anders moeten ze alles er weer uitfrotten ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef sacha het volgende:
wat ik niet begrijp is dat al die titanium onderdelen in mensen mee de kist of de oven in gaan
Wie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:04 schreef APK het volgende:
Zit iemand hier trouwens op #RoseanneRoast te wachten
ik was al aan het googelenquote:
Ik pleur er op zijn tijd wat neer en verder zal het me aan mijn reet roesten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk ?
Dat hebben we gisteren ook gedaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik pleur er op zijn tijd wat neer en verder zal het me aan mijn reet roesten.
Die banner die jij blijkbaar al dagen niet zietquote:
Ow...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Die banner die jij blijkbaar al dagen niet ziet
Ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik heb geklikt effe kieken ...
ow...quote:
Ik heb geen fucking ideequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat gaat ze doen dan? ik zit op die pagina nu...
Ja die Bolle volgens mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb geen fucking idee![]()
Gaat toch over dat mens dat 20 jaar geleden wel eens op tv was
Ja 800 jaar geleden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja die Bolle volgens mijwas een serie toch?
Leeft die nog?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja die Bolle volgens mijwas een serie toch?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ja 800 jaar geleden.
Echt, WHO CARES?
Die banner staat al dagen gebijteld boven elk topic.
#geldteveel?
Dat dacht ik welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef APK het volgende:
Kun je deze trouwens ook even snel volblaffen, FANN?
ben niet zo'n 'fann' van naamtopics
Moet ik een Van Gaaltje doen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik zat effe dat otpje te bekijken, maar daar verdiend FOK toch aan?
of moeten ze dat betalen dan?
Ik ga naar het Amsterdamse Bosquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:59 schreef APK het volgende:
Weekend!![]()
Alleen geen idee wat te gaan doen met die hitte, strand is niet een optie vanuit Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |