We leven in Nederland.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sorry, die beelden zijn voor 21 en ouder
Zonde..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef BaBy-G het volgende:
ik wil ook mijn motorrijbewijs halen (zeg ik al jaren), maar ik ben te lui
Kost dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
We leven in Nederland.
Als ik oud genoeg ben om mezelf te mogen prostitueren, ben ik ook oud genoeg om dat te mogen zien.
Waarom zien we dan niets?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
We leven in Nederland.
Als ik oud genoeg ben om mezelf te mogen prostitueren, ben ik ook oud genoeg om dat te mogen zien.
Dit vind ik ook wel een hele goeie. Ik maak een combiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kan het beter maken 'Spanken naar Peijnenburg'
2 uurtjes per week, een paar maanden lang. .. Als je dat niet op kunt brengen dan ben je niet lui, dan wil je het gewoon niet graag genoeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef BaBy-G het volgende:
ik wil ook mijn motorrijbewijs halen (zeg ik al jaren), maar ik ben te lui
Dit. Kan prima. Iedereen kan die 2 uurtjes vrij makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
2 uurtjes per week, een paar maanden lang. .. Als je dat niet op kunt brengen dan ben je niet lui, dan wil je het gewoon niet graag genoeg.
Eerst betalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:06 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Waarom zien we dan niks van jou?
Geen woorden maar daden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je krijgt al ijsjes en pannenkoeken van me.
Niet in het enige juiste kleurenschema beschikbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. ik heb eigenlijk ook wel weer eens zin in een andere motor.
Wat vinden jullie van zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dat goed lees, film jij jezelf dus en ga je dat zitten kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
We leven in Nederland.
Videoanalyse heet dat. Wordt je alleen maar beter van.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ik dat goed lees, film jij jezelf dus en ga je dat zitten kijken
eeh.. Je zou de zin zo kunnen lezen, als je hem uit context haalt. Al zegt dat meer over jou dan over die uitspraak.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ik dat goed lees, film jij jezelf dus en ga je dat zitten kijken
Mwoah, worden verkocht.. Ze zijn toch failliet ofzo, dus dat zou sowieso een tweedehandsje worden..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Dekatria het volgende:
Buells, die worden toch verkocht via HD dealers?
Ik vind het wel wat hebben ergens. De Ulysses bijvoorbeeld ook.
Ik ben 1.79, dus niet zo gek groot. Moet kunnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Buell's zijn voor kleine mensen schijnt het.
Roze?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Niet in het enige juiste kleurenschema beschikbaar.
Ja inderdaad, het rood en lichtblauw mist bij de middelstequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Niet in het enige juiste kleurenschema beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |