quote:
CL legt het wel uit.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:39 schreef Tegan het volgende:
Die TT. Ik had iets anders verwacht.
Ben ik iig niet de enige.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:39 schreef Tegan het volgende:
Die TT. Ik had iets anders verwacht.
Bijna. Het was zijn zoon die undertow verkeerd verstondquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Als ik het me goed herinner: in The World According to Garp denkt Garp dat de undertow een beest is, the undertoad, waar ie voor moet uitkijken.
quote:Garp...realized that all these years Walt had
been dreading a giant toad, lurking offshore,
waiting to suck him under and drag him out to
sea. The terrible Under Toad.
Nietes!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Overigens heb ik me echt door dat boek heengeworsteld. Wat een under toad zeg
Ik vond hem wel mooi maar niet echt een boek dat je in een paar dagen leestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Overigens heb ik me echt door dat boek heengeworsteld. Wat een under toad zeg
Nee ik heb maar twee boeken van de beste man gelezen. The Fourth Hand ligt nog wel ergens. En volgens mij had ik Widow for a year ook nog.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nietes!
@CL: Heb jij de nieuwste van John Irving al gelezen?
Beter lees je dan Widow for a year. Mooi.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Nee ik heb maar twee boeken van de beste man gelezen. The Fourth Hand ligt nog wel ergens. En volgens mij had ik Widow for a year ook nog.
I didn't?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nietes!
@CL: Heb jij de nieuwste van John Irving al gelezen?
Ik vond het echt een marteling. It just dragged on and on and onquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem wel mooi maar niet echt een boek dat je in een paar dagen leestmaar dat had ik bij the Cider House Rules ook. Dat was ook een hele bevalling.
Ja tijdens het lezen denk je, waar ben ik mee bezig maat achteraf ben je welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond het echt een marteling. It just dragged on and on and on
Ik nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tijdens het lezen denk je, waar ben ik mee bezig maat achteraf ben je wel
blij dat je het hebt gelezen
Wie weet er tegenwoordig nog wat een boek is?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef CherryLips het volgende:
We mogen het hier wel wat vaker over boeken hebben trouwens
IKquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie weet er tegenwoordig nog wat een boek is?
Maar jij bent dan ook stiekem al 80quote:
Die kun je ook huren in de biebquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Heb van de week The Hunger Games gekocht
Ik twee weken terug Het korte tweede leven van Bree Tannerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef CherryLips het volgende:
Heb van de week The Hunger Games gekocht
Niet in het Engelsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kun je ook huren in de bieb
Waarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik twee weken terug Het korte tweede leven van Bree Tanner. Was maar 1 euro.
Zeurquote:
Die zijn dan vast niet in het engelsquote:
De Action heeft ook wel Engelse boeken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zeur
[..]
Die zijn dan vast niet in het engels
Wat kost zo'n abonnement per jaar tegenwoordig?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:18 schreef MissMSX het volgende:
Overigens heeft de bibliotheek hier een uitgebreide collectie engelstalige boeken
Ik heb periodes waarin ik veel lees. Vorig jaar had ik een tijdje dat ok er twee boeken per week doorheen joeg en nu gaat het ook wel snel, al weet ik niet of dat zo blijft als de nieuwigheid van m'n speeltje af is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Tegan het volgende:
Ik lees alleen op vakantie. Deze keer neem ik Vogelman mee. De rest weet ik nog niet.
Mo Hayder.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Tegan het volgende:
Ik lees alleen op vakantie. Deze keer neem ik Vogelman mee. De rest weet ik nog niet.
CL met speeltjes.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb periodes waarin ik veel lees. Vorig jaar had ik een tijdje dat ok er twee boeken per week doorheen joeg en nu gaat het ook wel snel, al weet ik niet of dat zo blijft als de nieuwigheid van m'n speeltje af is.
Luisterde je altijd maar zo goed naar mij.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Luisterde je altijd maar zo goed naar mij.
Die heeft ook meerdere toffe boeken geschreven. Al blijft Vogelman favoriet.quote:
28 euroquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat kost zo'n abonnement per jaar tegenwoordig?
quote:
Dat valt dan weer meequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Action heeft ook wel Engelse boeken.
Onvoorwaardelijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het kostte twee jaar, maar ik ga hem eindelijk lezen en dus naar je luisteren.
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan een limiet aan boeken of moet je nog per boek betalen?
quote:Met een lenerpas kunt u maximaal acht boeken, bladmuziekboeken of tijdschriften lenen.
Daarnaast mag u maximaal acht cd's, cd-roms, videobanden, dvd's, diaseries, geluidscassettes of taalcursussen lenen.
Ik kom er eigenlijk nooit. Teveel hoofddoekjes en kinderwagensquote:
Nicequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
The World According to Garp van John Irving.
Ik wil altijd alleen maar zware lectuur lezen, maar daar loop ik dan in vast, want dat lees je niet voor het slapen gaan en verder heb ik nooit de rust om te gaan zittenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben gek op lezen
maar buiten de vakanties moet ik zo veel lezen voor school sat recreatief lezen er vaak bij in schiet.
Ben nu bezig in oorlog en vrede en het gaat verbazingwekkend snel!
Dat valt reuze meequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Nice
Daar dacht ik dus weer net niet aan
i know late reactie etc
Met lettersquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
De action heeft boeken? Wat voor soort dan? Of lees ik nu schuin?
Ja acht is een beetje weinigquote:
Chicklit ftwquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil altijd alleen maar zware lectuur lezen, maar daar loop ik dan in vast, want dat lees je niet voor het slapen gaan en verder heb ik nooit de rust om te gaan zitten
ja dat heb ik soms ook maar oorlog en vrede is wel echt boeiend dus dat helptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil altijd alleen maar zware lectuur lezen, maar daar loop ik dan in vast, want dat lees je niet voor het slapen gaan en verder heb ik nooit de rust om te gaan zitten
8 per keer hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja acht is een beetje weinigDaarom had ik destijds m'n abonnement niet verlengd, je mocht er tien lenen en je moest nog per boek 50 cent extra betalen en de helft van wat ik las hadden ze niet of was een lange wachtlijst voor.
ja maar ik bedoel meer genrequote:
Hell noquote:
Lijkt mij ook wel ja, maar zou er toch niet aan durven beginnen. Tenzij naar een onbewoond eiland gaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik soms ook maar oorlog en vrede is wel echt boeiend dus dat helpt
maar ik snap precies wat je bedoeld
Dat lijkt mij ook niet neequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is netjes, dat lukt me niet in drie weken
ook echt in het frans?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog Le Morte d'Arthur liggen maar die is echt te dik
Daar heb ik de Kindle voor aangeschaft. Ik moet een zwik boeken de deur uit doen dus boeken die ik niet hoef te hebben gaan op de Kindle en mooie edities koop ik dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook niet nee
Ik vind 28 euro echt een koopje. Plus dat ik dan niet al die zooi in m'n boekenkast moet zien te proppen
Een bieb-abo is goedkoperquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik de Kindle voor aangeschaft. Ik moet een zwik boeken de deur uit doen dus boeken die ik niet hoef te hebben gaan op de Kindle en mooie edities koop ik dan.
Het is CLquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Tegan het volgende:
CL, hoe kon je nu denken dat dat acht totaal was.
ik ben er inderdaad op vakamtie aan begonnen hahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel ja, maar zou er toch niet aan durven beginnen. Tenzij naar een onbewoond eiland ga
Ik wil ze ook wel hebben, maar heb simpelweg de ruimte niet. Weggooien vind ik ook zonde en eigenlijk aanschaffen ook. Met dat geld kan ik een hoop andere leuke dingen doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben er inderdaad op vakamtie aan begonnen hahawel niet helemaal onbewoond maar in ieder geval een eiland
en ik wil boeken juist hebben! Mijn lief ook dus erg onpraktisch
we vinden boeken weg gooien ook een mega zonde
Omdat ik nog weet dat die nieuwe abonnementen destijds heel raar en duur waren. Voor m'n 18e was het gewoon 1 bepaald bedrag en leef je uit en toen kreeg je toeslagen en maximum aantallen die je mocht lenen en als je een duurder abonnement had kreeg je voorrang ofzo. Weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef Tegan het volgende:
CL, hoe kon je nu denken dat dat acht totaal was.
daar ben ik erg mee, gooi nooit boeken weg, heb dus veel te veelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben er inderdaad op vakamtie aan begonnen hahawel niet helemaal onbewoond maar in ieder geval een eiland
en ik wil boeken juist hebben! Mijn lief ook dus erg onpraktisch
we vinden boeken weg gooien ook een mega zonde
Maar het houdt een keer op en dat punt heb ik bereikt. Er liggen meer boeken in dozen naast de volle boekenkast dan dat er in de boekenkast staanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
daar ben ik erg mee, gooi nooit boeken weg, heb dus veel te veel
Haha ook dat ken ik helaas :S weet niet eens waar bepaalde boeken zijn die ik nog een keer wil lezen :Squote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het houdt een keer op en dat punt heb ik bereikt. Er liggen meer boeken in dozen naast de volle boekenkast dan dat er in de boekenkast staan
Lang leve Den Haagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik nog weet dat die nieuwe abonnementen destijds heel raar en duur waren. Voor m'n 18e was het gewoon 1 bepaald bedrag en leef je uit en toen kreeg je toeslagen en maximum aantallen die je mocht lenen en als je een duurder abonnement had kreeg je voorrang ofzo. Weet niet of dat nog steeds zo is.
Ik hou nieuwe boeken wel gescheiden van de gelezen boekenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
Haha ook dat ken ik helaas :S weet niet eens waar bepaalde boeken zijn die ik nog een keer wil lezen :S
wij maken gewoon kasten bijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef Tegan het volgende:
Ik vind boeken kopen en in de kast zetten ook mooi. Maar eigenlijk kan ik die kastruimte veel beter gebruiken.
Moet je wel plek hebben voor extra kastenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wij maken gewoon kasten bijen we hebben dozen met boeken die niet er in passen
we hebben zelfs boeken dubbel die we dan niet weg doen. misschien ooit als we mega lang samen zijn
Het verbaast me nietsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Dubbele boeken heb ik ook maar dat is dan door m'n eigen domheid.
die heb ik ook wat jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef CherryLips het volgende:
Dubbele boeken heb ik ook maar dat is dan door m'n eigen domheid.
Ik heb te veel boekenquote:
Guess notquote:
Bij ons niet, gelukkigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk nooit. Teveel hoofddoekjes en kinderwagens
quote:
quote:
he niet zo denken! Juist zo denken maakt de kans op mislukken groterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ieder contactpunt is potentieel het moment dat ik het verpest heh.
Het was een grapje schatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he niet zo denken! Juist zo denken maakt de kans op mislukken groter
En? En? En?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ieder contactpunt is potentieel het moment dat ik het verpest heh.
Dump vriendje ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
Oh T ik ben jaloers!
De eerste maanden zijn altijd zo tof! Al die 'eerste keren'
Eerste keer ruzie en eerste keer knallende goedmaakseks.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
Eersye zoen, eerste keer sex, eerste keer echt bij elkaar slapen, eerste date, eerste keer dat hij je vrienden ontmoet, eerste kadotje dat je krijgt, eerste vakantie samen etc (niet op volgorde)
niks voor mij, heb daar altijd een hekel aan, hoe verdergevorderd het wordt hoe relaxer, vind ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
Eersye zoen, eerste keer sex, eerste keer echt bij elkaar slapen, eerste date, eerste keer dat hij je vrienden ontmoet, eerste kadotje dat je krijgt, eerste vakantie samen etc (niet op volgorde)
Couldn't agree morequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
niks voor mij, heb daar altijd een hekel aan, hoe verdergevorderd het wordt hoe relaxer, vind ik.
maar wat weet ik nou?
klinkt nu al als een kutrelatiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Eerste keer slechte seks, eerste keer dat het tijdelijk uitgaat
, eerste maand droogstaan terwijl je een relatie hebt
.
jaja, doe eens niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Couldn't agree more.
Dan weet je tenminste wat je kan verwachten.
Die maand droogstaan snap ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:14 schreef Tegan het volgende:
Eerste keer slechte seks, eerste keer dat het tijdelijk uitgaat
, eerste maand droogstaan terwijl je een relatie hebt
.
Tegan, doemdenker since '89.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klinkt nu al als een kutrelatie
Ik ga hem niet uitleggen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die maand droogstaan snap ik niet.
nou mijn lief is wel eens twee maanden weg geweest bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die maand droogstaan snap ik niet.
Hij hoeft niet eens weg te zijn daarvoor hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou mijn lief is wel eens twee maanden weg geweest bijvoorbeeld
Ah, ja. Ik dacht gewoon de eerste maand geen seksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou mijn lief is wel eens twee maanden weg geweest bijvoorbeeld
Imagine the crazy chemistry we have in real lifequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef dawg het volgende:
[..]
komt omdat we elkaar zo goed kennen. nu al, kun je nagaan.
vind ik ook niet eens zo gekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik dacht gewoon de eerste maand geen seks.
i try not to.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Imagine the crazy chemistry we have in real life.
Komt wel eens voor hoor! Soms.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik dacht gewoon de eerste maand geen seks.
Grijp je kans!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd eerste date meteen bed in?
kun je niet aan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat kan ik niet aan.
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet even een paar maanden een tactiek gaan bedenken.
Jullie kruisen (hihi) elkaar niet even op het vliegveld ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Tegan het volgende:
Ik ga over een paar dagen op vakantie, en date direct na mij. Dus wij halen die maand wel denk ik.
Tevens te laatste keer dat ik commentaar ga geven over of we al geneukt hebben, want het is een beetje creepy om het right after hier te komen melden, omdat het toch wordt gevraagd.
Nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd eerste date meteen bed in?
Nope. Hij gaat geloof ik een dag eerder weg dan ik terugkom.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie kruisen (hihi) elkaar niet even op het vliegveld ofzo?
Thanks schat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. anyway succes met het daten in elk geval.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef STING het volgende:
Een maand geen seks in je slechte relatie/met je date, whut?
Ze bestaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef STING het volgende:
[..]
Je zal dat maar vol kunnen houden.
Seks is toch vies.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef STING het volgende:
Een maand geen seks in je relatie/met je date, whut?
Sommige mensen hechten meer waarde aan seks in een relatie dan anderenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik kan wel 60 redenen verzinnen waarom sex er misschien ooit een maand bij in zou schieten
lekker veroordelend weer hoor al die fokkers met hun geweldige relaties, stomend sexleven en mega inkomen
Zo, je kan ook overdreven reageren, zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik kan wel 60 redenen verzinnen waarom sex er misschien ooit een maand bij in zou schieten
lekker veroordelend weer hoor al die fokkers met hun geweldige relaties, stomend sexleven en mega inkomen
Je vergeet de enorme piemels.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
Stomme kutsmoesjes altijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
Wat als je net een kind hebt gehad bijvoorbeeld?
Druk, slape loze nachten en ik gok een erg pijnlijke kut
Nou vooruit. Maar daar doe ik niet aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef rhubarbje het volgende:
Wat als je net een kind hebt gehad bijvoorbeeld?
Druk, slape loze nachten en ik gok een erg pijnlijke kut
Best lastig, zo'n halve meter.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet de enorme piemels.
zegt degene die meteen over amish begintquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo, je kan ook overdreven reageren, zeg.
Bitchfight!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zegt degene die meteen over amish begint
het is gewoon een opmerking, geen preek of zo
als jij dat er in leest zegt dat meer over hoe jij het opvat als je het mij vraagt
nog een reden waarom er niet geneukt zou kunnen worden!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vergeet de enorme piemels.
Nee, oke. Goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zegt degene die meteen over amish begint
het is gewoon een opmerking, geen preek of zo
als jij dat er in leest zegt dat meer over hoe jij het opvat als je het mij vraagt
zo was het niet bedoeldquote:
Wat nog meer dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog een reden om er niet te komen.
en in vla!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Boeie, gewoon vechten! Naakt, uiteraard.
Den Haag is de bomquote:
Troll.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind elke maand seks eigenlijk best veel.
Dat komt omdat je Den Haag niet goed genoeg kent.quote:
Je mag'em hebben he, je weet het...quote:
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat komt omdat je Den Haag niet goed genoeg kent.
Ik werd zojuist eraan herinnerd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je mag'em hebben he, je weet het...
Niet voor jij in een urn zit, want 'ze deelt niet'.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef MissMSX het volgende:
Je mag'em hebben he, je weet het...
Anders is het niet echt hebbenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet voor jij in een urn zit, want 'ze deelt niet'.
Wat heb je eigenlijk gezien van Den Haag?quote:
Dat wordt 't sowieso niet. Jij bent 't bezit.quote:
'Hebben' bestaat sowieso al niet.quote:
Niet zoveel. Deel van het centrum, CS en de weg naar Scheveningenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk gezien van Den Haag?
Dat zijn inderdaad niet echte de beste plekjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zoveel. Deel van het centrum, CS en de weg naar Scheveningen.
Heeft Den Haag goede plekjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad niet echte de beste plekjes
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt 't sowieso niet. Jij bent 't bezit.
Wat zijn de goede plekken dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad niet echte de beste plekjes
Uiteraard.quote:
Genoegquote:
Zuiderstrand, Ockenburg, Clingendael, de Fred to name but a fewquote:
Ik sla ook graag vrouwen.quote:
Hmmm. Zal morgen eens googlen, nu geen zin in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zuiderstrand, Ockenburg, Clingendael, de Fred to name but a few
En eigenlijk moet je het gewoon beleven. Ik was altijd enorm anti-Den Haag, totdat ik hier ging wonenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm. Zal morgen eens googlen, nu geen zin in.
Die wandeling was toen was tof. Jammer alleen dat ik om de drie meter onderuit gleed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zuiderstrand, Ockenburg, Clingendael, de Fred to name but a few
quote:
Misschien binnenkort eens naar Den Haag. Heb nu Antwerpen nog in m'n systeem.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En eigenlijk moet je het gewoon beleven. Ik was altijd enorm anti-Den Haag, totdat ik hier ging wonen
Hahaha, we kunnen in januari weer opnieuw hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die wandeling was toen was tof. Jammer alleen dat ik om de drie meter onderuit gleed.
Ik raad het je zeker aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien binnenkort eens naar Den Haag. Heb nu Antwerpen nog in m'n systeem.
Of binnenkort een keer. Zonder sneeuw.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:06 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha, we kunnen in januari weer opnieuw he
Ik vind Scheveningen niks aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik raad het je zeker aan
Owh, en ga niet naar het populaire stuk van Scheveningen
Hear hear!quote:
Je hebt Scheveningen en Scheveningen, maar het stuk dat de naam heeft is inderdaad verschrikkelijkquote:
Trustequote:
Truste Samzz.quote:
Dat lijkt me verstandigerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of binnenkort een keer. Zonder sneeuw.
die verwacht nu wel wat eten dan denk ik?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:49 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn ontbijtbord staat gewoon op de kat nu en het doet haar niks haha
hik staat er echt al minuten lang
nopequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:11 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
die verwacht nu wel wat eten dan denk ik?
katten kunnen zo geniaal zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nope
volgens mij had ze niet eens door dat er eten op lag
nee joh, dat is gewoon een tactiekquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Nou die van mij is vooral heel dom haha
ok, ik geloof jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
nee hoor, ze is gewoon echt heel dom
Mooi!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:53 schreef Tegan het volgende:
Zo, voel me al een stuk beter ineens nu ik me moest aankleden enzo.
Station Delft stond vannochtend ook helemaal vol met een nieuwe lading feutenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Ingeschreven voor een tweede opleiding in september! Ben benieuwd of ik het ga trekkenben een beetje nerveus
En vast geen eens lekkere wijven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Station Delft stond vannochtend ook helemaal vol met een nieuwe lading feuten
Op zich stond er wel wat leuks tussenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
En vast geen eens lekkere wijven.
Alhoewel die in Utrecht ook niet echt legaal zijn.
2x 18 is ook 36.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op zich stond er wel wat leuks tussen
maar allemaal 18-jarigen natuurlijk
Nou, idd...ik zei van de week nog tegen n vriend van me terwijl we op het terras alle nieuwe studentengrietjes voorbij zagen komen "damn, volgens mij worden ze elk jaar jonger lijkt het"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
En vast geen eens lekkere wijven.
Alhoewel die in Utrecht ook niet echt legaal zijn.
Nee, ze worden steeds jonger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, idd...ik zei van de week nog tegen n vriend van me terwijl we op het terras alle nieuwe studentengrietjes voorbij zagen komen "damn, volgens mij worden ze elk jaar jonger lijkt het"
... of ik word gewoon elk jaar ouder, misschien is dat 't
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:14 schreef dick_laurent het volgende:
haha ok... dan ligt 't toch niet helemaal aan mij
maar waarom de "" ?
Niet! Leugens!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:15 schreef VrolijkAlleen het volgende:
ze blijven elk jaar 18 we worden allemaal ouder :S
Hoe dat dan? Lopen ze rond met my little pony's ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
naja weet je, ik lieg niet :S
wat weer wel zo is, dat ze qua uiterlijk steeds jonger lijkne
" :S " is geen werkende smiley op FOK!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:16 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
naja weet je, ik lieg niet :S
ik merk het super irritantquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
" :S " is geen werkende smiley op FOK!
jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Lopen ze rond met my little pony's ofzo?
Deze zin zou een stuk beter uit de verf komen met fatsoenlijke interpunctie.quote:
eens, had er alleen even geen zin in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze zin zou een stuk beter uit de verf komen met fatsoenlijke interpunctie.
waarom niet? er zijn ook kroegen etc waar je heen kan? Of naar Utrecht (Hoog Catrijne)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boh. Morgen moet ik echt beter zijn hoor. Anders gaat mijn date niet door hoor.
Eh. Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:42 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
waarom niet? er zijn ook kroegen etc waar je heen kan? Of naar Utrecht (Hoog Catrijne)
edit: Never mind, ik las het verkeerd, jij bent ziek, niets met het weer te maken etc :S
Zo veel ouder ben jij nou ook weer nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Op zich stond er wel wat leuks tussen
maar allemaal 18-jarigen natuurlijk
Nog meer kansen voor mij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Boh. Morgen moet ik echt beter zijn hoor. Anders gaat mijn date niet door hoor.
die vind ik lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
jaja, ik zal vast bacardi breezers inslaan
Why so sad?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
jaja, ik zal vast bacardi breezers inslaan
You naughtyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of hij bi is, dus wie weet.
Als het goed genoeg is voor mij, is het goed genoeg voor de hele wereldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wat goed genoeg is voor T is goed genoeg voor mij.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef Tegan het volgende:
Owja, ik ga even een dutje doen want over een uur krijg ik bezoek huuu. En dood enzo.
Ik ga even huilen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:33 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
dat kan, is een onbijt drink
En de doodquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:09 schreef Q. het volgende:
Toe aan weekend. En drank. En paracetamol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |