SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are only 151 Pokémon.
Altijd boven CDA uiteraard.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
FIGHT!
Ik zeg dat de d66 de betere is, maar dat spreekt voorzich
Kan iemand mij weer even oprapen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef golfer het volgende:
Piet Keizer was minder veelzijdig dan Dennis Bergkamp.
Dus ik ben voor Bergkamp.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef golfer het volgende:
Piet Keizer was minder veelzijdig dan Dennis Bergkamp.
Dus ik ben voor Bergkamp.
Net heb je verteld dat je nooit het huis uitkwam dus ik ben bang dat niemand binnen dit topic toereikend kan zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan iemand mij weer even oprapen?
Mijn christelijke school was heel relaxt en helemaal niet opdringerigquote:
Dit is pas het 3e infoblokje van de avond johquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:45 schreef Paxcon het volgende:
Extra info
Minder info, meer stellingen!
bustedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marc Sluszny (Antwerpen, 1 februari 1962) is een avonturier, sportman en auteur. Hij probeert steeds mentale en fysieke grenzen te verleggen door middel van extreme sporten. Hij behoorde tot het nationale Belgische team in verschillende sportdisciplines en verbrak meerderde records.
Ik weet inmiddels waar deze extra info letterlijk vandaan komt:
WIKIPEDIA
BEDANKT EO
Ik was een paar weken geleden in de Bijbelbelt en waar scholen eerst normaal Christelijk waren zijn die scholen steeds extremer geworden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn christelijke school was heel relaxt en helemaal niet opdringerigMaar griffo scholen
Ja inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
waar is de optie ja zonder spirituele shit erbij?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef JackHerrer het volgende:
Stellingmaker heeft problemen thuis.
Vreemd ja, hij is meer een Rambo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef Rickazio het volgende:
waarom doet die kerel me denken aan arnold schwarzenegger
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben op het laatst moment geswitched. Hoop dat het goed was, maar eigenlijk moet je op je eerste gevoel uitgaan voor het juiste antwoord.
Bij twijfel altijd C.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben op het laatst moment geswitched. Hoop dat het goed was, maar eigenlijk moet je op je eerste gevoel uitgaan voor het juiste antwoord.
Ja, maar morgen jij dus?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:51 schreef Paxcon het volgende:
Alsof dat ''sprinten'' iets voorsteldeCompleet veilig door dat touw
Ik welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
Ik kan godverdomme niet copy/pasten vanuit dat tweede scherm.
Ik wel van wikipedia en dat komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:52 schreef Specularium het volgende:
Ik kan godverdomme niet copy/pasten vanuit dat tweede scherm.
quote:RT @cescolevens: Heb sterk de indruk dat een achterkleinkind van Knevel de vragen v/h 2de scherm heeft verzonnen! http://t.co/wbEOZoyt #kvdb
Die heb ik ook maar gedaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gisteren zei ik Mening Geven, maar ik heb er nog een nachtje over geslapen: nu vind ik: Gebruik in de uitzending.
Ironisch natuurlijk aangezien het nul keer gebruikt is in de uitzending.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar gedaan.
Stellingen gingen op een gegeven moment erg snel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:56 schreef Eenskijken het volgende:
misschien doet die renske klaver wel die stellingen tijdens de uitzending.
Nee nee de moslims zitten hier achter, Koran vervangt de Bijbelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een redelijk agressief webadres, eo.nl/kvdb
Kniel voor de bijbel? Dat gaat alleen maar tegen ze werken.
Of extremistische christenen: Krijgers van de Bekering.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:00 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nee nee de moslims zitten hier achter, Koran vervangt de Bijbel
"De show is afgelopen."quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ik blijf nog even zitten want de volgende interactie komt eraan!
Ik zou het wel interessant vinden als ze eerst vragen op welke partij je gaat stemmen. Met een beetje creatief correleren kan Knevel dan bijvoorbeeld melden dat PVV'ers een grote mond hebben wat betreft politie-inzet, maar gewoon bange poeperds zijn als ze met haaien moeten zwemmen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:05 schreef freaky40 het volgende:
Wat een slechte keuze antwoorden weer, alleen ja en nee is echt niet voldoende. Je kunt het ook wat verder uitbreiden. Dit onderzoek tooltje is vast niet door Maurice de Hond gemaakt, die heeft betere vragen en keuze antwoorden in zijn onderzoekjes.
Hé Paultje waar was je dan, Stellingen gingen snel maar er zaten wat idiote stellingen bij hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:01 schreef Paul het volgende:
Was het een beetje lagge vandaag? en hoe was het tweede scherm?
quote:Vanavond in KvdB:
- Correspondent in Londen Lia van Bekhoven over Wikileaksvoorman Julian Assange die in de ambassada van Ecuador zit om uitlevering aan Zweden te voorkomen.
- Weerman Piet Paulusma over het aankomende tropisch weekend dat volgens de voorspellingen de warmste wordt sinds 1994.
Oant moarn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Pietje PaulusmaDat worden geweldige stellingen op het 2e scherm
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)gustus-2012-kopie-1/
Alle uitslagen van de stellingen op het tweede scherm gisteren
het is wel leuk voor tijdens de uitzending, meestal verveel je je snel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Oant moarn?
78% ja
18% nee
De tyfustering zeg, wanneer houden ze op met die onzin?
Ik denk dat ook veel mensen zich vervelen tijdens Buitenhof, maar geen idioot bij de Buitenhof-redactie die dit soort crap zou verzinnen. Het maakt je professionele tv-programma volkomen belachelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het is wel leuk voor tijdens de uitzending, meestal verveel je je snel.
Moet Clairy Polak van de buis?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat ook veel mensen zich vervelen tijdens Buitenhof, maar geen idioot bij de Buitenhof-redactie die dit soort crap zou verzinnen. Het maakt je programma volkomen belachelijk.
NOVA moet terug! Nieuwsuur is ook zo'n ongemakkelijk kut-programma geworden met drie presentatoren tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet Clairy Polak van de buis?
Netwerkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
NOVA moet terug! Nieuwsuur is ook zo'n ongemakkelijk kut-programma geworden met drie presentatoren tegelijkertijd.
Zal je zien dat 76% van Tijs daar content mee is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:00 schreef Tem het volgende:
Dat tweede scherm mag van mij ook in de anus van Tijs verdwijnen.
Knevel: "88% van de Tweede Scherm-gebruikers vindt dat het Tweede Scherm in de anus van Tijs mag verdwijnen"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal je zien dat 76% van Tijs daar content mee is.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Knevel: "88% van de Tweede Scherm-gebruikers vindt dat het Tweede Scherm in de anus van Tijs mag verdwijnen"
Ik zie het Knevel zo opzeggen als een robot.
Eigenlijk zou je samen met de VI-hooligans het hele Tweede Scherm moeten kapen om het Tweede Scherm vervolgens compleet overbodig en zinloos te maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piet Paulusma vindt dat iedereen binnen moet blijven tegen de hitte:
JA 0%
NEE, Ik luister niet naar Piet, piet is een dwaas. 100%
Het tweede scherm van VIquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je samen met de VI-hooligans het hele Tweede Scherm moeten kapen om het Tweede Scherm vervolgens compleet overbodig en zinloos te maken.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het tweede scherm van VI
Hansie Hansie is een figurant:
JA
NEE
Trolltime voor Genee
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:09 schreef Paul het volgende:
ik zag dat jullie me misten gisteren, ja ik was bij iemand op bezoek. Maar fans vanavond ben ik er weer bij!
Godverdomme, ik stond al m'n fiets aan het pakken om de stad in te gaan, maar je snapt wel dat ik mijn plannen deze avond rigoureus ga wijzigen nu ik dit weet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:09 schreef Paul het volgende:
ik zag dat jullie me misten gisteren, ja ik was bij iemand op bezoek. Maar fans vanavond ben ik er weer bij!
Allemaal negatieve dingen stemmen op het tweede scherm is het adviesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
zijlstrade meest gehate man ooit door studenten. en hij gaat zich er weer uitlullen met draaien en leugens.
Eva Jinek?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef Specularium het volgende:
Ik denk soms dat Bert van Leeuwen een wijf is met die make-up.
Wat een slecht topic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef TUFKAL het volgende:
[TV-TIP] Hoe is het toch met.... ? NED-1.
Die hangt vaak aan de papegaaiensoep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Tem het volgende:
Fred heeft een drankhoofd en een rot bekje.
Zou hij ook van vogelkoeken houden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hangt vaak aan de papegaaiensoep.
Elke zalandoreclame joh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef Specularium het volgende:
Die Zalando reclame is ook pure aids.
Een kneus voor een kneus, maakt ook niet uit dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:01 schreef borisz het volgende:
Halbe Zoolstra wordt straks de nieuwe fractievoorzitter van de VVD. Blok gaat naar Sociale Zaken.
Jij snapt 'tquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef Baszh het volgende:
Halbe, toch wel het dieptepunt van de Nederlandse politiek
Ik sta weer als gast ingelogd hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:01 schreef Rickazio het volgende:
hoezo moet je aanmelden btwvoor 2e scherm
dit zie je normaal gesprokenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:02 schreef Paul het volgende:
hMMMMM bij mij doet het 2e scherm hangen enzo
Iv0 en Fredje kunnen er ook wat van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef Baszh het volgende:
Halbe, toch wel het dieptepunt van de Nederlandse politiek
Piet toepasselijk als laatstequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dit zie je normaal gesproken
Gasten vanavond
- Halbe Zijlstra, staatssecretaris Onderwijs. Hij gaat de langstudeerboete niet afschaffen;
- Pieter van Os, NRC-journalist en kenner van de SP over het succes van Roemer in de peilingen;
- Lia van Bekhoven, correspondent in Londen over Julian Assange die gevlucht is naar een ambassade en de reactie van de overheid daar op;
- Piet Paulusma, over het tropische weekend dat ons te wachten staat.
Ja das waar, Fred is wel competitie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iv0 en Fredje kunnen er ook wat van.
Domme tweetstwitter:IkBenHetEcht twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 23:00:07Weer zo'n koppige politicus die het woord democratie niet kent: de hele kamer is tegen de langstudeerboete maar hij voert 'm gewoon in #KvdB reageer retweet
Waarom huil jij altijd heequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:05 schreef Specularium het volgende:
Kijk die kerel vrolijk kijken als hij zijn oren uitspuit.
Ja ik ben 3 jaar geleden geswitched lul, toen wist ik nog niks van een boetequote:Zet hem op Halbe! Die studenten mogen best betalen als ze er voor kiezen om extra lang te blijven studeren!!! #kvdb
Retweetquote waard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ja ik ben 3 jaar geleden geswitched lul, toen wist ik nog niks van een boete
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Rickazio het volgende:
2 Friezen aan tafel, het is nu echt crisis in Nederland!!
Gewoon een Friese Idioot: ''Oant Moarn'' moe hij iedere dag zeggen om de kijkers tevreden te houden, nooit meer weg te denken.quote:
Er is niks leuks aan 35 gradenquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef Specularium het volgende:
Wanneer zou zij voor het laatst nat zijn geweest?
Op je zolderkamer maar de airco aanflikerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
in mijn huis wordt het altijd 45 graden danik ben bang
aircoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op je zolderkamer maar de airco aanflikeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |