Gewoon voor je houden KTquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar het is schijtirritant als er al een keer tegen je gezegd is dat het ''moeilijk te beoordelen'' was, en dus de ban opgeheven, en vervolgens wordt uitgedragen dat ik er ''niks van geleerd'' heb.
Terwijl ik de eerste keer dus toegegeven lastig te bepalen iets fout gedaan heb (Interpreteerbaar als te weinig bewijslast) wordt dat wel aangehaald als argument.
En dan geen uitleg verder willen geven... Maargoed ik mag hier niet over praten dus daar kap ik dan ook maar mee.
Dus dan draaien we een ploatje !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maargoed ik mag hier niet over praten dus daar kap ik dan ook maar mee.
Gezellig !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
Toezichthouder? Dat is toch zo'n veredelde tewerkgestelden functie?
Zo'n stadswachtachtige Melkertbaan?
Dat mag je aan APK vragen ,,,, Ik heb hem niet bij FoK aangesteldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
Waar heb je pijn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet, ik ben moe, heb pijn en kan niet slapen
Zal ik je rug nog ff doen ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet, ik ben moe, heb pijn en kan niet slapen
Ik hoop dat de gedachte, haar hersteldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,,,,,,,,,, ????????????
Als hij het niet doet moet je maar aan mijn handen denken dan ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat N dat heel erg gaat waarderen....
Dan moet die zelf zijn handen uit de mauwen steken vind ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat N dat heel erg gaat waarderen....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Als hij het niet doet moet je maar aan mijn handen denken dan ...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan moet die zelf zijn handen uit de mauwen steken vind ik
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Lienekien het volgende:
Laat die jongen toch in godsnaam een keer naar de hoeren gaan.
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Lienekien het volgende:
Taakstrafquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
Moeten we hem daar bij begeleiden ? Kan ie toch zel ook welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een (chronisch) spierprobleempje en het huis moet verkoopklaar voor dinsdag....quote:
Dat is dus écht KLUT !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een (chronisch) spierprobleempje en het huis moet verkoopklaar voor dinsdag....
En een zolder vol zooi (die niet van mij is) die uitgezocht/opgeruimd/weggegooid moet worden.
De combinatie maakt dat ik inmiddels en onder de blauwe plekken zit, en amper meer kan tillen of lopen.
En het is nog lang niet klaar
Ja, wat snap je er niet aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we hem daar bij begeleiden ? Kan ie toch zel ook wel
Ja, op leeftijd slaap ik toch al minderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dan blijf je nog een urrtje op,kan jou het schelen !
Oh hemel. En dan nog de warmte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een (chronisch) spierprobleempje en het huis moet verkoopklaar voor dinsdag....
En een zolder vol zooi (die niet van mij is) die uitgezocht/opgeruimd/weggegooid moet worden.
De combinatie maakt dat ik inmiddels en onder de blauwe plekken zit, en amper meer kan tillen of lopen.
En het is nog lang niet klaar
neh... manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]![]()
Zeg ik nu weer verkeerde dingen?
Nou, op zich is het voordeel van de warmte dat ik er nog niet zo beroerd aan toe ben als wanneer het nu koud en nat zou zijn geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh hemel. En dan nog de warmte.
Sterkte!
Het kwam erg serieus over anders, ik zit te twijfellen of ik verkeerde dingen gezegd heb. Moet gelijk naar de hoeren enzo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... kop op ! je kan toch wel tegen een grapje?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah.. Top, kom op, zoek eens een muziekkie op vor Tante Fannquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het kwam erg serieus over anders, ik zit te twijfellen of ik verkeerde dingen gezegd heb. Moet gelijk naar de hoeren enzo...
Snap niet dat een massage gelijk op de sekshoop gegooid moet worden.
Ik vind het sowieso al indrukwekkend dat je met je tong typt, en dan ook nog dubbel....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik begin met dubbele tong te typen geloof ik
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. Top, kom op, zoek eens een muziekkie op vor Tante Fann
Ik type altijd op goed geluk in the Darkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al indrukwekkend dat je met je tong typt, en dan ook nog dubbel....
Fann:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al indrukwekkend dat je met je tong typt, en dan ook nog dubbel....
nah jah spreekwoordelijk enzo....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag wel op Fok! en een paar blote tietjes nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn Prins Albert weer uitgedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
heeft iemand hier piercings?
en zo ja, waar?
Tjah, preutsheid dezen tijd...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag wel op Fok! en een paar blote tietjes niet
Heb je nooit in die topics gekeken ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat mag wel op Fok! en een paar blote tietjes niet
Neuh. Mis ik veel in mijn leven nu?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb je nooit in die topics gekeken ?Ook met die tatoe's enzo....
Is dat wat ik denk dat het is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb mijn Prins Albert weer uitgedaan.
niet echtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Neuh. Mis ik veel in mijn leven nu?
Jep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat wat ik denk dat het is?
Lijkt me ook nie chill, maartzal wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Snap ik ook niet![]()
Dat moet toch ongelovelijk veel pijn doen? Of niet dan?
Trusten Lien... hopelijk geen aarbevingen meer...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik heb het wel gezien en ik houd het voor gezien.
Net zo pijnlijk als zoiets door je klit te jassen, denk ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat moet toch ongelovelijk veel pijn doen? Of niet dan?
Top, ik denk dat Lien gelijk had, je moet een keer van Bil !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me ook nie chill, maartzal wel.
Wel ooit iets gelezen met een knopje oid dat de ''right spot'' raakte steeds.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo pijnlijk als zoiets door je klit te jassen, denk ik?
Slaap lekker Lienekienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik heb het wel gezien en ik houd het voor gezien.
Dat open seksuele moraal van de jongere generatie lijkt me een generatiekloofje wellicht... Jullie konden er gewoon niet over pratenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Top, ik denk dat Lien gelijk had, je moet een keer van Bil !
Nouja... Een miljoen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]voor geen miljoen !
Ja, zie je wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Top, ik denk dat Lien gelijk had, je moet een keer van Bil !
Laatst hier ook...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:51 schreef Lienekien het volgende:
Jullie willen het niet weten, maar er cirkelt nu al zeker een half uur een helicopter boven de stad.
Misschien zijn er toch gewonden gevallen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:51 schreef Lienekien het volgende:
Jullie willen het niet weten, maar er cirkelt nu al zeker een half uur een helicopter boven de stad.
Ja, 's nachts. In het donker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laatst hier ook...
Kindje van 3 vermist... Ze dachten dat het te watert was gevallen...
Lag dus te slapen in een kast.
Of ze zijn op zoek die heel hard stampend door de stad heeft gelopen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien zijn er toch gewonden gevallen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Of ze zijn op zoek die heel hard stampend door de stad heeft gelopen?
Klote Lequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, op zich is het voordeel van de warmte dat ik er nog niet zo beroerd aan toe ben als wanneer het nu koud en nat zou zijn geweest
Maar qua slapen helpt het niet nee...
Thnx.
Maar laten we het vooral wel over kingtoppie hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
Laten we het niet over kingtoppie moet van bil gaan hebben
Als jij dat zo graag wilt mag je gerust een vraag stellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar laten we het vooral wel over kingtoppie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |