* golfer B. routebeschrijving meegeeft.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer B. routebeschrijving meegeeft.
Ook niet op google.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
staat er niks op teletekst dan?
Rtvnoord heeft actueler nieuws over zwaarte en epicentrum. Maar enfin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:59 schreef Bluezz het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ng-in-groningen.html
raar... misschien toch iets gebeurd, als je bijvoorbeeld in de auto op de snelweg rijdt e er komtquote:
Als het zo erg is dan ehm, rij je denk ik wel iets te hard door de bocht of niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
raar... misschien toch iets gebeurd, als je bijvoorbeeld in de auto op de snelweg rijdt e er komt
zo'n beving dan vlieg je toch ook uit de bocht ?![]()
bedenk ik nu pas
Nee, zo zwaar was 'ie echt niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
raar... misschien toch iets gebeurd, als je bijvoorbeeld in de auto op de snelweg rijdt e er komt
zo'n beving dan vlieg je toch ook uit de bocht ?![]()
bedenk ik nu pas
nou je kan toch zo schrikken dat je effe het stuur verkeerd hebt ofzo ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als het zo erg is dan ehm, rij je denk ik wel iets te hard door de bocht of niet?
Misschien was hij van die SM gosert, die had toch ook een helicoptert?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, zo zwaar was 'ie echt niet.
En een traumaheli herken ik wel, want ik woon toch al een tijdje onder de aanvliegroute. Die gaat vlot van a naar b, maar deze is de weg kwijt.
quote:Aardbeving onder Loppersum van 3.4 op Schaal van Richter
De provincie Groningen is donderdag rond 22:30 uur opgeschrikt door een aardbeving. De beving was 3.4 op de Schaal van Richter. Het epicentrum lag onder Loppersum.
De schok werd gevoeld van de Stad Groningen tot aan Delfzijl. In enkele plaatsen wordt schades gemeld. Mensen gingen massaal de straat op om de ervaringen met elkaar te delen.
Tweede keer
Woensdag was er ook al een aardbeving in Noord-Groningen. Die had een kracht van 2,4 op de Schaal van Richter.
Door de aardschok belden mensen massaal Radio Noord. Ook bezochten de mensen massaal de de website van RTV Noord op. Daardoor is de site tijdelijk onbereikbaar geweest.
Ik stapte laatst in de auto... Stond die in zijn vrij en had ik de handrem niet strak genoeg aangetrokken... Gleed die zo naar voren.. Bijna tegen een andere auto...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou je kan toch zo schrikken dat je effe het stuur verkeerd hebt ofzo ...
Zo een politie ding heeft infrarood sensorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, zo zwaar was 'ie echt niet.
En een traumaheli herken ik wel, want ik woon toch al een tijdje onder de aanvliegroute. Die gaat vlot van a naar b, maar deze is de weg kwijt.
Welke SM goser is dat? Ik lees de Telegraaf niet, alleen maar teletekst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien was hij van die SM gosert, die had toch ook een helicoptert?
[/quote]quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:05 schreef Lienekien het volgende:
[quote]Aardbeving onder Loppersum van 3.4 op Schaal van Richter
De provincie Groningen is donderdag rond 22:30 uur opgeschrikt door een aardbeving. De beving was 3.4 op de Schaal van Richter. Het epicentrum lag onder Loppersum.
De schok werd gevoeld van de Stad Groningen tot aan Delfzijl. In enkele plaatsen wordt schades gemeld. Mensen gingen massaal de straat op om de ervaringen met elkaar te delen.
Tweede keer
Woensdag was er ook al een aardbeving in Noord-Groningen. Die had een kracht van 2,4 op de Schaal van Richter.
Door de aardschok belden mensen massaal Radio Noord. Ook bezochten de mensen massaal de de website van RTV Noord op. Daardoor is de site tijdelijk onbereikbaar geweest.
[/quote]quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:05 schreef Lienekien het volgende:
[quote]Aardbeving onder Loppersum van 3.4 op Schaal van Richter
Tweede keer
van dat boek !quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Welke SM goser is dat? Ik lees de Telegraaf niet, alleen maar teletekst.
Wirdum?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt loppersum niet heel dicht bij wirdum?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ghehehehe ik wordt zo melig als de pest
Ah, ik dacht al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt ook ergens in groningen, daar woont wat familie van mij.
O leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al.
Ja, is vlakbij!
Valt nog mee dat die dijken niet weer gebroken zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al.
Ja, is vlakbij!
Dat weet je niet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Valt nog mee dat die dijken niet weer gebroken zijn.
fuck ik zie circusolifantn in de clipquote:
Lekker muziekje wel.quote:
oe.. blijf effe verslag doen ! draai ik ondertussen wel muziek,quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:14 schreef Lienekien het volgende:
Rtv Noord is ter plaatse en doet verslag van de scheuren in de sporthal in Middelstum.
wat een pokkeherrie Top !quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat een pokkeherrie Top !![]()
dan deze maar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |