Ik zipte altijd al na 1 minuut weg, wat een irritant wijf was dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat zal dan welgeen idee
Hier binnen is het ZO warm, daar kan ik nog onder een boom gaan zitten met hopelijk wat wind.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan de deur niet uit met dit weer
Ik vond het wel een grappige serie, tenminste...... als ik denk wat het is dat het was...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zipte altijd al na 1 minuut weg, wat een irritant wijf was dat.
De supermarkt is een aanrader.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kan de deur niet uit met dit weer
Denk nou eens één keer logisch na?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja doe es....
wie verdiet er dan aan?
FOK toch?
ofzoietsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vond het wel een grappige serie, tenminste...... als ik denk wat het is dat het was...
Gewoon fokken op je laptop op de wc zonder broek aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
De koelste plek hier in huis is de wc heb ik gemerktMaar ja, om nou de hele dag op de wc te gaan zitten...
Geen tv op de wc dus dat wordt snel saaiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon fokken op je laptop op de wc zonder broek aan.
Ik denk bij mij de badkamerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef Karina het volgende:
De koelste plek hier in huis is de wc heb ik gemerktMaar ja, om nou de hele dag op de wc te gaan zitten...
Verslaafde..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen tv op de wc dus dat wordt snel saai
De airco in de AH op de Elandsgracht was idd een aangename verkoeling op weg naar huisquote:
En dan vind je het gek dat je soms tegen een ban aanloopt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon fokken op je laptop op de wc zonder broek aan.
Ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
HolaIk ga trouwens zo al naar bed. Ben bekaf van dit weer.
Hoeveel ban's heeft toppie al gehad dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat je soms tegen een ban aanloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |