Beter nu dan ergens op weg naar Griekenland.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef Dekatria het volgende:
Best spannend, morgen het beest voor 't eerst wegbrengen voor kleppen, carbs en nieuwe schoenen. Vermoed dat de lagers voor aan vervanging toe zijn, maar vrees toch erger met Schotland in het achterhoofd
Dat sowieso, maar ik zou al blij zijn als het blijft met waar'ie voor weggaat. Zit bij 60 per uur een hobbel in het wiel, was ook al voor de reis, dus met wat mazzel is dat alleen de band. Heb echter het wiel ook al horen piepen, dus zal me niks verbazen als ik komende dagen een belletje over lagers krijg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Beter nu dan ergens op weg naar Griekenland.
... je.. wát?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef Dekatria het volgende:
Ik zag overigens bij het verwijderen van de crashbars daarstraks dat m'n chickenstrips aardig klein zijn
Strook van ongebruikt rubber aan de zijkant van je band (NL is schaamstrook volgens mij). Hoe kleiner die is, hoe meer lol je dus hebt gehad.quote:
Oldbe traditiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word godverdomme helemaal naar van dat blauwe I'tje. Post eens wat normaals man
Schaamrandjes.. Hoe breder ze zijn, hoe minder plat je blijkbaar door de bochten durft te gaan..quote:
Euw dat, schaamrand inderdaad. Die opstaande plukjes op je bandquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Strook van ongebruikt rubber aan de zijkant van je band (NL is schaamstrook volgens mij). Hoe kleiner die is, hoe meer lol je dus hebt gehad.
Schaamraad?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw dat, schaamraad inderdaad. Die opstaande plukjes op je band
Je hebt op je band het gedeelte van slijtage, en een gedeelte wat nog onaangetast is, wat aan de zijkant zit. Die strook ongebruikt rubber heet dus een chickenstrip / schaamrand. Hoe kleiner die is, des te schuiner heb je geredenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
Typo. Wat is het in jouw ogen wel dan?
Eeuw, duidelijk. Morgen eens kijken hoe slecht het bij mij gesteld isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hebt op je band het gedeelte van slijtage, en een gedeelte wat nog onaangetast is, wat aan de zijkant zit. Die strook ongebruikt rubber heet dus een chickenstrip / schaamrand. Hoe kleiner die is, des te schuiner heb je gereden
Een schaamrand is gewoon die rand die je aan de zijkant van je banden ziet, niet die plukjes an sich.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
Typo. Wat is het in jouw ogen wel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |