Elke zalandoreclame joh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef Specularium het volgende:
Die Zalando reclame is ook pure aids.
Een kneus voor een kneus, maakt ook niet uit dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:01 schreef borisz het volgende:
Halbe Zoolstra wordt straks de nieuwe fractievoorzitter van de VVD. Blok gaat naar Sociale Zaken.
Jij snapt 'tquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef Baszh het volgende:
Halbe, toch wel het dieptepunt van de Nederlandse politiek
Ik sta weer als gast ingelogd hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:01 schreef Rickazio het volgende:
hoezo moet je aanmelden btwvoor 2e scherm
dit zie je normaal gesprokenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:02 schreef Paul het volgende:
hMMMMM bij mij doet het 2e scherm hangen enzo
Iv0 en Fredje kunnen er ook wat van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef Baszh het volgende:
Halbe, toch wel het dieptepunt van de Nederlandse politiek
Piet toepasselijk als laatstequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dit zie je normaal gesproken
Gasten vanavond
- Halbe Zijlstra, staatssecretaris Onderwijs. Hij gaat de langstudeerboete niet afschaffen;
- Pieter van Os, NRC-journalist en kenner van de SP over het succes van Roemer in de peilingen;
- Lia van Bekhoven, correspondent in Londen over Julian Assange die gevlucht is naar een ambassade en de reactie van de overheid daar op;
- Piet Paulusma, over het tropische weekend dat ons te wachten staat.
Ja das waar, Fred is wel competitie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iv0 en Fredje kunnen er ook wat van.
Domme tweetstwitter:IkBenHetEcht twitterde op vrijdag 17-08-2012 om 23:00:07Weer zo'n koppige politicus die het woord democratie niet kent: de hele kamer is tegen de langstudeerboete maar hij voert 'm gewoon in #KvdB reageer retweet
Waarom huil jij altijd heequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:05 schreef Specularium het volgende:
Kijk die kerel vrolijk kijken als hij zijn oren uitspuit.
Ja ik ben 3 jaar geleden geswitched lul, toen wist ik nog niks van een boetequote:Zet hem op Halbe! Die studenten mogen best betalen als ze er voor kiezen om extra lang te blijven studeren!!! #kvdb
Retweetquote waard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ja ik ben 3 jaar geleden geswitched lul, toen wist ik nog niks van een boete
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:07 schreef Rickazio het volgende:
2 Friezen aan tafel, het is nu echt crisis in Nederland!!
Gewoon een Friese Idioot: ''Oant Moarn'' moe hij iedere dag zeggen om de kijkers tevreden te houden, nooit meer weg te denken.quote:
Er is niks leuks aan 35 gradenquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef Specularium het volgende:
Wanneer zou zij voor het laatst nat zijn geweest?
Op je zolderkamer maar de airco aanflikerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
in mijn huis wordt het altijd 45 graden danik ben bang
aircoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op je zolderkamer maar de airco aanflikeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |