Nee, kreeg juist steken zonder die pilletjes... Omdat dat negatieve gevoel erg diep ging...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kreeg je steken in je hart door die pilletjes, of had je dat daarvoor ook al ?![]()
waar heb je dan een negatief gevoel over? over jezelf?
Groen, dan mag ik doorrijden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Probeer dat dan ook Top, kies je een mooie kleur uit, wat vindt je een mooie kleur?
Ja dat ten eerste, geen rare dingen doen !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, kreeg juist steken zonder die pilletjes... Omdat dat negatieve gevoel erg diep ging...
Nooit over mezelf eigenlijk... Ik kijk meer neer op de wereld... Wil het ergens niet meemaken allemaal en ontwijken... Maar wachten op de dood duurt ook weer zo lang
Ok dit klinkt eng, sorry, ik wil jullie niet bang maken... Beloof dat ik mezelf niks aandoe.
nah...... daar vrolijk je ook niet echt van op denk ik !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat ten eerste, geen rare dingen doen !
Ik denk dat ik je wel een beetje begrijp... soms is het gewoon een kutwereld, dat is gewoon zo !
maar er zijn ook wel hele mooie dingen, die zijn soms maar klein, die moet je zoeken eigenlijk
Of groen zien van misselijkheidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Groen, dan mag ik doorrijden.
Ik vind het een beetje raar dat jij neerkijkt op de wereld, wat heb jij allemaal al gepresteerd dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, kreeg juist steken zonder die pilletjes... Omdat dat negatieve gevoel erg diep ging...
Nooit over mezelf eigenlijk... Ik kijk meer neer op de wereld... Wil het ergens niet meemaken allemaal en ontwijken... Maar wachten op de dood duurt ook weer zo lang
Ok dit klinkt eng, sorry, ik wil jullie niet bang maken... Beloof dat ik mezelf niks aandoe.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Groen, dan mag ik doorrijden.
Mja ik zie ze niet echt meer denk ik dan... Die hele mooie dingen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik je wel een beetje begrijp... soms is het gewoon een kutwereld, dat is gewoon zo !
maar er zijn ook wel hele mooie dingen, die zijn soms maar klein, die moet je zoeken eigenlijk
Top je bent een beetje aan het zwelgen hoor....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik zie ze niet echt meer denk ik dan... Die hele mooie dingen.
Volgens mij zie jij best wel mooie dingen: Aandacht op het internet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja ik zie ze niet echt meer denk ik dan... Die hele mooie dingen.
Ik kijk niet neer op de wereld uit verwaandheidquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat jij neerkijkt op de wereld, wat heb jij allemaal al gepresteerd dan?
Zelf heb ik een verleden met ernstige paniekaanvallen, maar tegenwoordig voel ik mij gewoon goed omdat ik keihard werk en niet meer 24/7 op het internet zit.
Misschien moet jij ook eens proberen om normaal te doen ipv speciaal?
Zo speciaal ben je volgens mij namelijk niet, genoeg mensen met een moeilijke jeugd of whatever.
Waarom ga ik hier op in?
presteert is het volgens mijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk niet neer op de wereld uit verwaandheidSowieso jezelf beter voelen dan iets of iemand anders omdat je dingen ''presteerd'' vind ik al achterlijk.
En wat bedoel je met dat laatste?
"presteerd"quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk niet neer op de wereld uit verwaandheidSowieso jezelf beter voelen dan iets of iemand anders omdat je dingen ''presteerd'' vind ik al achterlijk.
En wat bedoel je met dat laatste?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik niet !effe googelen
![]()
ongelovelijke kutplaat was dit trouwensquote:
De 'r' zit toch niet in dat kofschip ding?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
presteert is het volgens mij![]()
deed je bij mij gisteren ook![]()
weet ik nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
De 'r' zit toch niet in dat kofschip ding?
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Top je bent een beetje aan het zwelgen hoor....![]()
Je moet eigenlijk effe een schop onder je kont hebben
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij best wel mooie dingen: Aandacht op het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |