JK "Prince" 1982quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staat hier bij Motozoom/premium motors een best wel mooie paarse buell. Als ik tijd heb zal ik eens een piccie schieten. Denk dat je 'm wel mooi vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had je een BMW moeten postenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Valt me mee, ik had eerlijk gezegd wel een bult kritiek verwacht. Vraag me niet waarom..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
JK "Prince" 1982
Of TUFKAJ.Zo heeft er ooit op Ebay wel eens een fel roze V-Raptor gestaan. Echt, wie verzint zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen als Lillie bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo heeft er ooit op Ebay wel eens een fel roze V-Raptor gestaan. Echt, wie verzint zoiets
Lilly's Bandit is donkergroen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mensen als Lillie bijvoorbeeld.
En maar roze fietsen postenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Lilly's Bandit is donkergroen.
Overspuitenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Lilly's Bandit is donkergroen.
Pak zag ik sowieso niet..quote:
Inderdaad.. Dat wordt een pannekoeken-festiniperenijsjes-spraypaint-meet..quote:
Ik ben 18. Geen 8.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ook met van die slierten aan het stuur?
Welke, de XB-S (naked) of de XB-R Firebolt (met kuipje)quote:
Yeah. Ik zit propvol sushi en ijs.quote:
Mooizo!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah. Ik zit propvol sushi en ijs.
We hadden trouwens weer een "awkward"-momentje. Alleen deze keer juist niet voor onszelf.
Er stond een dikke Maybach 72 Limousine geparkeerd met iemand erin; echter stonden we daar niet naar te kijken, zeker mijn vriendinnen niet..
Stapt meneer ineens uit en vraagt heel trots "Dames.. waar zitten jullie naar te kijken![]()
![]()
?"
Wij dames: "nou, toevallig niet naar jou of je auto"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |