Ik zou het wel interessant vinden als ze eerst vragen op welke partij je gaat stemmen. Met een beetje creatief correleren kan Knevel dan bijvoorbeeld melden dat PVV'ers een grote mond hebben wat betreft politie-inzet, maar gewoon bange poeperds zijn als ze met haaien moeten zwemmen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:05 schreef freaky40 het volgende:
Wat een slechte keuze antwoorden weer, alleen ja en nee is echt niet voldoende. Je kunt het ook wat verder uitbreiden. Dit onderzoek tooltje is vast niet door Maurice de Hond gemaakt, die heeft betere vragen en keuze antwoorden in zijn onderzoekjes.
Hé Paultje waar was je dan, Stellingen gingen snel maar er zaten wat idiote stellingen bij hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:01 schreef Paul het volgende:
Was het een beetje lagge vandaag? en hoe was het tweede scherm?
quote:Vanavond in KvdB:
- Correspondent in Londen Lia van Bekhoven over Wikileaksvoorman Julian Assange die in de ambassada van Ecuador zit om uitlevering aan Zweden te voorkomen.
- Weerman Piet Paulusma over het aankomende tropisch weekend dat volgens de voorspellingen de warmste wordt sinds 1994.
Oant moarn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Pietje PaulusmaDat worden geweldige stellingen op het 2e scherm
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)gustus-2012-kopie-1/
Alle uitslagen van de stellingen op het tweede scherm gisteren
het is wel leuk voor tijdens de uitzending, meestal verveel je je snel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Oant moarn?
78% ja
18% nee
De tyfustering zeg, wanneer houden ze op met die onzin?
Ik denk dat ook veel mensen zich vervelen tijdens Buitenhof, maar geen idioot bij de Buitenhof-redactie die dit soort crap zou verzinnen. Het maakt je professionele tv-programma volkomen belachelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het is wel leuk voor tijdens de uitzending, meestal verveel je je snel.
Moet Clairy Polak van de buis?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat ook veel mensen zich vervelen tijdens Buitenhof, maar geen idioot bij de Buitenhof-redactie die dit soort crap zou verzinnen. Het maakt je programma volkomen belachelijk.
NOVA moet terug! Nieuwsuur is ook zo'n ongemakkelijk kut-programma geworden met drie presentatoren tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet Clairy Polak van de buis?
Netwerkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:59 schreef pberends het volgende:
[..]
NOVA moet terug! Nieuwsuur is ook zo'n ongemakkelijk kut-programma geworden met drie presentatoren tegelijkertijd.
Zal je zien dat 76% van Tijs daar content mee is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:00 schreef Tem het volgende:
Dat tweede scherm mag van mij ook in de anus van Tijs verdwijnen.
Knevel: "88% van de Tweede Scherm-gebruikers vindt dat het Tweede Scherm in de anus van Tijs mag verdwijnen"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal je zien dat 76% van Tijs daar content mee is.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Knevel: "88% van de Tweede Scherm-gebruikers vindt dat het Tweede Scherm in de anus van Tijs mag verdwijnen"
Ik zie het Knevel zo opzeggen als een robot.
Eigenlijk zou je samen met de VI-hooligans het hele Tweede Scherm moeten kapen om het Tweede Scherm vervolgens compleet overbodig en zinloos te maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Piet Paulusma vindt dat iedereen binnen moet blijven tegen de hitte:
JA 0%
NEE, Ik luister niet naar Piet, piet is een dwaas. 100%
Het tweede scherm van VIquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je samen met de VI-hooligans het hele Tweede Scherm moeten kapen om het Tweede Scherm vervolgens compleet overbodig en zinloos te maken.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het tweede scherm van VI
Hansie Hansie is een figurant:
JA
NEE
Trolltime voor Genee
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:09 schreef Paul het volgende:
ik zag dat jullie me misten gisteren, ja ik was bij iemand op bezoek. Maar fans vanavond ben ik er weer bij!
Godverdomme, ik stond al m'n fiets aan het pakken om de stad in te gaan, maar je snapt wel dat ik mijn plannen deze avond rigoureus ga wijzigen nu ik dit weet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:09 schreef Paul het volgende:
ik zag dat jullie me misten gisteren, ja ik was bij iemand op bezoek. Maar fans vanavond ben ik er weer bij!
Allemaal negatieve dingen stemmen op het tweede scherm is het adviesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:09 schreef Eenskijken het volgende:
zijlstrade meest gehate man ooit door studenten. en hij gaat zich er weer uitlullen met draaien en leugens.
Eva Jinek?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:51 schreef Specularium het volgende:
Ik denk soms dat Bert van Leeuwen een wijf is met die make-up.
Wat een slecht topic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:52 schreef TUFKAL het volgende:
[TV-TIP] Hoe is het toch met.... ? NED-1.
Die hangt vaak aan de papegaaiensoep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef Tem het volgende:
Fred heeft een drankhoofd en een rot bekje.
Zou hij ook van vogelkoeken houden?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hangt vaak aan de papegaaiensoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |