quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan moet die zelf zijn handen uit de mauwen steken vind ik
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Lienekien het volgende:
Laat die jongen toch in godsnaam een keer naar de hoeren gaan.
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Lienekien het volgende:
Taakstrafquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:24 schreef Leandra het volgende:
Toezichthouder? Dat is toch zo'n veredelde tewerkgestelden functie?
Zo'n stadswachtachtige Melkertbaan?
Moeten we hem daar bij begeleiden ? Kan ie toch zel ook welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:32 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een (chronisch) spierprobleempje en het huis moet verkoopklaar voor dinsdag....quote:
Dat is dus écht KLUT !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een (chronisch) spierprobleempje en het huis moet verkoopklaar voor dinsdag....
En een zolder vol zooi (die niet van mij is) die uitgezocht/opgeruimd/weggegooid moet worden.
De combinatie maakt dat ik inmiddels en onder de blauwe plekken zit, en amper meer kan tillen of lopen.
En het is nog lang niet klaar
Ja, wat snap je er niet aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten we hem daar bij begeleiden ? Kan ie toch zel ook wel
Ja, op leeftijd slaap ik toch al minderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... dan blijf je nog een urrtje op,kan jou het schelen !
Oh hemel. En dan nog de warmte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een (chronisch) spierprobleempje en het huis moet verkoopklaar voor dinsdag....
En een zolder vol zooi (die niet van mij is) die uitgezocht/opgeruimd/weggegooid moet worden.
De combinatie maakt dat ik inmiddels en onder de blauwe plekken zit, en amper meer kan tillen of lopen.
En het is nog lang niet klaar
neh... manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]![]()
Zeg ik nu weer verkeerde dingen?
Nou, op zich is het voordeel van de warmte dat ik er nog niet zo beroerd aan toe ben als wanneer het nu koud en nat zou zijn geweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh hemel. En dan nog de warmte.
Sterkte!
Het kwam erg serieus over anders, ik zit te twijfellen of ik verkeerde dingen gezegd heb. Moet gelijk naar de hoeren enzo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... kop op ! je kan toch wel tegen een grapje?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |