Rij jij maandag ook op dit traject? Moet maandag van Apeldoorn naar Amersfoortquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:10 schreef Salatrel het volgende:
Tevens mensen die te gierig zijn een kaartje te kopen voor Apeldoorn - amersfoortBAM 55,80
Dit zijn toch meestal lange treinen? Heb je ook al minder kans op controlequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef Salatrel het volgende:
Is maar 1 halte maar wel bijna half uur dus kans dat controle is is groot
Dan ben je echt domquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:10 schreef Salatrel het volgende:
Tevens mensen die te gierig zijn een kaartje te kopen voor Apeldoorn - amersfoortBAM 55,80
neen maandag geloof ik naar Leeuwarden en late dienst sowiesoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Rij jij maandag ook op dit traject? Moet maandag van Apeldoorn naar Amersfoort
Dan zitten collega's van je vaak koffie te drinken op het traject dieren - etten-leurquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef Salatrel het volgende:
Is maar 1 halte maar wel bijna half uur dus kans dat controle is is groot
Wut? Daar heb ik ook vaak genoeg in gezetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dan zitten collega's van je vaak koffie te drinken op het traject dieren - etten-leur![]()
Het is al vaker voor gekomen dat ik het hele retourtje heb uitgezeten zonder controle en dan zit je toch al snel 4 uur in de trien om heen en weer te komen.
ik had geen tijd om koffie te halen in Deventerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:23 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dan zitten collega's van je vaak koffie te drinken op het traject dieren - etten-leur![]()
Het is al vaker voor gekomen dat ik het hele retourtje heb uitgezeten zonder controle en dan zit je toch al snel 4 uur in de trien om heen en weer te komen.
Nee, dat niet, ik had wel het idee dat de carterbescherming ook onder zat, maar kweetnie of dat al was. Het zag er niet uit als 'nieuw olie', maar dat weet ik niet zeker. Straks even beter checken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Das niet zo mooiToevallig ook een ge-olie-de laars/zijstandaard/schakelpoot?
Mijn drupt ook olie
Het ziet er ook niet als nieuwe olie als die al lang in je motor zitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, dat niet, ik had wel het idee dat de carterbescherming ook onder zat, maar kweetnie of dat al was. Het zag er niet uit als 'nieuw olie', maar dat weet ik niet zeker. Straks even beter checken.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het ziet er ook niet als nieuwe olie als die al lang in je motor zit. Of bedoel je een "verse drup" ?
Keertje schoonmaken en rijden, kijken waar 't vandaan komt.
Zal dan wel van je motor af komen ja. Zou wel héél erg toevallig zijn als dat niet zo is. Ben benieuwd waar het ongeveer ligt onder je motor. Maar met zo'n carterplaat zegt dat niet zoveel natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. De olie op de grond was wel nog nat namelijk.
jijookhier?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:35 schreef ikookhier het volgende:
Drie dagen op vakantie gelijk mn band lekNu weer een verse mpp 2ct er onder
![]()
Er lekt glijmiddel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef Salatrel het volgende:
Wat lees ik? Anne heeft last van een druiper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |