Zoiets als laatste piccie heb ik denk ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Een schaamrand is gewoon die rand die je aan de zijkant van je banden ziet, niet die plukjes an sich.
Dit waren bijvoorbeeld mijn randjes een tijdje terug. Denk niet dat ze al veel smaller zijn geworden:
[ afbeelding ]
Deze gast heeft z'n banden bijvoorbeeld tot echt op het randje gereden, schaamranden zijn helemaal weg:
[ afbeelding ]
En deze gaat blijkbaar bijna rechtop door de bochten, die zou zich moeten schamen:
[ afbeelding ]
Nice! Succes alvast!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Morgen weer rijden! Héél eventjes was ik het gewoon vergeten. En nu herinner ik het me weer.. man.. opnieuw helemaal blij geworden.
Kijk wel uit voor die bochtenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
Morgen weer rijden! Héél eventjes was ik het gewoon vergeten. En nu herinner ik het me weer.. man.. opnieuw helemaal blij geworden.
Ik ging iig verzamelen in Arnhem. Daar zullen ook wat maten van me zijn. Vanaf Arnhem rijden we over de dijk naar Veenendaal toe met een grote groep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
Wie wouden er ook alweer verzamelen in Arnhem voor de MFMM? In Ochten wordt er ook verzameld, en kunnen klein ommetje eventueel wel maken?
Ja, hier in de polder rij je ze er ook niet zomaar af. Lange saaie k-wegen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets als laatste piccie heb ik denk ik ookKomt door die snelwegkilometers
[..]
Nice! Succes alvast!
Overigens, nog een ijsje
Ik heb wel ervaren dat er een voordeel aan die nieuwbouw is.. als ik van de snelweg af ga uti m'n werk en binnendoor naar huis rijd kom ik 12+ rotondes tegen, met allemaal dubbelbaans en 80km/hquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, hier in de polder rij je ze er ook niet zomaar af. Lange saaie k-wegen.
Maargoed, morgen dus misschien maar effe op de brommert..
Zal morgen wel ff piccie makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Durf niet te kijken hoe groot mijn schaamrand is
[..]
Ik ging iig verzamelen in Arnhem. Daar zullen ook wat maten van me zijn. Vanaf Arnhem rijden we over de dijk naar Veenendaal toe met een grote groep.
Hier ook zo goed als kaarsrecht. Alleen laatste 5~10 km niet, van de 40~45.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, hier in de polder rij je ze er ook niet zomaar af. Lange saaie k-wegen.
Maargoed, morgen dus misschien maar effe op de brommert..
Nou, ik vind er hier niet veel aan in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb wel ervaren dat er een voordeel aan die nieuwbouw is.. als ik van de snelweg af ga uti m'n werk en binnendoor naar huis rijd kom ik 12+ rotondes tegen, met allemaal dubbelbaans en 80km/h
Dat verveelt echt nooit
Goeie shit daar, let op de lasercontrolesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, ik vind er hier niet veel aan in ieder geval.
Wordt weer es tijd voor een leuk ritje. 8 September heb ik er sowieso weer een. En oh ja, volgend weekend een in de buurt van Gorinchem..
Thanks voor de tip..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goeie shit daar, let op de lasercontroles
Weltrusten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:25 schreef Dekatria het volgende:
Nighty-night, allenMorgen zowaar vroeg op pad.
Ik ook, maar ook laat pittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:25 schreef Dekatria het volgende:
Nighty-night, allenMorgen zowaar vroeg op pad.
Oke dan, meestal gaat mijn wekker tussen 14.00 en 16.00 ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:58 schreef Vinniiee het volgende:
Dan heb ik al 4 boterhammen en een banaan naar binnen gewerkt
![]()
En mijn friet besteld
Whehe, het is ook best vroeg.. maja, ik neem aan dat je dan halverwege de middag vrij bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 04:58 schreef Salatrel het volgende:
Dan vertrekt de trein vanaf CS. En het is over duidelijk te vroeg want ik had vanochtend 2 overhemden over elkaar heen aangetrokken
13:00quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 05:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, het is ook best vroeg.. maja, ik neem aan dat je dan halverwege de middag vrij bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |