SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are only 151 Pokémon.
Altijd boven CDA uiteraard.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:42 schreef Eenskijken het volgende:
FIGHT!
Ik zeg dat de d66 de betere is, maar dat spreekt voorzich
Kan iemand mij weer even oprapen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef golfer het volgende:
Piet Keizer was minder veelzijdig dan Dennis Bergkamp.
Dus ik ben voor Bergkamp.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef golfer het volgende:
Piet Keizer was minder veelzijdig dan Dennis Bergkamp.
Dus ik ben voor Bergkamp.
Net heb je verteld dat je nooit het huis uitkwam dus ik ben bang dat niemand binnen dit topic toereikend kan zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan iemand mij weer even oprapen?
Mijn christelijke school was heel relaxt en helemaal niet opdringerigquote:
Dit is pas het 3e infoblokje van de avond johquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:45 schreef Paxcon het volgende:
Extra info
Minder info, meer stellingen!
bustedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marc Sluszny (Antwerpen, 1 februari 1962) is een avonturier, sportman en auteur. Hij probeert steeds mentale en fysieke grenzen te verleggen door middel van extreme sporten. Hij behoorde tot het nationale Belgische team in verschillende sportdisciplines en verbrak meerderde records.
Ik weet inmiddels waar deze extra info letterlijk vandaan komt:
WIKIPEDIA
BEDANKT EO
Ik was een paar weken geleden in de Bijbelbelt en waar scholen eerst normaal Christelijk waren zijn die scholen steeds extremer geworden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn christelijke school was heel relaxt en helemaal niet opdringerigMaar griffo scholen
Ja inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef Eenskijken het volgende:
waar is de optie ja zonder spirituele shit erbij?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef JackHerrer het volgende:
Stellingmaker heeft problemen thuis.
Vreemd ja, hij is meer een Rambo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef Rickazio het volgende:
waarom doet die kerel me denken aan arnold schwarzenegger
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben op het laatst moment geswitched. Hoop dat het goed was, maar eigenlijk moet je op je eerste gevoel uitgaan voor het juiste antwoord.
Bij twijfel altijd C.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben op het laatst moment geswitched. Hoop dat het goed was, maar eigenlijk moet je op je eerste gevoel uitgaan voor het juiste antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |