Niet zo respectloos héquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het leuk.
En verrekte handig ook, als je straks eens iemand mee achterop neemt
Lul niet zo dom, je ziet er niks van. Slijmbal..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo respectloos hé
Stel mooie borsten
Salatrel en ik kwamen nog een wof achterop met los haar tegen op de snelweg gister. Wapperen als een mallequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zat te wachten op die opmerking
Overigens, als ik meiden zie rijden, altijd een vlecht
Een wat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Salatrel en ik kwamen nog een wof achterop met los haar tegen op de snelweg gister. Wapperen als een malle
Hij hoopt gewoon dat ik, als hij maar lang genoeg door gaat, verdrietig naar juf Anne toe ren en dat hij dan billenkoek krijgt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, je ziet er niks van. Slijmbal..
Dit jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon dat ik, als hij maar lang genoeg door gaat, verdrietig naar juf Anne toe ren en dat hij dan billenkoek krijgt.
Zó goedkoop..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon dat ik, als hij maar lang genoeg door gaat, verdrietig naar juf Anne toe ren en dat hij dan billenkoek krijgt.
Stating the obviousquote:
Of een ijsje eten..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, op z'n minst kan je eerst met iemand wat gaan drinken voordat je 'm billenkoek geeft
Oh ja hoor. Keihard.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef JK1982 het volgende:
Of een ijsje eten..
Daarover gesproken.. hebben jullie elkaar soms nog billenkoek gegeven?
Jij bent werkelijk geniaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Leuk onderschrift.Vinniiee - Happen naar Peijnenburg
Sorry, die beelden zijn voor 21 en ouderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oeh. Stond je camera toevallig aan?
* Lilliesleaf pakt de popcorn alvast
Aanschouw mijn ondertitelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:01 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Oeh. Stond je camera toevallig aan?
* Lilliesleaf pakt de popcorn alvast
Je kan het beter maken 'Spanken naar Peijnenburg'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aanschouw mijn ondertitel![]()
Wacht ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |