quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah. Ik zit propvol sushi en ijs.
We hadden trouwens weer een "awkward"-momentje. Alleen deze keer juist niet voor onszelf.
Er stond een dikke Maybach 72 Limousine geparkeerd met iemand erin; echter stonden we daar niet naar te kijken, zeker mijn vriendinnen niet..
Stapt meneer ineens uit en vraagt heel trots "Dames.. waar zitten jullie naar te kijken![]()
![]()
?"
Wij dames: "nou, toevallig niet naar jou of je auto"..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
VROOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAR
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah. Ik zit propvol sushi en ijs.
We hadden trouwens weer een "awkward"-momentje. Alleen deze keer juist niet voor onszelf.
Er stond een dikke Maybach 72 Limousine geparkeerd met iemand erin; echter stonden we daar niet naar te kijken, zeker mijn vriendinnen niet..
Stapt meneer ineens uit en vraagt heel trots "Dames.. waar zitten jullie naar te kijken![]()
![]()
?"
Wij dames: "nou, toevallig niet naar jou of je auto"..
Naar een trappetje om te kijken of die zo'n fietsgedeelte had, weet je wat ik bedoel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar waar keken jullie dan wèl naar?
Zo'n geul ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Naar een trappetje om te kijken of die zo'n fietsgedeelte had, weet je wat ik bedoel?
Maar dat had het trappetje dus niet.
Nouja, het is maar een ideetje ook. Er is zoveel moois te koop.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:29 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Niks, maar maakt dat uit?Gewoon voor je eigen smaak gaan
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef Anne het volgende:
Ik ga even opruimen hier.. Ballonnen all over the place, plantenbakkies all over the place.
Volgens mij hebben de katten zich verveeld tijdens mijn afwezigheid.
En daarna pleur ik op naar bed. Toedeledoki.
Haha iedereen toch wel eens? Ik wil volgend jaar een andere... Wat rij je nu dan? Oja, die gave Cagivaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, het is maar een ideetje ook. Er is zoveel moois te koop.
Heb alleen wel weer eens zin in wat anders
Kijk eens in de OP manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha iedereen toch wel eens? Ik wil volgend jaar een andere... Wat rij je nu dan?
Inderdaad, zie OP..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Haha iedereen toch wel eens? Ik wil volgend jaar een andere... Wat rij je nu dan? Oja, die gave Cagiva
Hij wil natuurlijk kunnen opscheppenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:30 schreef stinkie het volgende:
Dit weekend mss de duozit maar eens op de motor zetten. Stinkie jr. had klachten 'je heb nog steeds niet mijn zadel gemaakt' Hij was al bijna op weg naar zolder
Stinkie jr.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:30 schreef stinkie het volgende:
Dit weekend mss de duozit maar eens op de motor zetten. Stinkie jr. had klachten 'je heb nog steeds niet mijn zadel gemaakt' Hij was al bijna op weg naar zolder
Pff, elke keer terugbladerenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, zie OP..
Cagiva V-Raptor. Die is mijn tweede overigens, tussen deze 2 heb ik een Aprilia Caponord gehad (allroad)
Bij mij ook hoor.. plaatjes zijn slechts ter illustratie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:35 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Pff, elke keer terugbladeren![]()
Zijn wel gave motoren idd, maar de keus hangt natuurlijk (iig in mij geval) ook van het budget af...
Succes!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef Dekatria het volgende:
Best spannend, morgen het beest voor 't eerst wegbrengen voor kleppen, carbs en nieuwe schoenen. Vermoed dat de lagers voor aan vervanging toe zijn
Beter nu dan ergens op weg naar Griekenland.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef Dekatria het volgende:
Best spannend, morgen het beest voor 't eerst wegbrengen voor kleppen, carbs en nieuwe schoenen. Vermoed dat de lagers voor aan vervanging toe zijn, maar vrees toch erger met Schotland in het achterhoofd
Dat sowieso, maar ik zou al blij zijn als het blijft met waar'ie voor weggaat. Zit bij 60 per uur een hobbel in het wiel, was ook al voor de reis, dus met wat mazzel is dat alleen de band. Heb echter het wiel ook al horen piepen, dus zal me niks verbazen als ik komende dagen een belletje over lagers krijg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:41 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Beter nu dan ergens op weg naar Griekenland.
... je.. wát?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:48 schreef Dekatria het volgende:
Ik zag overigens bij het verwijderen van de crashbars daarstraks dat m'n chickenstrips aardig klein zijn
Strook van ongebruikt rubber aan de zijkant van je band (NL is schaamstrook volgens mij). Hoe kleiner die is, hoe meer lol je dus hebt gehad.quote:
Oldbe traditiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word godverdomme helemaal naar van dat blauwe I'tje. Post eens wat normaals man
Schaamrandjes.. Hoe breder ze zijn, hoe minder plat je blijkbaar door de bochten durft te gaan..quote:
Euw dat, schaamrand inderdaad. Die opstaande plukjes op je bandquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Strook van ongebruikt rubber aan de zijkant van je band (NL is schaamstrook volgens mij). Hoe kleiner die is, hoe meer lol je dus hebt gehad.
Schaamraad?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw dat, schaamraad inderdaad. Die opstaande plukjes op je band
Je hebt op je band het gedeelte van slijtage, en een gedeelte wat nog onaangetast is, wat aan de zijkant zit. Die strook ongebruikt rubber heet dus een chickenstrip / schaamrand. Hoe kleiner die is, des te schuiner heb je geredenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
Typo. Wat is het in jouw ogen wel dan?
Eeuw, duidelijk. Morgen eens kijken hoe slecht het bij mij gesteld isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hebt op je band het gedeelte van slijtage, en een gedeelte wat nog onaangetast is, wat aan de zijkant zit. Die strook ongebruikt rubber heet dus een chickenstrip / schaamrand. Hoe kleiner die is, des te schuiner heb je gereden
Een schaamrand is gewoon die rand die je aan de zijkant van je banden ziet, niet die plukjes an sich.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
Typo. Wat is het in jouw ogen wel dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |