Waar heb je het dan precies lastig mee? Wat anderen van je denken? Fysiek last?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, blijft altijd een lastig punt voor me denk ik...
Zelfbeeld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar heb je het dan precies lastig mee? Wat anderen van je denken? Fysiek last?
Heb je dan niet als je op het strand loopt of in de sauna bent van "Damn, ik zie er eigenlijk best goed uitquote:
Hell no!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je dan niet als je op het strand loopt of in de sauna bent van "Damn, ik zie er eigenlijk best goed uit"?
Vast niet nodigquote:
Ik weet dat het voor een deel in mijn hoofd zit..quote:
Niet voor een deelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor een deel in mijn hoofd zit..
En het andere deel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor een deel in mijn hoofd zit..
Ik denk dat echt nooit. Of ik denk als ik in de spiegel kijk: ja, je ziet er leuk uit vandaag. En dan huppel ik buiten rond en zie ik mezelf toevallig in een spiegel of in een ruit en dan is het echt vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik heb dat kei vaak (dat ik denk: damn dat ziet er goed uit)
zolang ik geen spiegels of fotos van mezelf tegen kom
Volgens mij strookt mijn zelfbeeld niet zo met de werkelijkheid
maar goed, het maakt me blij dus ik vind het prima haha
quote:
Heel goed, zo hoort dat ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik heb dat kei vaak (dat ik denk: damn dat ziet er goed uit)
zolang ik geen spiegels of fotos van mezelf tegen kom
Volgens mij strookt mijn zelfbeeld niet zo met de werkelijkheid
maar goed, het maakt me blij dus ik vind het prima haha
Dat jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat echt nooit. Of ik denk als ik in de spiegel kijk: ja, je ziet er leuk uit vandaag. En dan huppel ik buiten rond en zie ik mezelf toevallig in een spiegel of in een ruit en dan is het echt van
Oh ik heb eerder bewondering als ik een mooie vrouw zie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heel goed, zo hoort dat ook.
Als je een mooie vrouw ziet moet je niet denken van owww die is veel mooier dan ik![]()
, maar bv als haar kont niet bijzonder is dan pak je dat eruit en denk je van muhaha mijn kont is veel sexier.
Dat werkt voor je zelfbeeld.
Prima, zolang je je maar realiseert dat dat volledig los staat van jezelfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik heb eerder bewondering als ik een mooie vrouw zie.
ik denk gewoon: wat een lekker wijfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heel goed, zo hoort dat ook.
Als je een mooie vrouw ziet moet je niet denken van owww die is veel mooier dan ik![]()
, maar bv als haar kont niet bijzonder is dan pak je dat eruit en denk je van muhaha mijn kont is veel sexier.
Dat werkt voor je zelfbeeld.
Het is niet het één of het ander he.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik heb eerder bewondering als ik een mooie vrouw zie.
Of het ophemelen daarvanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk gewoon: wat een lekker wijf
mijn zelfbeeld is niet gestoeld op het neerhalen van andere
Oh jawel hoor. I'm just my own worst criticquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima, zolang je je maar realiseert dat dat volledig los staat van jezelf
Ik ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat zwart-wit weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn zelfbeeld is niet gestoeld op het neerhalen van andere
En meteen de minst objectievequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. I'm just my own worst critic
ja, waarschijnlijk welquote:
sorry ik vind het gewoon raar dat jij gaat scannen naar mindere dingenquote:
Niet naar luisteren dusquote:
Ik zeg niet dat ik het doe.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry ik vind het gewoon raar dat jij gaat scannen naar mindere dingen
bij een mooi jurkje denk ik ook: oh mooi
bij een vrouw ook
bij een mooie foto ook
etc
preciesquote:
Weet je wel hoe overtuigend ze is?quote:
Verdoof haar met alcoholquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe overtuigend ze is?
volgens mij zijn er constructievere manieren om aan je zelfbeeld te werken en ik ken ook geen enkele psych of iets dergelijks die je dat als advies zal gevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het doe.
Maar het helpt voor mensen die een laag zelfbeeld hebben, psychologie je weet wel.
Jij bent gewoon een slappe zakquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je wel hoe overtuigend ze is?
quote:
Niet zo bot als ik het stel natuurlijk, denk eens niet zo zwart wit!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij zijn er constructievere manieren om aan je zelfbeeld te werken en ik ken ook geen enkele psych of iets dergelijks die je dat als advies zal geven
en wat heb je dan? Met jou methode bedoel ik?
Dat je nog steeds bezig bent met vergelijken en afwegen
dat noem ik geen zelfvertrouwen
omdat ik het een zinloze methode vind die niet dieper gaat dan de oppervlakte ben ik zwart wit? Je praat gewoon onzin (sorry) en ik ben het er niet mee eens, dat is niet meteen zwart witquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niet zo bot als ik het stel natuurlijk, denk eens niet zo zwart wit!
Het resultaat is je eigen lichaam waarderen.
Het punt is dat je daar helemaal geen andere mensen voor nodig hebtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Niet zo bot als ik het stel natuurlijk, denk eens niet zo zwart wit!
Het resultaat is je eigen lichaam waarderen.
preciesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het punt is dat je daar helemaal geen andere mensen voor nodig hebt
Je denkt zwart wit omdat je het ziet als een methode die op zichzelf staat, alsof alleen dat je zelfbeeld gaat fixen...dat zei ik ook niet, het helpt.. het kan een toevoeging zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik het een zinloze methode vind die niet dieper gaat dan de oppervlakte ben ik zwart wit? Je praat gewoon onzin (sorry) en ik ben het er niet mee eens, dat is niet meteen zwart wit
je zegt nu wel iets compleet anders dan netquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je denkt zwart wit omdat je het ziet als een methode die op zichzelf staat, alsof alleen dat je zelfbeeld gaat fixen...dat zei ik ook niet, het helpt.. het kan een toevoeging zijn.
En het werkt, daar is onderzoek naar gedaan natuurlijk he.
Je kont mooier vinden dan die van iemand anders is ook niet afkraken.
Inderdaad, waarom hebben die winkels geen ontspiegelde ramen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat echt nooit. Of ik denk als ik in de spiegel kijk: ja, je ziet er leuk uit vandaag. En dan huppel ik buiten rond en zie ik mezelf toevallig in een spiegel of in een ruit en dan is het echt van
Ik moest echt even goed teruglezen om deze discussie nog te begrijpen. Maar zegt ze/hij nou dat jij zwart/wit denkt wanneer jij zegt hoe iets voor jou persoonlijk werkt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zegt nu wel iets compleet anders dan net
hopelijk snap je dat zelf ook
Codeine should do the trickquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:26 schreef Tegan het volgende:
Mijn neusholte/gehemelte doet best wel pijn. En die thee werkt niet.
Daarom moet je altijd een fles natterman in huis hebbenquote:
Undertowquote:
http://www.natterman.nl/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |