Ik word er al verdrietig van als ik er alleen maar aan denk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Gewoon millimeteren, nog makkelijker.
Lekker kort en pittig.
Doneer het, jij plezier van geen haar in je gezicht en iemand anders ook blij:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik word er al verdrietig van als ik er alleen maar aan denk.Arme krullen..
k heb ook nog wel wat haar te doneren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Doneer het, jij plezier van geen haar in je gezicht en iemand anders ook blij:
http://www.haarwensen.nl/haardoneren.php
25 cm minimum.. Dan blijft er niks over.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Doneer het, jij plezier van geen haar in je gezicht en iemand anders ook blij:
http://www.haarwensen.nl/haardoneren.php
Toppie!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:14 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wiiee!
Het blijf allemaal goed zitten! Die vlechtjes waren echt een goed idee. Vlechtjes in, zijkanten vast zetten met schuifjes = geen haar meer voor m'n gezicht in m'n helm.
Bij mij indertijd nog meer dan de helftquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
25 cm minimum.. Dan blijft er niks over.
Mijn hoofdhaar gaat gel in, behalve als ik motor ga rijden, voor de rest heb ik alleen beenhaarquote:
Beenhaarvlechtjes, NET ZOALS DE VIKINGENquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn hoofdhaar gaat gel in, behalve als ik motor ga rijden, voor de rest heb ik alleen beenhaar![]()
Zo lang is mijn beenhaar niet. Net lang genoeg om me te irriteren door haren uit te trekkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beenhaarvlechtjes, NET ZOALS DE VIKINGEN
Het probleem was toch dat je haar in je gezicht had tijdens het rijden? Ik zeg doneren = probleem opgelostquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee trouwens? Dacht dat het aardig lang was..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:28 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25 cm aan vlecht ja. Ik heb ze even opgemeten. Die vlechten op de foto zijn precies 25 cm van uiteinde tot aan m'n hoofdhuid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee trouwens? Dacht dat het aardig lang was..
Nouja, zoals op de pics kan het idd ook goed, lijkt me.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
25 cm aan vlecht ja. Ik heb ze even opgemeten. Die vlechten op de foto zijn precies 25 cm van uiteinde tot aan m'n hoofdhuid.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, zoals op de pics kan het idd ook goed, lijkt me.
Heb je die nu net gemaakt dus?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Helm op, helm af:Dat zijn een stel flinke jetsers vlechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Niet zo respectloos héquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het leuk.
En verrekte handig ook, als je straks eens iemand mee achterop neemt
Lul niet zo dom, je ziet er niks van. Slijmbal..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo respectloos hé
Stel mooie borsten
Salatrel en ik kwamen nog een wof achterop met los haar tegen op de snelweg gister. Wapperen als een mallequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zat te wachten op die opmerking
Overigens, als ik meiden zie rijden, altijd een vlecht
Een wat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Salatrel en ik kwamen nog een wof achterop met los haar tegen op de snelweg gister. Wapperen als een malle
Hij hoopt gewoon dat ik, als hij maar lang genoeg door gaat, verdrietig naar juf Anne toe ren en dat hij dan billenkoek krijgt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, je ziet er niks van. Slijmbal..
Dit jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon dat ik, als hij maar lang genoeg door gaat, verdrietig naar juf Anne toe ren en dat hij dan billenkoek krijgt.
Zó goedkoop..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon dat ik, als hij maar lang genoeg door gaat, verdrietig naar juf Anne toe ren en dat hij dan billenkoek krijgt.
Stating the obviousquote:
Of een ijsje eten..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, op z'n minst kan je eerst met iemand wat gaan drinken voordat je 'm billenkoek geeft
Oh ja hoor. Keihard.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef JK1982 het volgende:
Of een ijsje eten..
Daarover gesproken.. hebben jullie elkaar soms nog billenkoek gegeven?
Jij bent werkelijk geniaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Leuk onderschrift.Vinniiee - Happen naar Peijnenburg
Sorry, die beelden zijn voor 21 en ouderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oeh. Stond je camera toevallig aan?
* Lilliesleaf pakt de popcorn alvast
Aanschouw mijn ondertitelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oeh. Stond je camera toevallig aan?
* Lilliesleaf pakt de popcorn alvast
Je kan het beter maken 'Spanken naar Peijnenburg'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aanschouw mijn ondertitel![]()
Wacht ff
We leven in Nederland.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sorry, die beelden zijn voor 21 en ouder
Zonde..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef BaBy-G het volgende:
ik wil ook mijn motorrijbewijs halen (zeg ik al jaren), maar ik ben te lui
Kost dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
We leven in Nederland.
Als ik oud genoeg ben om mezelf te mogen prostitueren, ben ik ook oud genoeg om dat te mogen zien.
Waarom zien we dan niets?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
We leven in Nederland.
Als ik oud genoeg ben om mezelf te mogen prostitueren, ben ik ook oud genoeg om dat te mogen zien.
Dit vind ik ook wel een hele goeie. Ik maak een combiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kan het beter maken 'Spanken naar Peijnenburg'
2 uurtjes per week, een paar maanden lang. .. Als je dat niet op kunt brengen dan ben je niet lui, dan wil je het gewoon niet graag genoeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef BaBy-G het volgende:
ik wil ook mijn motorrijbewijs halen (zeg ik al jaren), maar ik ben te lui
Dit. Kan prima. Iedereen kan die 2 uurtjes vrij makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:05 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
2 uurtjes per week, een paar maanden lang. .. Als je dat niet op kunt brengen dan ben je niet lui, dan wil je het gewoon niet graag genoeg.
Eerst betalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:06 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Waarom zien we dan niks van jou?
Geen woorden maar daden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je krijgt al ijsjes en pannenkoeken van me.
Niet in het enige juiste kleurenschema beschikbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:08 schreef JK1982 het volgende:
Pfff.. ik heb eigenlijk ook wel weer eens zin in een andere motor.
Wat vinden jullie van zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik dat goed lees, film jij jezelf dus en ga je dat zitten kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
We leven in Nederland.
Videoanalyse heet dat. Wordt je alleen maar beter van.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ik dat goed lees, film jij jezelf dus en ga je dat zitten kijken
eeh.. Je zou de zin zo kunnen lezen, als je hem uit context haalt. Al zegt dat meer over jou dan over die uitspraak.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Als ik dat goed lees, film jij jezelf dus en ga je dat zitten kijken
Mwoah, worden verkocht.. Ze zijn toch failliet ofzo, dus dat zou sowieso een tweedehandsje worden..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Dekatria het volgende:
Buells, die worden toch verkocht via HD dealers?
Ik vind het wel wat hebben ergens. De Ulysses bijvoorbeeld ook.
Ik ben 1.79, dus niet zo gek groot. Moet kunnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
Buell's zijn voor kleine mensen schijnt het.
Roze?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Niet in het enige juiste kleurenschema beschikbaar.
Ja inderdaad, het rood en lichtblauw mist bij de middelstequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Niet in het enige juiste kleurenschema beschikbaar.
Er staat hier bij Motozoom/premium motors een best wel mooie paarse buell. Als ik tijd heb zal ik eens een piccie schieten. Denk dat je 'm wel mooi vindquote:
JK "Prince" 1982quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er staat hier bij Motozoom/premium motors een best wel mooie paarse buell. Als ik tijd heb zal ik eens een piccie schieten. Denk dat je 'm wel mooi vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had je een BMW moeten postenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Valt me mee, ik had eerlijk gezegd wel een bult kritiek verwacht. Vraag me niet waarom..
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
JK "Prince" 1982
Of TUFKAJ.Zo heeft er ooit op Ebay wel eens een fel roze V-Raptor gestaan. Echt, wie verzint zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen als Lillie bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo heeft er ooit op Ebay wel eens een fel roze V-Raptor gestaan. Echt, wie verzint zoiets
Lilly's Bandit is donkergroen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mensen als Lillie bijvoorbeeld.
En maar roze fietsen postenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Lilly's Bandit is donkergroen.
Overspuitenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Lilly's Bandit is donkergroen.
Pak zag ik sowieso niet..quote:
Inderdaad.. Dat wordt een pannekoeken-festiniperenijsjes-spraypaint-meet..quote:
Ik ben 18. Geen 8.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ook met van die slierten aan het stuur?
Welke, de XB-S (naked) of de XB-R Firebolt (met kuipje)quote:
Yeah. Ik zit propvol sushi en ijs.quote:
Mooizo!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah. Ik zit propvol sushi en ijs.
We hadden trouwens weer een "awkward"-momentje. Alleen deze keer juist niet voor onszelf.
Er stond een dikke Maybach 72 Limousine geparkeerd met iemand erin; echter stonden we daar niet naar te kijken, zeker mijn vriendinnen niet..
Stapt meneer ineens uit en vraagt heel trots "Dames.. waar zitten jullie naar te kijken![]()
![]()
?"
Wij dames: "nou, toevallig niet naar jou of je auto"..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |