Lijkt me ook nie chill, maartzal wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Snap ik ook niet![]()
Dat moet toch ongelovelijk veel pijn doen? Of niet dan?
Trusten Lien... hopelijk geen aarbevingen meer...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef Lienekien het volgende:
Nou, ik heb het wel gezien en ik houd het voor gezien.
Net zo pijnlijk als zoiets door je klit te jassen, denk ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat moet toch ongelovelijk veel pijn doen? Of niet dan?
Top, ik denk dat Lien gelijk had, je moet een keer van Bil !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me ook nie chill, maartzal wel.
Wel ooit iets gelezen met een knopje oid dat de ''right spot'' raakte steeds.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Net zo pijnlijk als zoiets door je klit te jassen, denk ik?
Dat open seksuele moraal van de jongere generatie lijkt me een generatiekloofje wellicht... Jullie konden er gewoon niet over pratenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Top, ik denk dat Lien gelijk had, je moet een keer van Bil !
Nouja... Een miljoen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]voor geen miljoen !
Ja, zie je wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Top, ik denk dat Lien gelijk had, je moet een keer van Bil !
Laatst hier ook...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:51 schreef Lienekien het volgende:
Jullie willen het niet weten, maar er cirkelt nu al zeker een half uur een helicopter boven de stad.
Misschien zijn er toch gewonden gevallen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:51 schreef Lienekien het volgende:
Jullie willen het niet weten, maar er cirkelt nu al zeker een half uur een helicopter boven de stad.
Ja, 's nachts. In het donker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laatst hier ook...
Kindje van 3 vermist... Ze dachten dat het te watert was gevallen...
Lag dus te slapen in een kast.
Of ze zijn op zoek die heel hard stampend door de stad heeft gelopen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Misschien zijn er toch gewonden gevallen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Of ze zijn op zoek die heel hard stampend door de stad heeft gelopen?
Klote Lequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, op zich is het voordeel van de warmte dat ik er nog niet zo beroerd aan toe ben als wanneer het nu koud en nat zou zijn geweest
Maar qua slapen helpt het niet nee...
Thnx.
Maar laten we het vooral wel over kingtoppie hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
Laten we het niet over kingtoppie moet van bil gaan hebben
Als jij dat zo graag wilt mag je gerust een vraag stellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar laten we het vooral wel over kingtoppie hebben.
* golfer B. routebeschrijving meegeeft.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer B. routebeschrijving meegeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |