgende:
Rtv Noord is ter plaatse en doet verslag van de scheuren in de sporthal in Middelstum.
wat een pokkeherrie Top !quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat een pokkeherrie Top !![]()
dan deze maar![]()
anders moeten ze alles er weer uitfrotten ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef sacha het volgende:
wat ik niet begrijp is dat al die titanium onderdelen in mensen mee de kist of de oven in gaan
Wie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:04 schreef APK het volgende:
Zit iemand hier trouwens op #RoseanneRoast te wachten
ik was al aan het googelenquote:
Ik pleur er op zijn tijd wat neer en verder zal het me aan mijn reet roesten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk ?
Dat hebben we gisteren ook gedaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik pleur er op zijn tijd wat neer en verder zal het me aan mijn reet roesten.
Die banner die jij blijkbaar al dagen niet zietquote:
Ow...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Die banner die jij blijkbaar al dagen niet ziet
Ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik heb geklikt effe kieken ...
ow...quote:
Ik heb geen fucking ideequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat gaat ze doen dan? ik zit op die pagina nu...
Ja die Bolle volgens mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen fucking idee![]()
Gaat toch over dat mens dat 20 jaar geleden wel eens op tv was
Ja 800 jaar geleden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja die Bolle volgens mijwas een serie toch?
Leeft die nog?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja die Bolle volgens mijwas een serie toch?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ja 800 jaar geleden.
Echt, WHO CARES?
Die banner staat al dagen gebijteld boven elk topic.
#geldteveel?
Dat dacht ik welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef APK het volgende:
Kun je deze trouwens ook even snel volblaffen, FANN?
ben niet zo'n 'fann' van naamtopics
Moet ik een Van Gaaltje doen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik zat effe dat otpje te bekijken, maar daar verdiend FOK toch aan?
of moeten ze dat betalen dan?
Ik ga naar het Amsterdamse Bosquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef APK het volgende:
Weekend!![]()
Alleen geen idee wat te gaan doen met die hitte, strand is niet een optie vanuit Amsterdam
Ik zipte altijd al na 1 minuut weg, wat een irritant wijf was dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat zal dan welgeen idee
Hier binnen is het ZO warm, daar kan ik nog onder een boom gaan zitten met hopelijk wat wind.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan de deur niet uit met dit weer
Ik vond het wel een grappige serie, tenminste...... als ik denk wat het is dat het was...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zipte altijd al na 1 minuut weg, wat een irritant wijf was dat.
De supermarkt is een aanrader.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan de deur niet uit met dit weer
Denk nou eens één keer logisch na?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja doe es....
wie verdiet er dan aan?
FOK toch?
ofzoietsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappige serie, tenminste...... als ik denk wat het is dat het was...
Gewoon fokken op je laptop op de wc zonder broek aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
De koelste plek hier in huis is de wc heb ik gemerktMaar ja, om nou de hele dag op de wc te gaan zitten...
Geen tv op de wc dus dat wordt snel saaiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon fokken op je laptop op de wc zonder broek aan.
Ik denk bij mij de badkamerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
De koelste plek hier in huis is de wc heb ik gemerktMaar ja, om nou de hele dag op de wc te gaan zitten...
Verslaafde..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen tv op de wc dus dat wordt snel saai
De airco in de AH op de Elandsgracht was idd een aangename verkoeling op weg naar huisquote:
En dan vind je het gek dat je soms tegen een ban aanloopt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon fokken op je laptop op de wc zonder broek aan.
Ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
HolaIk ga trouwens zo al naar bed. Ben bekaf van dit weer.
Hoeveel ban's heeft toppie al gehad dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat je soms tegen een ban aanloopt.
Jep.. Bel aan aan bij een huis aan de kanaalstraat in leiden... Doet er een vrouw open... Maar ze had iets op der hoofd...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hi !
Heb jij nog iets spannends meegemaakt ?
Ik heb een XL vlakbij daar hebben ze gratis hapjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
De airco in de AH op de Elandsgracht was idd een aangename verkoeling op weg naar huis
Maar om daar nou morgen de hele dag te gaan rondlopen
Fijne nachtrust.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
HolaIk ga trouwens zo al naar bed. Ben bekaf van dit weer.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep.. Bel aan aan bij een huis aan de kanaalstraat in leiden... Doet er een vrouw open... Maar ze had iets op der hoofd...
Nou ze had dus een koptelefoon op haar hoofd gemonteerd, maar omdat dat ding te groot voor haar was had ze tussen haar hoofd en de omsluiting van die koptelefoon een schuursponsje gedaan zodat de koptelefoon stevig op zijn plek bleef zitten..
Zag er erg eigenaardig uit kan ik u vertellen.
2x de helft...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeveel ban's heeft toppie al gehad dan?
Top??? hoeveel, niet praten waarom dat mag niet
Ik heb geen idee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeveel ban's heeft toppie al gehad dan?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
Wij gaan morgen een cruise (....) maken:
https://www.groupon.nl/deals/haarlem/fort-zuid/3620143
Hadden die bon nog liggen en het wordt er goed weer voor (factor 50 insmeren).
Daarna w.s. nog even Haarlem-stad in, want Haarlem Jazz and More.
Wat je ook vaak ziet is die vrouwe met een hoofddoek en die hebben dan hun telefoon zo'nquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]Zo zit een collega van mij ook vaak aan de foon
Of gewoon van die pinguins.. Dat is ook een stom gezicht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat je ook vaak ziet is die vrouwe met een hoofddoek en die hebben dan hun telefoon zo'n
stukkie in die hoofddoek gepropt en dan lopen ze gewoon door die telefoon te lullen,
is ook een heel stom gezicht
Je bakt ze wel bruin KT blijkbaar ? Maar sterktequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
2x de helft...
Hmm een keer van de hele site.... Een keer van R&P.... samen met dm/pm...
En nu weer R&P en DM/PM
Mja paar wel ja...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bakt ze wel bruin KT blijkbaar ? Maar sterkte
Ja die ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of gewoon van die pinguins.. Dat is ook een stom gezicht.
sssssssssssstttttt. niet over Opa hier, anders heb je straks weer hommelusquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja paar wel ja...
En bij de meeste kan ik begrip opbrengen, omdat er wederzijdse moeite is om dingen uit te leggen etc.
Maar ik vind die opa bakkebaard dus schijtirritant, en hij legt juist die bans op dus daar zit ik mooi mee.
Tis gewoon ronduit lelijk...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja die ookik vind het altijd een soort van eh...
middeleeuwen met moderne dingen, het past op de één of andere manier niet bijelkaar,
hoewel ze waarschijnlijk beter met die dingen om kunnen gaan dan ik
Ik kan die kutbanner niet wegklikken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
Wij gaan morgen een cruise (....) maken:
https://www.groupon.nl/deals/haarlem/fort-zuid/3620143
Hadden die bon nog liggen en het wordt er goed weer voor (factor 50 insmeren).
Zolang APK er geen problemen mee heeftquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
anders laten we die TT nog effe een paar weekjes zo !
Hoezo naar dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis gewoon ronduit lelijk...
Sowieso heb ik een beetje naar idee bij dat soort vrouwtjes...
Ach hij mag het weten.. Als hij die conclusie zelf niet zou kunnen trekken (al dan niet alleen al door zijn eigen reacties) dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sssssssssssstttttt. niet over Opa hier, anders heb je straks weer hommelus
Ja dat heeft ie welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang APK er geen problemen mee heeft
Waf!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Blaf je wel effe mee !
Het is compleet het tegenovergestelde van integreren door dat soort kleding te dragen.... Komt inderdaad primitief over... En ik kan er niks aan doen maar krijg er van die onderdrukkingsgevoelens bij.quote:
Ah... ja ik ben er ook niet dol opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is compleet het tegenovergestelde van integreren door dat soort kleding te dragen.... Komt inderdaad primitief over... En ik kan er niks aan doen maar krijg er van die onderdrukkingsgevoelens bij.
Gothics doen het uit vrije wil, maar wat zijn emo's ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is compleet het tegenovergestelde van integreren door dat soort kleding te dragen.... Komt inderdaad primitief over... En ik kan er niks aan doen maar krijg er van die onderdrukkingsgevoelens bij.
Tegenovergestelde van integreren... Eigenlijk dus afzetten aan de maatschappij... Ik zou ze haast vergelijken met gothics / emo's, maar dan half gedwongen door mannen die zich tevens afzetten aan de nederlandse maatschappij.
Ook zoiets toch? Ongeveer hetzelfde dacht ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gothics doen het uit vrije wil, maar wat zijn emo's ?
weet ik niet !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook zoiets toch? Ongeveer hetzelfde dacht ik
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik niet !effe googelen
![]()
Muziek !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand nog een mediteer techniek oid wat een beetje helpt?
Kweek je eigen wiet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik luister altijd wel muziek... Lekker treuren at the moment..quote:
Als ik niet kan slapen stel ik mij altijd voor dat mijn lichaam warmer wordt (of -bij deze temperaturen- een bepaalde kleur krijgt) als ik inadem en dat dat omhoog trekt, elke keer als ik inadem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ben je weer depri? of nog steeds eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik luister altijd wel muziek... Lekker treuren at the moment..
Kut depressie
Serieus ???quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen stel ik mij altijd voor dat mijn lichaam warmer wordt (of -bij deze temperaturen- een bepaalde kleur krijgt) als ik inadem en dat dat omhoog trekt, elke keer als ik inadem.
Vaak slaap ik al voordat ik mijn hoofd bereik.
Denk wel dat die pillentjes helpen, kan nu gewoon nuchter door blijven typen ook al zit er een negatief gevoel aandacht te trekken ergens in mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je weer depri? of nog steeds eigenlijk?![]()
helpen die pilletjes niet?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen stel ik mij altijd voor dat mijn lichaam warmer wordt (of -bij deze temperaturen- een bepaalde kleur krijgt) als ik inadem en dat dat omhoog trekt, elke keer als ik inadem.
Vaak slaap ik al voordat ik mijn hoofd bereik.
Kreeg je steken in je hart door die pilletjes, of had je dat daarvoor ook al ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk wel dat die pillentjes helpen, kan nu gewoon nuchter door blijven typen ook al zit er een negatief gevoel aandacht te trekken ergens in mij.
Sowieso kreeg ik eerst ook steken in mijn hart die heb ik nu haast nooit meer.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Serieus ???![]()
ga ik ook eens proberendan wil ik paars worden ofzo
of lila !
Nee, kreeg juist steken zonder die pilletjes... Omdat dat negatieve gevoel erg diep ging...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kreeg je steken in je hart door die pilletjes, of had je dat daarvoor ook al ?![]()
waar heb je dan een negatief gevoel over? over jezelf?
Groen, dan mag ik doorrijden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Probeer dat dan ook Top, kies je een mooie kleur uit, wat vindt je een mooie kleur?
Ja dat ten eerste, geen rare dingen doen !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, kreeg juist steken zonder die pilletjes... Omdat dat negatieve gevoel erg diep ging...
Nooit over mezelf eigenlijk... Ik kijk meer neer op de wereld... Wil het ergens niet meemaken allemaal en ontwijken... Maar wachten op de dood duurt ook weer zo lang
Ok dit klinkt eng, sorry, ik wil jullie niet bang maken... Beloof dat ik mezelf niks aandoe.
nah...... daar vrolijk je ook niet echt van op denk ik !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat ten eerste, geen rare dingen doen !
Ik denk dat ik je wel een beetje begrijp... soms is het gewoon een kutwereld, dat is gewoon zo !
maar er zijn ook wel hele mooie dingen, die zijn soms maar klein, die moet je zoeken eigenlijk
Of groen zien van misselijkheidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Groen, dan mag ik doorrijden.
Ik vind het een beetje raar dat jij neerkijkt op de wereld, wat heb jij allemaal al gepresteerd dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, kreeg juist steken zonder die pilletjes... Omdat dat negatieve gevoel erg diep ging...
Nooit over mezelf eigenlijk... Ik kijk meer neer op de wereld... Wil het ergens niet meemaken allemaal en ontwijken... Maar wachten op de dood duurt ook weer zo lang
Ok dit klinkt eng, sorry, ik wil jullie niet bang maken... Beloof dat ik mezelf niks aandoe.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Groen, dan mag ik doorrijden.
Mja ik zie ze niet echt meer denk ik dan... Die hele mooie dingen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik je wel een beetje begrijp... soms is het gewoon een kutwereld, dat is gewoon zo !
maar er zijn ook wel hele mooie dingen, die zijn soms maar klein, die moet je zoeken eigenlijk
Top je bent een beetje aan het zwelgen hoor....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik zie ze niet echt meer denk ik dan... Die hele mooie dingen.
Volgens mij zie jij best wel mooie dingen: Aandacht op het internet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik zie ze niet echt meer denk ik dan... Die hele mooie dingen.
Ik kijk niet neer op de wereld uit verwaandheidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat jij neerkijkt op de wereld, wat heb jij allemaal al gepresteerd dan?
Zelf heb ik een verleden met ernstige paniekaanvallen, maar tegenwoordig voel ik mij gewoon goed omdat ik keihard werk en niet meer 24/7 op het internet zit.
Misschien moet jij ook eens proberen om normaal te doen ipv speciaal?
Zo speciaal ben je volgens mij namelijk niet, genoeg mensen met een moeilijke jeugd of whatever.
Waarom ga ik hier op in?
presteert is het volgens mijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk niet neer op de wereld uit verwaandheidSowieso jezelf beter voelen dan iets of iemand anders omdat je dingen ''presteerd'' vind ik al achterlijk.
En wat bedoel je met dat laatste?
"presteerd"quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk niet neer op de wereld uit verwaandheidSowieso jezelf beter voelen dan iets of iemand anders omdat je dingen ''presteerd'' vind ik al achterlijk.
En wat bedoel je met dat laatste?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik niet !effe googelen
![]()
ongelovelijke kutplaat was dit trouwensquote:
De 'r' zit toch niet in dat kofschip ding?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
presteert is het volgens mij![]()
deed je bij mij gisteren ook![]()
weet ik nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
De 'r' zit toch niet in dat kofschip ding?
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Top je bent een beetje aan het zwelgen hoor....![]()
Je moet eigenlijk effe een schop onder je kont hebben
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij best wel mooie dingen: Aandacht op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |