quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:09 schreef Paul het volgende:
ik zag dat jullie me misten gisteren, ja ik was bij iemand op bezoek. Maar fans vanavond ben ik er weer bij!
Godverdomme, ik stond al m'n fiets aan het pakken om de stad in te gaan, maar je snapt wel dat ik mijn plannen deze avond rigoureus ga wijzigen nu ik dit weet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:09 schreef Paul het volgende:
ik zag dat jullie me misten gisteren, ja ik was bij iemand op bezoek. Maar fans vanavond ben ik er weer bij!
Allemaal negatieve dingen stemmen op het tweede scherm is het adviesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
zijlstrade meest gehate man ooit door studenten. en hij gaat zich er weer uitlullen met draaien en leugens.
Eva Jinek?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef Specularium het volgende:
Ik denk soms dat Bert van Leeuwen een wijf is met die make-up.
Wat een slecht topic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef TUFKAL het volgende:
[TV-TIP] Hoe is het toch met.... ? NED-1.
Die hangt vaak aan de papegaaiensoep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Tem het volgende:
Fred heeft een drankhoofd en een rot bekje.
Zou hij ook van vogelkoeken houden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hangt vaak aan de papegaaiensoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |