Ja dat heeft ie welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang APK er geen problemen mee heeft
Waf!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Blaf je wel effe mee !
Het is compleet het tegenovergestelde van integreren door dat soort kleding te dragen.... Komt inderdaad primitief over... En ik kan er niks aan doen maar krijg er van die onderdrukkingsgevoelens bij.quote:
Ah... ja ik ben er ook niet dol opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is compleet het tegenovergestelde van integreren door dat soort kleding te dragen.... Komt inderdaad primitief over... En ik kan er niks aan doen maar krijg er van die onderdrukkingsgevoelens bij.
Gothics doen het uit vrije wil, maar wat zijn emo's ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is compleet het tegenovergestelde van integreren door dat soort kleding te dragen.... Komt inderdaad primitief over... En ik kan er niks aan doen maar krijg er van die onderdrukkingsgevoelens bij.
Tegenovergestelde van integreren... Eigenlijk dus afzetten aan de maatschappij... Ik zou ze haast vergelijken met gothics / emo's, maar dan half gedwongen door mannen die zich tevens afzetten aan de nederlandse maatschappij.
Ook zoiets toch? Ongeveer hetzelfde dacht ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gothics doen het uit vrije wil, maar wat zijn emo's ?
weet ik niet !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook zoiets toch? Ongeveer hetzelfde dacht ik
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik niet !effe googelen
![]()
Muziek !quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand nog een mediteer techniek oid wat een beetje helpt?
Kweek je eigen wiet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ik luister altijd wel muziek... Lekker treuren at the moment..quote:
Als ik niet kan slapen stel ik mij altijd voor dat mijn lichaam warmer wordt (of -bij deze temperaturen- een bepaalde kleur krijgt) als ik inadem en dat dat omhoog trekt, elke keer als ik inadem.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
Ben je weer depri? of nog steeds eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik luister altijd wel muziek... Lekker treuren at the moment..
Kut depressie
Serieus ???quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen stel ik mij altijd voor dat mijn lichaam warmer wordt (of -bij deze temperaturen- een bepaalde kleur krijgt) als ik inadem en dat dat omhoog trekt, elke keer als ik inadem.
Vaak slaap ik al voordat ik mijn hoofd bereik.
Denk wel dat die pillentjes helpen, kan nu gewoon nuchter door blijven typen ook al zit er een negatief gevoel aandacht te trekken ergens in mij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je weer depri? of nog steeds eigenlijk?![]()
helpen die pilletjes niet?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen stel ik mij altijd voor dat mijn lichaam warmer wordt (of -bij deze temperaturen- een bepaalde kleur krijgt) als ik inadem en dat dat omhoog trekt, elke keer als ik inadem.
Vaak slaap ik al voordat ik mijn hoofd bereik.
Kreeg je steken in je hart door die pilletjes, of had je dat daarvoor ook al ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk wel dat die pillentjes helpen, kan nu gewoon nuchter door blijven typen ook al zit er een negatief gevoel aandacht te trekken ergens in mij.
Sowieso kreeg ik eerst ook steken in mijn hart die heb ik nu haast nooit meer.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Serieus ???![]()
ga ik ook eens proberendan wil ik paars worden ofzo
of lila !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |