Ik word er al verdrietig van als ik er alleen maar aan denk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Gewoon millimeteren, nog makkelijker.
Lekker kort en pittig.
Doneer het, jij plezier van geen haar in je gezicht en iemand anders ook blij:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik word er al verdrietig van als ik er alleen maar aan denk.Arme krullen..
k heb ook nog wel wat haar te doneren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Doneer het, jij plezier van geen haar in je gezicht en iemand anders ook blij:
http://www.haarwensen.nl/haardoneren.php
25 cm minimum.. Dan blijft er niks over.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Doneer het, jij plezier van geen haar in je gezicht en iemand anders ook blij:
http://www.haarwensen.nl/haardoneren.php
Toppie!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:14 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wiiee!
Het blijf allemaal goed zitten! Die vlechtjes waren echt een goed idee. Vlechtjes in, zijkanten vast zetten met schuifjes = geen haar meer voor m'n gezicht in m'n helm.
Bij mij indertijd nog meer dan de helftquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
25 cm minimum.. Dan blijft er niks over.
Mijn hoofdhaar gaat gel in, behalve als ik motor ga rijden, voor de rest heb ik alleen beenhaarquote:
Beenhaarvlechtjes, NET ZOALS DE VIKINGENquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn hoofdhaar gaat gel in, behalve als ik motor ga rijden, voor de rest heb ik alleen beenhaar![]()
Zo lang is mijn beenhaar niet. Net lang genoeg om me te irriteren door haren uit te trekkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beenhaarvlechtjes, NET ZOALS DE VIKINGEN
Het probleem was toch dat je haar in je gezicht had tijdens het rijden? Ik zeg doneren = probleem opgelostquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee trouwens? Dacht dat het aardig lang was..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 cm aan vlecht ja. Ik heb ze even opgemeten. Die vlechten op de foto zijn precies 25 cm van uiteinde tot aan m'n hoofdhuid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee trouwens? Dacht dat het aardig lang was..
Nouja, zoals op de pics kan het idd ook goed, lijkt me.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
25 cm aan vlecht ja. Ik heb ze even opgemeten. Die vlechten op de foto zijn precies 25 cm van uiteinde tot aan m'n hoofdhuid.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, zoals op de pics kan het idd ook goed, lijkt me.
Heb je die nu net gemaakt dus?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Helm op, helm af:Dat zijn een stel flinke jetsers vlechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Niet zo respectloos héquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het leuk.
En verrekte handig ook, als je straks eens iemand mee achterop neemt
Lul niet zo dom, je ziet er niks van. Slijmbal..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo respectloos hé
Stel mooie borsten
Salatrel en ik kwamen nog een wof achterop met los haar tegen op de snelweg gister. Wapperen als een mallequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zat te wachten op die opmerking
Overigens, als ik meiden zie rijden, altijd een vlecht
Een wat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Salatrel en ik kwamen nog een wof achterop met los haar tegen op de snelweg gister. Wapperen als een malle
Hij hoopt gewoon dat ik, als hij maar lang genoeg door gaat, verdrietig naar juf Anne toe ren en dat hij dan billenkoek krijgt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, je ziet er niks van. Slijmbal..
Dit jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon dat ik, als hij maar lang genoeg door gaat, verdrietig naar juf Anne toe ren en dat hij dan billenkoek krijgt.
Zó goedkoop..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon dat ik, als hij maar lang genoeg door gaat, verdrietig naar juf Anne toe ren en dat hij dan billenkoek krijgt.
Stating the obviousquote:
Of een ijsje eten..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, op z'n minst kan je eerst met iemand wat gaan drinken voordat je 'm billenkoek geeft
Oh ja hoor. Keihard.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef JK1982 het volgende:
Of een ijsje eten..
Daarover gesproken.. hebben jullie elkaar soms nog billenkoek gegeven?
Jij bent werkelijk geniaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Leuk onderschrift.Vinniiee - Happen naar Peijnenburg
Sorry, die beelden zijn voor 21 en ouderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oeh. Stond je camera toevallig aan?
* Lilliesleaf pakt de popcorn alvast
Aanschouw mijn ondertitelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oeh. Stond je camera toevallig aan?
* Lilliesleaf pakt de popcorn alvast
Je kan het beter maken 'Spanken naar Peijnenburg'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aanschouw mijn ondertitel![]()
Wacht ff
We leven in Nederland.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sorry, die beelden zijn voor 21 en ouder
Zonde..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef BaBy-G het volgende:
ik wil ook mijn motorrijbewijs halen (zeg ik al jaren), maar ik ben te lui
Kost dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
We leven in Nederland.
Als ik oud genoeg ben om mezelf te mogen prostitueren, ben ik ook oud genoeg om dat te mogen zien.
Waarom zien we dan niets?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
We leven in Nederland.
Als ik oud genoeg ben om mezelf te mogen prostitueren, ben ik ook oud genoeg om dat te mogen zien.
Dit vind ik ook wel een hele goeie. Ik maak een combiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kan het beter maken 'Spanken naar Peijnenburg'
2 uurtjes per week, een paar maanden lang. .. Als je dat niet op kunt brengen dan ben je niet lui, dan wil je het gewoon niet graag genoeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef BaBy-G het volgende:
ik wil ook mijn motorrijbewijs halen (zeg ik al jaren), maar ik ben te lui
Dit. Kan prima. Iedereen kan die 2 uurtjes vrij makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
2 uurtjes per week, een paar maanden lang. .. Als je dat niet op kunt brengen dan ben je niet lui, dan wil je het gewoon niet graag genoeg.
Eerst betalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:06 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Waarom zien we dan niks van jou?
Geen woorden maar daden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je krijgt al ijsjes en pannenkoeken van me.
Niet in het enige juiste kleurenschema beschikbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. ik heb eigenlijk ook wel weer eens zin in een andere motor.
Wat vinden jullie van zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dat goed lees, film jij jezelf dus en ga je dat zitten kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
We leven in Nederland.
Videoanalyse heet dat. Wordt je alleen maar beter van.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ik dat goed lees, film jij jezelf dus en ga je dat zitten kijken
eeh.. Je zou de zin zo kunnen lezen, als je hem uit context haalt. Al zegt dat meer over jou dan over die uitspraak.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ik dat goed lees, film jij jezelf dus en ga je dat zitten kijken
Mwoah, worden verkocht.. Ze zijn toch failliet ofzo, dus dat zou sowieso een tweedehandsje worden..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Dekatria het volgende:
Buells, die worden toch verkocht via HD dealers?
Ik vind het wel wat hebben ergens. De Ulysses bijvoorbeeld ook.
Ik ben 1.79, dus niet zo gek groot. Moet kunnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Buell's zijn voor kleine mensen schijnt het.
Roze?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Niet in het enige juiste kleurenschema beschikbaar.
Ja inderdaad, het rood en lichtblauw mist bij de middelstequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Niet in het enige juiste kleurenschema beschikbaar.
Er staat hier bij Motozoom/premium motors een best wel mooie paarse buell. Als ik tijd heb zal ik eens een piccie schieten. Denk dat je 'm wel mooi vindquote:
JK "Prince" 1982quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staat hier bij Motozoom/premium motors een best wel mooie paarse buell. Als ik tijd heb zal ik eens een piccie schieten. Denk dat je 'm wel mooi vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had je een BMW moeten postenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Valt me mee, ik had eerlijk gezegd wel een bult kritiek verwacht. Vraag me niet waarom..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
JK "Prince" 1982
Of TUFKAJ.Zo heeft er ooit op Ebay wel eens een fel roze V-Raptor gestaan. Echt, wie verzint zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen als Lillie bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo heeft er ooit op Ebay wel eens een fel roze V-Raptor gestaan. Echt, wie verzint zoiets
Lilly's Bandit is donkergroen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mensen als Lillie bijvoorbeeld.
En maar roze fietsen postenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Lilly's Bandit is donkergroen.
Overspuitenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Lilly's Bandit is donkergroen.
Pak zag ik sowieso niet..quote:
Inderdaad.. Dat wordt een pannekoeken-festiniperenijsjes-spraypaint-meet..quote:
Ik ben 18. Geen 8.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ook met van die slierten aan het stuur?
Welke, de XB-S (naked) of de XB-R Firebolt (met kuipje)quote:
Yeah. Ik zit propvol sushi en ijs.quote:
Mooizo!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah. Ik zit propvol sushi en ijs.
We hadden trouwens weer een "awkward"-momentje. Alleen deze keer juist niet voor onszelf.
Er stond een dikke Maybach 72 Limousine geparkeerd met iemand erin; echter stonden we daar niet naar te kijken, zeker mijn vriendinnen niet..
Stapt meneer ineens uit en vraagt heel trots "Dames.. waar zitten jullie naar te kijken![]()
![]()
?"
Wij dames: "nou, toevallig niet naar jou of je auto"..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Anne het volgende:
[..]
We hadden trouwens weer een "awkward"-momentje. Alleen deze keer juist niet voor onszelf.
Er stond een dikke Maybach 72 Limousine geparkeerd met iemand erin; echter stonden we daar niet naar te kijken, zeker mijn vriendinnen niet..
Stapt meneer ineens uit en vraagt heel trots "Dames.. waar zitten jullie naar te kijken![]()
![]()
?"
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VROOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAR
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
?"
Naar een trappetje om te kijken of die zo'n fietsgedeelte had, weet je wat ik bedoel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar waar keken jullie dan wèl naar?
Zo'n geul ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Naar een trappetje om te kijken of die zo'n fietsgedeelte had, weet je wat ik bedoel?
Maar dat had het trappetje dus niet.
Nouja, het is maar een ideetje ook. Er is zoveel moois te koop.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:29 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Niks, maar maakt dat uit?Gewoon voor je eigen smaak gaan
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef Anne het volgende:
Ik ga even opruimen hier.. Ballonnen all over the place, plantenbakkies all over the place.
Volgens mij hebben de katten zich verveeld tijdens mijn afwezigheid.
En daarna pleur ik op naar bed. Toedeledoki.
Haha iedereen toch wel eens? Ik wil volgend jaar een andere... Wat rij je nu dan? Oja, die gave Cagivaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, het is maar een ideetje ook. Er is zoveel moois te koop.
Heb alleen wel weer eens zin in wat anders
Kijk eens in de OP manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha iedereen toch wel eens? Ik wil volgend jaar een andere... Wat rij je nu dan?
Inderdaad, zie OP..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha iedereen toch wel eens? Ik wil volgend jaar een andere... Wat rij je nu dan? Oja, die gave Cagiva
Hij wil natuurlijk kunnen opscheppenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:30 schreef stinkie het volgende:
Dit weekend mss de duozit maar eens op de motor zetten. Stinkie jr. had klachten 'je heb nog steeds niet mijn zadel gemaakt' Hij was al bijna op weg naar zolder
Stinkie jr.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:30 schreef stinkie het volgende:
Dit weekend mss de duozit maar eens op de motor zetten. Stinkie jr. had klachten 'je heb nog steeds niet mijn zadel gemaakt' Hij was al bijna op weg naar zolder
Pff, elke keer terugbladerenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, zie OP..
Cagiva V-Raptor. Die is mijn tweede overigens, tussen deze 2 heb ik een Aprilia Caponord gehad (allroad)
Bij mij ook hoor.. plaatjes zijn slechts ter illustratie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:35 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Pff, elke keer terugbladeren![]()
Zijn wel gave motoren idd, maar de keus hangt natuurlijk (iig in mij geval) ook van het budget af...
Succes!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef Dekatria het volgende:
Best spannend, morgen het beest voor 't eerst wegbrengen voor kleppen, carbs en nieuwe schoenen. Vermoed dat de lagers voor aan vervanging toe zijn
Beter nu dan ergens op weg naar Griekenland.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef Dekatria het volgende:
Best spannend, morgen het beest voor 't eerst wegbrengen voor kleppen, carbs en nieuwe schoenen. Vermoed dat de lagers voor aan vervanging toe zijn, maar vrees toch erger met Schotland in het achterhoofd
Dat sowieso, maar ik zou al blij zijn als het blijft met waar'ie voor weggaat. Zit bij 60 per uur een hobbel in het wiel, was ook al voor de reis, dus met wat mazzel is dat alleen de band. Heb echter het wiel ook al horen piepen, dus zal me niks verbazen als ik komende dagen een belletje over lagers krijg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Beter nu dan ergens op weg naar Griekenland.
... je.. wát?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef Dekatria het volgende:
Ik zag overigens bij het verwijderen van de crashbars daarstraks dat m'n chickenstrips aardig klein zijn
Strook van ongebruikt rubber aan de zijkant van je band (NL is schaamstrook volgens mij). Hoe kleiner die is, hoe meer lol je dus hebt gehad.quote:
Oldbe traditiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word godverdomme helemaal naar van dat blauwe I'tje. Post eens wat normaals man
Schaamrandjes.. Hoe breder ze zijn, hoe minder plat je blijkbaar door de bochten durft te gaan..quote:
Euw dat, schaamrand inderdaad. Die opstaande plukjes op je bandquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Strook van ongebruikt rubber aan de zijkant van je band (NL is schaamstrook volgens mij). Hoe kleiner die is, hoe meer lol je dus hebt gehad.
Schaamraad?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw dat, schaamraad inderdaad. Die opstaande plukjes op je band
Je hebt op je band het gedeelte van slijtage, en een gedeelte wat nog onaangetast is, wat aan de zijkant zit. Die strook ongebruikt rubber heet dus een chickenstrip / schaamrand. Hoe kleiner die is, des te schuiner heb je geredenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
Typo. Wat is het in jouw ogen wel dan?
Eeuw, duidelijk. Morgen eens kijken hoe slecht het bij mij gesteld isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hebt op je band het gedeelte van slijtage, en een gedeelte wat nog onaangetast is, wat aan de zijkant zit. Die strook ongebruikt rubber heet dus een chickenstrip / schaamrand. Hoe kleiner die is, des te schuiner heb je gereden
Een schaamrand is gewoon die rand die je aan de zijkant van je banden ziet, niet die plukjes an sich.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
Typo. Wat is het in jouw ogen wel dan?
Zoiets als laatste piccie heb ik denk ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Een schaamrand is gewoon die rand die je aan de zijkant van je banden ziet, niet die plukjes an sich.
Dit waren bijvoorbeeld mijn randjes een tijdje terug. Denk niet dat ze al veel smaller zijn geworden:
[ afbeelding ]
Deze gast heeft z'n banden bijvoorbeeld tot echt op het randje gereden, schaamranden zijn helemaal weg:
[ afbeelding ]
En deze gaat blijkbaar bijna rechtop door de bochten, die zou zich moeten schamen:
[ afbeelding ]
Nice! Succes alvast!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Morgen weer rijden! Héél eventjes was ik het gewoon vergeten. En nu herinner ik het me weer.. man.. opnieuw helemaal blij geworden.
Kijk wel uit voor die bochtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Morgen weer rijden! Héél eventjes was ik het gewoon vergeten. En nu herinner ik het me weer.. man.. opnieuw helemaal blij geworden.
Ik ging iig verzamelen in Arnhem. Daar zullen ook wat maten van me zijn. Vanaf Arnhem rijden we over de dijk naar Veenendaal toe met een grote groep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
Wie wouden er ook alweer verzamelen in Arnhem voor de MFMM? In Ochten wordt er ook verzameld, en kunnen klein ommetje eventueel wel maken?
Ja, hier in de polder rij je ze er ook niet zomaar af. Lange saaie k-wegen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets als laatste piccie heb ik denk ik ookKomt door die snelwegkilometers
[..]
Nice! Succes alvast!
Overigens, nog een ijsje
Ik heb wel ervaren dat er een voordeel aan die nieuwbouw is.. als ik van de snelweg af ga uti m'n werk en binnendoor naar huis rijd kom ik 12+ rotondes tegen, met allemaal dubbelbaans en 80km/hquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, hier in de polder rij je ze er ook niet zomaar af. Lange saaie k-wegen.
Maargoed, morgen dus misschien maar effe op de brommert..
Zal morgen wel ff piccie makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Durf niet te kijken hoe groot mijn schaamrand is
[..]
Ik ging iig verzamelen in Arnhem. Daar zullen ook wat maten van me zijn. Vanaf Arnhem rijden we over de dijk naar Veenendaal toe met een grote groep.
Hier ook zo goed als kaarsrecht. Alleen laatste 5~10 km niet, van de 40~45.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, hier in de polder rij je ze er ook niet zomaar af. Lange saaie k-wegen.
Maargoed, morgen dus misschien maar effe op de brommert..
Nou, ik vind er hier niet veel aan in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb wel ervaren dat er een voordeel aan die nieuwbouw is.. als ik van de snelweg af ga uti m'n werk en binnendoor naar huis rijd kom ik 12+ rotondes tegen, met allemaal dubbelbaans en 80km/h
Dat verveelt echt nooit
Goeie shit daar, let op de lasercontrolesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, ik vind er hier niet veel aan in ieder geval.
Wordt weer es tijd voor een leuk ritje. 8 September heb ik er sowieso weer een. En oh ja, volgend weekend een in de buurt van Gorinchem..
Thanks voor de tip..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeie shit daar, let op de lasercontroles
Weltrusten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:25 schreef Dekatria het volgende:
Nighty-night, allenMorgen zowaar vroeg op pad.
Ik ook, maar ook laat pittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:25 schreef Dekatria het volgende:
Nighty-night, allenMorgen zowaar vroeg op pad.
Oke dan, meestal gaat mijn wekker tussen 14.00 en 16.00 ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:58 schreef Vinniiee het volgende:
Dan heb ik al 4 boterhammen en een banaan naar binnen gewerkt
![]()
En mijn friet besteld
Whehe, het is ook best vroeg.. maja, ik neem aan dat je dan halverwege de middag vrij bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 04:58 schreef Salatrel het volgende:
Dan vertrekt de trein vanaf CS. En het is over duidelijk te vroeg want ik had vanochtend 2 overhemden over elkaar heen aangetrokken
13:00quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 05:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, het is ook best vroeg.. maja, ik neem aan dat je dan halverwege de middag vrij bent
Kijk dat zijn nog eens tijdenquote:
Ik heb van kwart over 1 tot 5 geslapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:58 schreef Vinniiee het volgende:
Allemachtig wat is iedereen vroeg wakker.
Mogge
goh om 04:30 was er nog niets aan de handquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:22 schreef WhiteJoker het volgende:
Moggûh!![]()
Had een beetje haast vanochtenden juist dan gaat het verkeer tegenwerken. Snelheidsbeperkingen, inhalende vrachtwagens, dat soort dingen...
Kwestie van zelfbeheersing. Alleen jammer dat je daar aan alle kanten ingehaald wordt door koekblikken als je netjes 80-90 rijdt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:05 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, op die weg rijd je echt veels te makkelijk veels te hard. Rij daar regelmatig 120 waar je maar 70 magEn dan duik je met 100 die bocht in, waar je maar 50 mag
je kan wel achterop gaan we een nieuwe uitzoekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:09 schreef Dekatria het volgende:
Het beest zojuist naar de garage gebracht. Ik vind het ook gewoon echt niet leuk
Er stonden 2 Tenere's jongeuhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan wel achterop gaan we een nieuwe uitzoeken
Dan wordt je zowat aan alle kanten ingehaald ja. Scheelt dat het richting het centrum ze niet kunnen laseren, andere kant op wel bij de BP.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Kwestie van zelfbeheersing. Alleen jammer dat je daar aan alle kanten ingehaald wordt door koekblikken als je netjes 80-90 rijdt.
Leenmotor?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er stonden 2 Tenere's jongeuheven op gezeten... mèn wat zijn die dingen licht.
Ik wist wel dat ze íets goed konden doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:23 schreef WhiteJoker het volgende:
Net teruggebeld door de gemeente Apeldoorn. Moet zeggen dat ze wel grondig zijn. Ze hebben zelfs de verkeerspolitie gevraagd een officiële mening te geven om zeker te zijn dat ik geen boete krijg
Waar hij nu staat (op voetgangersgebied, buiten de brandgang) is prima zolang ik de vrije doorgang niet hinder en buurtbewoners geen overlast ondervinden. Daarnaast worden er nooit vergunningen afgegeven (ze snapte ook niet hoe de woningstichting daarbij kwam) en mag ik niet op vergunningsgebied parkeren.
Duidelijk dus
Nicequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er stonden 2 Tenere's jongeuheven op gezeten... mèn wat zijn die dingen licht.
Onder je kentekenplaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:26 schreef Dekatria het volgende:
Lijkt me ook sterk hoe je dan in godesnaam je vergunning op je motor zou moeten doen. In je koplamp?
Dealertocht doen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:26 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
NiceMoet dan ook maar eens kijken...
Tsja, ik wil gewoon geen boete krijgen, desnoods plaats ik er een bordje bijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:26 schreef Dekatria het volgende:
Lijkt me ook sterk hoe je dan in godesnaam je vergunning op je motor zou moeten doen. In je koplamp?
Lol, lijkt me wel gaaf... Moet dan wel per motor uiteraard, dus ff wachten tot DHL vandaag (hopelijk) langskomtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onder je kentekenplaat
[..]
Dealertocht doen?
Duh, ik kan niet anders. Ja lopend of fietsendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:29 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Lol, lijkt me wel gaaf... Moet dan wel per motor uiteraard, dus ff wachten tot DHL vandaag (hopelijk) langskomt
Hier zijn ze dan allemaal open heur. Maandag alleen niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duh, ik kan niet anders. Ja lopend of fietsendMoet mijn kleppen ook nog stellen. Kan alleen in het weekend, en dit weekend geen tijd
Ja zondag maar dan is er geen motorzaak open
Wut op zondag open? Mazzelpikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hier zijn ze dan allemaal open heur. Maandag alleen niet.
Even op en neer langs Dekatria, voor hooguit 4 klepstelplaatjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:35 schreef WhiteJoker het volgende:
Dan gaan we toch ff langs Dekatria
Ik doe het zelf, maar dan moet de motorzaak wel open zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:37 schreef Dekatria het volgende:
Ik moest meer dan 2 weken wachten anders totie gebracht kon worden. Hoogseizoen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:54 schreef Anne het volgende:
Mweh, vanmiddag maar even met de motor richting mijn ouders.
Hij wilde vanochtend moeilijk starten en er lag een klein beetje olie naast.
Sowieso dadelijk in mijn pauze ff olie peilen.
Ernaast? Da's knap..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:54 schreef Anne het volgende:
Mweh, vanmiddag maar even met de motor richting mijn ouders.
Hij wilde vanochtend moeilijk starten en er lag een klein beetje olie naast.
Sowieso dadelijk in mijn pauze ff olie peilen.
mazzelpikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:08 schreef Salatrel het volgende:
15c voor een cappucino en er een halve liter spa blauw gratis bij krijgen
Rij jij maandag ook op dit traject? Moet maandag van Apeldoorn naar Amersfoortquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:10 schreef Salatrel het volgende:
Tevens mensen die te gierig zijn een kaartje te kopen voor Apeldoorn - amersfoortBAM 55,80
Dit zijn toch meestal lange treinen? Heb je ook al minder kans op controlequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef Salatrel het volgende:
Is maar 1 halte maar wel bijna half uur dus kans dat controle is is groot
Dan ben je echt domquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:10 schreef Salatrel het volgende:
Tevens mensen die te gierig zijn een kaartje te kopen voor Apeldoorn - amersfoortBAM 55,80
neen maandag geloof ik naar Leeuwarden en late dienst sowiesoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Rij jij maandag ook op dit traject? Moet maandag van Apeldoorn naar Amersfoort
Dan zitten collega's van je vaak koffie te drinken op het traject dieren - etten-leurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef Salatrel het volgende:
Is maar 1 halte maar wel bijna half uur dus kans dat controle is is groot
Wut? Daar heb ik ook vaak genoeg in gezetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dan zitten collega's van je vaak koffie te drinken op het traject dieren - etten-leur![]()
Het is al vaker voor gekomen dat ik het hele retourtje heb uitgezeten zonder controle en dan zit je toch al snel 4 uur in de trien om heen en weer te komen.
ik had geen tijd om koffie te halen in Deventerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dan zitten collega's van je vaak koffie te drinken op het traject dieren - etten-leur![]()
Het is al vaker voor gekomen dat ik het hele retourtje heb uitgezeten zonder controle en dan zit je toch al snel 4 uur in de trien om heen en weer te komen.
Nee, dat niet, ik had wel het idee dat de carterbescherming ook onder zat, maar kweetnie of dat al was. Het zag er niet uit als 'nieuw olie', maar dat weet ik niet zeker. Straks even beter checken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Das niet zo mooiToevallig ook een ge-olie-de laars/zijstandaard/schakelpoot?
Mijn drupt ook olie
Het ziet er ook niet als nieuwe olie als die al lang in je motor zitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik had wel het idee dat de carterbescherming ook onder zat, maar kweetnie of dat al was. Het zag er niet uit als 'nieuw olie', maar dat weet ik niet zeker. Straks even beter checken.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet als nieuwe olie als die al lang in je motor zit. Of bedoel je een "verse drup" ?
Keertje schoonmaken en rijden, kijken waar 't vandaan komt.
Zal dan wel van je motor af komen ja. Zou wel héél erg toevallig zijn als dat niet zo is. Ben benieuwd waar het ongeveer ligt onder je motor. Maar met zo'n carterplaat zegt dat niet zoveel natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De olie op de grond was wel nog nat namelijk.
jijookhier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef ikookhier het volgende:
Drie dagen op vakantie gelijk mn band lekNu weer een verse mpp 2ct er onder
![]()
Er lekt glijmiddel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef Salatrel het volgende:
Wat lees ik? Anne heeft last van een druiper?
JA! En dat moeten we niet hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:10 schreef Anne het volgende:
Euj. Serieuze zaken! Dadelijk ga ik op mijn bek
!
Kettingvet kan het niet zomaar zijn, tenzij het ophoopt achter het voortandwielkapje (wat overigens goed zou kunnen)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
Is denk ik gewoon kettingvet, stelletje geile bokken. heb de ketting gesmeerd een tijdje geleden, SD style, met de spuitbus.. blijft ook vloeibaar.
Magoed, collega gaat het strakkies effe checken.
je hebt toch niet voor niks een helm opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:10 schreef Anne het volgende:
Euj. Serieuze zaken! Dadelijk ga ik op mijn bek
!
Die onthou ik effe voor als jij een keertje op je bek ligt.. lamzakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je hebt toch niet voor niks een helm op
Wanneer was je ook alweer terug?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die onthou ik effe voor als jij een keertje op je bek ligt.. lamzak
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Toch niet.. Het lekt onder 't blok, bij een schroef/bout. Niet belachelijk veel, maar er hing wel een 'nieuwe' druppel aan. Foto's gemaakt, maar is onduidelijk te zien. Moet echt de carterbescherming voor af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
Is denk ik gewoon kettingvet, stelletje geile bokken. heb de ketting gesmeerd een tijdje geleden, SD style, met de spuitbus.. blijft ook vloeibaar.
Magoed, collega gaat het strakkies effe checken.
Klinkt alsof je carterplug lekt. Koperen ringetje vervangen danwel aandraaien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Toch niet.. Het lekt onder 't blok, bij een schroef/bout. Niet belachelijk veel, maar er hing wel een 'nieuwe' druppel aan. Foto's gemaakt, maar is onduidelijk te zien. Moet echt de carterbescherming voor af.
Gewichtsverdeling beetje uit verhouding denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef Anne het volgende:
Hij kreeg 'm trouwens niet alleen op de middenbok.
Ligt dus niet alleen aan mijn spierballen, lief.
Dit. Voorzichtig iets aan proberen te draaien (je wilt niet dat je carter of bout scheurt), anders olie verversen en nieuw koperen ringetje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klinkt alsof je carterplug lekt. Koperen ringetje vervangen danwel aandraaien?
Ja, dat moet ik thuis dus ff checkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Klinkt alsof je carterplug lekt. Koperen ringetje vervangen danwel aandraaien?
Ja. Komt gewoon doordat ie verlaagd is; Moet je hem een flink stuk omhoog trekken/tillen/whatever.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewichtsverdeling beetje uit verhouding denk ik![]()
Heb zelf een andere schokbreker (langer) en een kortere voorvork, daardoor gaat ie ineens heel makkelijk vreemd genoeg.
Je zal inderdaad wel in een deuk gelegen hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Komt gewoon doordat ie verlaagd is; Moet je hem een flink stuk omhoog trekken/tillen/whatever.
Maar ik vond het wel grappig om te zien dat een man dat dus ook niet voor elkaar kreeg.
Normaal doet SD dat altijd met 2 vingers in zijn neus bij wijze van spreken.. maarja.. die is tamelijk sterk en dit bevestigd dat dus.
Niet! Ik heb 'm niet uitgelachen.. dat vind ik lullig.. Mijn motor stond namelijk onder het raam van de kantine, en aangezien het pauze tijd is stond zo'n beetje heel het bedrijf toe te kijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zal inderdaad wel in een deuk gelegen hebben. Bij de gedachte alleen al dat jij daar in een deuk ligt staat als die man hem op de bok wil zetten, werkelijk geniaal
Dat zou inderdaad lullig zijn geweest, prima opgelost!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet! Ik heb 'm niet uitgelachen.. dat vind ik lullig.. Mijn motor stond namelijk onder het raam van de kantine, en aangezien het pauze tijd is stond zo'n beetje heel het bedrijf toe te kijken.
Ik heb 'm gewoon braaf even geholpen en een zetje tegen m'n valbeugel gegeven.
En net vond je het nog wel humor als Anne in een druk gelegen zou hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad lullig zijn geweest, prima opgelost!
Alles voor een spanking.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:30 schreef JK1982 het volgende:
Jij waait ook echt met alle winden mee hè
Ja dat had ik humor gevonden. Iemand uitlachen voor het hele bedrijf niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En net vond je het nog wel humor als Anne in een druk gelegen zou hebben?
Jij waait ook echt met alle winden mee hè
Iemand uitlachen die je probeert te helpen sowieso nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat had ik humor gevonden. Iemand uitlachen voor het hele bedrijf niet.
Meh, zit wat in inderdaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Iemand uitlachen die je probeert te helpen sowieso niet.
Als iemand dat bij mij zou doen, zou ik weer naar binnen gaan en kan ie de pot op.
Dat is ook de truc normaal gesproken, als een motor verlaagd is moet je 'm verder omhoog tillen om het gewicht over dode punt te krijgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol ik had ook altijd moeite met het opbokkenTotdat m'n instructeur (na elke keer in een deuk gelegen te hebben
) uitlegde dat ik gewoon met volle gewicht op die voetsteun moet gaan staan en dan is het een klein stukje opwippen...
Schuin naar achteren kijken, bal van je voet op het steuntje en je voet ook schuin naar achter laten wijzen. Motor ondertsteunen. En dan in één keer keihard erop trappen. Ik deed het eerst te zachtjes, dan kun je gewoon met je hele gewicht op 1 been op dat steuntje gaan steen en er is geen beweging in te krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol ik had ook altijd moeite met het opbokkenTotdat m'n instructeur (na elke keer in een deuk gelegen te hebben
) uitlegde dat ik gewoon met volle gewicht op die voetsteun moet gaan staan en dan is het een klein stukje opwippen...
mobiel kan ik geen PI kiezenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Onder het zadel by any chance? Zo leek het wel dat ik kon zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef Salatrel het volgende:
ik heb nog naar het luchtfilter gevraagd Dekatriadie verkoper zal wel gedacht hebben wat lult hij nou
Zoiets heet FOK!en op je werk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
come on mensen! pc dicht en naar buiten met die hap.
wedden dat ik eerder buiten was dan jijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
come on mensen! pc dicht en naar buiten met die hap.
Ik fok al rijdend op de motorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wedden dat ik eerder buiten was dan jij
Mwoh, daar zijn de tweedehandsjes voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef Salatrel het volgende:
half/half hij zit onder de tank maar verkoper zei dat als je zadel eraf haalt je er wel bij zou moeten kunnen...
hij vertelde ook dat de versie zonder ABS gaat verdwijnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |