Is nog niks nu, het weekend wordt pas ergquote:
Ja, Beetman en ik gaan maar naar het park vluchten dan, want dan is het hier echt niet te doen thuis.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is nog niks nu, het weekend wordt pas erg
Ja wij ws ook, of naar de maarsseveense plassen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, Beetman en ik gaan maar naar het park vluchten dan, want dan is het hier echt niet te doen thuis.![]()
Ook dan vinden de meeste dieren het niks.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet het af en toe doen, zachtjes en niet lang achter elkaar
De plassen gaan we niet doen, veel te druk daar dan. Overdag gaat het hier nog wel, maar als 's avonds de zon op de woonkamer staat...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wij ws ook, of naar de maarsseveense plassen.
Die vanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dan vinden de meeste dieren het niks.
Bij ons tenminste.
Park zal ook niet rustig zijn toch? En daar is geen water...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
De plassen gaan we niet doen, veel te druk daar dan. Overdag gaat het hier nog wel, maar als 's avonds de zon op de woonkamer staat...![]()
Maar als jullie ook zum park gaan moeten we ff contacten tegen die tijd.
Beetman wil sowieso niet in stilstaand water zwemmen en ik hoef ook niet persé te zwemmen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Park zal ook niet rustig zijn toch? En daar is geen water...
En idd, moeten we doen
Het kwijt zijn wel ja. De procedure om op dat punt te geraken nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:14 schreef VrolijkAlleen het volgende:
[..]
er is ook niemand die zegt dat het moet, maar over het algemeen vinden katten en poezen het wel weer fijn om haren kwijt te zijn (die los zitten dan)
Lang leve de zee op 10 minuten lopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman wil sowieso niet in stilstaand water zwemmen en ik hoef ook niet persé te zwemmen.
Doen wuh!
Joh, die van ons vinden dat helemaal de bom, geborsteld worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het kwijt zijn wel ja. De procedure om op dat punt te geraken niet
Uhuh. De furminator. Belachelijk dure kam, maar wij vinden 'm erg fijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman wil sowieso niet in stilstaand water zwemmen en ik hoef ook niet persé te zwemmen.
Doen wuh!
Ik zwem nog liever in een meer dan in de zee. Altijd die kutkwallen en dat schelpengruis en zulks.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lang leve de zee op 10 minuten lopen
En zout water in je mond en op je huid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zwem nog liever in een meer dan in de zee. Altijd die kutkwallen en dat schelpengruis en zulks.
Ik ben een beetje bang in zeequote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zwem nog liever in een meer dan in de zee. Altijd die kutkwallen en dat schelpengruis en zulks.
Hier is er eentje die het helemaal geweldig vindt (hoewel die elke vorm van aandacht geweldig vindtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, die van ons vinden dat helemaal de bom, geborsteld worden.
Als ik dat ding pak komen ze al naar je toe, hoewel ik dat ding nu al wel een tijdje kwijt ben, bedenk ik me.
Vergeet de undertoad nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook ja, ik denk dan altijd "er zitten hier onwijs veel beestjes en ik kan ze niet zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang in zee
zo ook in je bedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook ja, ik denk dan altijd "er zitten hier onwijs veel beestjes en ik kan ze niet zien.
Ja preciesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook ja, ik denk dan altijd "er zitten hier onwijs veel beestjes en ik kan ze niet zien.
Alleen de golven zijn leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |